Jij denkt teveelquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik dacht serieus dat het toch wel heel duidelijk was
Was het ook hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik dacht serieus dat het toch wel heel duidelijk was
Lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, wij gingen vanochtend zonder ontbijt meteen het veld in en waren om half 2 pas thuis
Welnee, dat zou nep autisme zijnquote:
Ik weet niet hoor, maar -uit mijn bolle kopquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker
En nu scheur je van de honger dan zeker
wtf? Die bieslook is wel lekker, maar milka?quote:
Of zij te weinig!quote:
Er stond niet *NU*quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar -uit mijn bolle kop- zei je 30 min geleden dat je ging
![]()
Waarom ben je er nog?
Ooh, dus je bent 5 min aan het werk geweest en hebt nu 45 pauze?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zij te weinig!
[..]
Er stond niet *NU*![]()
Toch?
Ik heb 'even' al het karton opgeruimd
Jezus! Wat een bendequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef Greys het volgende:
... want uiteindelijk was het toch echt RIP doos
[ afbeelding ]
En nu is Boor dakloosquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef Greys het volgende:
... want uiteindelijk was het toch echt RIP doos
[ afbeelding ]
Da's nog niets op die foto. De HELE kamer lag vol. De bank, onder de bank, overalquote:
yes, van bij de Realquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Dat ziet er ernstig lekker uit, Yns. Uit Duitsland soms?
hij is echt jummiequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
wtf? Die bieslook is wel lekker, maar milka?
Waar de neuk haal ik die?!
Die blikquote:
En daar heb je natuurlijk geen foto van gemaaktquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nog niets op die foto. De HELE kamer lag vol. De bank, onder de bank, overal
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |