SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
FOK! wordt wel heel erg gecensureerd.quote:
He zo wanhopig ben ik dus ook weer niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Iemand heeft een topic geopend dat hij ontmaagd wilt worden door iemand die hij kent via de internetHoe zielig ben je dan...
Ik ben jaloers op Crutch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
de geest van vuurvliegje nam bezit van me, ik kon er niks aan doen![]()
![]()
![]()
o.t. ik hoor net dat crutch in sziget zit van 8 tot 15 aug dus dan mogen we smoezelige TT's maken
Neuken in plaats van batsen.quote:
wait wud? le link?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Iemand heeft een topic geopend dat hij ontmaagd wilt worden door iemand die hij kent via de internetHoe zielig ben je dan...
Ja WokkelKardinaal vergeleek een kerstboom met seks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Met kerstbomen..
Zou een opmerking van georgina verbaan kunnen zijn
Daniel is er nog en Myraela leest ook mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
de geest van vuurvliegje nam bezit van me, ik kon er niks aan doen![]()
![]()
![]()
o.t. ik hoor net dat crutch in sziget zit van 8 tot 15 aug dus dan mogen we smoezelige TT's maken
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Hopelijk neemde hij het niet serius
Volgens mij moet t meende zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daniel is er nog en Myraela leest ook mee.
[..]![]()
nam
Ze woont 5 jaar in Nederland he.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daniel is er nog en Myraela leest ook mee.
[..]![]()
nam
Kan ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij moet t meende zijn
In elk geval erg wanhopig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Dan moet je wel heel laag zakken.quote:
Dat is verwijderd ofzo.quote:
Als meid kun je dit doen en er nog behoorlijk wat centen aan verdienen. Als man zul je geen reactie krijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wat vond je ervan
zijn wel mensen die via ebay of marktplaats ofzo hun maagdelijkheid verkopen. meestal trekken ze zich opt laatst terug toch.
Ja het is dat of normaal werken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Er was toch ook een meisje in Amerika natalie ofzo die haar maagdelijkheid wilt verkopen voor haar "studie" uiteindelijk had een man 30 miljoen dollar aangeboden omdat zijn realtie slecht was met zijn vrouw, maar later was het weer goed ofzo, en die natalie mocht de 30 miljoen houdenMaar alsnog stopte niet, dan hebben mensen echt wel door dat je een golddigger bent, en aandachtgeil is
Als iemand 30 miljoen biedt om een keer met je te neuken dan doe je dat gewoon.... maakt niet meer uit met wie, hoe, wat of waar. Geen twijfel mogelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Er was toch ook een meisje in Amerika natalie ofzo die haar maagdelijkheid wilt verkopen voor haar "studie" uiteindelijk had een man 30 miljoen dollar aangeboden omdat zijn realtie slecht was met zijn vrouw, maar later was het weer goed ofzo, en die natalie mocht de 30 miljoen houdenMaar alsnog stopte niet, dan hebben mensen echt wel door dat je een golddigger bent, en aandachtgeil is
Ze bood het eerst aan en toen kwam dat bod van 30 miljoen dat had ze nooit zien aankomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als iemand 30 miljoen bied om een keer met je te neuken dan doe je dat gewoon.... maakt niet meer uit met wie, hoe, wat of waar. Geen twijfel mogelijk.
Ik zou zeggen vraag het haar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja maar wrm stopte ze niet toen ze de geld gratis kreeg?
die 20 zou ik verbranden, het gaat om het gebaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, dan en je alleen maar ¤20 waard, technisch gezien dan
Alles heeft z'n prijs hoor. Als een of andere oliesjeik jou op straat ziet lopen en hij biedt je ¤ 5 miljoen voor een wipje, dan ga jij wel met de benen wijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles heeft z'n prijs hoor. Als een of andere oliesjeik jou op straat ziet lopen en hij biedt je ¤ 5 miljoen voor een wipje, dan ga jij wel met de benen wijd.
door de ruit van je limousine, als je aan de bubbels zit, met je toyboyquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Denk het niet, ik denk ook om mijn eer, hoe moet ik dan nog mijn familie en vrienden aankijken?
Die hoeven dat toch niet te weten? Eer is ook maar relatief natuurlijk. Maak je je daar druk om met miljoenen op je bankrekening?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Denk het niet, ik denk ook om mijn eer, hoe moet ik dan nog mijn familie en vrienden aankijken?
Alsof er mensen die dat er voor gaan neerleggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Je gaat batsen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ojee mijn tepels doen pijn = ik word ongesteld binnen paar dagen. Begin volgende week wrs "afspraakje". Moet ik dat dan nog van tevoren zeggen op msn of zo? Of is dat raar
Voor vrouwen ook hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Met mijn toyboy? Ik ben 16![]()
ik zou het niet wtn eigenlijk, volgens mij is het voor de meeste mannen een stuk makkelijker
Nou daar is het tot nu toe wel op uitgelopen bijna alle keren. Maar ik weet niet of hij "meer" in me ziet. En dan begin ik direct over enkel de seksuele dingen ( ongesteld, lastig) etc.quote:
Ja hallo. Als je hem enkel ziet om seks mee te hebben, en dat nu al minimaal een maand lang, dan zit er gewoon niet meer in. Je doet verder toch niks met hem? Niet even gezellig over straat lopen samen, hand in hand. Nee, niks. Hij stuurt je berichtjes om 3 uur 's nachts als hij even wil batsen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou daar is het tot nu toe wel op uitgelopen bijna alle keren. Maar ik weet niet of hij "meer" in me ziet. En dan begin ik direct over enkel de seksuele dingen ( ongesteld, lastig) etc.
Hij heeft een heel druk leven en dat laatste doet hij niet meer. Hij doet het wel fatsoenlijker sinds ik daar wat van heb gezegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja hallo. Als je hem enkel ziet om seks mee te hebben, en dat nu al minimaal een maand lang, dan zit er gewoon niet meer in. Je doet verder toch niks met hem? Niet even gezellig over straat lopen samen, hand in hand. Nee, niks. Hij stuurt je berichtjes om 3 uur 's nachts als hij even wil batsen.
Oh dat verhaal, fucking briljant man. Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven, maar die hoer heeft 'm behoorlijk "kaal" geplukt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
mlig had het over 8k voor 15 min? ik heb zelden zon diepe waanzin gezien als dat waar is
Met andere woorden, je staat diep onderaan z'n prioriteitenlijstje. Ik zou dat gewoon totaal niet pikken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij heeft een heel druk leven en dat laatste doet hij niet meer. Hij doet het wel fatsoenlijker sinds ik daar wat van heb gezegd.
Vast niet. Hij heeft nauwelijks tijd voor je en de enige reden dat je af en toe eens langs mag komen, is omdat het op batsen uit gaat draaien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nou daar is het tot nu toe wel op uitgelopen bijna alle keren. Maar ik weet niet of hij "meer" in me ziet. En dan begin ik direct over enkel de seksuele dingen ( ongesteld, lastig) etc.
Dat was niet de prijs die ze vroeg voor haar diensten, maar dat geld heeft ze losgepeuterd en heeft hij geïnvesteerd omdat hij het zag als een soort van relatie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
achtduizend euro. daar moet ik netto toch aardig veel uren voor werken. dat haal ik niet met mn vakantiebaantje in zes wekenwat heeft mlig voor baan dat hij in die range zit? ik zou net een raamdame kunnen betalen voor een goede ronde
Begin je verliefd te worden, Lanterfantje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij heeft een heel druk leven hoor, jullie denken te negatief.
Hij heeft nooit even tijd voor jou behalve om je te neuken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh please, ga eens nadenken jij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
serieus, ik heb, sinds ik ben begonnen met werken, nog nooit zo een hekel gehad aan het woord "DRUK". Serieus, flikker effe een eind op. IEDEREEN IS DRUK!!! NEE GEEN TIJD BEN DRUK HOOR!!! ALTIJD DRUK DRUK DRUK!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja, zoiets. Niet helemaal correct dus om te stellen dat ze ¤ 8.000,00 heeft kunnen vangen voor 15 minuten batsen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
Zij had toch geld nodig voor allerlei problemen en deed daarom dat ze zijn vriendin was?
heldinquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh please, ga eens nadenken jij.
Je weet het pas echt zeker als ik eens mijn objectieve oordeel mag geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben trouwens misschien wel van mijn borstencomplex af misschien. Ik heb gewebcamd met een vriendin en ze heeft ze objectief beoordeeld ( doet ze met alles).
Het is zeker niet zo als met "de ene" die ik berichten ging sturen via de sociale media. Voor "de ene" koesterde ik wel echt van die gevoelens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Begin je verliefd te worden, Lanterfantje?
Erg hoor
En de rest van het topic wij zullen altijd eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je weet het pas echt zeker als ik eens mijn objectieve oordeel mag geven.
De desperateheid van sommige mensen kan tot hele vreemde dingen leiden, zoals dat van mlig. Nee, ik zal me nooit tot zo een niveau later verlagen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:40 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik wist alleen van die 15 min en 8000e, sorry dat mn beeld incompleet was. nu het plaatje wat groter is vind ik 8000 nog veel.
Hij heeft wel vrienden, werk en alles. En ja. Ik voel me wel voldaan na zo'n bezoek dus jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft nooit even tijd voor jou behalve om je te neuken?
Heeft ze jouw jetsers in dr handjes gewogen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ben trouwens misschien wel van mijn borstencomplex af misschien. Ik heb gewebcamd met een vriendin en ze heeft ze objectief beoordeeld ( doet ze met alles).
Slim is het sowieso niet geweest natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:40 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik wist alleen van die 15 min en 8000e, sorry dat mn beeld incompleet was. nu het plaatje wat groter is vind ik 8000 nog veel.
Dat is het ook, maar is wel mogelijk als je illusies verkoopt aan de juiste personen. Zie bv: http://www.clint.be/actua(...)-taak-van-prostitueequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:40 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Hij wil je af en toe volpompen en moet je verder niet anders maakt ie wel tijd om meer te doen dan je af en toe vol te pompen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij heeft wel vrienden, werk en alles. En ja. Ik voel me wel voldaan na zo'n bezoek dus ja
als hij vrij is, zegt hij dat welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil je af en toe volpompen en moet je verder niet anders maakt ie wel tijd om meer te doen dan je af en toe vol te pompen.
Ben je nou serieus of hou je er gewoon van om iemands vieze lage neukertje te zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij heeft wel vrienden, werk en alles. En ja. Ik voel me wel voldaan na zo'n bezoek dus ja
Maar wil ie ook wat anders met je doen dan neuken eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
als hij vrij is, zegt hij dat wel
Heloef, waar gaan wij ooit zo iemand als lant vinden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil je af en toe volpompen en moet je verder niet anders maakt ie wel tijd om meer te doen dan je af en toe vol te pompen.
Geen flauw idee Halcon had gisteren nog een neukertje misschien moet je het hem vragen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:45 schreef hasjman het volgende:
[..]
Heloef, waar gaan wij ooit zo iemand als lant vinden?
Die zijn er wel hoor. Twee maanden terug met uitgaan een dame tegengekomen waar ik later een keer mee heb afgesproken. Sindsdien spreken we regelmatig af om even te gaan batsen. Ze valt me verder niet lastig met domme vragen, de hele dag door sms-berichten en zo... We spreken gewoon af en toe af, dan is het lekker en gezellig en verder niks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:45 schreef hasjman het volgende:
[..]
Heloef, waar gaan wij ooit zo iemand als lant vinden?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee Halcon had gisteren nog een neukertje misschien moet je het hem vragen.
Ik zei het toch Hasjman.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor. Twee maanden terug met uitgaan een dame tegengekomen waar ik later een keer mee heb afgesproken. Sindsdien spreken we regelmatig af om even te gaan batsen. Ze valt me verder niet lastig met domme vragen, de hele dag door sms-berichten en zo... We spreken gewoon af en toe af, dan is het lekker en gezellig en verder niks.
afgelopen week wel ( dat vond ik wel verrassend)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wil ie ook wat anders met je doen dan neuken eigenlijk?
Dan is hij daar wel verschrikkelijk laat mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
afgelopen week wel ( dat vond ik wel verrassend)
In het Eindhovense?....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zijn er wel hoor. Twee maanden terug met uitgaan een dame tegengekomen waar ik later een keer mee heb afgesproken. Sindsdien spreken we regelmatig af om even te gaan batsen. Ze valt me verder niet lastig met domme vragen, de hele dag door sms-berichten en zo... We spreken gewoon af en toe af, dan is het lekker en gezellig en verder niks.
En dat neukerdje van gisteren kwam ik een tijd terug op straat tegen toen ik met de hond aan het wandelen was. Tijdje met haar mee gewandeld en uiteindelijk vroeg ze mijn MSN. Dan kijk je het even aan en als je denkt dat het kan, dan begin je met wat plagerige berichten. Moet ook wel bekennen dat ik geen relatiemateriaal in haar zie en dat je dan dus al sneller de proef op de som neemt. Het kan zijn dat ze dan boos wordt als je dat soort dingen begint te zeggen, maar dat is dan geen probleem omdat het toch geen relatiemateriaal voor me is.quote:
Juist ja...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:49 schreef hasjman het volgende:
[..]
Wat ben je stiekem toch ook een baas.
maar waarom overkomt jou dat zo veelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dat neukerdje van gisteren kwam ik een tijd terug op straat tegen toen ik met de hond aan het wandelen was. Tijdje met haar mee gewandeld en uiteindelijk vroeg ze mijn MSN. Dan kijk je het even aan en als je denkt dat het kan, dan begin je met wat plagerige berichten. Moet ook wel bekennen dat ik geen relatiemateriaal in haar zie en dat je dan dus al sneller de proef op de som neemt. Het kan zijn dat ze dan boos wordt als je dat soort dingen begint te zeggen, maar dat is dan geen probleem omdat het toch geen relatiemateriaal voor me is.
TA-ZINGGGquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar waarom overkomt jou dat zo veel
jij bent toch niet knap of zo
serieus; wat een onrespectvolle opmerking...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij hangt vrij vaak in sportschool dan zal het met zijn uiterlijk wel goed zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ach, lig ik niet wakker van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
serieus; wat een onrespectvolle opmerking...
Wat ben jij een laag persoon zeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Omdat ik weleens buiten kom en niet de hele tijd loop te trollen? Als jij eens buiten zou komen en daar al die geile praat uit zou slaan, dan neuk jij minimaal 7 keer per week.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Doe maar rustig. Kan tegen een stootje en ik weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat ben jij een laag persoon zeg.
zou het niet posten als ik zou vermoeden dat hij het niet zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zou het niet posten als ik zou vermoeden dat hij het niet zou kunnen hebben
bovendien zijn zijn eigen eerdere reacties meer onrespectvol ( wat een woord trouwens) te noemen
Wat hebben jullie toen gedaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
afgelopen week wel ( dat vond ik wel verrassend)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:51 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zou me serieus zorgen maken als hij zich er druk om ging maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat ben jij een laag persoon zeg.
Ik slaap er geen minuut minder om.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Weer een respectloze opmerking.
Je moet je sowieso niet zo druk maken over individuen en al helemaal niet op een internetforum.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik zou me serieus zorgen maken als hij zich er druk om ging maken.
Het is maar lant joh.
Reuze gezellig meid.quote:
Wij houden ook van jou.quote:
Die andere opmerking van je snijdt ook wel hout.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
Eigenlijk had ik moeten zeggen het is maar internet dat was beter geweest.
Sowieso, waarden hechten aan wat mensen in een topic reeks als dit over je zeggen, alsjeblieft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik slaap er geen minuut minder om.
Ik neem maar een paar mensen in dit topic maar een beetje serieus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:02 schreef hasjman het volgende:
[..]
Sowieso, waarden hechten aan wat mensen in een topic reeks als dit over je zeggen, alsjeblieft.
Helemaal gezien de posthistorie van sommige mensen. Als je je daar al druk over moet maken, dan haal je de 35 niet hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:02 schreef hasjman het volgende:
[..]
Sowieso, waarden hechten aan wat mensen in een topic reeks als dit over je zeggen, alsjeblieft.
Laat gewoon lekker staan. Opruimen kost je weer moeite. Dit topic zit toch zo vol en dan kijkt niemand er ooit nog naar.quote:
Je hebt wel een punt, maar ik zou wel graag willen dat jullie wat minder op de man spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laat gewoon lekker staan. Opruimen kost je weer moeite. Dit topic zit toch zo vol en dan kijkt niemand er ooit nog naar.
Wat voor de een knap is voor de ander spuuglelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
"niet knap" is trouwens eh niet echt veelzeggend, maar goed
Technisch gezien zou je ook kunnen bedoelen dat ik megaknap ben. Megaknap is namelijk niet knap.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
"niet knap" is trouwens eh niet echt veelzeggend, maar goed
Eerste post in topic 217? Je bent pas 1x afgewezen... ik vermoed dat je van buitenlandse afkomst bent; maar heb dit nog niet kunnen bevestigenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Angel-joy: 16 jaar oud, meer info....> kijk trg
Denk aan je hart. Ik lig er echt niet wakker van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar ik zou wel graag willen dat jullie wat minder op de man spelen.
Asian als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eerste post in topic 217? Je bent pas 1x afgewezen... ik vermoed dat je van buitenlandse afkomst bent; maar heb dit nog niet kunnen bevestigen.
Over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar gemiddeld vinden men een "knap" iemand wel knap
Ik ben ook een halfbloedje officieel dan want je zit het totaal niet.quote:
Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Een knap iemand knap vinden? Ik vat m niet
Je hebt drie spleetjes?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Half Indo en half Chinees, bij mij zie je het wel![]()
Ik moest nog lachen ook.quote:
Cool; is weer eens wat anders. Ben je hier als wijze raadgever of advieszoeker?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Half Indo en half Chinees, bij mij zie je het wel![]()
Ik vind R&P topics gewoon interessant dat is de reden dat ik hier ben blijven hangen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik moest er ook om lachenMaar nee
En ik heb geen idee wrm ik hier ben
ik ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
En ik heb geen idee wrm ik hier ben
Zoiets ja. Ik kom hier deels als tijdverdrijf en deels om af en toe te klagen over mijn leven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
Ik vind R&P topics gewoon interessant dat is de reden dat ik hier ben blijven hangen.
De reden dat ik kwam was weer wat anders.
Ja dit eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik kom hier deels als tijdverdrijf en deels om af en toe te klagen over mijn leven.
Dat ook wel ja.quote:
als je googled op "hoer 8000 euro" wel ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:19 schreef debeterebob het volgende:
maar google zorgt er ook altijd voor dat je hier komt, je kan er niet omheen,
Ja als je Als versieren niet zo makkelijk gaat intikt kom je er niet omheen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:19 schreef debeterebob het volgende:
maar google zorgt er ook altijd voor dat je hier komt, je kan er niet omheen,
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
als je googled op "hoer 8000 euro" wel ja.
Haha, ja... ik vind mijn eigen leven ook wel bizar, maar als ik het hier schrijf dan lijkt het wel mee te vallen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik kom hier om de bizarre-verhalen-factor![]()
af en toe een tip geven om me te accrediteren
Ik moest weer lachen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
als je googled op "hoer 8000 euro" wel ja.
Joh serieus, toen ik verhalen begon te lezen over mlig and richardpf, dacht ik echt "whooaaaaa wtf is dit". Het kan dus nog veeeeeel erger.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, ja... ik vind mijn eigen leven ook wel bizar, maar als ik het hier schrijf dan lijkt het wel mee te vallen.
Het kan erger, maar dat neemt jou problemen nog niet weg; dus vergis je daar niet in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:23 schreef hasjman het volgende:
Joh serieus, toen ik verhalen begon te lezen over mlig and richardpf, dacht ik echt "whooaaaaa wtf is dit". Het kan dus nog veeeeeel erger.
Je eigen problemen zijn ook niet minder vervelend als de buurman net wat meer in de shit zit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het kan erger, maar dat neemt jou problemen nog niet weg; dus vergis je daar niet in.
True, maar ik ben het persoon van relativeren. Echt waar, heel vaak denk ik "maar het kan nog veel erger" en dan besef ik me dat het allemaal reuze mee valt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het kan erger, maar dat neemt jou problemen nog niet weg; dus vergis je daar niet in.
Gaat ie nog door dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:25 schreef debeterebob het volgende:
wie van jullie gaat eigenlijk naar die meet?
Niet alles is te relativeren. Soms is een probleem gewoon erg vervelend. Als jouw vrouw met de melkboer heeft liggen batsen, dan is dat gewoon erg zuur. Dat het wijf van de buurman met de melkboer en met de postbode heeft liggen batsen, maakt het voor jou niet minder zuur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:26 schreef hasjman het volgende:
[..]
True, maar ik ben het persoon van relativeren. Echt waar, heel vaak denk ik "maar het kan nog veel erger" en dan besef ik me dat het allemaal reuze mee valt.
Niet? Oh dan kom ik ook niet.quote:
Als Mera dat niet doet, doet niemand het.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
is er niemand die het ging organiseren dan?
Soms is dat goed; en soms leidt het tot inactiviteit en heb je er dus niets aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:26 schreef hasjman het volgende:
[..]
True, maar ik ben het persoon van relativeren. Echt waar, heel vaak denk ik "maar het kan nog veel erger" en dan besef ik me dat het allemaal reuze mee valt.
Ik wel het wel op poten zetten, maar ik ga maandag op vakantie en weet zelf niet of ik kom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Mera dat niet doet, doet niemand het.
Hoe vaak ga je je aftrekken dat je er een hele avond voor uittrekt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:26 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ich bin abzent, 13 aug bruiloft en 20 aug mn huismasturbatieavondje
Ik ga meteen googlen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:
Die Aicha Margadi heeft trouwens wel een achterste waar ze een verzekering voor af moet sluiten.
Lol, nog ene die studio sport aan het kijken is. *Als je goed kijkt zie je haar tepels door het blauwe shirtje priemen... niet verkeerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:
Die Aicha Margadi heeft trouwens wel een achterste waar ze een verzekering voor af moet sluiten.
Ja ik kijk ook half maar ik zie haar alleen maar achter een desk staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Werd net diverse keren in beeld gebracht op Ned 1.
Nee dat zal het verschil niet maken.quote:
True true. Maar ik ben meer van het accepteren van de situatie. Zo kan ik mensen als mlig en richardpf ook echt niet begrijpen. Al die moeite, keer op keer maar klagen dat het niet lukt, en toch maar door blijven gaan? Waarom je aandacht niet richten op dingen die al goed gaan en daar gewoon een baas in worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Soms is dat goed; en soms leidt het tot inactiviteit en heb je er dus niets aan.
Mweh wel een leuk mens dat dan weer wel.quote:
Ja maar ik kan niet pokeren.quote:
Eens, al valt het qua lekkere wijven bij NOS wat tegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sacha de Boer is lekkerderderderder.
Ja er worden nu 3 meets tegelijkertijd georganiseerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoe duf; ik dacht dat we ergens op stap zouden gaan.
Eva Jinek is ook wel te doen hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens, al valt het qua lekkere wijven bij NOS wat tegen.
Bij Editie NL heb je zo'n blonde die vind ik wel knap.
Ja dat wel, maar als ik van alle nieuwslezeressen de lekkerste moet kiezen wordt het toch:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eva Jinek is ook wel te doen hoor.
Zeg ik ook niet, ik kan het alleen voor geen meter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet of ik iets ga organiseren, ik post net 4 dagen
Pokeren is niet duf
Smerig meisje toch.quote:
Wtf, ze heeft dikke uitgroei... nee geef mij maar een verzorgd typequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als ik van alle nieuwslezeressen de lekkerste moet kiezen wordt het toch:
[ afbeelding ]
Ik heb ook enorme uitgroei.. Maar dat is omdat ik eigenlijk mijn natuurlijke haarkleur terug wil. Ben ik nu onverzorgdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wtf, ze heeft dikke uitgroei... nee geef mij maar een verzorgd type.
Kan, weet niet hoe het eruit zietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook enorme uitgroei.. Maar dat is omdat ik eigenlijk mijn natuurlijke haarkleur terug wil. Ben ik nu onverzorgd
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wtf, ze heeft dikke uitgroei... nee geef mij maar een verzorgd type.
He wat is dit pokertaal ofzo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:44 schreef WokkelKardinaal het volgende:
uitgroei maakt niet uit als je AA hebt
of 7-2, want uieindelijk moeten de kaarten er niet toe hoeven doen
Nou nou, om een chick met AA nou met 7-2 te vergelijken, gaat wel erg ver hequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:44 schreef WokkelKardinaal het volgende:
uitgroei maakt niet uit als je AA hebt
of 7-2, want uieindelijk moeten de kaarten er niet toe hoeven doen
Goede voor op een tegeltje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef WokkelKardinaal het volgende:
jezelf zijn is goed genoeg bij het spel, elk spel
Gaat nergens over inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja er worden nu 3 meets tegelijkertijd georganiseerd.![]()
De normale
Die van ook_gek
En die van Cassandra
Ah, jammer.quote:
Wat moet moneyfornothing daarvan vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Maar als jij je vriendje zat bent kunnen we wel een mini-meet houden?
Must...resist.....post delete button....quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat moet moneyfornothing daarvan vinden?
Dat ligt eraan wie er komenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Maar als jij je vriendje zat bent kunnen we wel een mini-meet houden?
en splitijsjesquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:38 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik kom alleen als er aanmaaklimonade en taart is.
Als ze in Maastricht woont kom ik niet dus tsja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:46 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ja maar goed we wonen allemaal in nederland dus waar hebben we het over.
Meets in dat soort uithoeken organiseren is uiterst onpraktisch.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze in Maastricht woont kom ik niet dus tsja.
Klopt maar ik weet niet waar zij woont aangezien het bij haar thuis is kan het net zo makkelijk in een uithoek zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Meets in dat soort uithoeken organiseren is uiterst onpraktisch.
Wel een keer wat anders dan Utrecht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Meets in dat soort uithoeken organiseren is uiterst onpraktisch.
Almere, hahahahahhahahahahahahaaaaaaa. Sorry maar dat moest effe.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik woon in Almere. Maar ik weet niet of ik dat bij mij thuis direct zou doen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:51 schreef hasjman het volgende:
[..]
Almere, hahahahahhahahahahahahaaaaaaa. Sorry maar dat moest effe.
Ook nog een woning in Amsterdamquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:51 schreef hasjman het volgende:
[..]
Almere, hahahahahhahahahahahahaaaaaaa. Sorry maar dat moest effe.
Zozo twee huizen, ben jij zo rijk dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ook nog een woning in Amsterdam
Tja, daar heb je gelijk in, maar het ligt zo mooi centraal.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel een keer wat anders dan Utrecht.
Nee. Ik vond toevallig mijn vriend die zelf ook een woning hadquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Zozo twee huizen, ben jij zo rijk dan?
Als je naar Utrecht kan je ook naar Almere.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, daar heb je gelijk in, maar het ligt zo mooi centraal.
Sorry, maar dat kan niet. Elk persoon met verstand die in Amsterdam een wonining heeft zal nooit wat kopen in Almere.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ook nog een woning in Amsterdam
Weet jij hoe duur de huur en koopprijs in Amsterdam is?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:53 schreef hasjman het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan niet. Elk persoon met verstand die in Amsterdam een wonining heeft zal nooit wat kopen in Almere.
0/10.
Stiekem wel, maar ik zal me nooit verlagen tot het niveau van Almere. Af en toe denk ik dat wel, en dan heb ik zoiets van "KEREL WTF GET A FUCKING GRIP" Ohjah het is almere, nee dat zal ik nooit doen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet jij hoe duur de huur en koopprijs in Amsterdam is?
Het is een kutstad, maar de prijs waar je in Amsterdam een washok voor huurt heb je al een fatsoenlijk huis in Almere.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:55 schreef hasjman het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar ik zal me nooit verlagen tot het niveau van Almere. Af en toe denk ik dat wel, en dan heb ik zoiets van "KEREL WTF GET A FUCKING GRIP" Ohjah het is almere, nee dat zal ik nooit doen.
True, maar daarom koop ik ook niks in Amsterdam. Dat is de hele grap, ik woon nog lekker thuis in Amsterdam, met het Amsterdam Station Centraal / Rai / Amstel allemaal op loop afstand.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een kutstad, maar de prijs waar je in Amsterdam een washok voor huurt heb je al een fatsoenlijk huis in Almere.
Vreemd dat ik daar in 17 jaar nog nooit last van gehad heb.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Amsterdam is wel van een hoog niveau wil je zeggen. Misschien als met een stel tokkies en mocro's op je lip in de gay capital van de wereld wonen je ding is.
Haha, ik moet altijd lachen als mensen homos in de discussie moeten gooien, dan weet je wel hoe hoog het niveau is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Amsterdam is wel van een hoog niveau wil je zeggen. Misschien als met een stel tokkies en mocro's op je lip in de gay capital van de wereld wonen je ding is.
Wat ben jij een naar persoon als ik dit zo lees.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Zover ik hem ken is hij vooral intolerant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat ben jij een naar persoon als ik dit zo lees.
Prima.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:04 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Tja jongens om 1 uur s'nachts een dicussie op niveau willen voeren op een internet forum is toch echt een paar bruggen te ver hoor.
Dan post je toch lekker niet? Of ga KLB lastigvallen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:04 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Tja jongens om 1 uur s'nachts een dicussie op niveau willen voeren op een internet forum is toch echt een paar bruggen te ver hoor.
Trouwens laatst dat programma gezien op nederland 3 dacht ik? Ging over de tolerantie jegens homo's. Allemaal van die stereo type mocros met van die fagbags hun mening over homo's uiten. Echt serieus, dat kan ik 5 minuten zien en dan zap ik weg.quote:
Je bedoelt dat je een jasje zoals dit draagt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:06 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik zal uw raad terharte nemen en mij op het nickelodeon forum vervoegen voor wat minder zware discussies.
QFTquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef RandyMcRanderson het volgende:
QFTquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
Ach ja als je niet tegen allochtonen en homo's kan moet je denk ik niet wegblijven uit Amsterdam maar ook uit Nederland.
Als je de goede landen opzoekt wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
nee in het buitenland zitten er geen allochtonen
Nee maar in Scandinavie zag ik laatste dat het reuze meeviel met het aantal niet westerse allochtonen.quote:
Ongeveer hetzelfde aantal als in Nederland. Behalve in Denemarken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar in Scandinavie zag ik laatste dat het reuze meeviel met het aantal niet westerse allochtonen.
Als ik familiebezoek ga kom ik ook alleen maar aardige mensen tegen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Jullie moeten een keer op vakantie gaan op Curacao of zoiets. Daar kom je alleen maar aardige mensen tegen.
Ah toch wel dus, dan zou ik vluchten naar China ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde aantal als in Nederland. Behalve in Denemarken.
In de dunbevolkte gebieden misschien. In steden zitten daar net zoveel allochtonen als in Nederland. Ga maar eens naar Malmö of iets in die geest.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar in Scandinavie zag ik laatste dat het reuze meeviel met het aantal niet westerse allochtonen.
Maar amper last van moslims, homos en zwarten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:21 schreef WokkelKardinaal het volgende:
china met zn oeigoeren,tibetanen,hanchinezen,etc-probleem. nee dat is een oplossing
Vooral de moslims he, dat is echt de bedreiging voor de EU.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar amper last van moslims, homos en zwarten.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
zeg ga elkaar eens met pm of dm opgeilen, dan gaan wij weer op de versiertour![]()
En sinds welke topic number gaat dat er nog serieus over?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
zeg ga elkaar eens met pm of dm opgeilen, dan gaan wij weer op de versiertour![]()
Tot post #3 van het 1e topic.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:25 schreef hasjman het volgende:
[..]
En sinds welke topic number gaat dat er nog serieus over?
Ja wat wil je dat we zeggen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Crewbashquote:
Wacht wacht, dit topic is zoveel anders dan 50 delen geleden? Ohjah, toch stiekem niet he.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
CrewbashPfff.... leuk dat mensen 's nachts mee posten, maar als dat ten koste gaat van je humeur, kun je beter wat uurtjes slaap pakken.
Nee hoor, mijn humeur is nog steeds prima.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
CrewbashPfff.... leuk dat mensen 's nachts mee posten, maar als dat ten koste gaat van je humeur, kun je beter wat uurtjes slaap pakken.
Je bent tegenwoordig wel erg snel op je tenen getrapt. Geforceerd gedoe en dat op dit tijdstip.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn humeur is nog steeds prima.
Sterker nog, morgen lekker een weekje Sziget.
Alleen dat bijdehandte geouwehoer van jou loopt de spuigaten uit.
Het enige verschil is dat iemand opeens een blauw kleurtje heeft gekregen en een drang heeft om met die knopjes te moeten spelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:31 schreef hasjman het volgende:
[..]
Wacht wacht, dit topic is zoveel anders dan 50 delen geleden? Ohjah, toch stiekem niet he.
Als ik dat niet had gedaan was dit topic al lang afgeschaft.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat iemand opeens een blauw kleurtje heeft gekregen en een drang heeft om met die knopjes te moeten spelen.
Kun je beter eens met andere knopjes gaan spelen. Is nog beter voor het humeur ook.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:58 schreef nathan3020 het volgende:
Zag vandaag een jongen een erg slechte versiertruc uitproberen, het meisje sloeg hem in zijn gezicht.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:58 schreef nathan3020 het volgende:
Zag vandaag een jongen een erg slechte versiertruc uitproberen, het meisje sloeg hem in zijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |