SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja het was eerst een gewone vriendin en later seksbuddy en nu weet ik niet hoe ik nee moet zeggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:51 schreef AliceWonder het volgende:
Zeg het haar gewoon. Of ben je bang dat je dan geen fuckbuddy mee hebt?
Nou, doorgaans iets als:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:52 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Tja het was eerst een gewone vriendin en later seksbuddy en nu weet ik niet hoe ik nee moet zeggen.
Gewoon duidelijk zijn.Anders verandert er niks. Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:52 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Tja het was eerst een gewone vriendin en later seksbuddy en nu weet ik niet hoe ik nee moet zeggen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:57 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik heb altijd moeite met meiden dumpen, zo heb ik mijn vorige lange relatie (4 maanden) gedumpt via msn![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:43 schreef Spacevietnamees het volgende:
''meid die hints niet begrijpt''of je kan gewoon geen hints geven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vergeet vooral niet te hard te zijn tegen haar, je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je een fuckbuddy houdt! Als je dan een nieuwe fuckbuddy hebt, moet je gewoon bij de oude, de koelkast vol kwakken als ze even niet oplet en dan maken dat je wegkomtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig ja. Breng het subtiel en geef aan dat je het gevoel hebt dat zij er hogere verwachtingen van heeft dan jij.
Aan Schenkstroop omdat ie zo hard faalt altijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:20 schreef Pharkus het volgende:
Kan je haar niet aan een fokker geven?
vergeet niet nu al te beginnen met 'nee' zeggen, dan ben je over vier maanden op tijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:16 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ben ff met ander scharreltje aan het chatten dus reageer wat later.
Via mijn oude account Rijstkoker heb ik wel wat foto's geplaatst maar een maat van mij kwam erachter dat ik dus op fok zit. Dus nu plaats ik niks meerquote:
Jankende meisjes zijn mijn kryptonite. En die ene meid blijft doorzeuren over dat ik naar haar toe moet komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
vergeet niet nu al te beginnen met 'nee' zeggen, dan ben je over vier maanden op tijd
dan zeg je:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:49 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Via mijn oude account Rijstkoker heb ik wel wat foto's geplaatst maar een maat van mij kwam erachter dat ik dus op fok zit. Dus nu plaats ik niks meer
[..]
Jankende meisjes zijn mijn kryptonite. En die ene meid blijft doorzeuren over dat ik naar haar toe moet komen.
"Wist je nog dat je zei "je moet niet verliefd op me worden he"", en dat ik toen zei "pas zelf maar op dat je niet op mij verliefd wordt"? Weet je dat nog? Ja? Nou dan, wat denk je wel nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:43 schreef Spacevietnamees het volgende:
Toen we begonnen met een seksrelatie zei ze: "Je moet niet verliefd op me worden he."
Dus ik zei toen nog: "Pas zelf maar op dat je niet op mij verliefd word"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |