100tjes zijn groen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:56 schreef Zwappel het volgende:
Alleen eerlijk geen idee of het zwart is of niet
dit..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:10 schreef Dionysiou het volgende:
Koop gewoon wat bij de AH en zeg dat je niet kleiner hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:00 schreef Piles het volgende:
Gezien de service het gebrek aan service van banken tegenwoordig vraag ik me af of ze er uberhaupt nog kasgeld hebben
Denk het niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:22 schreef Zwappel het volgende:
Oh, ik wilde eigenlijk gewoon de lokale ABN binnenstappen hier in het dorp, maar dat zal dus niet kunnen?
Wacht even, dan loop ik er even heen, en dan check ik het even voor jequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:22 schreef Zwappel het volgende:
Oh, ik wilde eigenlijk gewoon de lokale ABN binnenstappen hier in het dorp, maar dat zal dus niet kunnen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk het niet.
Kun je je niet gewoon wisselen bij je ouders?
dat boeit niets, totaal irrelevant hier, tis maar 200 euro, geen 20kquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:33 schreef Zwappel het volgende:
Ik kan het geld niet eens storten want weet niet of het zwart of wit geld is.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:19 schreef Zwappel het volgende:
Wat is GWK?
En met 50 euro kan je nog wel aankloppen bij de Appie inderdaad, maar met 100 denk ik niet dat dat gaat lukken..
Gewoon storten bij de bank, zo'n automaat gaat niet gelijk een belastingdienst / sociale dienst check bij je ouders uitvoeren hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:33 schreef Zwappel het volgende:
Wat een enorme faalpostquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:33 schreef Zwappel het volgende:
Ik zou uit kijken TS, misschien zijn het radioactief gemerkte biljetten. Dan heb jij maar ook jouw ouders een groot probleem.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:33 schreef Zwappel het volgende:
De makkelijkste oplossing. Gewoon in de automaat storten op je rekening en evt. direct erna hetzelfde bedrag weer pinnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:57 schreef zwartedoos het volgende:
Stort t gewoon en pin dan kleindere briefjes
Denk je dat de alarmbellen gaan rinkelen bij de belastingdienst als je twee briefjes van 100 euro op je rekening stort?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:33 schreef Zwappel het volgende:
Dan krijg je minder dan 200 euro op je rekening bijgeschreven waarschijnlijk. Ze gaan moeilijk doen; banken kennen weinig service meer tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Jorian29 het volgende:
Dude, fiets naar de bank, gooi die 2 honderdjes neer en zeg dat je ze wilt laten storten. Alsof ze daar moeilijk om gaan doen.
Dit topic faalt.
Ik heb in mijn kassa bijna altijd minimaal 350 euro, en als ik even niet kan afromen wegens een storend buizenpostysysteem of extreme drukte al gauw ergens tegen de 1000 euro zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Het kàn ook wel, maar je hebt altijd van die mensen die inderdaad een pakje kauwgom à ¤ 1,- willen afrekenen met een briefje van 100,-... Een gemiddelde kassa heeft maar ¤ 175,- aan wisselgeld, je komt dan dus wel in de problemen als je een paar van dat soort klanten hebt...
Denk je dat een winkel geld weigert?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:19 schreef Zwappel het volgende:
Wat is GWK
En met 50 euro kan je nog wel aankloppen bij de Appie inderdaad, maar met 100 denk ik niet dat dat gaat lukken..
Gewoon proberen, nee heb je en ja kun je krijgen en anders stort je het gewoon op je rekening(als je die hebt tenminstequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:22 schreef Zwappel het volgende:
Je druk maken om twee briefjes van 100 euro. Bij de meeste winkels kan je dit gewoon besteden hoor. Koop er iets leuks van bij een electronicawinkel of kledingboetiek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:33 schreef Zwappel het volgende:
Dan geef je het toch contant uit aan iets leuks??? Of ben je bang dat ze in de Mediamarkt of een andere winkel eerst gaan navragen hoe je aan het geld komt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:26 schreef Zwappel het volgende:
Ik maak me er druk om omdat mijn ouders bijna de schuldsanering uit gaan en dus wel flink extra gecontroleerd worden, en ik moet ook mijn afschriften etc laten zien
Loop je altijd zo te koop met die informatie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:57 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kassa bijna altijd minimaal 350 euro, en als ik even niet kan afromen wegens een storend buizenpostysysteem of extreme drukte al gauw ergens tegen de 1000 euro zitten.
Júist met het oog op klanten die groot betalen.
Voor de beeldvorming:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb toevallig vanmorgen ook van iemand zo'n briefje gehad en ik keek nogal raar omdat ik sinds de invoering van de euro nog nooit zo'n briefje had gezien, laat staan in m'n handen gehad.![]()
Toen ging ik naar de V&D, moest iets van 13 euro betalen. Die jongen keek wel een beetje raar en vroeg of ik kleiner had, had ik wel maar ik zei van niet, moet toch van dat ding af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |