had ik het gvd maar gisteren gelijk gedaan.quote:502 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.
There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.
Gewoon weer opzeggen natuurlijk. En deze onzin dat ze nu problemen hebben met de site en hun hele systeem (heb ook gebeld) geeft sowieso al aan wat een compleet incompetente kneuzen het zijn. Helemaal als het straks een paar weken zou duren voor het geactiveerd wordtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:36 schreef Bertus-in-de-bouw het volgende:
Zit je niet vast aan een of anders abonnement? Of hebben jullie gewoon besteld en gaan jullie het in oktober weer opzeggen?
quote:Stormloop op Eredivisielive-actie
AMSTERDAM - Er is een run op de Telegraaf-actie om twee maanden gratis voetbalwedstrijden op Eredivisielive te kunnen kijken.
De belangstelling voor het via internet aanmelden, is zo groot dat de website van Eredivisielive tijdelijk overbelast is en daardoor niet kan worden geopend. Mensen die zich telefonisch willen aanmelden via 0909-0101 krijgen te horen dat ze het later vandaag opnieuw moeten proberen. Bij De Telegraaf van vandaag zit een speciale, gratis dvd met het complete programma van het komende voetbalseizoen en een actiecode om twee maanden gratis van voetwedstrijden op tv te genieten.
vrijdag 5 augustus t/m maandag 12 septemberquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kan per maand opzeggen, dus begin van de maand bellen dat je het na deze maand niet meer wilt.
Staat er ook ergens bij hoelang die code geldig is?
Hoeveel mensen moeten eigenlijk tegelijkertijd zo'n site bezoeken om 'm op tilt te laten slaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:05 schreef RvLaak het volgende:
Klote site... Je zou toch verwachten dat een professionele IT afdeling bij zo'n actie zorgt voor wat meer capaciteit...
10 of 11quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:08 schreef kasper het volgende:
[..]
Hoeveel mensen moeten eigenlijk tegelijkertijd zo'n site bezoeken om 'm op tilt te laten slaan?
Bij eredivisielive blijkbaar wel... Bij een normale site een paar duizend tegelijk.quote:
Door dit soort acties kunnen ze de schijn ophouden dat ze heel veel leden hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:10 schreef TheFrankey het volgende:
oplichters. ik ben al jaren lid (zelfs in de zomerstop) en betaal altijd volle pond
Mensen kunnen maar 1 keer de actie nemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:10 schreef TheFrankey het volgende:
oplichters. ik ben al jaren lid (zelfs in de zomerstop) en betaal altijd volle pond
per half jaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mensen kunnen maar 1 keer de actie nemen.
weet ik zekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij eredivisielive blijkbaar wel... Bij een normale site een paar duizend tegelijk.
Volgens mij heeft FOK! zelfs meer capaciteit dan EL
quote:
Ik denk dat de boel gereset moet worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:16 schreef kasper het volgende:
[..]
![]()
En misschien een domme vraag maar: is de site onmiddellijk weer bereikbaar wanneer het rustiger wordt? Of moet er eerst iets gerepareerd worden?
Nope, zodra er weer capaciteit is, is de site onmiddellijk bereikbaar. Probleem is waarschijnlijk, dat jij niet de enige bent die het probeert...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat de boel gereset moet worden.
Zelfde probleem hier... FF afwachten hoe dat straks verder gaat...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:23 schreef Tito het volgende:
hmm ik wilde ook activeren, maar tijdens activeren ging de site down...
Nu zal me code straks wel niet meer werken.
Fijn!
Iemand het toevallig per telefoon geprobeerd? is daar ook een wachrij?
Code werkt nog welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:23 schreef Tito het volgende:
hmm ik wilde ook activeren, maar tijdens activeren ging de site down...
Nu zal me code straks wel niet meer werken.
Fijn!
Iemand het toevallig per telefoon geprobeerd? is daar ook een wachrij?
Dan is de storing dus hopelijk opgelost, want toen ik eerder vanmiddag belde lag het helemaal plat daarzo, en kon het dus ook niet tefelonisch geregeld worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:30 schreef RvLaak het volgende:
Via de telefoon aangemeld... Zometeen nog eens bellen voor de stream-codes. Zelfde nummer, optie 2. Volgens de aardige mevrouw aan de lijn, kan je dan gewoon aangeven dat je via de telegraaf actie wil kijken. Schijnt gratis te zijn.
werkt die code voor iedereen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:09 schreef streamzondernaam het volgende:
Vorig topic vol
gaan we hier verder
Met als laatste nieuws omtrent eredivisielive en actie telegraaf
vandaag gratis dvd bij de krant en een actiecode voor 2 maand eredivisielive
www.eredivisielive.nl/telegraaf
actiecode: TH61QPJA
succes
Na ja verholpen... Ik bleef gewoon een tijd wachten & kreeg iemand aan de lijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan is de storing dus hopelijk opgelost, want toen ik eerder vanmiddag belde lag het helemaal plat daarzo, en kon het dus ook niet tefelonisch geregeld worden.
Als het goed is, werkt de code slechts 1 keerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:57 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
werkt die code voor iedereen?
Dus je moet gewoon een abonnement afsluiten wel?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na ja verholpen... Ik bleef gewoon een tijd wachten & kreeg iemand aan de lijn.
Gratis online kijken met de telegraaf code kan helaas niet. Hoor ik net van de online-afdeling. Jammer, dan maar 2 weken wachten tot ik TV signaal krijg... Ondertussen heb ik nog illegale middelen tot mijn beschikking
[..]
Als het goed is, werkt de code slechts 1 keer
weet je zeker dat die maar 1 keer werkt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gratis online kijken met de telegraaf code kan helaas niet. Hoor ik net van de online-afdeling. Jammer, dan maar 2 weken wachten tot ik TV signaal krijg... Ondertussen heb ik nog illegale middelen tot mijn beschikking
[..]
Als het goed is, werkt de code slechts 1 keer
Ik kreeg ook iemand aan de telefoon, maar die vertelde me dus over dat alles plat ligt (ook bij hun) en dat het momenteel ook even niet telefonisch geregeld kon worden. Maar goed dat was dus rond 12 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk het, ik ga het iig niet doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dus je moet gewoon een abonnement afsluiten wel?
Nope, maar ik ga er wel van uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
weet je zeker dat die maar 1 keer werkt?
De C1000 hier had er nog zat, zo rond 2 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Alle kranten zijn hier uitverkocht :p
Ziggo? 3 smartcards per adres, bij de 4e moet je 2x betalen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg, als ik smartcard nummer van bovenverdieping kies, kun je het dan beneden niet zien
Ja, Ziggo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ziggo? 3 smartcards per adres, bij de 4e moet je 2x betalen.
Zou grappiger zijn als het 2 maanden gratis is en je 3 maanden opzegtermijn hebtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Na de 2 maanden gratis loopt ie automatisch door, dus moet je begin van de 2e maand daarheen bellen en zeggen dat je aan het eind van de maand je abbo wil opzeggen. Als je er niet voor wil betalen![]()
ff kaartje wisselen als je boven gaat kijken (mocht het maar per kaart zijn)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, Ziggo.
Dus als ik bij die actie van de telegraaf smartcard nummer van tv boven kies, kan ik het ook beneden kijken?
5 dagen, volgende speelronde moeten we kunnen zien dus....quote:
Actie Eerste 2 maanden Gratis Eredivisie Live!*
Prijs eredivisie Live Normale prijs 16,95 per maand. Uw voordeel 33,90!
Contractvorm Na de actieperiode loopt uw abonnement door tot wederopzegging.
Opzegtermijn Per maand
Hoe opzeggen U kunt schriftelijk of telefonisch opzeggen bij Ziggo
Kanalen 4 Eredivisie Live kanalen
Eredivisie Live is bij Ziggo beschikbaar in HD. U dient hiervoor te beschikken over een HD decoder.
Klik hier voor meer informatie over HD Televisie van Ziggo.
* U ontvangt de eerste twee maanden geen factuur voor Eredivisie Live van uw TV aanbieder. U dient de afgelopen 6 maanden geen abonnement te hebben gehad op Eredivisie Live
Uw bestelling wordt automatisch verwerkt, u hoeft verder geen actie te ondernemen. U ontvangt Eredivisie Live binnen 5 werkdagen.
U ontvangt voor het einde van uw GRATIS kennismakingsabonnement schriftelijk bericht van Eredivisie Live over het be indigen van uw abonnement.
Voor vragen over uw abonnement kunt u telefonisch contact opnemen met Ziggo via 0900-1884 ( 0,10 p/min). Op werkdagen van 08:00 tot 22:00, zaterdag en zondag van 09:00 tot 22:00
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:26 schreef blup het volgende:
[..]
ff kaartje wisselen als je boven gaat kijken (mocht het maar per kaart zijn)
[..]
Je hoeft geen smartcard nummer in te vullen volgens mij, gewoon je adresgegevens en dan doet Ziggo de rest wel;quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, Ziggo.
Dus als ik bij die actie van de telegraaf smartcard nummer van tv boven kies, kan ik het ook beneden kijken?
quote:3 smartcards
Bij Ziggo is het mogelijk maar liefst drie smartcards te gebruiken, zonder dubbele kosten voor de extra zenderpakketten. Ziggo zorgt ervoor dat op alle drie de smartcards dezelfde zenders geactiveerd zijn. Met alle smartcards kijk je dezelfde zenders dus.
Ik moest specifiek aangeven op welk smart card nummer ik de code wilde activeren..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hoeft geen smartcard nummer in te vullen volgens mij, gewoon je adresgegevens en dan doet Ziggo de rest wel;
[..]
Als het goed is regelt Ziggo dat gewoon automatisch. Ik heb in ieder geval altijd kunnen kijken op 2 smartcards met zo'n actie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik moest specifiek aangeven op welk smart card nummer ik de code wilde activeren..
Nicequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als het goed is regelt Ziggo dat gewoon automatisch. Ik heb in ieder geval altijd kunnen kijken op 2 smartcards met zo'n actie.
Niet de telegraafactie hoor, sorry.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nu al? Wanneer geactiveerd en bij wie kijk jij televisie?
Kreeg je ook zo'n bevestigingsmail dat het geactiveerd was?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet de telegraafactie hoor, sorry.![]()
Maar vrijdag aangevraagd bij UPC en er zou 2 weken overheen gaan, valt gelukkig mee.
sandisk actie is oude actie...quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb laatst bij aankoop van SanDisk geheugenkaartje een Eredivisie Live actiecode gekregen.'
'Activeer jouw actiecode op www.eredivisielive.nl/SanDisk
Je ontvangt per mail de kijkcode'
Alleen werkt die site niet?
Heeft er iemand ooit gebruik gemaakt van een SanDisk actiecode?
Je moet digitaal hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die actie van Nivea klinkt wel goed, beter dan die van de Telegraaf voor mij, want ik heb hier geen digitale tv.
Via de klantenservice of Ziggo-medewerkers op het Ziggo-forum kun je ook nog een vierde en vijfde kaartje registreren.quote:3 smartcards
Bij Ziggo is het mogelijk maar liefst drie smartcards te gebruiken, zonder dubbele kosten voor de extra zenderpakketten. Ziggo zorgt ervoor dat op alle drie de smartcards dezelfde zenders geactiveerd zijn. Met alle smartcards kijk je dezelfde zenders dus.
Ben benieuwd of dit werkt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:29 schreef whysoserieus het volgende:
Het heeft niks met eredivisie te maken, maar hier kan je aanmelden voor 3 maanden Sport1 voor ¤5
https://abonneren.sport1.nl/vi
Ik ben geen lid van VI, maar heb het gewoon ingevuld en zie het wel of ik het krijg
Vroeg het gisteren al in dit topic, heb dezelfde situatie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef Swennus het volgende:
Ik heb ook aangevraagd. Wij hebben via ziggo 2 smart cards. Maar bij het aanvragen werd er om een specifiek nummer gevraagd van een smartcard.
Heb ik dan wel straks op 2 TV's EL?
haha nee dat kan niet, je kan alleen EL nemen als je de vorige 6 maand geen EL hebt gehad van een actie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:49 schreef Veerboot het volgende:
Tot wanneer is die NIVEA-actie geldig? Heb nu net twee maanden EL via digitale tv via de Telegraaf-actie besteld, maar als je de twee maanden daarna weer gratis (online) via NIVEA kunt kijken, zou dat een goeie deal zijn natuurlijk. Iemand de kleine lettertjes al bestudeerd?
KPN Digitenne ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:17 schreef yes-yes het volgende:
Vraagje. ik heb zojuist de code van telegraaf ingevoerd,naam/adres opgegeven.
Kreeg net een mailtje dat het maximaal 5 dagen zou duren voordat ik EL zou hebben. Lijkt mij dat dit sneller is? Klopt het verder ook dat je geen bankgegevens/smartcard code hoeft op te geven ?
Bij mij hoefde ik ook verder weinig in te vullen, behalve naam, email en volgens mij adres. Ook UPC.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef yes-yes het volgende:
Hm.. ik heb UPC en kon het nergens invoeren, terwijl er stond hou die nummer bij de hand.
Even afwachten dus
Nee. Geloof er ook weinig van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:46 schreef whysoserieus het volgende:
Gaat lekker, krijg net een mail van UPC, dat ik 12,50 moet betalen,omdat ik Eredivisie Live heb aangevraagd en een brief van de Telegraaf dat ik nu aan een abonnement zit.
Nog meer die dit hebben gekregen?
Oke, dan hoelang duurde het voordat je beeld had ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij mij hoefde ik ook verder weinig in te vullen, behalve naam, email en volgens mij adres. Ook UPC.
Jawel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef assie het volgende:
Al mensen die beeld hebben via de Telegraaf-actie van vrijdag/zaterdag?
Wanneer aangevraagd? Ziggo?quote:
Het zou 5-10 dagen duren. Gisteren in ieder geval nog geen beeld, maar ik zal het vanavond weer eens checken...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:20 schreef yes-yes het volgende:
[..]
Oke, dan hoelang duurde het voordat je beeld had ?
Ziggo hier, op beide smartcards werkt het gewoonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nog iemand die het op meerdere kaartjes heeft?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ziggo hier, op beide smartcards werkt het gewoon
Wanneer aangevraagd ? ik heb nog geen beeld dinsdag aangevraagdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:11 schreef whysoserieus het volgende:
Hier doet Eredevisie live het ook via UPC
Ik kreeg een code bij drie flessen shower gel voor minder dan 4¤.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die actie van Nivea klinkt wel goed, beter dan die van de Telegraaf voor mij, want ik heb hier geen digitale tv. Ik heb alleen geen behoefte aan een product van Nivea op dit moment, dus als iemand nog een actiecode heeft houd ook ik me aanbevolen.
Misschien koop ik dat wel, en dan gooi ik die shower gel wel weg hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg een code bij drie flessen shower gel voor minder dan 4¤.
[ afbeelding ]
Sinds vandaag bij mij (ook UPC) ook 2 maanden gratis ELquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:11 schreef whysoserieus het volgende:
Waarom zou je dat nu weer weggooien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien koop ik dat wel, en dan gooi ik die shower gel wel weg haha
Is serieus nog veel goedkoper.
Als je online één wedstrijd wilt zien moet je al 6 euro betalen
SEEMquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:11 schreef whysoserieus het volgende:
quote:Dit weekend ontvangt u Eredivisie Live
Geachte abonnee,
In de afgelopen week heeft u gebruikgemaakt van de Telegraaf-actie ‘Twee maanden gratis Eredivisie Live’. Inmiddels kunt u genieten van Eredivisie Live op kanaal 421 tot en met 424.
De actie is zo populair dat de administratieve verwerking van uw order meer tijd in beslag neemt dan u van ons gewend bent. Zodra uw bestelling gecontroleerd en verwerkt is in onze systemen, gaan uw twee gratis maanden Eredivisie Live in. U krijgt hierover een bevestigingsbrief thuisgestuurd.
Heeft u al een bevestigingsbrief van Ziggo ontvangen, dan kunt u deze
e-mail negeren.
Martine Ferment
Directeur Klantenservice
Want?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk duurt de administratieve chaos bij Ziggo nog een tijdje, als de 2 maanden pas daarna ingaan.
Dat verandert de zaak voor mij volledig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:34 schreef APK het volgende:
Ik heb net Nivea Shower Gel gebruikt en ik ben weer als nieuw!
Gewoon 2 maanden hoorquote:
Wat is dit nou weer.......quote:Samenvatting PSV-RKC Waalwijk
Vandaag om 23:00 ,duur: 5:44
Video's van Eredivisie Live wedstrijden zijn tijdens speelrondes exclusief te bekijken door Eredivisie Live internet abonnees. U dient hiervoor te zijn ingelogd met uw account.
Vanaf maandagochtend zijn de samenvattingen van de gespeelde wedstrijden voor iedereen te bekijken.
Nivea!quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:27 schreef Caland het volgende:
Wtf, kan je opeens alleen de samenvattingen op eredivisielive.nl bekijken als je internetabonnee bent
Met die actie van Nivea krijg je twee maanden EL via het internetquote:
Oke wel bizar. en gewone abonnees hebben ook pechquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:27 schreef Caland het volgende:
Wtf, kan je opeens alleen de samenvattingen op eredivisielive.nl bekijken als je internetabonnee bent
www.eredivisielive.nl Daar kun je klikken op het programma, daar klik je op de wedstrijd van jouw keuze en dan moet je volgens mij een account aanmaken en kun je die code invoeren. Succes!quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:49 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik kreeg na Ajax-Twente een nieuwe kijkcode omdat ik de wedstrijd niet kon zien. Iemand een idee waar ik die kan gebruiken?
Ik zit nu te zoeken naar een plek waar ik die code kan invoeren, maar kan hem niet vinden..quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
www.eredivisielive.nl Daar kun je klikken op het programma, daar klik je op de wedstrijd van jouw keuze en dan moet je volgens mij een account aanmaken en kun je die code invoeren. Succes!
Ik denk dat je - als dat mogelijk is - een account moet aanmaken en dat je dan wel een code in kunt voeren bij een wedstrijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:13 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik zit nu te zoeken naar een plek waar ik die code kan invoeren, maar kan hem niet vinden..
Ik kan alleen vinden dat ik een nieuwe kijkcode moet kopen, maar niet waar ik een bestaande kan invoeren.
Bij Ziggo volgens mij ook hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef Evertjan het volgende:
ik snap nog steeds dat iedere kabelaar een andere prijs aanhoudt voor EL hier bij UPC kost een abbo 15 euro per maand
Is duurder, dacht een euro of 17. Ligt ook aan het aantal zenders dat je kunt ontvangen. Digitenne (KPN) levert maar twee zenders, dus lagere prijs; weliswaar niet de helft, maar wel een lagere prijs.quote:
Tot je moet aftikken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ontvang ineens Eredivisie LiveZonder een abbo of Telegraaf actie.
Maarja, vind het wel best.
Vraag ik me ook af....quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:13 schreef xCore het volgende:
Heb nu ook via de Telegraaf actie EL (Ziggo), maar wanneer moet ik nou opzeggen zodat ik niet maandelijks 15,- euro kan aftikken?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:00 schreef Paul-89 het volgende:
Evert Ten Napel gaat komend seizoen ook wedstrijden becommentariëren.
quote:Eredivisie Live en Ziggo introduceren Eredivisie Live GO
Per 1 augustus introduceert Eredivisie Live een nieuwe dienst waarmee het mogelijk is om de uitzendingen van de voetbalzender overal en op alle schermen te bekijken: Eredivisie Live GO. Met Eredivisie Live GO heeft de fan met één abonnement toegang tot de online en mobiele diensten van Eredivisie Live. Eredivisie Live TV abonnees van Ziggo kunnen vanaf 1 augustus automatisch gebruik maken van Eredivisie Live GO.
Arno de Jong, Directeur Media & Marketing van Eredivisie Live: “Eredivisie Live is meer dan alleen TV. We bieden live topvoetbal via elk platform dat onze abonnees wenst. Met Eredivisie Live GO kunnen de Ziggo abonnees nu met één abonnement altijd en overal beschikken over hun live voetbalzender. Of men nu thuis is, op bezoek of onderweg: Eredivisie Live GO brengt het uitgebreide live voetbalaanbod altijd en overal naar TV, computer, tablet of mobiel.”
Marcel Nijhoff, Commercieel Directeur van Ziggo: “De introductie van Eredivisie Live GO past uitstekend in onze ‘TV overal’ strategie. Na de introductie van onze Ziggo TV App, HBO en de HBO GO App, is Eredivisie Live Go de volgende stap waarmee onze klanten, als eerste in Nederland, ook kunnen genieten van Eredivisie Live op hun tablet, smartphone of PC.”
Eredivisie Live GO: altijd en overal
Als Eredivisie Live TV abonnee van Ziggo heeft men per 1 augustus automatisch toegang tot Eredivisie Live GO. En dat betekent één abonnement dat toegang biedt tot alle schermen. Dit is Eredivisie Live GO: Eredivisie Live altijd en overal beschikbaar. Kijk alle wedstrijden van Eredivisie Live op TV, laptop, tablet, Mac, PC of smartphone.Voor 1 vast maandbedrag automatisch toegang tot Eredivisie Live TV, online en mobiel. Live wedstrijden, goals, samenvattingen, interviews en meer
Voor het bekijken van live wedstrijden en video’s via internet of mobiel gelden minimale systeemeisen. Meer informatie is te vinden op www.eredivisielive.nl/go .
een standaard "actie" voor het internet abo is 100 euro voor een heel seizoen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef assie het volgende:
Iemand al acties gezien voor het afsluiten van een Eredivisie live abonnementje???
Lekker!!quote:
Vandaag is de laatste dag van de Nivea Eredivisie Live-actie voor twee maanden gratis Eredivisie live via internet. Je kan je actiecode die bij sommige Nivea-verpakkingen zit tussen van 8 juli tot en met 8 augustus activeren, maar je moet wel heel debiel zijn om 'm meteen in juli geactiveerd te hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:17 schreef assie het volgende:
Iemand al acties gezien voor het afsluiten van een Eredivisie live abonnementje???
Je kan gewoon via ziggo site opzeggen. Gaat dan direct.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had je een maand eerder moeten doen i.v.m. opzegtermijn.
Apart, Sport 1 duurt daar een maand.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan gewoon via ziggo site opzeggen. Gaat dan direct.
Raar. Ik ga morgen wel ff bellen voor zekerheid. Misschien hebben ze bij Eredivisie Live het ook veranderd.quote:
veranderd.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Raar. Ik ga morgen wel ff bellen voor zekerheid. Misschien hebben ze bij Eredivisie Live het ook verandert.
Fuckkkkk. Je hebt gelijk:quote:Op zondag 12 mei 2013 18:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had je een maand eerder moeten doen i.v.m. opzegtermijn.
Volgens VI hebben ze alleen de Eredvisie en JL live. (en een paar bekertoernooien).quote:Op zondag 12 mei 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd welke presentatoren, analytici, commentatoren ze aan gaan trekken gezien het feit dat de Premier League en de Serie A ook bij EL belanden.
Mochten ze ook de live PL wedstrijden krijgen dan kan sport1 wel opdoeken...quote:Nieuwe sportzender van Nederland gaat FOX NL heten
12/06/2013 21:47
De nieuwe zender die Amerikaanse films, televisieseries en sport gaat uitzenden, gaat dat doen onder de naam FOX NL. Op 14 augustus van dit jaar wordt de zender in Amsterdam, waar ook het hoofdkantoor van FOX Benelux is gelegen, gelanceerd.
Op sportgebied zal de zender voornamelijk voetbal gaan uitzenden. FOX NL heeft de samenvattingen van onder meer de Premier League, de Serie A en de Jupiler League en hoogstwaarschijnlijk ook de Eredivisie. De zender beschikt al over de live uitzendrechten van de Eredivisie.
Komend seizoen zijn de samenvattingen van de Eredivisie nog te zien bij de NOS, het is aannemelijk dat FOX NL volgend jaar de samenvattingen zelf gaat uitzenden. FOX NL moet als aanjager voor Eredivisie Live fungeren, dat voor 51 procent van FOX is. Het wordt een open net, maar over de manier waarop het wordt uitgezonden wordt nog onderhandeld met kabelexploitanten.
Wel moet het een onderdeel van het basispakket worden, zodat FOX NL voor iedereen toegankelijk is. (Anton Lippold)
Vanaf volgend seizoen ook de PL dacht ik bij ELquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Volgens VI hebben ze alleen de Eredvisie en JL live. (en een paar bekertoernooien).
[..]
Mochten ze ook de live PL wedstrijden krijgen dan kan sport1 wel opdoeken...
Blijkbaar alleen samenvattingen volgens dat bericht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen ook de PL dacht ik bij EL
Enseries misschien enzo. Voetbalvrouwen en dat soort dingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar als ik het goed begrijp krijgen we dus een soort RTL7 erbij met meer samenvattingen en lekkere reclame voor Eredivisie Live?
Prima
op FOX bij EL uiteraard livequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen samenvattingen volgens dat bericht.
Zondagavond samenvattingen vanaf 20.30 uur.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar als ik het goed begrijp krijgen we dus een soort RTL7 erbij met meer samenvattingen en lekkere reclame voor Eredivisie Live?
Prima
Zoiets jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zondagavond samenvattingen vanaf 20.30 uur.
Duopresentatie Toine v. Peperstraten en Barbara Barend.
20.30-20.40 RKC-PEC
20.40-20.48 reclame
20.48-20.58 Go Ahead-Roda
20.58-21.08 NEC-AZ
21.08-21.13 analyse door ex-topspelers (Sjaak Polak, Martin Drent)
21.13-21.21 reclame
21.21-21.31 Cambuur-NAC
21.31-21.36 samenvatting vrijdagavondwedstrijd
21.36-21.40 analyse bla bla bla
21.40-21.45 vooruitblik op de topper (Hans v. Breukelen, Henk ten Cate(gratis)
21.45-21.53 reclame
21.53-22.10 Ajax-Vitesse
22.10-22.25 nabeschouwing en afsluiting (eredivisielied John Ewbank)
22.30 Film: SS Doomtrooper 2
Iedereen kijkt die samenvattingen toch op de BBC bij MOTD, neem ik aan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:29 schreef RubenSosa het volgende:
Mochten ze ook de live PL wedstrijden krijgen dan kan sport1 wel opdoeken...
Het gaat hier over live..quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedereen kijkt die samenvattingen toch op de BBC bij MOTD, neem ik aan?
Ik ben wel benieuwd naar de analyse van Henk de Haan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zondagavond samenvattingen vanaf 20.30 uur.
Duopresentatie Toine v. Peperstraten en Barbara Barend.
20.30-20.40 RKC-PEC
20.40-20.48 reclame
20.48-20.58 Go Ahead-Roda
20.58-21.08 NEC-AZ
21.08-21.13 analyse door ex-topspelers (Sjaak Polak, Martin Drent)
21.13-21.21 reclame
21.21-21.31 Cambuur-NAC
21.31-21.36 samenvatting vrijdagavondwedstrijd
21.36-21.40 analyse bla bla bla
21.40-21.45 vooruitblik op de topper (Hans v. Breukelen, Henk ten Cate(gratis)
21.45-21.53 reclame
21.53-22.10 Ajax-Vitesse
22.10-22.25 nabeschouwing en afsluiting (eredivisielied John Ewbank)
22.30 Film: SS Doomtrooper 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |