Kijk eens hier (scroll down!):quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ze die gitaar kon betalen verbaast mij ook...
Zeuren en bedelen tot hij tax free wordt verkocht... je moet er het fatsoen maar voor hebben. En het zegt nog steeds niets over de prijs.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:28 schreef Hammondorgel het volgende:
Kijk eens hier (scroll down!):
http://solozeilster.hyves(...)list_1=1&__state__=1
Google eens "ASHTON SL29/12CEQ"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeuren en bedelen tot hij tax free wordt verkocht... je moet er het fatsoen maar voor hebben. En het zegt nog steeds niets over de prijs.
Rond de $260. Maar wat wil je daar nu mee zeggen? Dat het niet zoveel geld is?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Hammondorgel het volgende:
Google eens "ASHTON SL29/12CEQ"
Precies! Heel goedkoopquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Rond de $260. Maar wat wil je daar nu mee zeggen? Dat het niet zoveel geld is?
Maar dat weten wij toch niet? Ik begrijp niet goed wat jouw instrument ermee te maken heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef Hammondorgel het volgende:
Precies! Heel goedkoop- in vergelijking met mijn instrument...
$ 260 vind ik niet te veel voor een instrument.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat weten wij toch niet? Ik begrijp niet goed wat jouw instrument ermee te maken heeftEn voor iemand die weinig geld heeft, zoals de Dekkers voorgeven, is het bijvoorbeeld toch weer een paar weken eten of een flinke voorraad brandstof.
Dat is het punt denk ik ook niet. Het punt is dat de Dekkers zich suf bedelen en dat mensen dan verwachten dat het geld naar de reis en onderhoud van boot en meisje gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:46 schreef Hammondorgel het volgende:
$ 260 vind ik niet te veel voor een instrument.
Jij wilt het niet begrijpen he? Dat mensen haar geld en goederen schenken moeten ze helemaal zelf weten. Het is de manier waarop de familie Dekker dat bij elkaar bedelt die me tegen staat. Met zielige verhalen en leugens. En met name dat laatste vind ik erg!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hier dat is tegen het zuur.
[ afbeelding ]
Ze heeft lekker heel guppy met alles er op en er aan gesponsord gekregen. En oja het kind heet gewoon Laura hoor. Doe nou eens niet zo zuur. Het is toch niet alsof jouw 100K aan Laura gesponsord is.
Dit is een ernstige beschuldiging. Kun je dat bewijzen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Met zielige verhalen en leugens.
Wat dacht je van het feit dat Laura op haar weblog heeft geschreven dat ze de jongste is die ooit de Atlantische Oceaan over is gezeild? De jongste ooit was niet Laura, maar Mike Perham! Bovendien heeft Laura zowel op haar weblog als in haar column verteld dat ze 2-3 dagen gebruik heeft gemaakt van de motor! En zo zijn er wel meer dingen maar die heb je zelf ongetwijfeld ook allemaal gelezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:38 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
Dit is een ernstige beschuldiging. Kun je dat bewijzen?
Maar vind jij LD ook lief, fantastisch of een heldin?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hier dat is tegen het zuur.
[ afbeelding ]
Ze heeft lekker heel guppy met alles er op en er aan gesponsord gekregen. En oja het kind heet gewoon Laura hoor. Doe nou eens niet zo zuur. Het is toch niet alsof jouw 100K aan Laura gesponsord is.
Iedereen die zijn droom na jaagt, zijn kop boven het maaiveld uitsteekt en out of the box denkt verdient mijn respect.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar vind jij LD ook lief, fantastisch of een heldin?
Nee joh...een 14/15-jarige afzeiken en weten wat ze wel en niet moet doen van achter je pc is veel cooler...dat is pas echt leven!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Iedereen die zijn droom na jaagt, zijn kop boven het maaiveld uitsteekt en out of the box denkt verdient mijn respect.
Ja joh en nog met een groepje ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh...een 14/15-jarige afzeiken en weten wat ze wel en niet moet doen van achter je pc is veel cooler...dat is pas echt leven!
Heb je de draadjes gelezen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh...een 14/15-jarige afzeiken en weten wat ze wel en niet moet doen van achter je pc is veel cooler...dat is pas echt leven!
Ja, ik heb ze idd gelezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je de draadjes gelezen?Nee he, je weet niet waar het om gaat, he? Maar je hebt gelukkig wel een mening!
He bah!, wat een zure reactie tegenover mensen die hun hoofd boven het maaiveld steken en out of the box denken!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja joh en nog met een groepje ook.
Sommigen in dit topic zijn echt de helden en toppers van FOK!.
Als mensen haar/hun geld willen geven dan moeten ze dat toch zeker zelf weten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het punt denk ik ook niet. Het punt is dat de Dekkers zich suf bedelen en dat mensen dan verwachten dat het geld naar de reis en onderhoud van boot en meisje gaat.
Gevoelens en verlangens projecteren?? Alleen omdat ze niet zo oud en verzuurd reageren als jij??quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
Ik verwonder me er toch over dat zoveel mannen hun gevoelens en verlangens op tienermeisje Dekker projecteren. Ze kan geen kwaad doen omdat haar onderneming de droom van die mannen is. Is dat iets typisch mannelijks en kunnen vrouwen realistischer naar tienermeisjes kijken, of is het iets in Dekker zelf dat die mannen zo kritiekloos maakt.
Ook wanneer ze daarvoor andere mensen belazeren?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Iedereen die zijn droom na jaagt, zijn kop boven het maaiveld uitsteekt en out of the box denkt verdient mijn respect.
Hoe en wat en waar precies heeft ze belazerd volgens jou?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Ook wanneer ze daarvoor andere mensen belazeren?
Ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe en wat en waar precies heeft ze belazerd volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |