Niet alleen Laura ten voeten uit denk ik, ook oma!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:38 schreef MrFoureyes het volgende:
"Oma, je moet een boek over mij schrijven"
"de vele leuke bijkomstigheden van die wereldwijde mediaophef"
Laura ten voeten uit!
Als je dat zegt ben je een verzuurd spruitje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niet alleen Laura ten voeten uit denk ik, ook oma!
Wat me verder opviel in het verhaal is dat pa dus echt geen nagel schijnt te hebben om zijn kont te krabben. Ondertussen laat hij wel zijn dochter gaan en hoopt dan maar dat er genoeg geld en goederen binnen komen om haar veilig rond de wereld te laten varen. En zo'n man vindt het dan toch vreemd dat er mensen zijn die hem onverantwoordelijk noemen.
Gibraltar, niet Portugal (Portimao).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef Gia het volgende:
...op tijd in Portugal terug te kunnen zijn?
Tussen Sumatra en Maleisië. En nog lang niet, ze is nu pas voor Nieuw Zeeland, vanaf de oostelijke kant nog welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef Gia het volgende:
Komt ze nog in de buurt van piraten? Zo ja, wanneer?
Of VAART ze rondom de kaap van Afrika, om problemen in de golf van Aden te vermijden?
Zitten er in Indonesië niet ook piraten? Daar is ze toch, zo ongeveer, in de buurt!
Eerst naar Australie, daar de boot op de kant voor onderhoud etc. en voor een vakantie met papa denk ik. En dan zal wel worden beslist welke route ze gaat nemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:29 schreef Gia het volgende:
Komt ze nog in de buurt van piraten? Zo ja, wanneer?
Of VAART ze rondom de kaap van Afrika, om problemen in de golf van Aden te vermijden?
Zitten er in Indonesië niet ook piraten? Daar is ze toch, zo ongeveer, in de buurt!
Of blijft ze eerst tot kerst in Darwin of zo, om daarna met gebruik van de motor nog op tijd in Portugal terug te kunnen zijn?
Want, tja, als je een achterstand hebt, moet je wel de motor gebruiken, anders ben je niet op tijd binnen voor het 'record'.
Jij gelooft nog steeds in dat record verhaal?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
Gibraltar, niet Portugal (Portimao).
Ja, die berichtjes vielen mij ook al op. Ik vroeg me af of er soms ook individueel achter de schermen gebedeld wordt, heb geen idee of je je email-adres achter moet laten als je daar schrijft?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef MrFoureyes het volgende:
Hebben jullie trouwens wel om je donatie gedacht? Er staan weer wat reacties van fans in het gastenboek die melden dat ze weer hebben overgemaakt (eentje zelfs als drie maal). Als dit soort berichten verschijnt, is de kans groot dat de Dekkers weer in het nieuws komen met een noodoproep.
Dus wees sportief, geef wat je kan missen, dan kan dit topic ook nog lang in de lucht blijven. Sea Shepherd is je eeuwig dankbaar. Laura niet, die rekent erop.
Ik kan niets missen, ga vanaf vrijdag zelf de hort op en moet dat allemaal zelf betalen. Heb jammer genoeg geen sponsoren kunnen vinden voor ons tripje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef MrFoureyes het volgende:
Hebben jullie trouwens wel om je donatie gedacht? Er staan weer wat reacties van fans in het gastenboek die melden dat ze weer hebben overgemaakt (eentje zelfs als drie maal). Als dit soort berichten verschijnt, is de kans groot dat de Dekkers weer in het nieuws komen met een noodoproep.
Dus wees sportief, geef wat je kan missen, dan kan dit topic ook nog lang in de lucht blijven. Sea Shepherd is je eeuwig dankbaar. Laura niet, die rekent erop.
Als je een bericht in haar gastenboek wilt achterlaten moet je inderdaad een email adres vermelden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die berichtjes vielen mij ook al op. Ik vroeg me af of er soms ook individueel achter de schermen gebedeld wordt, heb geen idee of je je email-adres achter moet laten als je daar schrijft?
Dekbed al gekocht?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik doneer met plezier aan Laura. Laura is onderdeel van mijn leven geworden, er gaan bijna geen dagen voorbij dat ik niet op haar weblog kijk.
Troost je, BW.. Laura is ook al een deel van ons leven gewordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik doneer met plezier aan Laura. Laura is onderdeel van mijn leven geworden, er gaan bijna geen dagen voorbij dat ik niet op haar weblog kijk.
O wow, dus jij hebt nu een bankafschrift met een persoonlijk bedankje van LD? Wat schreef ze? Of is dat te persoonlijk om met ons te kunnen delen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Ah, dus het kan best dat de gastenboekschrijvers een 'bedankje' krijgen waarin en passant ook om geld wordt gevraagd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als je een bericht in haar gastenboek wilt achterlaten moet je inderdaad een email adres vermelden.
Kan me voorstellen dat er weer geld moet komen. De boot gaat straks op de kant voor onderhoud en als ze daar geen sponsor voor vinden en het zelf moeten betalen zal er geld moeten komen want zoals we uit het interview met oma weten heeft pa geen cent te makken. Als je dan ook nog bedenkt dat de reis- en verblijfskosten van pa ook uit de donaties betaald moeten worden kun je wel bedenken dat de bodem van de schatkist inmiddels wel weer in zicht zal zijn!
Want zoals we uit de weblogs weten moet je bij het in- en uitklaren voor iedere stempel en ieder papiertje betalen.
Misschien had ze toch beter die gitaar niet kunnen kopen?
En vergeet niet dat er net een meet is geweest en er een tweede op komst is! Er zal echt wel weer wat binnen zijn gekomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus het kan best dat de gastenboekschrijvers een 'bedankje' krijgen waarin en passant ook om geld wordt gevraagd.
Dat ze die gitaar kon betalen verbaast mij ook, misschien onderschatten wij hoeveel bezoekers van haar site doneren.
Oh ja. Hoe zou dat gegaan zijn, er staat vast geen verslag op Hyves van al die grote mensen die een pubermeisje vereren?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:12 schreef spuitje het volgende:
En vergeet niet dat er net een meet is geweest en er een tweede op komst is! Er zal echt wel weer wat binnen zijn gekomen.
Misschien zijn de Dekkers niet zo armlastig als ze zich voordoen. Je aanstellen is ook een kunst, zielig doen ook..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ze die gitaar kon betalen verbaast mij ook, misschien onderschatten wij hoeveel bezoekers van haar site doneren.
Nee geen verslag maar dat komt misschien na de 24e? Want toen ging LD echt van start. Ik verwacht rond die datum eigenlijk ook wel een groot artikel in o.a. het AD.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Hoe zou dat gegaan zijn, er staat vast geen verslag op Hyves van al die grote mensen die een pubermeisje vereren?
Nou, als je oma moet geloven heeft papa het bepaald niet breed. 2e Hands fietsje, 2e hands kleding, geen eigen pc toen ze 13 was. En LD had een krantenwijk. Maar ze had dan weer wel vanaf haar 6e altijd een eigen zeilboot. Tja, het is ook maar net waar je je geld aan uit wilt geven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Misschien zijn de Dekkers niet zo armlastig als ze zich voordoen. Je aanstellen is ook een kunst, zielig doen ook..
Hier dat is tegen het zuur.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, als je oma moet geloven heeft papa het bepaald niet breed. 2e Hands fietsje, 2e hands kleding, geen eigen pc toen ze 13 was. En LD had een krantenwijk. Maar ze had dan weer wel vanaf haar 6e altijd een eigen zeilboot. Tja, het is ook maar net waar je je geld aan uit wilt geven.
Kijk eens hier (scroll down!):quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ze die gitaar kon betalen verbaast mij ook...
Zeuren en bedelen tot hij tax free wordt verkocht... je moet er het fatsoen maar voor hebben. En het zegt nog steeds niets over de prijs.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:28 schreef Hammondorgel het volgende:
Kijk eens hier (scroll down!):
http://solozeilster.hyves(...)list_1=1&__state__=1
Google eens "ASHTON SL29/12CEQ"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeuren en bedelen tot hij tax free wordt verkocht... je moet er het fatsoen maar voor hebben. En het zegt nog steeds niets over de prijs.
Rond de $260. Maar wat wil je daar nu mee zeggen? Dat het niet zoveel geld is?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Hammondorgel het volgende:
Google eens "ASHTON SL29/12CEQ"
Precies! Heel goedkoopquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Rond de $260. Maar wat wil je daar nu mee zeggen? Dat het niet zoveel geld is?
Maar dat weten wij toch niet? Ik begrijp niet goed wat jouw instrument ermee te maken heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef Hammondorgel het volgende:
Precies! Heel goedkoop- in vergelijking met mijn instrument...
$ 260 vind ik niet te veel voor een instrument.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat weten wij toch niet? Ik begrijp niet goed wat jouw instrument ermee te maken heeftEn voor iemand die weinig geld heeft, zoals de Dekkers voorgeven, is het bijvoorbeeld toch weer een paar weken eten of een flinke voorraad brandstof.
Dat is het punt denk ik ook niet. Het punt is dat de Dekkers zich suf bedelen en dat mensen dan verwachten dat het geld naar de reis en onderhoud van boot en meisje gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:46 schreef Hammondorgel het volgende:
$ 260 vind ik niet te veel voor een instrument.
Jij wilt het niet begrijpen he? Dat mensen haar geld en goederen schenken moeten ze helemaal zelf weten. Het is de manier waarop de familie Dekker dat bij elkaar bedelt die me tegen staat. Met zielige verhalen en leugens. En met name dat laatste vind ik erg!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hier dat is tegen het zuur.
[ afbeelding ]
Ze heeft lekker heel guppy met alles er op en er aan gesponsord gekregen. En oja het kind heet gewoon Laura hoor. Doe nou eens niet zo zuur. Het is toch niet alsof jouw 100K aan Laura gesponsord is.
Dit is een ernstige beschuldiging. Kun je dat bewijzen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Met zielige verhalen en leugens.
Wat dacht je van het feit dat Laura op haar weblog heeft geschreven dat ze de jongste is die ooit de Atlantische Oceaan over is gezeild? De jongste ooit was niet Laura, maar Mike Perham! Bovendien heeft Laura zowel op haar weblog als in haar column verteld dat ze 2-3 dagen gebruik heeft gemaakt van de motor! En zo zijn er wel meer dingen maar die heb je zelf ongetwijfeld ook allemaal gelezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:38 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
Dit is een ernstige beschuldiging. Kun je dat bewijzen?
Maar vind jij LD ook lief, fantastisch of een heldin?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hier dat is tegen het zuur.
[ afbeelding ]
Ze heeft lekker heel guppy met alles er op en er aan gesponsord gekregen. En oja het kind heet gewoon Laura hoor. Doe nou eens niet zo zuur. Het is toch niet alsof jouw 100K aan Laura gesponsord is.
Iedereen die zijn droom na jaagt, zijn kop boven het maaiveld uitsteekt en out of the box denkt verdient mijn respect.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar vind jij LD ook lief, fantastisch of een heldin?
Nee joh...een 14/15-jarige afzeiken en weten wat ze wel en niet moet doen van achter je pc is veel cooler...dat is pas echt leven!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Iedereen die zijn droom na jaagt, zijn kop boven het maaiveld uitsteekt en out of the box denkt verdient mijn respect.
Ja joh en nog met een groepje ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh...een 14/15-jarige afzeiken en weten wat ze wel en niet moet doen van achter je pc is veel cooler...dat is pas echt leven!
Heb je de draadjes gelezen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh...een 14/15-jarige afzeiken en weten wat ze wel en niet moet doen van achter je pc is veel cooler...dat is pas echt leven!
Ja, ik heb ze idd gelezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je de draadjes gelezen?Nee he, je weet niet waar het om gaat, he? Maar je hebt gelukkig wel een mening!
He bah!, wat een zure reactie tegenover mensen die hun hoofd boven het maaiveld steken en out of the box denken!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja joh en nog met een groepje ook.
Sommigen in dit topic zijn echt de helden en toppers van FOK!.
Als mensen haar/hun geld willen geven dan moeten ze dat toch zeker zelf weten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het punt denk ik ook niet. Het punt is dat de Dekkers zich suf bedelen en dat mensen dan verwachten dat het geld naar de reis en onderhoud van boot en meisje gaat.
Gevoelens en verlangens projecteren?? Alleen omdat ze niet zo oud en verzuurd reageren als jij??quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
Ik verwonder me er toch over dat zoveel mannen hun gevoelens en verlangens op tienermeisje Dekker projecteren. Ze kan geen kwaad doen omdat haar onderneming de droom van die mannen is. Is dat iets typisch mannelijks en kunnen vrouwen realistischer naar tienermeisjes kijken, of is het iets in Dekker zelf dat die mannen zo kritiekloos maakt.
Ook wanneer ze daarvoor andere mensen belazeren?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Iedereen die zijn droom na jaagt, zijn kop boven het maaiveld uitsteekt en out of the box denkt verdient mijn respect.
Hoe en wat en waar precies heeft ze belazerd volgens jou?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Ook wanneer ze daarvoor andere mensen belazeren?
Ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe en wat en waar precies heeft ze belazerd volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |