abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100383385
Genetische oorlogsvoerings klinkt als een conspiracy theory maar helaas gebeurt dit al op grote schaal.
Deze video is gelekt uit het pentagon in 2005 dit nieuwe genetische snufje valt het "god gen" aan waardoor het subject vroeger wel als "mens" aangeduid dit geen verandert en dit subject minder gelovig zou zijn.

Het plan om dit in het geheim toe te dienen bevestigd wederom hoe wij allemaal al genetisch gemanipuleerd zijn met andere geen-aanvallen in de verplichtte vaccinaties die iedereen heeft gehad. De vraag is alleen hoeveel wij persoonlijk zijn gemanipuleerd met geheime geen-veranderende trojaanse paarden in de vaccinatie die wij verplicht hebben gekregen.
En als wij genetisch gemanipuleerd zijn door genen-veranderende vaccinaties zijn wij dan officieel nog wel mensen of zijn wij in principe de eerste generatie hybrids?

zaterdag 6 augustus 2011 @ 09:06:08 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_100384207
Erg enge video ! Zou mooi zijn als dit fake is..
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 22:24:32 #3
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_100404535
Youtube comment bij de video:

I think this video is a spoof from "The Onion" -- but there IS lab testing being done on rats about how a viral vaccination can affect the VMAT2 gene. This testing has also resulted in medications proven to combat some of the devastating symptoms of Parkinson's Disease -- but STILL, it is outrageous to think that this joke by The Onion could really come to pass. Scary.
tllew1 1 maand geleden
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 22:28:06 #4
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_100404667
Overigens, in de communistische samenlevingen probeerden ze al religie uit te bannen, doordat godsdiensten afgeschaft werden, het zou me niets verbazen als ze dit nu met dit soort genetische manipulatie de échte oorzaak van religie willen aanpakken om het definitief weg te krijgen.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 22:30:48 #5
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_100404740
Ik zie trouwens niet in wat hier mis mee is, want hiermee kun je religieuze uitwassen zoals Islamitische terroristen, Joodse extremisten die Palestijnen aanvallen of Christelijke extremisten die abortusklinieken overhoop schieten te voorkomen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:51:23 #6
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_100410241
Ik zeg een fake, steunend op correcte informatie.
Komt me heeel amateuristisch over!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_100415029
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik zie trouwens niet in wat hier mis mee is, want hiermee kun je religieuze uitwassen zoals Islamitische terroristen, Joodse extremisten die Palestijnen aanvallen of Christelijke extremisten die abortusklinieken overhoop schieten te voorkomen.
En al die mensen die gelovig zijn en daar kracht en hoop uit putten?

Bovendien, om te voorkomen wat jij vreest, kunnen ze zich beter richten op het gen dat blinde woede en agressie veroorzaakt. Religie is niet de boosdoener, maar mensen die niet met religie om kunnen gaan of het misbruiken voor hun doel. En dat zeg ik als 100% ongelovig mens.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 8 augustus 2011 @ 00:05:39 #8
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_100445449
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 09:26 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Bovendien, om te voorkomen wat jij vreest, kunnen ze zich beter richten op het gen dat blinde woede en agressie veroorzaakt. Religie is niet de boosdoener, maar mensen die niet met religie om kunnen gaan of het misbruiken voor hun doel. En dat zeg ik als 100% ongelovig mens.
Ja, daar heb je een punt.
pi_100452429
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 09:26 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat dus.
pi_100457982
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 00:05 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ja, daar heb je een punt.
Soms zeg ik zeer zinnige en genuanceerde dingen....
pi_100496474
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Jij vindt het serieus geen probleem dat een buitenlands leger genetisch veranderende stoff in jouw vaccinatie doet. Nu is het zodat wij winder gelovig worden.
En uiteraard zijn er nog veel meer van dit soort stoffen.

Als jij het nu normaal vindt dat de hele wereld zijn godsdienst wordt afgenomen met genetische oorlogs voering dan is de volgende stap bijvoorbeeld dat iedereen met een afwijking automatisch sterft.
Je smaak genen worden aangevallen zodat je niet zoveel meer eet en minder co2 uitstoot.
En bijvoorbeeld je uithoudingsgeen wordt aangevallen zodat we minder sterk zijn en minder weerstand bieden bij een eventuele oorlog.

Met genen kan je ALLES veranderen en dat vindt jij geen probleem.

Hoe kan je dat nu zeggen?

Hoeveel mensen hebben er al kanker,aids,homo virus gekregen van deze geheime vaccinatie programmas door het pentagon en big-pharma complex?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:40:36 #12
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_100508913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 07:09 schreef Multikulti het volgende:

[..]

Jij vindt het serieus geen probleem dat een buitenlands leger genetisch veranderende stoff in jouw vaccinatie doet. Nu is het zodat wij winder gelovig worden.
En uiteraard zijn er nog veel meer van dit soort stoffen.

Als jij het nu normaal vindt dat de hele wereld zijn godsdienst wordt afgenomen met genetische oorlogs voering dan is de volgende stap bijvoorbeeld dat iedereen met een afwijking automatisch sterft.
Je smaak genen worden aangevallen zodat je niet zoveel meer eet en minder co2 uitstoot.
En bijvoorbeeld je uithoudingsgeen wordt aangevallen zodat we minder sterk zijn en minder weerstand bieden bij een eventuele oorlog.

Met genen kan je ALLES veranderen en dat vindt jij geen probleem.

Hoe kan je dat nu zeggen?

Hoeveel mensen hebben er al kanker,aids,homo virus gekregen van deze geheime vaccinatie programmas door het pentagon en big-pharma complex?
Dude, je weet niet eens zeker of dat zo is. Ik ken geen enkele betrouwbare bron waarin ik zoiets dergelijks als dit heb kunnen teruglezen en ben het alleen op conspiracy sites tegengekomen. Als je mij een betrouwbare bron geeft zal ik er veel meer geloof aan kunnen hechten. Daarnaast zeggen ze dat je autisme zou krijgen door die vaccinaties, maar ik heb het anders al mijn hele leven gehad, ook al vóor die vaccinaties, het is dus niet puur iets dat alleen door die vaccinaties zou ontstaan.

Heb je trouwens al gekeken naar de betrouwbaarheid van deze video? Ik vind hem namelijk niet erg betrouwbaar overkomen, dus geloof ik niet dat een buitenlands leger dit zou willen bereiken. Dat je van die ufo-fanaten hebt vind ik ook bijzonder, terwijl ze niet doorhebben dat zogenaamde ufo's gewoon hoog-ontwikkelde technologie is van overheden, die ze geheim proberen te houden door te beweren dat het buitenaards is. Dat is algemeen bekend.
pi_100509231
Ennuh... homo virus? :{

Laat maar, want multikulti is geband en zullen we niet meer terugzien.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:53:45 #14
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_100509568
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef Gray het volgende:
Ennuh... homo virus? :{

Laat maar, want multikulti is geband en zullen we niet meer terugzien.
Waarom is hij geband dan?
pi_100510000
Dit soort topics en gerelateerde posts duiken alleen maar op omdat mensen geen idee hebben waar ze over praten.

Multikulti is daar een uitzonderlijk simpel voorbeeld van, maar eigenlijk doet bijna iedereen daar aan mee. Verdiep je nu eerst eens gewoon in de informatie die beschikbaar is - http://en.wikipedia.org/wiki/Gene - voordat je met ongegronde, speculatieve verhalen komt.

Wat de zgn. 'god-gene-hypothesis' betreft:

quote:
The God gene hypothesis proposes that human beings inherit a set of genes that predisposes them towards spiritual or mystic experiences. The idea has been postulated by geneticist Dean Hamer, the director of the Gene Structure and Regulation Unit at the U.S. National Cancer Institute, who has written a book on the subject titled, The God Gene: How Faith is Hardwired into our Genes.

According to this hypothesis, the God gene (VMAT2) is a physiological arrangement that produces the sensations associated, by some, with mystic experiences, including the presence of God or others, or more specifically spirituality as a state of mind (i.e. it does not encode or cause belief in God itself in spite of the "God gene" moniker).
quote:
Although it is always difficult to determine the many interacting functions of a gene, VMAT2 appears to be involved in the transport of monoamine neurotransmitters across the synapses of the brain. This is a long way from a "God Gene", as PZ Myers notes:

"It's a pump. A teeny-tiny pump responsible for packaging a neurotransmitter for export during brain activity. Yes, it's important, and it may even be active and necessary during higher order processing, like religious thought. But one thing it isn't is a 'god gene.'"

Carl Zimmer claimed that, given the low explanatory power of VMAT2, it would have been more accurate for Hamer to call his book A Gene That Accounts for Less Than One Percent of the Variance Found in Scores on Psychological Questionnaires Designed to Measure a Factor Called Self-Transcendence, Which Can Signify Everything from Belonging to the Green Party to Believing in ESP, According to One Unpublished, Unreplicated Study.

However Hamer notes that the importance of the VMAT2 finding is not that it explains all spiritual or religious feelings, but rather that it points the way toward one neurobiological pathway that may be important

[ Bericht 39% gewijzigd door Fledderjon op 09-08-2011 15:07:40 ]
I kept having dreams all night. I thought they were touching me with their fingers. But dreams don't have fingers, they have fists,
so it must have been scorpions.
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:43:06 #16
353249 worldcrisis
World in Crisis
pi_100706527
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:01 schreef Fledderjon het volgende:
Dit soort topics en gerelateerde posts duiken alleen maar op omdat mensen geen idee hebben waar ze over praten.

Multikulti is daar een uitzonderlijk simpel voorbeeld van, maar eigenlijk doet bijna iedereen daar aan mee. Verdiep je nu eerst eens gewoon in de informatie die beschikbaar is - http://en.wikipedia.org/wiki/Gene - voordat je met ongegronde, speculatieve verhalen komt.
Of jij verdiept je eens in Genetisch manipuleren wat al aan de gang is over de hele wereld.....
Eten van genitsch gemanipuleerd voedsel doet de vruchtbaarheid van mannen en vrouwen gigantisch verminderen en binnen een paar generaties zal merendeel van de mensen onvruchtbaar zijn!

Dat jij daar nu voor bent vanwege jouw gedachte dat mensen milleu verontreiniging zijn omdat ze CO2 uitstoten mag jij zelf weten.
Ik vindt dit echter fasciistisch en vindt het belangrijk dat andere mensen dit ook te weten komen en zelf bepalen of ze vruchtbaar willen zijn of niet... of zelf bepalen of ze gen-vaccinaties nemen of niet etc etc.
pi_100707483
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:43 schreef worldcrisis het volgende:

[..]

Of jij verdiept je eens in Genetisch manipuleren wat al aan de gang is over de hele wereld.....
Eten van genitsch gemanipuleerd voedsel doet de vruchtbaarheid van mannen en vrouwen gigantisch verminderen en binnen een paar generaties zal merendeel van de mensen onvruchtbaar zijn!
Hoi, ik heb een studie afgerond dat zich voor een groot deel richtte op genetische modificatie. Nooit eerder heb ik gehoord dat GM voedsel onvruchtbaarheid kan veroorzaken, evenmin kan ik me een voorstelling maken van hoe dat mechanisme zou werken. Jij lijkt door te hebben hoe alles in elkaar steekt, dus wellicht dat je me dit kan uitleggen.

quote:
Dat jij daar nu voor bent vanwege jouw gedachte dat mensen milleu verontreiniging zijn omdat ze CO2 uitstoten mag jij zelf weten.
Ik vindt dit echter fasciistisch en vindt het belangrijk dat andere mensen dit ook te weten komen en zelf bepalen of ze vruchtbaar willen zijn of niet... of zelf bepalen of ze gen-vaccinaties nemen of niet etc etc.
Gen-vaccinaties: nog zo'n term die ze niet hebben genoemd tijdens mijn studie dat zich bezigt met medicijn- en therapieontwikkeling.

Hoe is trouwens een mening fascistisch?

P.S. 'Ik vindt' schrijf je als 'ik vind'. ;)
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:43:39 #18
353249 worldcrisis
World in Crisis
pi_100708017
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoi, ik heb een studie afgerond dat zich voor een groot deel richtte op genetische modificatie. Nooit eerder heb ik gehoord dat GM voedsel onvruchtbaarheid kan veroorzaken, evenmin kan ik me een voorstelling maken van hoe dat mechanisme zou werken. Jij lijkt door te hebben hoe alles in elkaar steekt, dus wellicht dat je me dit kan uitleggen.

Wat ze jouw op je studie hebben geleerd is wat de bedoelde werking van de genetische modificatie is. Wat ze jouw niet vertellen is dat deze genetische modificaties plaatsvinden in geheime labs waar totaal geen transparantie of controle is.
Als een voedselbron wordt genetisch gemanipuleerd zodat het bijvoorbeeld groter wordt.. wordt het in het geheim ook genetisch gemanipuleerd zodat het onvruchtbaarheid tot gevolg heeft.
Je hebt waarschijnlijk ook wel een beetje een idee van menselijke biologie.. dan weet je ook dat een vrouw met al haar duizenden eieren geboren wordt.
De genetische manipulering die nu plaatsvind en onvruchtbaarheid bij vrouwen tot oorzaak heeft wordt dus pas zichtbaar in de volgende generatie!

Om je een miniscuul idee te geven kijk dit interview eens en maak notities en doe je eigen onderzoek of het klopt wat er verteld wordt.

pi_100708777
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:43 schreef worldcrisis het volgende:

[..]

Wat ze jouw op je studie hebben geleerd is wat de bedoelde werking van de genetische modificatie is. Wat ze jouw niet vertellen is dat deze genetische modificaties plaatsvinden in geheime labs waar totaal geen transparantie of controle is.
Als een voedselbron wordt genetisch gemanipuleerd zodat het bijvoorbeeld groter wordt.. wordt het in het geheim ook genetisch gemanipuleerd zodat het onvruchtbaarheid tot gevolg heeft.
Je hebt waarschijnlijk ook wel een beetje een idee van menselijke biologie.. dan weet je ook dat een vrouw met al haar duizenden eieren geboren wordt.
De genetische manipulering die nu plaatsvind en onvruchtbaarheid bij vrouwen tot oorzaak heeft wordt dus pas zichtbaar in de volgende generatie!

Om je een miniscuul idee te geven kijk dit interview eens en maak notities en doe je eigen onderzoek of het klopt wat er verteld wordt.

Aha.

Ik doelde dus meer op hoe GM voedsel daadwerkelijk het voor elkaar krijgt om onvruchtbaarheid te veroorzaken.

Wist je overigens dat de westerse wereld al duizenden jaren GM voedsel eet?
pi_100709142
Ah shit, Alex Jones filmpjes? Serieus?

De man is een ongeduceerde propaganda machine en reli-fanaat en verspreid meer leugens en halve waarheden dan de MSM doet. Ik hoop niet dat je ideeen teveel steunen op die man, die wat mij betreft meer thuishoort in een kerk dan een inhoudelijke discussie.

Overigens ken ik wel voedsel dat de vruchtbaarheid (van de man) doet afnemen, maar dat geldt zowel voor de 'natuurlijke' variant (bestaat niet in de agrarische sector) als de GM variant.
pi_100712293
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Aha.

Ik doelde dus meer op hoe GM voedsel daadwerkelijk het voor elkaar krijgt om onvruchtbaarheid te veroorzaken.
quote:
Genetically modified corn has been linked to a threat to fertility in an official study that could deliver a hammer blow to controversial 'Frankenstein Food'.

Professor Dr Jurgen Zentek, Professor for Veterinary Medicine at the University of Vienna and lead author of the study, said a GM diet effected the fertility of mice.

GM expert at Greenpeace International, Dr Jan van Aken, said: 'Genetically Engineered food appears to be acting as a birth control agent, potentially leading to infertility.

One of the studies was a so-called reproductive assessment by continuous breeding (RACB) trial, in which the same parent generation gave birth to several litters of baby mice.

The parents were fed either with a diet containing 33per cent of GM maize, a hybrid of Monsanto's MON 810 and another variety, and a normal feed mix..

The team found changes that were 'statistically significant' in the third and fourth litters produced by the mice given a GM diet. There were fewer offspring, while the young mice were smaller.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz1V0NsgJyU
http://www.organicconsumers.org/articles/article_15588.cfm
http://www.huffingtonpost(...)dified_b_145320.html

quote:
Wist je overigens dat de westerse wereld al duizenden jaren GM voedsel eet?

Dan denk ik dat je niet weet wat de definitie van GM is.

quote:
According to the World Health Organization, Genetically Modified Organisms(GMOs) are "organisms in which the genetic material (DNA) has been altered in such a way that does not occur naturally.
http://www.aaemonline.org/gmopost.html
Denk dat je in de toekomst wel gelijk hebt omdat er dan niets anders meer te krijgen is.

quote:
Ontsnapte kweekvissen, die een beperkte genetische variëteit bezitten, doorkruisen de genetische samenstelling van wilde vissen en beïnvloeden daardoor de variëteit en het overlevingsvermogen van deze wilde vis. Ze dringen de plekken van wilde soortgenoten binnen en concurreren om ruimte en voedsel. Vorig jaar zijn alleen al in Noorwegen 630.000(!) ge-kweekte zalmen ontsnapt.
http://www.nshd.nl/index.(...)&view=article&id=241
12 v.b. van deze imo te risicovolle techniek;
http://www.mnn.com/green-(...)g/glow-in-the-dark-c

Andere relevante topics:
Genetische gemanipuleerde maïs.
Monsanto
Toekomst van ons voedsel
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_100712816
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoi, ik heb een studie afgerond dat zich voor een groot deel richtte op genetische modificatie.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef Resonancer het volgende:

En dan jezelf nog serieus nemen! De hele wereld is gek, maar als Alex Jones iets zegt, dan moet het wel waar zijn?

Iemand die een universitaire studie heeft afgerond over GM weet niet wat de definitie van GM is? Sure.
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:31:53 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_100715013
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:35 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

[..]

...

Denk je dat de genen van rijst en graan gelijk zijn aan de genen van de gras soorten etc. zoals ze in het wild voorkomen? Dat denk ik niet. Die gewassen zijn genetisch gemodificeerd door selectie op eigenschappen en daar mee door te kweken. Zelfde voor vee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_100715162
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk je dat de genen van rijst en graan gelijk zijn aan de genen van de gras soorten etc. zoals ze in het wild voorkomen? Dat denk ik niet. Die gewassen zijn genetisch gemodificeerd door selectie op eigenschappen en daar mee door te kweken. Zelfde voor vee.
Zou Resonancer ooit rode wijn drinken?
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:58:04 #25
353249 worldcrisis
World in Crisis
pi_100716329
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En genetisch manipuleren tussen mens en dier of dier en plant valt daar zeker ook onder.

Niets bijzonders.

Dat er binnen 40 generaties van een genitsch geminpuleerde zalm geen enkele orginele zalm meer voor zal komen in de wereld is vast ook geen probleem.

Want een gras en een rijst lijkt best op elkaar!

Mensen genetisch manipuleren met dierlijke genen is ook geen probleem want een neger en blanken kunnen ook samen mengen........

Volgens mij gaat het bij genetisch manipuleren over DNA veranderen en mengen met andere dieren/planten mensen. Dat is wat anders als verschillende honden fokken.

Gelukkig is het hierbeneden staande informatie allemaal niet zo erg volgens TuinHek
Gras kan namelijk ook met rijst voorplanten.

http://darkasylum.co.uk/wordpress/?p=1841
quote:
150 human Clones animal hybrids grown in UK labs: Embryos have been produced secretively for the past three yearsScientists have created more than 150 human-animal hybrid embryos in British laboratories.

The hybrids have been produced secretively over the past three years by researchers looking into possible cures for a wide range of diseases.

The revelation comes just a day after a committee of scientists warned of a nightmare ‘Planet of the Apes’ scenario in which work on human-animal creations goes too far.

Undercover: Scientists have been growing human animal hybrids in secret for the last three years (Posed by models)

Last night a campaigner against the excesses of medical research said he was disgusted that scientists were ‘dabbling in the grotesque’.

Figures seen by the Daily Mail show that 155 ‘admixed’ embryos, containing both human and animal genetic material, have been created since the introduction of the 2008 Human Fertilisation Embryology Act.

This legalised the creation of a variety of hybrids, including an animal egg fertilised by a human sperm; ‘cybrids’, in which a human nucleus is implanted into an animal cell; and ‘chimeras’, in which human cells are mixed with animal embryos.
Dat deze wezens geen enkelijke mensenrechten hebben als deze niet vernietigd worden omdat het geen 'mensen' zijn maakt jouw waarschijnlijk ook niet uit.
Gras kan namelijk ook met rijst mengen.

Koeien met mensen organen voor reserve onderdelen voor de mens.
http://peterbdunn.wordpre(...)rgans-babies-pharma/

http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz1THWxR1lf

Mens-konijn niets bijzonders
http://www.australasianbi(...)ShanghaiRabbits.html

Clonen ook niets bijzonders waarschijnlijk.
Verwachte reactie:
Wat is er nu erg als iedereen hetzelfde is dan is er ook geen oorlog en racisme meer.
http://www.highbeam.com/doc/1P2-430509.html

Mixen van geiten en spinnen is gewoon natuurlijk.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/889951.stm

Er bestaat een natuurlijke DNA bariere tussen planten, dieren en mensen die voorkot dat ziektes en genitische afwijkingen tussen de verschillende groepen verspringen. Het manipuleren van genen tussen deze groepen heeft het natuurlijke effect dat ziekten over gaan springen tussen deze groepen.

Gelukkig is het maar allemaal een 'conspiracy theory' de overheid en bedreifsleven zou zoiets nou eenmaal noooit doen die hebben het beste met ons voor en die worden systematisch gecontroleerd _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')