Wanneer komt er een onderzoek waaruit moet blijken wie nou echt de grootste lul is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:25 schreef thavinca het volgende:
Is dit een " ik zie het leukste meisje van de wereld lopen maar ik voel me de grootste lul dus durf niks te vragen" probleem, dan snap ik je HEEEEL goed
Ts wilt leuke meisjes op straat aanspreken om zo zijn biologische plicht te voldoen maar is noch knap of bekend of grappig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:21 schreef thavinca het volgende:
Ik snap hier dus 10 x niks van, kan je het op een andere manier uitleggen?
Slechts 3 mogelijke uitkomstenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef anoniemelurker het volgende:
Loop naar iemand toe, steek je hand uit, schudt elkaar netjes de hand en stel je voor.
Zou een goed begin kunnen zijn.
Tis eerder een biologische hoop voor velen, en niet echt een plichtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ts wilt leuke meisjes op straat aanspreken om zo zijn biologische plicht te voldoen maar is noch knap of bekend of grappig.
Het is natuurlijk een eerste vereiste om er netjes gekleed op af te gaan en niet als een strompelende zwerver met een fles drank in zijn andere hand.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:27 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Slechts 3 mogelijke uitkomsten
-Praatje
-Taser
-Verschrikkelijke afgang.
thx nu snap ik hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ts wilt leuke meisjes op straat aanspreken om zo zijn biologische plicht te voldoen maar is noch knap of bekend of grappig.
dan sta ik sws in de top 10quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Wanneer komt er een onderzoek waaruit moet blijken wie nou echt de grootste lul is?
We kunnen niet allemaal de grootste zijn...
Ts probeert met dit topic chicks te hosselen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:30 schreef thavinca het volgende:
Ts , lulhoofd , je mag ook wel reageren hoor
Heb ik ooit in Parijs gedaan! Ik vroeg 'Mag ik je tieten zien?' terwijl ik naar haar uurwerk wees.quote:
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Heb ik ooit in Parijs gedaan! Ik vroeg 'Mag ik je tieten zien?' terwijl ik naar haar uurwerk wees.
Volgens mij had ze het door en sprak ze Nederlands
Bij een tweede lukte het wel, ondertussen heb ik haar als vriend op Facebook. En hoe meer ze zei hoe groter de onzin werd dat ik uitkraamde.
(Ik stond haar gewoon te vragen of ik haar eens mocht volblaffen, één keer? Dat ik geen vast dinnetje wou. Ze gaf me een kus
Antwoordde ze niet: "It's time to fuck"?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:46 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Heb ik ooit in Parijs gedaan! Ik vroeg 'Mag ik je tieten zien?' terwijl ik naar haar uurwerk wees.
Volgens mij had ze het door en sprak ze Nederlands
Bij een tweede lukte het wel, ondertussen heb ik haar als vriend op Facebook. En hoe meer ze zei hoe groter de onzin werd dat ik uitkraamde.
(Ik stond haar gewoon te vragen of ik haar eens mocht volblaffen, één keer? Dat ik geen vast dinnetje wou. Ze gaf me een kus
dats wel een goeiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:55 schreef amenth het volgende:
gewoon vragen of ping het nog bij haar doet
Amen, was vroeger nog wel goed te doen maar toen o.a lan en metgezellen kwamen ging het snel bergaf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Hier zit ik heel erg mee. Al die leuke meisjes die je her en der even ziet op straat zul je nooit meer zien. Ten zij je ze op weet aantespreken. Heel erg jammer. En mijn versier-skills zijn'0'. Als het om alles behalve 'versieren' gaat kan ik altijd wel 10 dingen verzinnen om vreemden aantespreken/aantehouden van jong tot oud. Maar als het om leuke meisjes gaat is het in ene heel wat lastiger. Het is anders. Ben denk ik bang voor de reacties. Het is toch een heel andere wereld dat van een meisje. Ik heb daarnaast ook geen toegankelijk persoon/uiterlijk. Ik denk namelijk dat als je eruit ziet als een 'bekende' een player of wat voor bekende type ook. Dan kun je makkelijker een grapje maken die de ander (het meisje in dit geval) sneller begrijpt. Als ik aan zou komen zetten is het denk ik toch al gauw van 'eh wat?' van haar kant. En eh ja dan druip je liever snel af want dan is de gespreksstof gauw op..
Ps. Dit hoort niet in het 'moeilijk versieren topi' thuis want dat is één grote slowchat geworden van een vast nare kliek waar ik niet tussen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |