SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
flippoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt stop met dat gefipo enzo, ik heb daar zo'n hekel aan.
Okee Kaasrolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
-dit is stom. een fipo plaatsen. dat doe ik niet meer.
Pasgetekend, Kaasrol-
Ik gok zo dat ik daar sowieso al niet echt welkom zou zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
het is niet erg!!!!!!!! Het mag allemaal tegenwoordig!!!! Je komt alleen niet in de hemel!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt stop met dat gefipo enzo, ik heb daar zo'n hekel aan.
42 naar 22. Toppie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is hier afgekoeldddddpaar dagen geleden was het rond dit tijdstip gewoon 45 graden, nu 39!
Tsja, je weet hoe dat gaat hè. Ik heb het licht gezien.quote:
ik zou alsnog kapot gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is hier afgekoeldddddpaar dagen geleden was het rond dit tijdstip gewoon 45 graden, nu 39!
Brave knul.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tsja, je weet hoe dat gaat hè. Ik heb het licht gezien.
Ik had bijna de hele vakantie kutweer, aan het strand.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat kom je met mooi weer naar mij toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had bijna de hele vakantie kutweer, aan het strand.
Wijze jongedame deze.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hitte opzoeken
hitte willen
ik emo.gif al deze mensen
Puik planquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat kom je met mooi weer naar mij toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |