Dat is echt stom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Puik plan
Scheen de zon, kwamen we aan, wolken alles.![]()
Weneer zie je Marruk weer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG OMG OMG OMG VOLGENDE WEEK ZIE IK SANDER GEWOON WEER![]()
![]()
![]()
Ja, die ene gozer die een ban kreeg en nu weer eentje heeft. Heb ik het goed of heb ik het goed?quote:
Ah ok.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Marruk zit nu bij me.Marruk zie ik zo ongeveer elke dag.
Ik heb het voorlopig even gestaakt, eerst maar eens naar de UIT en beginnen met mijn studie. Misschien dat ik met mensen die ik daar ontmoet wat kan hurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt stom.
Hé maar Kaasrol, nu even serieus. Hoe gaat het met je zoektocht naar een kamer?
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, die ene gozer die een ban kreeg en nu weer eentje heeft. Heb ik het goed of heb ik het goed?
quote:
Ik heb nog steeds nergens op gereageerd, maar ik heb er nu wel twee op het oog. Ik ga daar morgen waarschijnlijk op reageren. Dan maar hopen dat ik een van die twee te pakken krijg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb het voorlopig even gestaakt, eerst maar eens naar de UIT en beginnen met mijn studie. Misschien dat ik met mensen die ik daar ontmoet wat kan huren
Lukt het jou?
Mijnquote:
`Internetliefde`.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijnlogt net uit MSN. Wil je echt niet zoenen>?
Ik ben te kieskeurig, ik wil gewoon iets als een flat hebben ofzo, niet een toilet dat ik met een half studentenhuis moet delenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nergens op gereageerd, maar ik heb er nu wel twee op het oog. Ik ga daar morgen waarschijnlijk op reageren. Dan maar hopen dat ik een van die twee te pakken krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |