En jij denkt dat dat de schuld van de mens is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:10 schreef luukieboy2 het volgende:
Dwars wegkijken als je weet dat wij de oorzaak zijn van een volgende grote natuurramp. Ohja, orkanen vind je zeker ook leuk?
Exact. Alles heeft een einde, al vind ik global warming wel een slechte. Had toch liever een spectaculaire ontploffing van de zon gehad, of een meteoorinslag ofzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
We gaan toch dood, hoe dan ook, dus laat maar komen.
21 oktober hé.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Exact. Alles heeft een einde, al vind ik global warming wel een slechte. Had toch liever een spectaculaire ontploffing van de zon gehad, of een meteoorinslag ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
21 oktober hé.As?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, zo vlak voor je verjaardag. Zo word je nooit ouder dan zestien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja
http://nos.nl/artikel/242831-predikantnieuwe-datum-apocalyps.html
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
21 oktober hé.GELOOFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij dan toch liever vrijdag de 13e, 2036.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Eerst aardig vragen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:21 schreef Etsu het volgende:
Mensen, ik heb slecht nieuws. Ik heb in mijn vinger gesneden. Vraag me om meer details en informatie.
Bewijs alsjeblieft, gewoon een beetje ´onzin´ typen kan iedereen, ik wil feiten, van erkende wetenschappers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat de schuld van de mens is?Waarom denk je dat opeens alles zo 'zuinig' is enzo? Dan denkt men dat ze 'milieubewust zijn' en gaan ze opeens meer kopen, het is gewoon geld aftroggelen, terwijl wij misschien voor 0,001% schuldig zijn aan een eventuele 'opwarming'. Men heeft toch ook niet voor een ijstijd gezorgd? Is gewoon een natuurlijk proces. Natuurlijk verandert het klimaat, nooit anders geweest.
Nog even over dat broeikaseffect: het is een misverstand dat het steeds warmer wordt, er komen steeds meer extremen. Dus zowel heel koud als heel warm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt hè, die hele global warming hype gaat nergens over. Het wordt alleen maar kouder
Ik vertel het gewoon. Klanten die potjes chocoladepasta laten vallen waardoor ik het mag opruimen en dan in mijn duim ermee snij.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:24 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Bewijs alsjeblieft, gewoon een beetje ´onzin´ typen kan iedereen, ik wil feiten, van erkende wetenschappers.
Nou, dat heft elkaar toch gewoon op? Niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nog even over dat broeikaseffect: het is een misverstand dat het steeds warmer wordt, er komen steeds meer extremen. Dus zowel heel koud als heel warm.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vertel het gewoon. Klanten die potjes chocoladepasta laten vallen waardoor ik het mag opruimen en dan in mijn duim ermee snij.
Hier heb je een docu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:24 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Bewijs alsjeblieft, gewoon een beetje ´onzin´ typen kan iedereen, ik wil feiten, van erkende wetenschappers.
Nee, dat heft elkaar niet op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nou, dat heft elkaar toch gewoon op? Niks mis mee.
VWO doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:27 schreef Etsu het volgende:
Nog nooit van glacialen tijdperken en interglacialen tijdperken hebben gehoord.
Aardrijkskunde in je pakket hebben.quote:
Moh, dan niet, we zullen er maar mee moeten zien te leven.quote:
Dat had ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |