Ja Bos!quote:
En ik durf ook nooit zo snel iemand vol op de kiek te zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh ik zag gister zo'n leuke chihuahua, een man met een elektrisch karretje kwam voorbij en die chihuahua stond heel parmantig op zijn achterpootjes op schoot, en de voorpoten op het stuur.
Echt een hele mooie was het, ik had een camera mee, maar die man vloog voorbij met z'n elektrische bakVoordat ik het beestje zag was de kar al bijna voorbij
Echt, om daar vaste prik neer te zetten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ha, mijn tante wil ook een bankje, en wij zijn heul geen zigeuners
Hey Gomiquote:
De honden worden zo vaak gekiekt, ik doe het ook gewoon hoor, schaamteloosquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik durf ook nooit zo snel iemand vol op de kiek te zetten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Je was trouwens wel een vrij gespierd iemand een beetje ala SLater uit Saved by the Bell
Wat leuk! Kans dat hij nog een keertje langskomt? Hoe vindt hij je hondjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Zo poepig, ik heb een facebook account aangemaakt en nu heb ik contact met mn neefje, die heb ik een keer gezien in 97 toen ie een jaar of 8 was en met zn moeder en oom en tante uit Indonesie bij ons op bezoek kwam en nu facebooken we ineens
lol, grappig. maar volgende keer moet je me geen ongeluk laten krijgen in een droom hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Gomi, jij of iemand die jou moest voorstellen kwam in mijn droom voor![]()
Je werd aangereden op je scooter, deed je helm af en was lichter van huidskleur dan ik dacht. En dacht al tijdens de droom dat dit niet klopte en dat jij donkerder moest zijn..![]()
![]()
![]()
Je was trouwens wel een vrij gespierd iemand een beetje ala SLater uit Saved by the Bell
Geen idee, hij woont in Singapore al jaren nuquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk! Kans dat hij nog een keertje langskomt? Hoe vindt hij je hondjes?
Nee weet ik. Vond het zo raar, Echt een typische bos81 droom. Eerst droomde ik over mijn Casemanager, die in het echt met de fiets was gevallen en opeens kwam het in me op om een soort van gelijkwaardig ongeluk te dromen met jou in de hoofdrol..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, grappig. maar volgende keer moet je me geen ongeluk laten krijgen in een droom he
hehe maar best grappig toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee weet ik. Vond het zo raar, Echt een typische bos81 droom. Eerst droomde ik over mijn Casemanager, die in het echt met de fiets was gevallen en opeens kwam het in me op om een soort van gelijkwaardig ongeluk te dromen met jou in de hoofdrol..
Echt ik droom vaker van die wazige dingen..
Leuk Bos, zo nog eens oude contacten aan kunnen halenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Ben nu "bevriend" met iemand van de basisschool, hij woont nu in Londen. toch maar eens aanspreken op de chat als ik zie dat hij online is
Kwam hem een jaar of zes nog tegen, toen ik op de bus wachtte die me weg zou brengen voor een sollicitatie gesprek, hij kwam op me af, Hey E. Ik zo van ja, dat ben ik, maar ik herken jou nietToen even kort gepraat, maar eigenlijk veel te kort. Vroeger kwamen we vaak bij elkaar spelen, dus dat schept toch nog wel een bandje..
Vooral grappig om over mensen te dromen, die je nooit IRL hebt gezien en ook geen foto's van hebt gezien, maar dus wel via FOK kent om dan in je droom er een plaatje van te creeerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik droomde deze week dat ik ergens in een ruimte op een crea bea cursus was, en Bella was een paar tafels verder ook bezig![]()
Tis wel grappig om zo over mensen te dromen
en bella stond zeker op de tafel te dansen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik droomde deze week dat ik ergens in een ruimte op een crea bea cursus was, en Bella was een paar tafels verder ook bezig![]()
Tis wel grappig om zo over mensen te dromen
Nee de sfeer was in die hele ruimte een beetje vreemd, iedereen was boos of geconcentreerd bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
en bella stond zeker op de tafel te dansen?
Ja dat is echt grappigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral grappig om over mensen te dromen, die je nooit IRL hebt gezien en ook geen foto's van hebt gezien, maar dus wel via FOK kent om dan in je droom er een plaatje van te creeeren![]()
ah jullie kunnen toch gewoon via internet en foon enzo met elkaar in contact blijven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen vijf!!En hij gaat een week weg
Echt drama
Oh dat heb ik gemist Lut, wat leuk (van jou en Benny)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen vijf!!En hij gaat een week weg
Echt drama
hehe zeker een creabea wkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee de sfeer was in die hele ruimte een beetje vreemd, iedereen was boos of geconcentreerd bezig
Ja zo droomde ik van een TAL/XFA meet in het Philipsstadion. OPeens was Vaduz 2 keer zo breed als nu en had en een baard en een klein staartje. Terwijl ik hem al een paar keer IRL gezien had toen. Marlalala was eerst blond, beeld ging even weg en toen had ze donker haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is echt grappig
Of dat je wel foto's gezien hebt en dat het dan in de droom niet meer klopt, zo vreemd
Ik denk ook altijd tijdens een droom "wat vreemd, ik zit nu in een klas met deze oud klasgenoten, terwijl ik ze van verschillende opleidingen ken, het klopt niet"
Jawel.. Maar dat is toch anders, normaal spreek je elkaar echt de hele dagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jullie kunnen toch gewoon via internet en foon enzo met elkaar in contact blijven?
Hihiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist Lut, wat leuk (van jou en Benny)
Naar EIndhoven gaan bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel.. Maar dat is toch anders, normaal spreek je elkaar echt de hele dag![]()
Ik denk dat ik in een zwart gat val haha, wie weet ga ik nog iets doen met mijn vakantie
hehe een week lang de tijd om je kamer op te ruimen, je moeder te helpen en de tuin te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel.. Maar dat is toch anders, normaal spreek je elkaar echt de hele dag![]()
Ik denk dat ik in een zwart gat val haha, wie weet ga ik nog iets doen met mijn vakantie
Haha, geweldig hoor zo dromenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zo droomde ik van een TAL/XFA meet in het Philipsstadion. OPeens was Vaduz 2 keer zo breed als nu en had en een baard en een klein staartje. Terwijl ik hem al een paar keer IRL gezien had toen. Marlalala was eerst blond, beeld ging even weg en toen had ze donker haar
En laatst ook. Droomde ik dat ik kans kon maken op kaartjes voor Idols zoveel. Opeens was daar Paul van Vliet. Want die trad ook op![]()
Die zei tegen mij dat er een makkelijkere manier was om aan kaartjes te komen. Toen vroeg ik dus, heb jij vrijkaartjes voor mij. Hij zo alsjeblieft hier heb je 3 kaartjes. Toen probeerde ik C_A en Kally en Vaduz te vragen om mee te gaan, maar die konden niet of hadden al kaartjes en zo. en toen ging mijn wekker
![]()
Dat doe ik sowieso wel.. Maar dan heb ik mijn iPod naast me liggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe een week lang de tijd om je kamer op te ruimen, je moeder te helpen en de tuin te doen
of zal t zo erg niet worden?
Maar mag je Benny dan wel zien?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:07 schreef Lutte het volgende:
En ooit Bos, ooit.. Als ik weg ben uit de gevangenis
hehe nu is t dus alleen wat saaier terwijl je dat allemaal doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel.. Maar dan heb ik mijn iPod naast me liggenDus ondertussen...
En ooit Bos, ooit.. Als ik weg ben uit de gevangenis
Jup.. Dus entertain me komende week bittequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nu is t dus alleen wat saaier terwijl je dat allemaal doet.
maar ms eens een dagje die kant uit. benny verrassen
hmm ik ben niet zo een entertainerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Dus entertain me komende week bitte
Mwoah, die heeft het druk zat
Ja, ik denk toch dat ik een stedentrip ga doen 16 augustus. Even nadenken waarheen. Maastricht en Nijmegen staan op de shortlist voorlopig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
idd gewoon ff stedenbezoekjes doen ofzo
Ik vind Bos zo grappig op zijn tijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik ben niet zo een entertainer
bos is een goede
ah beide wel leuke steden idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik denk toch dat ik een stedentrip ga doen 16 augustus. Even nadenken waarheen. Maastricht en Nijmegen staan op de shortlist voorlopig.
Ik vind Bos de laatste tijd zó op dreef met zijn grapjesquote:
Ja. zal elkaar niet veel uitmaken. Maastricht is rechtstreeks. Voor Nijmegen moet ik 1 keer overstappen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ah beide wel leuke steden idd.
en alle 2 op ongeveer gelijke afstand voor jou?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik denk toch dat ik een stedentrip ga doen 16 augustus. Even nadenken waarheen. Maastricht en Nijmegen staan op de shortlist voorlopig.
Ik zie je misschien 'pas' een maand of 9 of 10 (of iets langer) in een SC posten, maar ik vind je zo lekker bezig de laatste tijd, gewoon met alles, net als de grappen ook, je bent vaak zo lollig. Met van alles ben je al een poos goed op dreef!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Tja het gaat misschien wel het beste met me sinds ik niet meer thuis woon. Natuurlijk af en toe een zwaar moment, maar ik heb er veel en veel slechter voor gestaan..
Ja. een maand of 11 geleden ging het ook echt niet goed met me. Verhuizing zat er aan te komen, op 1 werkplek kon ik totaal niet aarden mede door gebrek aan sturing en begeleiding. Wat tot gevolg had, dat ik te veel spanningen kreeg met 2 vulkaanuitbarstingen tot gevolg. Zelf tegen een puppy wat goedbedoeld tegen me opsprong, omdat ze waarschijnlijk zag dat het niet goed ging, puur even aandacht geven dus..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie je misschien 'pas' een maand of 9 of 10 (of iets langer) in een SC posten, maar ik vind je zo lekker bezig de laatste tijd, gewoon met alles, net als de grappen ook, je bent vaak zo lollig. Met van alles ben je al een poos goed op dreef!
Je schreef een paar dagen terug dat je deze week iets met die keuring zou hebben. Ik duim voor je dat je dat positieve advies krijgt en gewoon je koers kunt blijven varen zoals voor jou nu fijn en goed is!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. een maand of 11 geleden ging het ook echt niet goed met me. Verhuizing zat er aan te komen, op 1 werkplek kon ik totaal niet aarden mede door gebrek aan sturing en begeleiding. Wat tot gevolg had, dat ik te veel spanningen kreeg met 2 vulkaanuitbarstingen tot gevolg. Zelf tegen een puppy wat goedbedoeld tegen me opsprong, omdat ze waarschijnlijk zag dat het niet goed ging, puur even aandacht geven dus..
Maar tja ik doe nog steeds mijn best, maar moet wel leren mijn grens nog te bepalen. Ik heb deze week gewoon te veel gewerkt en gedaan. Dat moet ik nog van mezelf leren en hopelijk krijg ik een positief advies voor de sociale werkplaatsvoorziening. Of in ieder geval een goede indicatie dat fulltime werken gewoon echt niet kan. Ik heb woensdag een gesprek gehad bij een psychologe namelijk.
Slaap lekker Bos!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Slapen, wel fijn dat mijn nieuwe muziekspeler past in een tasje wat ik om mijn nek/hals kan hangen waar een eerdere mp4 van mij inzat. Hoef ik niet altijd een blousje of jas aan, waar ik normaal mijn speler in de borstzak vandeed![]()
Dat is ideaal ja! Weltrustenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Slapen, wel fijn dat mijn nieuwe muziekspeler past in een tasje wat ik om mijn nek/hals kan hangen waar een eerdere mp4 van mij inzat. Hoef ik niet altijd een blousje of jas aan, waar ik normaal mijn speler in de borstzak vandeed![]()
Nee dat is de enige smiley met de borrel die je nu drinktquote:
Truste Bosquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Dus tot morgen
en bedankt visje![]()
Ik heb wel iets positiefs gehoord vandaag, maar dat zeg ik morgen wel..
ik moet er nog 1 pakkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat is de enige smiley met de borrel die je nu drinkt![]()
proost alvastquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ik pak ook maar een biertje
trusten bos
zit nu alleen hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
proost alvast
zit je alleen hier of nog op een andere SC ?
klopt, hoeft niet altijd mega druk te zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef gomi het volgende:
[..]
zit nu alleen hier
ff een rustige sc, ook wel leuk op zijn tijd
hmmmmquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ook lekker
ik heb maar een kanon gepakt. mag wel vandaag vind ik
ik zag vand e week een twitter van je op fb.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:49 schreef Lutte het volgende:
Ik ga aan de worst. Nu nog.
Gaat lekker met mijn gezond eten/sporten plan
lekker, worstquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:49 schreef Lutte het volgende:
Ik ga aan de worst. Nu nog.
Gaat lekker met mijn gezond eten/sporten plan
Nee had ik die conditie maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zag vand e week een twitter van je op fb.
iets met trainen in zwembad.
doe je aan wedstrijdzwemmen?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee had ik die conditie maar
Openlucht zwembad hier.. Ik ga conditie opbouwen, jawel!
Ja dat snacken 's avonds is het hem juistquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker toch nog wat te snacken op Vrijdagavond Lut!
Nou je hebt toch geen overgewichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat snacken 's avonds is het hem juist
ah k. schoot ff door mijn gedachte toen ikt zag staan. goud in 2016 ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee had ik die conditie maar
Openlucht zwembad hier.. Ik ga conditie opbouwen, jawel!
Ondergewicht juist.. Maar omdat ik zo dun ben, 'hoef' ik niet te sporten en is mijn conditie echt onder nul gedaald en ben ik van binnen helemaal dicht geslibd, dat moet haast wel. En dat vind ik een beetje zondequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je hebt toch geen overgewicht
Nou met ondergewicht is een worstje best goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ondergewicht juist.. Maar omdat ik zo dun ben, 'hoef' ik niet te sporten en is mijn conditie echt onder nul gedaald en ben ik van binnen helemaal dicht geslibd, dat moet haast wel. En dat vind ik een beetje zonde
Whehehe, mocht ik willenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. schoot ff door mijn gedachte toen ikt zag staan. goud in 2016 ofzo
Ja en ze zijn zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou met ondergewicht is een worstje best goedMaar conditie opbouwen is wel fijn ja
Is het een groot zwembad?
lol, maar judo moet je toch op gewichtsklasse doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehe, mocht ik willen
Ik ben nooit echt goed geweest in überhaupt een sport, turnen in de mannenonderdelen maar ja daar heb je niks aan en judo alleen daar liep ik vast omdat ik in mijn leeftijdscategorie gewoon niks kon beginnen, die waren allemaal twee keer zo groot en twee keer zo breed
hehe das 4 baantjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en ze zijn zo. Een gewoon wedstrijdbad en dan nog twee kinderbadjes. Had 200 meter gezwommen, vond het voor een eerste keer baantjes trekken niet heel slecht
precies. ik zit aan t bier., heb deze hele week niet getraind. en vorige week ook niet veel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
geniet van je worstjes Lutje en denk nu ff niet aan trainen
Dat is pas na een bepaalde leeftijd, dat was dus het probleemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, maar judo moet je toch op gewichtsklasse doen?
ik heb vroeger ook aan judo gedaan. toen ik 5 was begonnen.beste sport om een basis te leggen imo
ah k. bij ons was t meteen op lengte en gewicht. en per band dan. dat je wel een beetje op zelfde niveau zat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is pas na een bepaalde leeftijd, dat was dus het probleem
Gaaf! Sport je nu nog?
ah k,. das ook wel lekker idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaMaar naar het zwembad betekent ook bijna een uur fietsen
ik heb altijd wel gesport. een tijdje van een jaar of 2 a 3 niets gedaan en daarna toch maar weer begonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
ik train niet en heb de pest aan sport, maar zou wel moeten.
ik kom nog niet echt aan, zit op een soort van balansgewicht (wat 15 kg teveel is), maar als ik nog ouder word zal dat geheid veranderen
Dat is wel een beter systeemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. bij ons was t meteen op lengte en gewicht. en per band dan. dat je wel een beetje op zelfde niveau zat.
yeah ik doe nu nog aan cardio: lopen en fietsen en bjj. soort van judo. maar meer gericht op de newaza
was wel leuk ook. mocht eigenlijk pas beginnen met 6 jaar, maar voor mij maakten ze een uitzondering.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel een beter systeemMaarja, Veghel, dorp, kleine vereniging hè..
Wel goed dat je aan sport blijft doenKlinkt leuk trouwens!
Aaaahwquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef gomi het volgende:
[..]
was wel leuk ook. mocht eigenlijk pas beginnen met 6 jaar, maar voor mij maakten ze een uitzondering.
is wel lachen ook die sport die ik nu doe. heb allerlei soorten martial arts gedaan. maar nu alleen grondwerk nog. ook minder kans om met een blauw oog op mijn werk aan te komen
yeah en we hadden weleens wedstrijden tegen andere scholen. en ik, als jongste, mocht dan altijd de beker in ontvangt nemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaaahw
En dat is wel handig ja, anders zul je wel vragen krijgen
nee ik ga weer een weekend niet veel doen. heb ook niet echt veel zin om te feesten ofzo atm.quote:
persoonlik vond ik ne waza altijd leuker dan tachi waza, alhoewel het werpen wel leuk was, had ik een schurfthekel aan geworpen worden, omdat er een paar kneuzen waren die er voor zorgden dat je je val niet goed kon brekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. bij ons was t meteen op lengte en gewicht. en per band dan. dat je wel een beetje op zelfde niveau zat.
yeah ik doe nu nog aan cardio: lopen en fietsen en bjj. soort van judo. maar meer gericht op de newaza
ik heb doe deze sport nu juist omdat die newaza daar zo belangrijk in is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
persoonlik vond ik ne waza altijd leuker dan tachi waza, alhoewel het werpen wel leuk was, had ik een schurfthekel aan geworpen worden, omdat er een paar kneuzen waren die er voor zorgden dat je je val niet goed kon breken
ah precies. dat heb je op alle martial arts scholen wel idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
och, ik vond judo erg leuk totdat je er alleen nog maar zat met mensen die een potje wilde knokken ipv daadwerkelijk judo leren
vond ninjutsu ook leuk om te doen, maar ben daar uiteindelijk mee gestopt omdat de training te zwaar werd, en ik ook
Ik vond hem ook makkelijker dan gisterquote:CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 1 Min, 2 Secs ]
Note: time is for your personal information only, it has no bearing on the contest
Ik moest nog iemand hit de koelkast plukkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zat ik net onder de 2 minuten, ik moest nog iemand snel uit de koelkast plukken![]()
Ik moet eens zoeken of je online meer sets kunt maken, kan ik 's avonds oefenen als het lekker rustig in huis is
Als je het in je eentje speelt, vul je dan kaartjes aan als je een set hebt gevonden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest nog iemand hit de koelkast plukken![]()
Ik heb met een wiskundewedstrijd op school (een variant op) Set gewonnen, zelfde idee maar dan andere plaatjes. En heel klein verpakt. Ideaal
Jup, 3x4 kaartjes en dan bijvullen, en als er geen sets liggen ook drie kaartjes erbij. En voor je het weet ben je twee uur verderquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je het in je eentje speelt, vul je dan kaartjes aan als je een set hebt gevonden?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:19 schreef Lutte het volgende:
En voor je het weet ben je twee uur verder
En wel-kloppende woorden mogen vaak niet.. Gelukkig worden er nog iedere dag woorden aan het woordenboek toegevoegdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gister gewordfreudmaar ik vind het wel een beetje flauw hoe makkelijk niet-kloppende woorden mogen, en ik was er al bang voor
Jammer, ik vind het zo wel een tikkie flauwekulquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
En wel-kloppende woorden mogen vaak niet.. Gelukkig worden er nog iedere dag woorden aan het woordenboek toegevoegd
CONGRATULATIONS!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
Lut
CONGRATULATIONS!
[Today's puzzle completed 2 Mins, 53 Secs ]
Ik vond deze het makkelijkst van alle sets van deze week
Soms wel.. Maar geen hele serie ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
Kijk je nooit iets zonder ondertiteling?
Das hier bij de Appie, ideaal inderdaad!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:31 schreef Bos81 het volgende:
Oh trouwens net bij de Jumbo gebruikt gemaakt van zo'n scanner waarmee je dus zelf in de winkel de spullen al scant, alvorens je ze in je karretje, mandje legt. Goede uitvinding
Ik heb hier nog wat films liggen die ik nog moet kijken, dat kan ik dan wel met Engelse ondertiteling doen. Thx!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh Lutte, weet je wat pas echt goed is voor je Engels?
Serie kijken op dvd en dan de Engelse subs aanzetten, meteen goed voor je spelling!
Maar dan moet je wel een officiele vertaling hebben en niet zo een zelfgeschreven gedonwloade sub want die zijn dramatisch
Autsj! Had je ook een te kort bed?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
We zaten in een forensenbergdorpje. In een typisch soort alpenhuisje met allerlei obscure fotolijstjes en prutjes en andere kitsch. Helemaal iets voor mij als de deurposten niet zo laag waren en de lampen niet zo laag hingen.Wat heb ik me ellendig vaak gestoten.
Er was een bed over. Die heb ik er tactisch achtergezet. Al ben ik best een foetustype.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Autsj! Had je ook een te kort bed?
Foetusjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er was een bed over. Die heb ik er tactisch achtergezet. Al ben ik best een foetustype.
Ik zal binnenkort wel wat obscure foto's laten zien.
Ik wist dat ik nog wat na moest lezen. Lief!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Foetusje
Leuk foto's![]()
Had je m'n krabbel in je dagboek nog gelezen?![]()
Wat is nu voor een vleeseter een vakantie in Duitsland zonder een Bratwurstquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het is zeker wel verfrissend een week lang geen internet en drukte, al is het ws ook weer lekker thuis met alles er weer bij
Heb je nog veel lekkers gegeten daar?
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, tegen het einde van de week vond ik het wel mooi geweest. Het was precies goed zo.
En qua eten zijn we de deur niet uit geweest. Lekker vlees inslaan, verschillende groenten en gevarieerd eten. De Bratwursten ontbraken niet. We hebben ook een pakje of 6 aan worst meegenomen!
Nu lekker de buitenkeuken eruit, tot vanavond!
Ben je veel weggeweest de afgelopen week?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:07 schreef Lutte het volgende:
Wij gaan naar de Mac, en morgen naar Beverwijk markt dus dat wordt ook weer een vreetfestijn![]()
Best welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben je veel weggeweest de afgelopen week?
Buitenkeuken was niet zo'n succes. Stortbui.Maar onder het zonnescherm ging het nog een beetje.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Uiteindelijk was een raam het doorgeefluik van degene die aan het braden was buiten.
Hoe kijk jij naar zo'n bijbelmuseum?
Klinkt goed! Lekker met dit weer binnen een spelletje en een shake erbijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz, dat klinkt heerlijk, hebben jullie veel gewandeld daar?
Lutte, Valkenburg in Limburg?
Ik wacht op mn broertje, die komt skip bo spelen en brengt een mangopassievruchtmacshake mee
M'n ouders lopen slecht, dus we moesten kieskeurig zijn. Ik ben er met zus en d'r vriend soms alleen op uitgetrokken. Al moest ik ook niet te gek doen met mijn herstellende voet. (nu ook echt een week goed bijkomen)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Is er nog een ander dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Lutte, Valkenburg in Limburg?
Ik wacht op mn broertje, die komt skip bo spelen en brengt een mangopassievruchtmacshake mee
Ik weet waarom het fout ging met de TomTom geloof ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Valkenburg_%28Zuid-Holland%29
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet waarom het fout ging met de TomTom geloof ik![]()
Hoe is het met jou en Pittie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet waarom het fout ging met de TomTom geloof ik![]()
Ik wens je sterkte, succes, geluk, mazzel en nog veel meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Als het hopeloos is, mag ik dus straks tegen Pittie
Dank jequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte, succes, geluk, mazzel en nog veel meer
Heejjjjjjj hoiquote:
TOch wel scherpe mosterd he?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
Tijd voor een bammetje kaas met mosterd
Ook al ben ik een echte brabo. Carnaval is ook niks meer voor mij. Maar dat geldt voor meer dingen. Het hoeft voor mij gewoon niet meer en daarnaast is de gedachte achter Carnaval niet meer echt hetgeen gefeest wordt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk nu naar de Gay parade op AT5, leuker dan carnaval geloof ik
Maar goed, ik heb een hekel aan carnaval
Ik heb niks met carnaval, maar doe me dan maar carnaval in dit geval. 1000 reetkevers in gouden string is niet mijn ding.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk nu naar de Gay parade op AT5, leuker dan carnaval geloof ik
Maar goed, ik heb een hekel aan carnaval
Inge de Bruijn, ik moest lachenquote:De 37-jarige voormalig topzwemster praat niet graag over haar privéleven, maar heeft haar relatie met de vijftien jaar jongere nog thuiswonende Turk uit Eindhoven bevestigd tegenover het AD.
Was je ook in roze gekleed?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:57 schreef Bellatrix het volgende:
Gaypride was echt super gezellig.Eerst bootjes bekeken, daarna rond gelopen en iedereen was ondanks het kutweer toch zo blij en bleef lachen.
Heerlijk sfeertje!
Nee.quote:
Okee, dat kanquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee.Ik heb het niet zo op roze qua kleren, alleen qua accessoires.
Heb je nog mooie mannen gespot?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:57 schreef Bellatrix het volgende:
Gaypride was echt super gezellig.Eerst bootjes bekeken, daarna rond gelopen en iedereen was ondanks het kutweer toch zo blij en bleef lachen.
Heerlijk sfeertje!
Heb gister trouwens 1e deel van Millenium trilogie gekocht, stuk gelezen, prachtig boek nu al!quote:
Ja, maar de meeste waren dus homo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog mooie mannen gespot?En lekker hapje-drankje gedaan?
Ja ik wilde ook nichten neerzetten, maar man blijft manquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste waren dus homo.( goh echt ja lisa neeee meen je niet)
Okee, heb ze nooit gelezen, weet ook niet of ik dat ooit ga doen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb gister trouwens 1e deel van Millenium trilogie gekocht, stuk gelezen, prachtig boek nu al!
Oh dacht dat jij er een fan van was, zal wel iemand anders zijn geweest.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, heb ze nooit gelezen, weet ook niet of ik dat ooit ga doen.
Maar misschien een leuk meisje tegen gekomen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste waren dus homo.( goh echt ja lisa neeee meen je niet)
Denk hetquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij er een fan van was, zal wel iemand anders zijn geweest.
Ja, welkom op de zwarte marktquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:06 schreef Lutte het volgende:
ik vraag me echt af wat sommige mensen denken als ze 's ochtends in de spiegel kijken
Cuijk is ook geweldig, die eethalquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Zwarte markten.Wij gingen vroegah altijd naar die van Cuijk die is ook erg leuk! En het is vooral mensen kijken, de wanstaltige kamperoutfitjes, ik zou het nog niet kunnen verzinnen.
_!
Echt de moeite waardquote:
Ik ben er vorige week nog doorheen gekomen met de trein.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cuijk is ook geweldig, die eethalEn echt mensen kijken, gewoon een half uurtje op een bankje gaan zitten en mensen kijken.
Maar het is zo heerlijk, het verbroedert zoVoor je het weet sta je in Tante Piens Voordeelhoekje mee te zingen met Frans Duijts, tussen de pakken wasmiddel en strijkplankhoezen.
Stonden we in zo'n outlet, vraagt er iemand aan me: zou dit jou passen? Je hebt het figuur van mijn moeder en ik wil kijken of het haar past.
Nou ik kwam niet meer bij, zo leuk
Deegringen met kebab erin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt de moeite waardStuk kleiner maar daardoor ook behapbaarder. En al is het alleen maar voor het eten
Ik zit net een bord Brinta op te snorrenquote:
Smakelijk!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit net een bord Brinta op te snorren
Was weer een makkelijke vandaag!quote:CONGRATULATIONS!
[Today's puzzle completed 2 Mins, 24 Secs ]
Ik lees hem nu ook, het eerste deel. Ben op bladzijde 136!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb gister trouwens 1e deel van Millenium trilogie gekocht, stuk gelezen, prachtig boek nu al!
Grazie!quote:
Al gedaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grazie!
Wil je ook het setje SET van vandaag maken?![]()
http://www.setgame.com/set/puzzle_frame.htm
40 seconden?quote:
Ik weet dat ik nu zit te happen, maar vooruitquote:
Ik op 106.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik lees hem nu ook, het eerste deel. Ben op bladzijde 136!
Nooooh, hoe dan!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
Google heeft de pik op me en niet zo zuinig ook niet
Eerst was ik te jong voor Google+ en nu zou het scherm van de laptop te klein zijn voor Google spreadsheets. Het is gewoon een normale laptop dus Google heeft mooi kapsonesquote:
Wtf.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerst was ik te jong voor Google+ en nu zou het scherm van de laptop te klein zijn voor Google spreadsheets. Het is gewoon een normale laptop dus Google heeft mooi kapsones
Dus zo maar even heeeel lief Ron aankijken of ik zijn laptop mag gebruiken om te kijken of het daar wel werkt.. En anders dan heeft de Wordfeudcompetitie pech
Ik wou al zeggenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf._!
Dat heb ik nog nooit gehoord, dat je laptop te klein is voor iets.
Google is gewoon een ongesteld wijf met een lage suikerspiegel!
Ik weet helemaal niks van kringetjes en Google+ maar het klinkt hilarischquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef Lutte het volgende:
Bij Google+ had ik hem kunnen accepteren en hem buiten de kringetjes kunnen laten staan
Het doet me denken aan de high school waar ik heen ging. Jocks, populaire meisjes, nerds, aziaten, dikkerds, muzikanten, mexicanen, die allemaal in kringetjes zaten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van kringetjes en Google+ maar het klinkt hilarisch
Stel, ik heb jou, Bella, Ron en mijn werkgever (die er niet is) op Google+.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van kringetjes en Google+ maar het klinkt hilarisch
Dat is eigenlijk een geweldig concept voor jou weet je dat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stel, ik heb jou, Bella, Ron en mijn werkgever (die er niet is) op Google+.
Dan kan ik jou en Bella in een kring zetten en Ron en de werkgever. Dan stuur ik het bericht 'Filmmarathon tot vijf uur 's nachts' op een doordeweekse dag naar jullie, en het bericht 'Ik duik maar eens mijn bed in, moet morgen weer alert zijn op het werk!' naar Ron en de werkgever.
Op Facebook/Hyves/Twitter kun je alleen kiezen uit niemand/vrienden/vrienden van vrienden/iedereen, of zelfs maar een paar van die opties.
Iiiiik. En ik kan goed tegen kou. Al wil je vast in een warmer seizoen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil door dat boek nu naar Zweden. Ik wil heel Scandinavie zien. Wie gaat ermee!
Helsinki is 24 nuquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iiiiik. En ik kan goed tegen kou. Al wil je vast in een warmer seizoen.
Nee maakt me niet uit! Lekker naar het Astrid Lindgren Park, Stockholm in, natuur bezichtigen, goedkope alcohol drinken, een kampvuur maken, douchen met gletsjerwater.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iiiiik. En ik kan goed tegen kou. Al wil je vast in een warmer seizoen.
Ik ben blij dat ik dit niet meer meemaak tijdens m'n schoolperiode, al die dwama's van iedereen die wel of niet in een kring met die en die wiltquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de high school waar ik heen ging. Jocks, populaire meisjes, nerds, aziaten, dikkerds, muzikanten, mexicanen, die allemaal in kringetjes zaten.
Ik las knappe spieren en zag een grote borstpartij voor me.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan ga ik een poging tot houthakken doen. Ik hoop dat de EHBO daar goed om weet te gaan met geknapte spieren en ontwrichte schouderpartijen.
Ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan ga ik een poging tot houthakken doen. Ik hoop dat de EHBO daar goed om weet te gaan met geknapte spieren en ontwrichte schouderpartijen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:00 schreef Lutte het volgende:
Dan stuur ik het bericht 'Filmmarathon tot vijf uur 's nachts' op een doordeweekse dag naar jullie, en het bericht 'Ik duik maar eens mijn bed in, moet morgen weer alert zijn op het werk!' naar Ron en de werkgever.
Of jij gaat aan de slag terwijl ik aan de goedkope rose zit. Gelijk voorpaginanieuws in het kleine gehucht waar we een blokhut gehuurd hebben.quote:
Jup.. Alleen ik kan me dus niet aanmelden omdat ik te jong benquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die voorbeelden
Wat geweldig dan dit voor jou Lut, heerlijk lekker prive je dingen doen en kringen wat je wilt
Oh jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Alleen ik kan me dus niet aanmelden omdat ik te jong ben___! Anders was het zo ideaal geweest
Ik heb de film gister gedownload gehuurd, ben benieuwd. Boek wil ik ook nog lezenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb overigens ook Sonny Boy gelezen. Schitterend boekje.
Ik ga binnenkort de film bekijken. De Eetclub heb ik de film gezien, ben benieuwd naar het boek geworden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de film gister gedownload gehuurd, ben benieuwd. Boek wil ik ook nog lezen
En ik ook met houthakkers blouse aan, wat Schwarzkopf gel in mijn kapsel, week lang niet gescheerd, geen beha aan, en dan jij met je rosé, de Brigitte lezend, en pittige tuniekje aan!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of jij gaat aan de slag terwijl ik aan de goedkope rose zit. Gelijk voorpaginanieuws in het kleine gehucht waar we een blokhut gehuurd hebben.
Ja echt heel mooi. Film vond ik ook goed, al miste ik veel. Het ging ze snel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb overigens ook Sonny Boy gelezen. Schitterend boekje.
Geen beha, volledige vrijheid in Scandinaviëquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ik ook met houthakkers blouse aan, wat Schwarzkopf gel in mijn kapsel, week lang niet gescheerd, geen beha aan, en dan jij met je rosé, de Brigitte lezend, en pittige tuniekje aan!
Dát wordt echt voorpaginanieuws ja
Ik heb geen idee waar ik ooit mijn geboortedatum heb ingevuld voor Google, dus weet ook niet hoe ik het moet veranderenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaKun je niet je datum iets verzetten? Of gebruikt hij een bestaand account? Leest Ron hier trouwens mee?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ik ook met houthakkers blouse aan, wat Schwarzkopf gel in mijn kapsel, week lang niet gescheerd, geen beha aan, en dan jij met je rosé, de Brigitte lezend, en pittige tuniekje aan!
Dát wordt echt voorpaginanieuws ja
Volgens mij kun je wel/niet inloggen bij Google en dan op je profiel een datum instellen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik ooit mijn geboortedatum heb ingevuld voor Google, dus weet ook niet hoe ik het moet veranderen
En nee, zit op mijn iPod te FOK!ken, meelezen is iets te veel van het goede.Ron heeft nu wel Benny's naam gelezen want die mail over het delen van die spreadsheets kwam van hem
Het is een begin haha.
Ik zal eens kijken.. Want dan maak ik mezelf gewoon een vent van 47, dan mag ik vast bij het clubje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je wel/niet inloggen bij Google en dan op je profiel een datum instellen.
2e account is zeker geen optie omdat je ook je huidige email wilt gebruiken denk ik?
Dan krijg je allemaal vreemde kringetjes Lutquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.. Want dan maak ik mezelf gewoon een vent van 47, dan mag ik vast bij het clubje.
Dat zou wel het fijnste zijn, heb nu al zoveel adressen die ik bij moet houden
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal vreemde kringetjes Lut
Ik las Duitsequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan mag jij in het duistere 40+ kringetje, lekker babbelen over pantybroekjes
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou ook allemaal kringetjes maken, en dan een kringetje met mensen die ik niet mag, en dan een bericht naar ze sturen, ''party bij mij thuis, gratis drank en alles woohoo''! en dan erna zeggen ''grapjen, bericht verkeerd gestuurd, jullie zijn niet uitgenodigd!''
[ afbeelding ]
Wat zou mijn leven mooi worden.
Eindbazinquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou ook allemaal kringetjes maken, en dan een kringetje met mensen die ik niet mag, en dan een bericht naar ze sturen, ''party bij mij thuis, gratis drank en alles woohoo''! en dan erna zeggen ''grapjen, bericht verkeerd gestuurd, jullie zijn niet uitgenodigd!''
[ afbeelding ]
Wat zou mijn leven mooi worden.
Duitse, Griekse, Turks.. Onze leverancier Big Ed regelt het allemaal, speciaal prijsje voor u mevrouw!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las Duitse![]()
PantyhoosjesWel met Bell, Aniet en Duschk bitte!
Duisters, Duitsers, het zijn synoniemen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las Duitse![]()
PantyhoosjesWel met Bell, Aniet en Duschk bitte!
Sterkte Bos, doe rustig aanquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo afsluiten, zit weer in een mindere fase. Ja ik weet hoe ik er mee om moet gaan, maar leuk is anders..
Is zeker niet leuk. Succes Bossie!!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo afsluiten, zit weer in een mindere fase. Ja ik weet hoe ik er mee om moet gaan, maar leuk is anders..
Het eerste deel is veel beschrijving en de verhalen moesten bij elkaar komen. Moet je van houden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Bos, doe wat je moet doen, rustig aan![]()
Ik vond Sonny Boy echt afgrijselijk geschreven, maar wel interessant om te lezen, en ik wil nog steeds de film zien eigenlijk
Weer een marathon-optie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Top 2000 binnen gehaald, ik kan vooruit heur.
Schiffers.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weer een marathon-optie.
Maar dan mis je toch de mooie Hans Schiffers tussendoor.
Ik vond het persoonlijk een zonder enkele emotie geschreven geschiedenisboek, interessant om te lezen, maar geen lekker leesvoer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
En mensen vergeten wel eens dat het een biografie is, niet zozeer een roman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |