Ja Bos!quote:
En ik durf ook nooit zo snel iemand vol op de kiek te zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh ik zag gister zo'n leuke chihuahua, een man met een elektrisch karretje kwam voorbij en die chihuahua stond heel parmantig op zijn achterpootjes op schoot, en de voorpoten op het stuur.
Echt een hele mooie was het, ik had een camera mee, maar die man vloog voorbij met z'n elektrische bakVoordat ik het beestje zag was de kar al bijna voorbij
Echt, om daar vaste prik neer te zetten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ha, mijn tante wil ook een bankje, en wij zijn heul geen zigeuners
Hey Gomiquote:
De honden worden zo vaak gekiekt, ik doe het ook gewoon hoor, schaamteloosquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik durf ook nooit zo snel iemand vol op de kiek te zetten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Je was trouwens wel een vrij gespierd iemand een beetje ala SLater uit Saved by the Bell
Wat leuk! Kans dat hij nog een keertje langskomt? Hoe vindt hij je hondjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Zo poepig, ik heb een facebook account aangemaakt en nu heb ik contact met mn neefje, die heb ik een keer gezien in 97 toen ie een jaar of 8 was en met zn moeder en oom en tante uit Indonesie bij ons op bezoek kwam en nu facebooken we ineens
lol, grappig. maar volgende keer moet je me geen ongeluk laten krijgen in een droom hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Gomi, jij of iemand die jou moest voorstellen kwam in mijn droom voor![]()
Je werd aangereden op je scooter, deed je helm af en was lichter van huidskleur dan ik dacht. En dacht al tijdens de droom dat dit niet klopte en dat jij donkerder moest zijn..![]()
![]()
![]()
Je was trouwens wel een vrij gespierd iemand een beetje ala SLater uit Saved by the Bell
Geen idee, hij woont in Singapore al jaren nuquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk! Kans dat hij nog een keertje langskomt? Hoe vindt hij je hondjes?
Nee weet ik. Vond het zo raar, Echt een typische bos81 droom. Eerst droomde ik over mijn Casemanager, die in het echt met de fiets was gevallen en opeens kwam het in me op om een soort van gelijkwaardig ongeluk te dromen met jou in de hoofdrol..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, grappig. maar volgende keer moet je me geen ongeluk laten krijgen in een droom he
hehe maar best grappig toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee weet ik. Vond het zo raar, Echt een typische bos81 droom. Eerst droomde ik over mijn Casemanager, die in het echt met de fiets was gevallen en opeens kwam het in me op om een soort van gelijkwaardig ongeluk te dromen met jou in de hoofdrol..
Echt ik droom vaker van die wazige dingen..
Leuk Bos, zo nog eens oude contacten aan kunnen halenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Ben nu "bevriend" met iemand van de basisschool, hij woont nu in Londen. toch maar eens aanspreken op de chat als ik zie dat hij online is
Kwam hem een jaar of zes nog tegen, toen ik op de bus wachtte die me weg zou brengen voor een sollicitatie gesprek, hij kwam op me af, Hey E. Ik zo van ja, dat ben ik, maar ik herken jou nietToen even kort gepraat, maar eigenlijk veel te kort. Vroeger kwamen we vaak bij elkaar spelen, dus dat schept toch nog wel een bandje..
Vooral grappig om over mensen te dromen, die je nooit IRL hebt gezien en ook geen foto's van hebt gezien, maar dus wel via FOK kent om dan in je droom er een plaatje van te creeerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik droomde deze week dat ik ergens in een ruimte op een crea bea cursus was, en Bella was een paar tafels verder ook bezig![]()
Tis wel grappig om zo over mensen te dromen
en bella stond zeker op de tafel te dansen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik droomde deze week dat ik ergens in een ruimte op een crea bea cursus was, en Bella was een paar tafels verder ook bezig![]()
Tis wel grappig om zo over mensen te dromen
Nee de sfeer was in die hele ruimte een beetje vreemd, iedereen was boos of geconcentreerd bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
en bella stond zeker op de tafel te dansen?
Ja dat is echt grappigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral grappig om over mensen te dromen, die je nooit IRL hebt gezien en ook geen foto's van hebt gezien, maar dus wel via FOK kent om dan in je droom er een plaatje van te creeeren![]()
ah jullie kunnen toch gewoon via internet en foon enzo met elkaar in contact blijven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen vijf!!En hij gaat een week weg
Echt drama
Oh dat heb ik gemist Lut, wat leuk (van jou en Benny)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen vijf!!En hij gaat een week weg
Echt drama
hehe zeker een creabea wkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee de sfeer was in die hele ruimte een beetje vreemd, iedereen was boos of geconcentreerd bezig
Ja zo droomde ik van een TAL/XFA meet in het Philipsstadion. OPeens was Vaduz 2 keer zo breed als nu en had en een baard en een klein staartje. Terwijl ik hem al een paar keer IRL gezien had toen. Marlalala was eerst blond, beeld ging even weg en toen had ze donker haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is echt grappig
Of dat je wel foto's gezien hebt en dat het dan in de droom niet meer klopt, zo vreemd
Ik denk ook altijd tijdens een droom "wat vreemd, ik zit nu in een klas met deze oud klasgenoten, terwijl ik ze van verschillende opleidingen ken, het klopt niet"
Jawel.. Maar dat is toch anders, normaal spreek je elkaar echt de hele dagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jullie kunnen toch gewoon via internet en foon enzo met elkaar in contact blijven?
Hihiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist Lut, wat leuk (van jou en Benny)
Naar EIndhoven gaan bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel.. Maar dat is toch anders, normaal spreek je elkaar echt de hele dag![]()
Ik denk dat ik in een zwart gat val haha, wie weet ga ik nog iets doen met mijn vakantie
hehe een week lang de tijd om je kamer op te ruimen, je moeder te helpen en de tuin te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel.. Maar dat is toch anders, normaal spreek je elkaar echt de hele dag![]()
Ik denk dat ik in een zwart gat val haha, wie weet ga ik nog iets doen met mijn vakantie
Haha, geweldig hoor zo dromenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zo droomde ik van een TAL/XFA meet in het Philipsstadion. OPeens was Vaduz 2 keer zo breed als nu en had en een baard en een klein staartje. Terwijl ik hem al een paar keer IRL gezien had toen. Marlalala was eerst blond, beeld ging even weg en toen had ze donker haar
En laatst ook. Droomde ik dat ik kans kon maken op kaartjes voor Idols zoveel. Opeens was daar Paul van Vliet. Want die trad ook op![]()
Die zei tegen mij dat er een makkelijkere manier was om aan kaartjes te komen. Toen vroeg ik dus, heb jij vrijkaartjes voor mij. Hij zo alsjeblieft hier heb je 3 kaartjes. Toen probeerde ik C_A en Kally en Vaduz te vragen om mee te gaan, maar die konden niet of hadden al kaartjes en zo. en toen ging mijn wekker
![]()
Dat doe ik sowieso wel.. Maar dan heb ik mijn iPod naast me liggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe een week lang de tijd om je kamer op te ruimen, je moeder te helpen en de tuin te doen
of zal t zo erg niet worden?
Maar mag je Benny dan wel zien?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:07 schreef Lutte het volgende:
En ooit Bos, ooit.. Als ik weg ben uit de gevangenis
hehe nu is t dus alleen wat saaier terwijl je dat allemaal doet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel.. Maar dan heb ik mijn iPod naast me liggenDus ondertussen...
En ooit Bos, ooit.. Als ik weg ben uit de gevangenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |