Ja Bos!quote:
En ik durf ook nooit zo snel iemand vol op de kiek te zettenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh ik zag gister zo'n leuke chihuahua, een man met een elektrisch karretje kwam voorbij en die chihuahua stond heel parmantig op zijn achterpootjes op schoot, en de voorpoten op het stuur.
Echt een hele mooie was het, ik had een camera mee, maar die man vloog voorbij met z'n elektrische bakVoordat ik het beestje zag was de kar al bijna voorbij
Echt, om daar vaste prik neer te zetten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ha, mijn tante wil ook een bankje, en wij zijn heul geen zigeuners
Hey Gomiquote:
De honden worden zo vaak gekiekt, ik doe het ook gewoon hoor, schaamteloosquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik durf ook nooit zo snel iemand vol op de kiek te zetten
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Je was trouwens wel een vrij gespierd iemand een beetje ala SLater uit Saved by the Bell
Wat leuk! Kans dat hij nog een keertje langskomt? Hoe vindt hij je hondjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Zo poepig, ik heb een facebook account aangemaakt en nu heb ik contact met mn neefje, die heb ik een keer gezien in 97 toen ie een jaar of 8 was en met zn moeder en oom en tante uit Indonesie bij ons op bezoek kwam en nu facebooken we ineens
lol, grappig. maar volgende keer moet je me geen ongeluk laten krijgen in een droom hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Gomi, jij of iemand die jou moest voorstellen kwam in mijn droom voor![]()
Je werd aangereden op je scooter, deed je helm af en was lichter van huidskleur dan ik dacht. En dacht al tijdens de droom dat dit niet klopte en dat jij donkerder moest zijn..![]()
![]()
![]()
Je was trouwens wel een vrij gespierd iemand een beetje ala SLater uit Saved by the Bell
Geen idee, hij woont in Singapore al jaren nuquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk! Kans dat hij nog een keertje langskomt? Hoe vindt hij je hondjes?
Nee weet ik. Vond het zo raar, Echt een typische bos81 droom. Eerst droomde ik over mijn Casemanager, die in het echt met de fiets was gevallen en opeens kwam het in me op om een soort van gelijkwaardig ongeluk te dromen met jou in de hoofdrol..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, grappig. maar volgende keer moet je me geen ongeluk laten krijgen in een droom he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |