Mwoh...het leek bij vlagen nergens op. Alleen zag ik er dit keer een systeem achter soms. Het loopt nog niet helemaal maar ik zie er al meer idee achter zitten dan onder Mario. Ik geef Koeman een paar extra bonuspunten aan kredietquote:
Zeker weten. Zijn marktwaarde is vandaag iig weer omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Begin toch wel te denken dat we Fer echt niet kunnen missen eigenlijk.
Precies ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef eight het volgende:
Ach, het belangrijkste is dat we gewonnen hebben. Zeker een aantal verontrustende dingen gezien, maar dat was te verwachten.
ninjaedit i seequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geniet van de positie op de ranglijst mannen! Aan het einde van dit seizoen staan jullie bovenaan het rechter rijtje.
Eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh...het leek bij vlagen nergens op. Alleen zag ik er dit keer een systeem achter soms. Het loopt nog niet helemaal maar ik zie er al meer idee achter zitten dan onder Mario. Ik geef Koeman een paar extra bonuspunten aan krediet
Vond 'm idd erg sterk spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Begin toch wel te denken dat we Fer echt niet kunnen missen eigenlijk.
De situatie is juist duidelijker geworden. Alleen verkopen voor een goed bedrag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef Enchanter het volgende:
Vond 'm idd erg sterk spelen.
Moeilijke situatie voor Feijenoord , verkopen of niet
Niks moeilijke situatie. Hij mag weg, voor 5 miljoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vond 'm idd erg sterk spelen.
Moeilijke situatie voor Feijenoord , verkopen of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |