Awesomesaucequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT!
't is alsof je je vingers hebt gedoopt in awesomesauce
hier was 'ie al uitverkochtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op de foto's doet die Peridot me niet zoveel. Maar door jullie enthousiasme ga ik twijfelen.
Blijft toch wel achterlijk dure lak. Hebben ze hem ook bij de Douglas? Heb nog waardebon
Dat heb ik dus ook Priem, maar iedereen is zo enthousiast dat ik me ga afvragen of ik iets over het hoofd ziequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awesomesauce
Ik vind em niet zo...*schuilt*
ik vond 'm enigszins meh, tot ik vandaag het flesje onder ogen kreegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook Priem, maar iedereen is zo enthousiast dat ik me ga afvragen of ik iets over het hoofd zie
naja ik ben er niet zo voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook Priem, maar iedereen is zo enthousiast dat ik me ga afvragen of ik iets over het hoofd zie
Als ie paars/blauw was geweest anders ik welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou gewoon heeeeel erg veel van groen/goud. Als ie roze/paars was geweest had ik minder hard gesopt denk ik
Ik ben ook eerst 3 winkels langs geweestquote:
klopt, heb em al gezien en lijkt er veel opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben ook eerst 3 winkels langs geweestIk dacht eerst ook niet dat ik 'hem nodig had', tot ik een nagel had gedaan in de winkel, en het enige wat ik de hele dag deed was mijn hand draaien en in mijn gedachten "Goud, groen, goud, groen, goud, groen", zeggen. Dus toch gekocht en ben er dol op!
![]()
Er zou trouwens een Dupe zijn van Sephora, die kleine potjes. Misschien waard om eens te kijken?
Ik wist de naam niet meer, dus heb niet kunnen kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
klopt, heb em al gezien en lijkt er veel op
Mooiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:45 schreef Holyme het volgende:
Peridot is wel mooi idd, maar vind 'm 'n beetje te duur. Misschien kom ik die Sephora dupe nog wel 'n keer tegen
[ afbeelding ]
Emerald Sparkle
Ik heb ze naast elkaar opgehad en in bepaald licht zijn ze bijna niet te onderscheiden.. De goudkleur van de Sephora is iets koperiger, maar in zonlicht is de tint nagenoeg hetzelfde. Máár.. Het duochrome-effect is bij de Chanel wel een stuk aanweziger. Ik wilde héél graag de Sephora (bijna) net zo mooi vinden want dan hoefde ik mijn lief niet te beloven de rest van het jaar geen naggellak meer te kopen, maar uiteindelijk vond ik de Chanel toch echt het hogere bedrag (en de belofte) waard. De Sephora zou ik denk ik toch veel minder snel opdoen. Die is gewoon meer van de basiskleur en minder van het kever-effect.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
klopt, heb em al gezien en lijkt er veel op
Wowquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:45 schreef Holyme het volgende:
Peridot is wel mooi idd, maar vind 'm 'n beetje te duur. Misschien kom ik die Sephora dupe nog wel 'n keer tegen
[ afbeelding ]
Emerald Sparkle
heel mooi, maar wel een winters kleurtje voor zo'n zonovergoten dagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:45 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Emerald Sparkle
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:43 schreef Holyme het volgende:
ga er zo maar 'n holo ofzo op gooien =)
oeh kutquote:
Netjes hoor! French en ik zijn niet zulke vrienden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:09 schreef Enfermera het volgende:
Nou, ben sinds lange tijd weer eens aan het lakken geslagenen ik had een ambitieus plan; lakken met een french tip in leuke kleurtjes!
![]()
resultaat:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm best goed gelukt eerlijk gezegd, dit is mn allereerste poging tot nailart namelijk![]()
En het is uit de losse pols ook nog. Goed 'geknoeid' op de randjes maar dat heb ik er netjes af kunnen krijgen. En dit is mn linkerhand, die is wat beter gelukt dan rechts
![]()
Ohja, dat vroeg ik me nog af, je kan ook een kwastje gebruiken om je nagelriemen netjes te krijgen, wat voor kwastje gebruiken jullie daarvoor? Wat voor maat en evt een merk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |