Ooh ja, ik las het verkeerdquote:
Je kunt al verder met de volgende ronde als je wilt, charmed_angel is je tegenstander, haar naam op Wordfeud is: Faithy-Mirandaquote:
Ah, dan gaan wij elkaar dus treffenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:15 schreef Zinedinho het volgende:
Ik heb gewonnen van PeterFok met 422 - 294.
Zou iemand overigens mijn naam in het overzicht kunnen veranderen naar zinedinho (word ook mijn wf naam, lijkt me wel zo makkelijk)
en nog steeds geen zet...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef L0we het volgende:
[..]
We zijn bezig! Ik ben het weekend weggeweest, en nu zit ik te wachten tot iteejer een zet doet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Dit krijg je als je zoon je verslaving tekent:
[ afbeelding ]
ja ik ook, af en toe een andere tegenstander is vast goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben ook altijd vrij om uitgegaagd te worden.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:42 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik ook, af en toe een andere tegenstander is vast goed
doe ik ook, maar die haken steeds af...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Anders moet je gewoon een random tegenstander zoeken.
Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef maen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar die haken steeds af...heb daar nog geen potje mee uitgespeeld.
Je moet wel het tempo erin houden hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef maen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar die haken steeds af...heb daar nog geen potje mee uitgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |