Dat is wel balen! Wat heb je voor outfit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef Loqi het volgende:
Morgen castlefest, maar de weersverwachting is zo kuuhuuut
steampunk, daar had ik een tijdje terug dat geweer voor geschilderdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel balen! Wat heb je voor outfit?
Foto van de hele outfit krijgen we morgen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
steampunk, daar had ik een tijdje terug dat geweer voor geschilderd![]()
nou, ik heb zelf geen camera bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:06 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Foto van de hele outfit krijgen we morgen?
wauw die is gaaf zeg!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Mijn oma is twee weken geleden naar een verzorgingstehuis gegaan, en vandaag is het grootste deel van haar flat leeggehaald door mijn ouders en oom en tante.
En ik heb de kaptafel van haar slaapkamer gekregen, voor op onze slaapkamer. (er staat er immers al eentje beneden in de woonkamer)
Kijk dit dan: de ouderwetschheid straalt er van af, heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Hij moet nog even schoongemaakt worden en naar boven verhuisd, dat komt morgen
Mooi behang!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef Diconnected het volgende:
Pics van the new and improved room
[ afbeelding ]
Kast en deur, zilver/aluminium verf. En wit behang op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Deur en de zijkant van de kast, die hebben we ook behangen, staat zo leuk
[ afbeelding ]
2 muren met dit behang, en m'n zilveren bed.
Plankje moet nog worden opgehangen, en ook de lampjes enzo. Heb een heel kitsch nachtlampjeEn moet nog steeds een kastje vinden, aargh.
Tof!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Mijn oma is twee weken geleden naar een verzorgingstehuis gegaan, en vandaag is het grootste deel van haar flat leeggehaald door mijn ouders en oom en tante.
En ik heb de kaptafel van haar slaapkamer gekregen, voor op onze slaapkamer. (er staat er immers al eentje beneden in de woonkamer)
[ afbeelding ]
ik vind t gaaf!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
Dico, geweldig!
En oohh, Lindytje, geweldig! Die kleedjes ook
Ennuhm, ik ben misschien te laat qua topictitel, maar ik kwam mijn nieuwe couoe nog een laten zienDe eerste 2 uur dacht ik 'WTF heb ik gedáán??' omdat ik altijd nogal anti-pony was, maar ondertussen ben ik er wel content mee:
[ afbeelding ]
En met bril:
[ afbeelding ]
(Ik hoop dat de foto's het doen zo..)
ik wil jou wel es horen als je straks fulltime werktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:52 schreef Diconnected het volgende:
Zo zijn we blij dat het weekend isik mag morgen verdomme 10uur lang werken
Maar wel allemaal leuke accesoires en lampjes enzo gekochtnu nog alleen een kastje.
luxeprobleemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godverdomme, had ik eens een leuke korte spijkerbroek (kort als in tot de knie), blijk ik m'n eigen maat overschat te hebben... Hij zakt van m'n reet en niet zo'n beetje ook niet![]()
(had ik eindelijk eens een broek van de grote-mensen-afdeling)
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil jou wel es horen als je straks fulltime werkt
Elke dag om 7 uur opstaan, om half 6 thuis komen, en dan ook nog al je huishoudelijke troep mogen doen
omg, wat geweldigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
staat je echt ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
Dico, geweldig!
Ennuhm, ik ben misschien te laat qua topictitel, maar ik kwam mijn nieuwe couoe nog een laten zienDe eerste 2 uur dacht ik 'WTF heb ik gedáán??' omdat ik altijd nogal anti-pony was, maar ondertussen ben ik er wel content mee:
[ afbeelding ]
En met bril:
[ afbeelding ]
het went heel snel trouwens. Het doordeweeks-leuke-dingen-kunnen-doen vervaagt angstwekkend snel uit je systeemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeMijn vriendinnen kunnen soms zo klagen als ze moeten werken, beste vriendinnetje bijvoorbeeld als ze op zondag van 12-6 moet werken, ik denk dan echt: Wacht jij maar! Gna Gna
Staat je goed!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
Dico, geweldig!
[ afbeelding ]
En met bril:
[ afbeelding ]
Waat?! Dat wilde ik niet weten. Ik ga gewoon nooit fulltime werken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het went heel snel trouwens. Het doordeweeks-leuke-dingen-kunnen-doen vervaagt angstwekkend snel uit je systeem
Ja of 6 uur op staan en 6 uur thuisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil jou wel es horen als je straks fulltime werkt
Elke dag om 7 uur opstaan, om half 6 thuis komen, en dan ook nog al je huishoudelijke troep mogen doen
ga je kinderen baren of ben je gewoon lui?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Waat?! Dat wilde ik niet weten. Ik ga gewoon nooit fulltime werken.
befobbeld!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja of 6 uur op staan en 6 uur thuis
Hahaha dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het went heel snel trouwens. Het doordeweeks-leuke-dingen-kunnen-doen vervaagt angstwekkend snel uit je systeem
Ja?quote:
Laten we het houden op kinderen baren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je kinderen baren of ben je gewoon lui?
Hoeft niet, hoeft niet! Lees mijn postquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Waat?! Dat wilde ik niet weten. Ik ga gewoon nooit fulltime werken.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoeft niet, hoeft niet! Lees mijn post
oh, voor mij valt leuke dingen doen samen met liters bier...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha dat heb ik dan weer nietDe avondjes uit zijn wel anders nu, ik hoef niet zo nodig meer op stap maar ga (ook doordeweek) ipv koken lekker uiteten met vriendinnen. In de lunchpauze sneak ik bij mn werk weg voor lunch in de stad, tijdens een vrije middag gaan we ergens koffie drinken etc, savonds even een wijntje doen in de stad..
kan je fulltime werken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Gelukkig.Maar dan nog? Ik heb niet echt de behoefte om fulltime te werken.
Momenteel werk ik eigenlijk helemaal niet, depressie enzo. Maar als ik kán werken, zou ik dat liever parttime doen.quote:
Hahahhahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, voor mij valt leuke dingen doen samen met liters bier...
* Stormqueen gaat maar eens een nummer van AA zoeken
maar met salarisdag maakt alles weer goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
befobbeld!
stelletje jankzakstudenten hier
pi, pi
dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Momenteel werk ik eigenlijk helemaal niet, depressie enzo. Maar als ik kán werken, zou ik dat liever parttime doen.
Hell yeah! Vooral het uitgeven van dat salaris is nais!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar met salarisdag maakt alles weer goed
serieus, al dat geld!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar met salarisdag maakt alles weer goed
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was de vraag niet
maar goed, nu kan je dus niet FT werken.
Dat mag iedereen toch zelf weten? Wie heeft bepaald dat iedereen fulltime moet werken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik word kwaad van mensen die wel fulltime kunnen werken, maar het vertikken
jaja, shoot me, maar zo denk ik nu eenmaal...
never mindquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik las te snel sorry
Wat is er mis met dubbelverdieners die elk 4 dagen werken dan bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
waarom?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg toch ook niet dat iemand dat niet zelf mag weten, ik zeg alleen dat het mij kwaad maaktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat mag iedereen toch zelf weten? Wie heeft bepaald dat iedereen fulltime moet werken?
waarom?quote:
Is waar. 'Waarom?' is dan ook een betere vraag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat iemand dat niet zelf mag weten, ik zeg alleen dat het mij kwaad maakt
Oeh, een lang politiek verhaal! *pakt een bak popcorn en gaat er eens lekker voor zitten*quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom?
ik kan een heel lang politiek verhaal gaan ophangen over waarom ik er zo over denk. Maar daar zit hier denk ik niemand op te wachten
Jawel, daarom vroeg ik hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom?
ik kan een heel lang politiek verhaal gaan ophangen over waarom ik er zo over denk. Maar daar zit hier denk ik niemand op te wachten
omdat, als je kan werken, moet je werken. Vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:10 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Is waar. 'Waarom?' is dan ook een betere vraag.
En wie betaalt dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja joh zo heerlijk, ziek zijn en alsnog fulltime werken om een appartement van 96m2 te kunnen betalen en mesnen hier 10 minuten verderop die een sociale huur eengezinswoning krijgen die 2x zo groot is en maar niet werkenen zo gaan ze dus ook nooit werken want dan verdienen ze en moeten ze het huis uit en dan kunnen ze alleen nog maar een kleiner appartement betalen
![]()
en ik zeg niet dat ik het slecht heb, maar k vind de gang van zaken wel belachelijk
Eensch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:22 schreef Lindytje het volgende:
Oke, ik snap je standpunt!
Toch denk ik niet dat ik fulltime zal gaan werken, maar dat zal dan niet zijn omdat ik lui ben, maar meer omdat ik een geval apart ben![]()
Maar ik snap wat je bedoelt! (oh, en ik trek het me niet persoonlijk aan hoor! Dit was even mijn idee over 'later')
Dat is ook zeker belachelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja joh zo heerlijk, ziek zijn en alsnog fulltime werken om een appartement van 96m2 te kunnen betalen en mesnen hier 10 minuten verderop die een sociale huur eengezinswoning krijgen die 2x zo groot is en maar niet werkenen zo gaan ze dus ook nooit werken want dan verdienen ze en moeten ze het huis uit en dan kunnen ze alleen nog maar een kleiner appartement betalen
![]()
en ik zeg niet dat ik het slecht heb, maar k vind de gang van zaken wel belachelijk
ik heb zo'n buurman.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ook zeker belachelijk
Ik verdenk een hoop van mijn overburen in sociale huurwoningen ook van dat gedrag... die mensen zijn de hele dag thuis, voeren geen hol uit, maar kunnen wel dikke feesten tot in de nacht geven en bijbeunen...
Quoted for truth.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
Ik ben dan ook echt voor strengere controle op de uitkeringen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb zo'n buurman.
die klust de godganse dag, iedere dag in en om het huis, maar werkt niet, trekt lekker een uitkering.
en ik loop regelmatig op m'n tandvlees om maar 32 uur vol te maken, want ik moet en zal werken.
Dát vind ik inderdaad heel storend. Van die mensen die nooit gewerkt hebben, overal de subsidies wel weten te vinden, maar wel overal zwart bijklussen want 'het is geen vetpot'. Zelf studeer ik nog, wel al heel lang trouwens, maar wel met het doel om flink te gaan werken als ik klaar ben. Ook ben ik al vanaf mijn 13e constant aan het bijbanen geweest, gewoon om mijn hand niet meer op te hoeven houden bij mijn ouders. En dat bevalt me prima. Gewoon werken voor mijn eigen geld!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik had echt verwacht dat iedereen op zijn achterpoten ging staan
scheef he...?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook echt voor strengere controle op de uitkeringen!
Toen ik 2 jaar fulltime in therapie zat, kreeg ik geen geld, omdat mijndaarvoor te veel verdiende. Ik mocht dus mijn handje bij haar ophouden.
De overkant van de straat mag wel uitkering trekken en zwart verdienen. Daar klopt toch iets niet, denk ik dan...
Dat valt weer mee dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
en dat. Ik werk vanaf dat ik 10 was en mensen kijken me vaak raar aan. Alsof mijn ouders me uitbuittenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Dát vind ik inderdaad heel storend. Van die mensen die nooit gewerkt hebben, overal de subsidies wel weten te vinden, maar wel overal zwart bijklussen want 'het is geen vetpot'. Zelf studeer ik nog, wel al heel lang trouwens, maar wel met het doel om flink te gaan werken als ik klaar ben. Ook ben ik al vanaf mijn 13e constant aan het bijbanen geweest, gewoon om mijn hand niet meer op te hoeven houden bij mijn ouders. En dat bevalt me prima. Gewoon werken voor mijn eigen geld!
Zo raar is het toch niet wat je gezegd hebt? Ik vind het verschrikkelijk om ergens mijn handje te moeten ophouden, en ik geloof dat daar meer mensen zo over denken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
Heel scheef!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
scheef he...?
en het ergste is, als je dan eens een dag vrij hebt, en het is lekker weer, en je ligt lekker in de tuin te soezen...
dan word je steeds gestoord door die kolereherrie omdat ze weer zonodig wat moeten doen
ik vind het fijn en geruststellend dat er gelukkig nog zoveel mensen zijn die er net zo over denkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo raar is het toch niet wat je gezegd hebt? Ik vind het verschrikkelijk om ergens mijn handje te moeten ophouden, en ik geloof dat daar meer mensen zo over denken.
de burman van mijn buurman is weer wél een harde werker, regelmatig als we elkaar tegenkomen gaat hij even flink van kiet over het luie gedrag van onze luie buurmanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heel scheef!!
En irritant... of lekker door de straat naar elkaar schreeuwen, ze zijn toch allemaal de hele week vrij![]()
Ik heb vanaf mijn 13e ook gewerktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat. Ik werk vanaf dat ik 10 was en mensen kijken me vaak raar aan. Alsof mijn ouders me uitbuittenMaar ik wìlde gewoon echt voor mezelf zorgen en dat survival-instinct heeft er voor gezorgd dat ik altijd op mijn poten terecht ben gekomen!
Ik heb hetzelfde. Al sinds ik 14 was werkte ik in de zomer in de bollen en daar moest ik dan het hele jaar alles van betalen, simpelweg omdat mn mam geen geld had. Nu ik over enkele weekjes zonder baan zit, heb ik daar fijn een potje voor aangemaakt zodat ik een baan kan zoeken en geen uitkering hoef aan te vragen. Niks handje ophouden, bij niemand, ik wil mezelf kunnen reddenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat. Ik werk vanaf dat ik 10 was en mensen kijken me vaak raar aan. Alsof mijn ouders me uitbuittenMaar ik wìlde gewoon echt voor mezelf zorgen en dat survival-instinct heeft er voor gezorgd dat ik altijd op mijn poten terecht ben gekomen!
Hahaha, dat is dan wel weer leuk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de burman van mijn buurman is weer wél een harde werker, regelmatig als we elkaar tegenkomen gaat hij even flink van kiet over het luie gedrag van onze luie buurman
of mensen die in 1985 een sociale huurwoning kregen, inmiddels samen een ton verdienen per jaar, en daar lekker blijven zitten omdat het zo goedkoop is. Val kapot, geen wonder dat jongeren niks meer kunnen hurenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Mss het volgende:
Waar ik me ook gruwelijk aan stoor he: mensen met een sociale huurwoning, die dan ergens anders wonen en hun woning voor schoftig veel geld aan studenten verhuren. Uiteraard alles zwart, geen contract, geen inschrijvingen, maar wel de volle mep vragen. En het nog krijgen ook, omdat er zo'n tekort is aan kamers.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Al sinds ik 14 was werkte ik in de zomer in de bollen en daar moest ik dan het hele jaar alles van betalen, simpelweg omdat mn mam geen geld had. Nu ik over enkele weekjes zonder baan zit, heb ik daar fijn een potje voor aangemaakt zodat ik een baan kan zoeken en geen uitkering hoef aan te vragen. Niks handje ophouden, bij niemand, ik wil mezelf kunnen redden
Met alles wat je nu tot nu toe gezegd heb, ben ik het helemaal eens.
Zijn er echt mensen die dat doen ja?? Dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef Mss het volgende:
Waar ik me ook gruwelijk aan stoor he: mensen met een sociale huurwoning, die dan ergens anders wonen en hun woning voor schoftig veel geld aan studenten verhuren. Uiteraard alles zwart, geen contract, geen inschrijvingen, maar wel de volle mep vragen. En het nog krijgen ook, omdat er zo'n tekort is aan kamers.
Wauw, dat heb je goed gedaan, dat potje aangemaaktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Al sinds ik 14 was werkte ik in de zomer in de bollen en daar moest ik dan het hele jaar alles van betalen, simpelweg omdat mn mam geen geld had. Nu ik over enkele weekjes zonder baan zit, heb ik daar fijn een potje voor aangemaakt zodat ik een baan kan zoeken en geen uitkering hoef aan te vragen. Niks handje ophouden, bij niemand, ik wil mezelf kunnen redden
jij bent immers ook een survivorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
mensen die janken omdat ze dan niet meer op vrijdag kunnen stappenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn 13e ook gewerktMet uitzondering van ongeveer een jaar, omdat het toen echt niet ging.
Kutbaantje in de ziekenhuiskeuken? Kranten rondbrengen? Afwassen? Allemaal niet erg! Als ik maar wel kon werken!
Ik had naar de vooropleiding van de dansacademie gekund. Ik was al aangenomen. Niet gedaan omdat ik dan niet meer op zaterdag kon werken.
Echt belachelijk hoe sommige mensen het dan begaaien:N
Kan er alleen maar respect voor hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ook sinds m'n 14e ofzo gewerkt, altijd
ik ben bijzonder onafhankelijk, en wil dat ook blijven, koste wat kost.
uin mijn geval niet zo'n handige eigenschap, maarja.
Hekel aan.... mijn vriendinnekes en ik gingen wel stappen, en stonden zaterdagochtend om half 8 groen en misselijk in La Place te koken en bakken en centjes te verdienenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent immers ook een survivor
[..]
mensen die janken omdat ze dan niet meer op vrijdag kunnen stappen
anders voor jou wel, meisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan er alleen maar respect voor hebben
idd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hekel aan.... mijn vriendinnekes en ik gingen wel stappen, en stonden zaterdagochtend om half 8 groen en misselijk in La Place te koken en bakken en centjes te verdienen
's avonds een vent, 's ochtends een vent. Dat heb ik van mijn papa geleerd en me ook altijd aan gehoudenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd!
ik werkte elke vrijdagavond en zaterdag en ik ging toch 3 keer per week stappen. Bikkels ftw!!!
Slim inderdaad. Ik zou eventueel nog wel bij mijn ouders terecht kunnen, maar die hebben ook nog 2 andere kinderen die studeren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
In Amsterdam echt heel veel. Helemaal aan de rand van de stad, voor een kamer van 10m2 en er dan ¤400 voor vragen. En krijgen. Maar alles illegaal, anders lopen ze huurtoeslag en ik weet niet wat allemaal mis. En inderdaad niet werken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dat doen ja?? Dat wist ik helemaal niet![]()
so true, dat zei mijn kolonel papa ook altijd tegen mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent. Dat heb ik van mijn papa geleerd en me ook altijd aan gehouden
Be-lachelijk....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Slim inderdaad. Ik zou eventueel nog wel bij mijn ouders terecht kunnen, maar die hebben ook nog 2 andere kinderen die studeren.
[..]
In Amsterdam echt heel veel. Helemaal aan de rand van de stad, voor een kamer van 10m2 en er dan ¤400 voor vragen. En krijgen. Maar alles illegaal, anders lopen ze huurtoeslag en ik weet niet wat allemaal mis. En inderdaad niet werken.
Ook nu ik in de thuiszorg werk, zie ik ook wel eens mensen die het donders goed zelf kunnen, maar het wel makkelijk vinden, iemand die hun huis schoonmaakt. Ze noemen me dan ook 'de werkster'. De meeste mensen zijn oudjes die bijna niks meer kunnen, en schatten van mensen zijn, en al ontzettend dankbaar zijn als je er alleen al de stofzuiger doorheen haalt. Maar er zijn ook mensen die je als een slaaf aan het werk zetten hoor.
de www?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:45 schreef Incantrix het volgende:
Zo'n potje heb ik nietWel heel knap echt! Mensen die nu hun baan verliezen en van de Www gebruik maken heb ik geen enkel probleem mee, maar mensen die chronisch een uitkering krijgen en de hele dag aan hun auto lopen te kloten en eens per week op straat gillende ruzie lopen te maken met z'n tweetjes..
Er woonde zo'n stel tegenover ons, zij waren voor mij serieus 1 van de redenen om naar andere huizen te gaan kijken.
Ja toch, logisch ook!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
so true, dat zei mijn kolonel papa ook altijd tegen mij
Ik zou me dan schuldig voelen over iedere uitgave, en me afvragen of ik het echt nodig heb. Had jij dat ook?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de www?
anyway, ik heb ook ooit es noodgedwongen van ww moeten rondkomen, maar ik voelde me echt vies![]()
kaas verdringt elke katerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef Lindytje het volgende:
En ja, soms moest je wel eens naar de wc rennen om te nierken als je dan om half 8 Grand Marnier over een Schwarzwalder Kirsch stond te gieten... Maar dan gooie je er een broodje roomkaas met kaas achteraan, en dan ging het weer prima
Hmpff.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:45 schreef Mss het volgende:
In Amsterdam echt heel veel. Helemaal aan de rand van de stad, voor een kamer van 10m2 en er dan ¤400 voor vragen. En krijgen. Maar alles illegaal, anders lopen ze huurtoeslag en ik weet niet wat allemaal mis. En inderdaad niet werken.
Ook nu ik in de thuiszorg werk, zie ik ook wel eens mensen die het donders goed zelf kunnen, maar het wel makkelijk vinden, iemand die hun huis schoonmaakt. Ze noemen me dan ook 'de werkster'. De meeste mensen zijn oudjes die bijna niks meer kunnen, en schatten van mensen zijn, en al ontzettend dankbaar zijn als je er alleen al de stofzuiger doorheen haalt. Maar er zijn ook mensen die je als een slaaf aan het werk zetten hoor.
Maar volgens mij heb je wel elke kans aangegrepen toen om te solliciteren waar je kon!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de www?
anyway, ik heb ook ooit es noodgedwongen van ww moeten rondkomen, maar ik voelde me echt vies![]()
jup. Ik moest er zelfs van huilen, ondanks mijn seroxatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou me dan schuldig voelen over iedere uitgave, en me afvragen of ik het echt nodig heb. Had jij dat ook?
De meeste mensen waar ik kom zijn ook echt schatten hoor. Hartstikke leuk om te doen. Maar je hebt er soms ook wat minder leuke mensen tussen helaas.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:49 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hmpff.![]()
Gelukkig kom ik bij zo'n lief oud mensje over de vloer.
true, maar het altijd beter gekund. Ben zo blij dat ik nu eindelijk mijn plekkie heb!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar volgens mij heb je wel elke kans aangegrepen toen om te solliciteren waar je kon!
Dit klinkt zo droevig dat ik er een beetje om moest lachen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup. Ik moest er zelfs van huilen, ondanks mijn seroxat
Haha, blinde kipquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de www?
Ja, je kunt ook altijd te hard voor jezelf zijn....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, maar het altijd beter gekund. Ben zo blij dat ik nu eindelijk mijn plekkie heb!
Bwhehehequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar komt die Heilige Koe dus vandaan.
happy to have made your day babe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dit klinkt zo droevig dat ik er een beetje om moest lachen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
happy to have made your day babe.
Maar dat snap ik wel heel goed, dat je als mama bij je kind wil zijn!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, blinde kip
Ik heb 1x 4 maanden zonder werk gezeten, maar heb het toen zonder uitkering gedaan want dat kon. Nu zou dat niet zo makkelijk meer zijn met een huis en een kind en dat soort dingen.. Maar ik snap wel dat dat niet bepaald fijn voelt. Ik denk niet dat ik zonder werken zou kunnen, maar ik vind het nu wel fijn om ook een deel van de week voor ons kind te zorgen. Ik ben 2 dagen bij hem, mijn lief 1 dag in de week (maar die werkt 4x9).
Ja! Ook aan het kijken...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
op nederland 2 een prachtige docu over Oliver Sacks
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent immers ook een survivor
quote:
Whehehquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent. Dat heb ik van mijn papa geleerd en me ook altijd aan gehouden
Ik begrijp heel goed hoor, dat niet iedereen zoiets kan maken voor zichzelf! Bij mij komt het echter wel voort uit heeel hard werken. Het afgelopen half jaar heb ik 50 uur per week gewerkt, bij 2 banen, toen kreeg ik ineens van alles terug omdat je als je veel werkt ook veel belasting betaald natuurlijk. En die teruggave en alles, daar ben ik keurig afgebleven met mijn handjes. En nu ik nog wel werk heb kies ik ook bewust waar mn geld naar toe gaat. Maar believe me, als ik nu maandag een baan heb, gooi ik alles net zo hard over de balkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:45 schreef Incantrix het volgende:
Zo'n potje heb ik nietWel heel knap echt! Mensen die nu hun baan verliezen en van de Www gebruik maken heb ik geen enkel probleem mee, maar mensen die chronisch een uitkering krijgen en de hele dag aan hun auto lopen te kloten en eens per week op straat gillende ruzie lopen te maken met z'n tweetjes..
Er woonde zo'n stel tegenover ons, zij waren voor mij serieus 1 van de redenen om naar andere huizen te gaan kijken.
SQtje toch, wat ben je heerlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jup. Ik moest er zelfs van huilen, ondanks mijn seroxat
Maar nog wel een beetje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zijn we toch zo gek nog niet
Moet je die opzoeken of is die ter vervanging van een bestaande zender?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb al de hele avond TLC op staan. Wat een heerlijke slechte zender
Op Animal Planet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moet je die opzoeken of is die ter vervanging van een bestaande zender?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dat snap ik wel heel goed, dat je als mama bij je kind wil zijn!
Die komt na 18u op het kanaal van Animal planetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moet je die opzoeken of is die ter vervanging van een bestaande zender?
ben net uit eten geweest met een mama vriendin, is in 2,5 jaar nog nooit langer dan 12 uur van d'r babbel geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar heb ík dan weer een redelijk ongenuanceerde mening over, mensen die hun kind structureel 4 of 5 hele dagen in de week bij de opvang of opa en oma neerplempen. Maargoed, dat is een andere discussie
Dat vind ik ook niks. Waarom heb je dan een kind?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar heb ík dan weer een redelijk ongenuanceerde mening over, mensen die hun kind structureel 4 of 5 hele dagen in de week bij de opvang of opa en oma neerplempen. Maargoed, dat is een andere discussie
Ah! Heb je me gemist?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en amy, ik zei zo van amy! omdat ik je al een tijdje niet had gezien op de SC
Leuk! Succes en veel plezier, maar eerst welterusten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en dan nu tukken... Morgen proefmake-up voor twee bruiden! (ja, ze gaan met elkaar trouwen O )
Thanxquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuk! Succes en veel plezier, maar eerst welterusten.
Leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en dan nu tukken... Morgen proefmake-up voor twee bruiden! (ja, ze gaan met elkaar trouwen)
Oh, ik wel hoor, Stef is nu anderhalf en hij is vorig jaar 3 nachten bij opa en oma geweest terwijl wij op Lowlands zaten en dit jaar 4 nachten bij opa en oma terwijl wij op Oerol zaten. Wij proberen ook ons eigen ik niet te verliezen, ook nog iemand anders te zijn als de papa en mama van.. Maar daar staat tegenover dat hij in principe op elke 7 dagen van de week maar 2 dagen ergens anders is als thuis en dat is structureelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben net uit eten geweest met een mama vriendin, is in 2,5 jaar nog nooit langer dan 12 uur van d'r babbel geweest
Ben ik het ook mee eens hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vind ik liefquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Incantrix het volgende:
Princess-a, ik hoop voor jou dat je het snel over de balk zal kunnen smijten![]()
Hahaha heeel stoerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en dan nu tukken... Morgen proefmake-up voor twee bruiden! (ja, ze gaan met elkaar trouwen)
Als papa en mama gelukkig zijn wordt het kind er ook beter van! En een paar daagjes samen houden mama en papa gelukkigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor, Stef is nu anderhalf en hij is vorig jaar 3 nachten bij opa en oma geweest terwijl wij op Lowlands zaten en dit jaar 4 nachten bij opa en oma terwijl wij op Oerol zaten. Wij proberen ook ons eigen ik niet te verliezen, ook nog iemand anders te zijn als de papa en mama van.. Maar daar staat tegenover dat hij in principe op elke 7 dagen van de week maar 2 dagen ergens anders is als thuis en dat is structureelEn elk jaar nemen wij dus een lang weekend voor onszelf en een grote vakantie mét kind, en dan doen we de dingen die hij leuk vind
Ik hoop dat je het nog heeeeel lang niet nodig hebtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook al een spaarpotje gemaakt voor als k niet meer kan werken
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het nog heeeeel lang niet nodig hebt
Leuk is dat altijd hequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef Incantrix het volgende:
Princess-a, I'm rooting for you girl!
En zow, ik moet ook écht wel slapen heur.. Maar het was een mooi gesprek
Oh, lief, thnxquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd heNog even snel melden dat ik je pony mooi vind staan
Had er nog niet op gereageerd geloof ik
Jaaaaaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
ff spammen!
[SHJN]Nagelswapkoffer, waar we vette lakjes graaien!
Irritant, de aanhouder wintquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:37 schreef Debsterr het volgende:
Werd wakker gebeld door de vriend van de nieuwe bewoonster van ons appartement... Waar het pasje van de vuilcontainer is. Als ik al 2x heb geweigerd, dan bel je inderdaad een derde keer.
Ja, onbekend nummer en de oma vanquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:37 schreef Debsterr het volgende:
Werd wakker gebeld door de vriend van de nieuwe bewoonster van ons appartement... Waar het pasje van de vuilcontainer is. Als ik al 2x heb geweigerd, dan bel je inderdaad een derde keer.
Ai dan is het helemaal balen dat je zo'n knakker aan de lijn krijgtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, onbekend nummer en de oma vanligt op sterven dus wilde uiteindelijk toch wel even op nemen
.
Thanks, al zal het vooral rust zijn voor iedereen als het zo ver is. Ze is al heel lang ziekelijk en het komt allemaal op de schouders van de mama vanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ai dan is het helemaal balen dat je zo'n knakker aan de lijn krijgtSterkte Deb
Tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:05 schreef Juud- het volgende:
Even eenvoor SQ die mij een tijdje geleden een nagelwiel met allerlei blauwe kleurtjes heeft toegestuurd (nalv mijn vraag om hulp bij een matching nagellak bij mijn trouwschoenen). Naar aanleiding daarvan heb ik op Ebay Opi-Russian Navy suede gekocht en het is preciés de kleur die ik moest hebben. Jeej!
die is ook zoooo mooiquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:05 schreef Juud- het volgende:
Even eenvoor SQ die mij een tijdje geleden een nagelwiel met allerlei blauwe kleurtjes heeft toegestuurd (nalv mijn vraag om hulp bij een matching nagellak bij mijn trouwschoenen). Naar aanleiding daarvan heb ik op Ebay Opi-Russian Navy suede gekocht en het is preciés de kleur die ik moest hebben. Jeej!
Wat tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:05 schreef Juud- het volgende:
Faalbeestquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog iemand die mee wilt bestellen van nailsupplies?
Ik wil wel nog 2 OPI lakjes, maar weet niet zeker of SQ al voor me heeft meebesteld. En ben stiekem blut natuurlijk. Ik ben namelijk wel zo'n lui persoon die niet werkt ookal kan ze het wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog iemand die mee wilt bestellen van nailsupplies?
*gaat SQ PMen* Zodra ik meer weet PM ik jou wel even.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
albino als je alsnog mee wilt bestellen laat maar ff weten
mag ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:56 schreef Mss het volgende:
Anders wil ik wel meebestellen! Ik wil nog altijd een paar pirates lakjes!
checkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*gaat SQ PMen* Zodra ik meer weet PM ik jou wel even.
bwehehehhe zuipschuitjequote:
Vin het soms zo jammer dat ik echt aan de andere kant van Nederland woon,lijkt me ook wel eens gezellig om met jullie te bieren!quote:
We kunnen wel een keer samen die kant op? Ik werk niet meer op zaterdagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:06 schreef milka82 het volgende:
[..]
Vin het soms zo jammer dat ik echt aan de andere kant van Nederland woon,lijkt me ook wel eens gezellig om met jullie te bieren!
Hahahahaha, is de kater gearriveerd??quote:
Joahh!!!!!! Bieren!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer samen die kant op? Ik werk niet meer op zaterdagen
Was leuk ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha, is de kater gearriveerd??
Ik heb er 2 proefmake-ups voor 2 bruiden opzitten. Gaat nog best een hoop tijd in zitten, maar was wel heel gezellig!
Dat komt wel goed hoor Priemke!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was leuk ?Je staat nog steeds op mijn lijstje hoor; maar zaal is nog maar vast gezet; dus hangt nu van verdere indeling van de dag af; maar ik pm je sowieso nog (is nog een heule tijd ook
)
No offence, maar daar ben je zelf toch ook wel een beetje bij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar SQ, als je als samenwonend stel kinderen krijgt, vind je dan ook dat beide ouders fulltime moeten werken?? Ik snap je standpunt wel hoor, maar alleen in het geval dat mensen anders uitkeringen gaan trekken en de hele dag thuis zitten. Als je werkloos bent maar je vraagt ook geen geld van de staat is het een ander verhaal voor mij....
En zeker als je kinderen hebt vind ik het wel reeël als 1 ouder tijdelijk niet of parttime werkt, alss dat financieel te veroorloven is.
Ik werk nu al twee maanden 55 uur per week, en ben constant van 8 tot 8 of van 8 tot 9 aan het werk en weet je? Eigenlijk is dat helemaal niet meer leuk. Alles draait om mijn werk, als ik thuis kom kan ik alleen nog maar aan mijn werk denken. Ik droom over mijn werk en in de weekenden gaat er enkel nog maar door mijn hoofd wat ik op mijn werk nog moet doen en hoe ik dingen beter kan aanpakken enz.
Werken is leuk en aardig, maar af en toe vraag ik me af wat het nou waard is om tot mijn 67e zo te moeten leven. Ik heb niet eens meer door of het januari of augustus is, het put me compleet uit. Je moet wel een leven over kunnen houden naast je werk, je werkt om te leven en niet andersom...
Er blijft alleen niks meer over... OP mijn werk ben ik door de vakantiedrukte verplicht om mijn werk af te maken en te zorgen dat alles door blijft gaan. In de logistiek kun je geen dingen een week laten liggen, dat moet doorgaan. Ontspannen zou ik wel willen, maar het blijft toch wel door m'n kop malenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:30 schreef Lindytje het volgende:
No offence, maar daar ben je zelf toch ook wel een beetje bij.
Je hoeft niet 55u p.w. te werken. En leren ontspannen en afleiding zoeken kan in jouw geval volgens mij ook geen kwaad!
Jup aprilquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor Priemke!Heeft geen haast, je trouwt in het voorjaar, toch?
Spannend, dat regelen nu allemaal
je hebt ook een prachtig huis!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef Debsterr het volgende:
Altijd leuk als je verteld wordt hoe jaloers mensen wel niet zijn op je huisje.
Als het met AB niet doorgaat houd ik me aanbevolen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ook
[..]
check
[..]
bwehehehhe zuipschuitjeik moet er vanavond aan geloven
Tip voor de volgende keer: Advil bruistablet. Innemen, even blijven liggen, dan voorzichtig wat eten en een half uur later is alles goedquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
werd wakker gebeld,wie stuurt die stomme vent met hamer weg?
thanks even kopen dan want heb dat nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: Advil bruistablet. Innemen, even blijven liggen, dan voorzichtig wat eten en een half uur later is alles goed.
Zul je geen spijt van krijgen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:00 schreef princess-a het volgende:
A Englands Tristam is zomaar in mijn winkelwagentje gesprongen en doorgereesd naar de checkout
Twijfel ook nog over Lady of the lakequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zul je geen spijt van krijgen!
Zo we zijn hier alvast wat aan het inpakken/uitzoeken wat een zooi heb je toch allemaal
Ik heb ze allebeiquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Twijfel ook nog over Lady of the lake![]()
Ben je een beetje goed in weggooien?
lady is wat meer paars toch? Ik heb al redelijk wat paarse holo's dus daarom heb ik die eerst maar gelatenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
lady en tristam lijken heel veel op elkaar, tristam is wel het tofst vinnik
Lekker boeiendquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
lady is wat meer paars toch? Ik heb al redelijk wat paarse holo's dus daarom heb ik die eerst maar gelaten
menn ik snák naar chips! maar heb een make up loos hoofd dus wil eigenlijk niet naar appie fietsen, maar ik MOET chips
Dacht ik vorige week ook en daar heb ik flink spijt van gehadquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ik ga nog net niet in pyama naar de supermarkt, maar het scheelt weinig. Op zondag hoef ik er niet charmant uit te zien
Ik vind jequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoezo, stond er een tv ploeg bij de appie?
Je hebt dan toch zelfs zonder makeup de baan aangeboden gekregen? ... ik snap het probleem niet helemaalquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind jepoppetje in deze 2 opmerkingen nogal irritant. Vorige week kwam door een samenloop van omstandigheden iemand bij ons zitten, terwijl ik make up loos in mn joggingpak even koffie dronk bij een tentje, die mij na een gesprek een baan aan bood. Je zult het je niet voor kunnen stellen, maar ik baalde wel ja. Dat ik dan net die dag er zo bij liep.
Whehhequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
naja, je hebt die baan aangeboden gekregen ondanks dat je er zo bij liep, daar moet je juist trots op zijn
We gaan nog in gesprek en als ik daar dan kom heb ik waarschijnlijk een pak aan, maar dan denkt die kerel ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt dan toch zelfs zonder makeup de baan aangeboden gekregen? ... ik snap het probleem niet helemaal
Whehe ja! Normale kleren aan en een lipglossje op zodat ik er wat minder tokkie uitzie. Met dank aan Dico staat er nu taart bij de wishlist opquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
tsja p-a, dan wordt het toch opmaken en omkleden
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehe ja! Normale kleren aan en een lipglossje op zodat ik er wat minder tokkie uitzie. Met dank aan Dico staat er nu taart bij de wishlist op
True, maar dat wens ik niet te blijvenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
maar toch, p-a, til er niet te zwaar aan he? Je bent een hbo-schoolverlater, geen CMO van een omstreden multinational
Vreetzakje hahahahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]I be evil.
Ik heb zin in carrot cake, devils food en cheesecakehalp.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
True, maar dat wens ik niet te blijven
[..]
Vreetzakje hahahaha
Tja, ik zie echt het probleem niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind jepoppetje in deze 2 opmerkingen nogal irritant. Vorige week kwam door een samenloop van omstandigheden iemand bij ons zitten, terwijl ik make up loos in mn joggingpak even koffie dronk bij een tentje, die mij na een gesprek een baan aan bood. Je zult het je niet voor kunnen stellen, maar ik baalde wel ja. Dat ik dan net die dag er zo bij liep.
ja dit dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
maar toch, p-a, til er niet te zwaar aan he? Je bent een hbo-schoolverlater, geen CMO van een omstreden multinational
... explain more please ... anders denken we rare dingenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
yay sharana!
Ik heb een bruine vinger
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
KLAAR MET SCHILDERENNNNNNNN!!!!!1!!!!!
[ afbeelding ]
Dat... dat was ook het eerste waar ik uiteraard aan dachtquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... explain more please ... anders denken we rare dingen
er zat een gatje in mijn haarverfhandschoenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... explain more please ... anders denken we rare dingen
Dat is zo irritant...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zat een gatje in mijn haarverfhandschoen
because we are moronsquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat... dat was ook het eerste waar ik uiteraard aan dacht
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zat een gatje in mijn haarverfhandschoen
We arequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
because we are morons
[..]![]()
al pics van je haaaaar?
Goede reden om lekker laat op te blijven ^^quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb wel David hoor (dus droogt best rap) en ik zal wel moeten, maar handig is 't nietIk blijf nog even op vanavond
Wc-papier! Werkt iets minder hendig, maar t kan wel! (behalve als je er glitters op hebt zitten...)quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook lakken maar geen watjes om de rest eraf te halen
Dat doe ik dus echt vaak he!quote:
Net als SQ's vingerquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja overheen lakken werkt nie echt, t is donkerbruin
Dat!quote:
die heb ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een debiel, hahahah!Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Willen jullie lachen??is bezig om Prezi uit te vogelen (een soort powerpoint) en heeft net een hele mooie voor me gemaakt: Link even in een spoiler:
duuuudueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een debiel, hahahah!![]()
zo leuk
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Willen jullie lachen??is bezig om Prezi uit te vogelen (een soort powerpoint) en heeft net een hele mooie voor me gemaakt: Link even in een spoiler:
Prezi is zo handig voor school!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een debiel, hahahah!
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jullie passen dan prima bij elkaar1
Ja, maar je moet niet te snel achter elkaar doorklikken, dan word je misselijkquote:
Truequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar je moet niet te snel achter elkaar doorklikken, dan word je misselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |