We? Je zit er bij?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:18 schreef MisterChirrel het volgende:
Hoi, en bedankt Moofololow, we moeten eigenlijk weer nieuwe shit opnemen.
Ja ik was bezigquote:
Netjes hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:19 schreef MisterChirrel het volgende:
Duh.Ik ben de lyricsman en vocalist. Andere dude doet gitaar en samen programeren we de drumcomputer.
Ik wilde juist voorstellen dat hij een andere hobby moest gaan zoeken en dit lekker moet laten rustenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:26 schreef Willyfoofoo het volgende:
Netjes hoor.![]()
You are now subscribed to chirrelmetal. Recent activity from this channel will appear on your YouTube home page.
Je moet meer van deze "zooi" uitkotsen. Ik vind het uitermate vermakelijk.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:26 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Netjes hoor.![]()
You are now subscribed to chirrelmetal. Recent activity from this channel will appear on your YouTube home page.
Je moet meer van deze "zooi" uitkotsen. Ik vind het uitermate vermakelijk.
Ieder zijn meuk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wilde juist voorstellen dat hij een andere hobby moest gaan zoeken en dit lekker moet laten rusten
Oh, sorry. Laat me nog even in mijn playlist zoeken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, had jij nog tips? Hoeft niet zelf geproduceerd te zijn
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
Is Chirrel nu aan het huilen in een hoekje omdat ik niet zo lief was over die baggerzooi?
Okquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Oh, sorry. Laat me nog even in mijn playlist zoeken.
[..]![]()
Ik zie je pm net, MissVanity. Ik kijk zo.
Ja maar dat had ik ook wel verwacht van cactiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voel je je nu trots? Dat er aan je wordt gedacht ook al post je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |