Als je zo verminkt bent als ik lach je niet meerquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze post was vrij hilarisch zonder de context.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef Burdie het volgende:
Met die bruinharige Ali lijken ze trouwens toch aan te sturen op het tweelingverhaal.
Dat was me niet opgevallen, maar ik ga het terugkijken hiervoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef ejiraM het volgende:
[..]Was ik de enige die de stem van degene die het mobieltje in eerste instantie opnam op die van Ali vond lijken?
Sneak peek voor volgende week:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:00 schreef Goofoyou het volgende:
Ik vind het vreemd dat Byron de afzender 'A' niet herkent als patroon. 'A' heeft toch ook ooit een brief naar Ella gestuurd dat Byron vreemd ging? Heeft Byron toen ook die brief gezien toen? Zoja, dan is het vreemd dat hij zich niet afvraagt wie die 'A' is die telkens van alles weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ella is toch wel redelijk slim dan![]()
Dit vond ik ook vreemd ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:11 schreef Beach het volgende:
Einde was wat minder, normaal een sneak peek van wat A gaat doen echt (zoals met die steigerbouten) maar nu alleen naar Emily kijken door het raam
Welkomquote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef BGTes het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met deze serie, en ben nu al bij aflevering 7Bazenserie. Dacht dat het een beetje een domme serie was over wat oppervlakkige meiden, maar ik ben erg blij verrast
Goede keuzequote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef BGTes het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met deze serie, en ben nu al bij aflevering 7Bazenserie. Dacht dat het een beetje een domme serie was over wat oppervlakkige meiden, maar ik ben erg blij verrast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las dit ergens en zo zou het best kunnen gaan. Wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:18 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las dit ergens en zo zou het best kunnen gaan. Wat denken jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |