Als je zo verminkt bent als ik lach je niet meerquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze post was vrij hilarisch zonder de context.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef Burdie het volgende:
Met die bruinharige Ali lijken ze trouwens toch aan te sturen op het tweelingverhaal.
Dat was me niet opgevallen, maar ik ga het terugkijken hiervoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef ejiraM het volgende:
[..]Was ik de enige die de stem van degene die het mobieltje in eerste instantie opnam op die van Ali vond lijken?
Sneak peek voor volgende week:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:00 schreef Goofoyou het volgende:
Ik vind het vreemd dat Byron de afzender 'A' niet herkent als patroon. 'A' heeft toch ook ooit een brief naar Ella gestuurd dat Byron vreemd ging? Heeft Byron toen ook die brief gezien toen? Zoja, dan is het vreemd dat hij zich niet afvraagt wie die 'A' is die telkens van alles weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ella is toch wel redelijk slim dan![]()
Dit vond ik ook vreemd ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:11 schreef Beach het volgende:
Einde was wat minder, normaal een sneak peek van wat A gaat doen echt (zoals met die steigerbouten) maar nu alleen naar Emily kijken door het raam
Welkomquote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef BGTes het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met deze serie, en ben nu al bij aflevering 7Bazenserie. Dacht dat het een beetje een domme serie was over wat oppervlakkige meiden, maar ik ben erg blij verrast
Goede keuzequote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef BGTes het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met deze serie, en ben nu al bij aflevering 7Bazenserie. Dacht dat het een beetje een domme serie was over wat oppervlakkige meiden, maar ik ben erg blij verrast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las dit ergens en zo zou het best kunnen gaan. Wat denken jullie?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:18 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las dit ergens en zo zou het best kunnen gaan. Wat denken jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Ik vond het een twijfelgevalquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:30 schreef Burdie het volgende:
Moeten speculaties tegenwoordig ook al in spoilers?
En als ik er openbaar op had gereageerd hadden jouw spoilertags geen zin gehadquote:
Ja klopt. Dus misschien daarom?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef Beach het volgende:
(Alison ging toch met Ian ook of heb ik dat verkeerd onthouden)
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jawel
Nou, dan denk ik dat we het dit seizoen nog niet weten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of denken te weten, en dan blijkt er toch nog een cliffhanger te zijn dat het iemand anders is![]()
En ze was zo heartbroken zei zequote:Op donderdag 23 februari 2012 12:25 schreef Goofoyou het volgende:
Ik vind Wren super leuk , maar ik vind het niet leuk dat Spencer de hele tijd op hem terugvaltMaakt ze het uit met Toby, stapt ze over op een andere jongen.
Ja preciesquote:
Volgens mij werd er alleen gepraat daarover in het nieuwe US series topic.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:28 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ja preciesTrouwens even een vraagje tussendoor: Is er in TV een topic over Hart of Dixie? Ben nu bij aflevering 2 en kon via de zoekfunctie niets vinden
Dacht echt dat er een topic was.
Ze was dronken hequote:
Ja lekker ook, je tong stoppen in iemands mond die net wakker is en naar whisky smaaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze was dronken he
Maar 's ochtends trouwens niet meer en zoende ze hem ookIk vond het wel grappig hoe ze elke keer Brits ging praten
(of komt hij uit Australie?
)
Arghh...ik ben ook weer niet zo iemand die een topic aan gaat maken eigenlijk. Weet ook niet of meer mensen die serie kijken, maar krijg eigenlijk wel zin om er over te pratenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens mij werd er alleen gepraat daarover in het nieuwe US series topic.
Ik kan dat nooit uit elkaar houdenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja lekker ook, je tong stoppen in iemands mond die net wakker is en naar whisky smaakt
Volgens mij is dat Brits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |