quote:Pretty Little Liars
Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.
One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.
Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying – and threatening – things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?
Of iemand van 17 jaar kent A en noemt hem/haar in een sessie...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:48 schreef loezzzje het volgende:
en de papieren waar de dokter naar keek, daar hadden ze heel handig een post-it over de naam geplakt. de date of birth was wel half te zien, geboortejaar 1994, als dit dus de papieren van A zijn dan is A dus 17 jaar?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat lijkt mij dus ook, je zou ook kunnen stellen dat A bestaat uit mensen met middelen en tijd dus wellicht is het een soort clubje zoals ook al beschreven in dat yearbook.
Zou 1 van de ouders betrokken zijn?![]()
Voor het leven van de dokter/therapeute mogen wij vrezen, rip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
Natuurlijk niet, dit is nog niet de seizoensfinale. We moeten wel allemaal blijven kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:07 schreef Bellatrix het volgende:
Holy shit beste aflevering tot nu toe.En nog zijn we niet verder.
_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
SPOILER: dikke vette spoiler/ speculatie (lees maar gewoon niet, moet frustratie kwijt)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat van Jenna was toch helemaal Alisons schuld? Of heb ik dat nou al vanaf aflevering 1 verkeerd begrepen?quote:Op zondag 4 september 2011 22:44 schreef ejiraM het volgende:
Verder snap ik wel dat ze het niet doen, omdat ze natuurlijk ook 'the Jenna thing' hebben.
Zij hebben haar toch niet gestopt? Alison gooide maar zij hebben niet echt tegengestribbeld en zijn dus medeplichtig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:05 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar dat van Jenna was toch helemaal Alisons schuld? Of heb ik dat nou al vanaf aflevering 1 verkeerd begrepen?
Daar zit ik nou dus ook nog steeds over na te denken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snapte uit de laatste aflevering alleen iets niet zo. Jenna en Garrett hadden de meisjes toch gelokt naar dat schuurtje etc., maar die sms'jes en berichten (en die doos met poppen) werden toch verzonden namens A.? Dus hoe zit dit precies? Of heb ik verkeerd begrepen dat Jenna en Garrett hun erin hadden geluisd?
Seizoensfinale? Kijk jij nog seizoen 1?quote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Flanx het volgende:
seizoenfinale was wel leuk, maar mijn geduld begint echt op te raken, wil echt weten wie A. is
Oh ok ik dacht dat er nog 1 kwam voor de midseasonbreak. Maar goed dat ik het nu weet.quote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Euhm, er komt voorlopig geen nieuwe aflevering Godius. Seizoen 2, aflevering 12 is voorlopig dus de (midseason) finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Jenna? Mona & Jenna schenen vrienden te worden op dat feest.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:23 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik denk dat Mona en Lucas samenspannen en A zijn![]()
Ik weet het echt niet...
Zat ik me dus ook af te vragenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Met Jenna? Mona & Jenna schenen vrienden te worden op dat feest.
En het begin van die aflevering, was dat verhaal op waarheid gebaseerd? Wat denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets in me zegt van niet![]()
IK kijk dat ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:22 schreef loezzzje het volgende:
Is er een topic van The Lying Game? Heb net de midseason finale gekeken en was benieuwd of ik de enige hier ben die het kijkt
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:20 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets in me zegt van nietIk denk dat we het echt pas in de laatste aflevering zullen weten.. Hooguit in de één-na-laatste, en dat de laatste dan een overzicht wordt van hoe het zover is gekomen etc, een soort WIDM slotaflevering
![]()
Maar ik zat ook even na te denken.. En ik denk dat het zonder A ook helemaal niet tof isDan is het echt zo'n tausendste Gossip Girl-achtig programma
En denk dat er dan écht veel mensen afhaken..
Hoewel ik er stiekem helemaal niet tegen kan dat ik niet weet wie A is, denk ik ook dat ik het zonder A niet meer zou kijken![]()
Wat ik echt heul lame zou vinden, is als Hermpie (niet tof, nog steeds z'n echte naam kwijt) ofzo dood zou gaan, dat het hele A gedoe dan zou stoppen, en dat je er dan maar vanuit moet gaan dat hij het was.. Dat zou echt een kakeind zijn, ik wil een reallife ontmaskering met verklaring
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde dat ie binnenkort op net 5 komt dus denk dat ik hem daar ga volgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor de fans is de serie Revenge ook een aanrader, spannend!
[ Bericht 11% gewijzigd door loezzzje op 13-12-2011 18:23:58 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:03 schreef loezzzje het volgende:
Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand begon in spoilers, dus ik denk, dan doe ik maar meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:01 schreef ejiraM het volgende:
Over wat er al op 'tv' is geweest hoeft niet meer gespoilerd worden, toch?
Eigen domme schuld danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Naja, misschien leest iemand dit topic weer terug. En heeft de nieuwe aflevering nog niet gezien!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:49 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Eigen domme schuld danDan kan je niks posten hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:08 schreef Kinga het volgende:
Ik denk nog steeds dat het gewoon...Maar hoe kom je daar bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.In de serie heb ik daar nooit iets over kunnen ontdekken dat die zou bestaan.
Of heb je de boeken gelezen?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dat is A in de boeken ja, maar ik kan me niet voorstellen dat het hier hetzelfde is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar hoe kom je daar bijIn de serie heb ik daar nooit iets over kunnen ontdekken dat die zou bestaan.
Of heb je de boeken gelezen?
Ik mag hopen van nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is A in de boeken ja, maar ik kan me niet voorstellen dat het hier hetzelfde is.
Theoretisch hebben we haar al gezien zelfs.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietanders komt dat wel echt vanuit het niets op de tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus zo out of nowhere zou het niet zijn.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietanders komt dat wel echt vanuit het niets op de tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |