Geniet ervan! en ook van de pannekoeken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupVolgende week Rise Of The Planet Of The Apes. Ik zag ook al een voorstukje van Conan The Barbarian. Best tof eigenlijk! En ik heb er heerlijk de tijd voor nu
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geniet ervan! en ook van de pannekoeken natuurlijk
Conan The Barbarian is met die acteur van GOTtoch?
Ik heb even opgezocht en het is inderdaad hemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen ideeMaar de dames uit de film waren wel
hoor
Ga je gezellig mee als-ie uit komt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb even opgezocht en het is inderdaad hem
Nou dan is het voor vrouwen & mannen sowieso een leuke film om te kijken
Ligt eraan hoeveel geld ik op dat moment heb, maar in principe lijkt het mee een goed planquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je gezellig mee als-ie uit komt?
Toppiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geld ik op dat moment heb, maar in principe lijkt het mee een goed plan
Moet lukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ToppieGezellig
18 augustus lijkt het erop!
Minder kcal dan een snickersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm....trek in iets hartigs. Beetje flauw. Zakkie chips geraused op kantoorCroky Paprikachips
Geen vraag maar een feit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef golfer het volgende:
Pannenkoek of pannekoek? That's the question.
Ach....tweede topic-titel-tikfoutjequote:pan·nen·koek de; m -en in een koekenpan gebakken (dunne meel)koek
I knowquote:
Daar zit idd 50 verschil tussenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ongeveer 250 vs 300 zo uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |