abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100356750
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:16 schreef RobbieBoy het volgende:
Naar aanleiding van de vooral negatieve reacties onder de berichten
Honderden homostellen getrouwd in new york en Roze maandag trekt meer bezoekers Wil ik wel eens weten wat het is, dat de meeste hetero's vinden, dat wij homo's (in hun ogen) verkeerd doen.

Mischien kunnen we hierdoor wel wat (voor)oordelen over elkaar (want ook homo's hebben soms vooroordelen over hetero's ;) ) wat vooroordelen wegnemen.

[ Bericht 86% gewijzigd door Tally op 05-08-2011 19:00:26 ]
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_100356774
Omdat als iedereen homo is, niemand zich voortplant.
pi_100356835
Ik heb geen problemen met homo's, maar ze voelen zich zo snel aangevallen ;(
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:58:56 #4
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_100356891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef bang_bros het volgende:
Omdat als iedereen homo is, niemand zich voortplant.
Precies, want homo zaad en lesbo eitjes kunnen geen kinderen produceren. :Y
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_100356972
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:58 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja precies, dat kan toch niet, dat is hetzelfde als ezels en paarden die zich voortplanten, hun nakomelingen zijn niet vruchtbaar natuurlijk >.<
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_100357002
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ja, en overal ter wereld is het voor iedereen normaal om anticonceptiemiddelen te hebben, is ook voor iedereen betaalbaar als je nagaat dat in bijvoorbeeld Amerika al maar 91% van de mensen een koelkast kan betalen, laat staan condooms.
Nee dat zal best, maar als ik blut ben steek ik me pik toch ook niet in een kerel?
Volgens mij hebben geld issues niet zo gek veel te schaften met je financiele boeltje :')

[ Bericht 28% gewijzigd door Tally op 05-08-2011 19:00:51 ]
pi_100357016
Hoe meer homo's, hoe beter, meer vrouwen voor mij.
pi_100357097
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:02 schreef drvc het volgende:
Hoe meer homo's, hoe beter, meer vrouwen voor mij.
Kijk, dat vind ik nog steeds een goede, zeg ik ook altijd tegen mensen, maarja, dat werkt niet. Snap nou dat je er gewoon weer 10% van je concurrentie mee hebt weggevaagd, neej, ga ze lekker allemaal "hetero maken", dan maak je weer een stuk minder kans bij de dames.

Dank u drvc
pi_100357268
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik nog steeds een goede, zeg ik ook altijd tegen mensen, maarja, dat werkt niet. Snap nou dat je er gewoon weer 10% van je concurrentie mee hebt weggevaagd, neej, ga ze lekker allemaal "hetero maken", dan maak je weer een stuk minder kans bij de dames.

Dank u drvc
Dat kan natuurlijk ook aan jezelf liggen.
Als je rekent dat er zo'n 16 miljoen mensen zijn in nederland, waar (hypothetisch) 50 procent vrouw is, en 50 procent man...

10 procent homoseksueel
dan heb je nog zo'n 40 procent aan concurrentie.

Daarbij heb je ook nog lesbische vrouwen.
Dus dat argument slaat als een lul op een drumstel
pi_100357385
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:08 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook aan jezelf liggen.
Als je rekent dat er zo'n 16 miljoen mensen zijn in nederland, waar (hypothetisch) 50 procent vrouw is, en 50 procent man...

10 procent homoseksueel
dan heb je nog zo'n 40 procent aan concurrentie.

Daarbij heb je ook nog lesbische vrouwen.
Dus dat argument slaat als een lul op een drumstel
Ja, maar ik weet niet zeker, maar geloof dat er minder lesbo's zijn dan homo mannen, dat is geen vooroordeel, maar heb ik geloof ik een keer in een onderzoek gelezen. En daarbij komt, vet veel mannen (ja, vooroordeel) zijn van "is ze lesbisch? dan heeft ze mij nog niet gehad! Ik maak er wel hetero" :P
pi_100357490
Demon is wanhopig of de vrouwen staan voor hem in de rij.. :')
pi_100357522
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:13 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Demon is wanhopig of de vrouwen staan voor hem in de rij.. :')
Waarom zou ik wanhopig zijn, ik ben niet single. :3
pi_100357676
* FlyingDutchman_1987 heeft het vermoeden dat er posts worden verwijdert zonder toelichting :9
pi_100357706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
* FlyingDutchman_1987 heeft het vermoeden dat er posts worden verwijdert zonder toelichting :9
Er moet een toelichting komen? Ik denk dat je de reden zelf wel kan bedenken in dit topic :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_100357719
Wees eerlijk, Tally, het argument van Demon slaat werkelijk helemaal nergens op...
pi_100357746
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:20 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Wees eerlijk, Tally, het argument van Demon slaat werkelijk helemaal nergens op...
Slaat ook nergens op. Maar daarom mag hij het wel denken en over discussiėren.
Hij zal vast niet de enige zijn die er zo over denkt.
pi_100357764
dan mag ik daar toch op reageren? ik zal vast niet de enige zijn die er zo over denkt.
pi_100357785
Waar the hell gaat dit nog over... wijp dan het hele topic leeg en begin opnieuw :P
Rustig aan.
pi_100357827
het gaat erover dat als er meer homo's zijn, dat er minder concurrentie is voor Demon en drvc :')
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:23:35 #20
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_100357828
Mensen die bang zijn zelf homo te zijn of zelfs weten eigenlijk homo te zijn zijn vaak het aggressiefst en willen heel graag aan de buitenwereld uitdragen dat homo's slecht zijn, dat het onnatuurlijk en/of een ziekte is.. Als je niet twijfelt aan je eigen geaardheid maakt het helemaal niet uit wat de geaardheid van iemand anders is en wat deze persoon doet in het leven en ofdat deze trouwt of niet.. Het zal jouw leven niet veranderen.. Soms kan ik me wel eens ergeren aan overdreven gedrag.. "Ach meid toch.. " en dergelijke en overdreven heup- en hand-gezwaai, waarbij ik me afvraag ofdat ze zichzelf een karakter hebben aangemeten wat anders is dan hun originele karakter.. Een soort van sweet-16 pubers van MTV.. Als hetero is dit het enige waar ik me wel eens aan erger, maar voor de rest zou ik niet weten waarom ik iets tegen homo's zou moeten hebben..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_100357857
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
Waar the hell gaat dit nog over... wijp dan het hele topic leeg en begin opnieuw :P
Omdat ik 2 posts verwijderd heb? :') Dan is opeens de discussie weg?
Lame discussie 3 topics lang dan. Kan ik hem beter gewoon sluiten.
Maar volgens mij ging de discussie over homo's (en lesbo's) die niet geaccepteerd worden.
Laten "we" daar maar weer verder over gaan.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:26:19 #22
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_100357929
Ik heb niets tegen homo's maar kan er niet aan wennen als ik zie zoenen (op tv)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_100358144
Oja. Nog een vooroordeel dan:

De homo is veel narcistischer op het gebied van hun penis dan de gemiddelde man. Daar waar de heteroman ook vaak graag praat over hun penis is dit bij homo's nog veel erger. En moet het veel gedetailleerder . Ik koppel het woord narcistisch hieraan omdat het opvallend is dat zij veel minder graag over de penis van hun bedpartners praten.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:32:07 #24
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_100358163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Paul het volgende:
Ik heb niets tegen homo's maar kan er niet aan wennen als ik zie zoenen (op tv)
Doe Maar had daar al een oplossing voor gevonden zo'n 25 jaar geleden. O~)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_100358199
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:58 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat zal nooit gebeuren omdat iedereen sex heeft met zijn eigen geslacht.
Oftewel;
man neukt man --> geen kind
vrouw neukt vrouw --> geen kind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')