quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:16 schreef RobbieBoy het volgende:
Naar aanleiding van de vooral negatieve reacties onder de berichten
Honderden homostellen getrouwd in new york en Roze maandag trekt meer bezoekers Wil ik wel eens weten wat het is, dat de meeste hetero's vinden, dat wij homo's (in hun ogen) verkeerd doen.
Mischien kunnen we hierdoor wel wat (voor)oordelen over elkaar (want ook homo's hebben soms vooroordelen over hetero's) wat vooroordelen wegnemen.
Precies, want homo zaad en lesbo eitjes kunnen geen kinderen produceren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef bang_bros het volgende:
Omdat als iedereen homo is, niemand zich voortplant.
Ja precies, dat kan toch niet, dat is hetzelfde als ezels en paarden die zich voortplanten, hun nakomelingen zijn niet vruchtbaar natuurlijk >.<quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Precies, want homo zaad en lesbo eitjes kunnen geen kinderen produceren.
Nee dat zal best, maar als ik blut ben steek ik me pik toch ook niet in een kerel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, en overal ter wereld is het voor iedereen normaal om anticonceptiemiddelen te hebben, is ook voor iedereen betaalbaar als je nagaat dat in bijvoorbeeld Amerika al maar 91% van de mensen een koelkast kan betalen, laat staan condooms.
Kijk, dat vind ik nog steeds een goede, zeg ik ook altijd tegen mensen, maarja, dat werkt niet. Snap nou dat je er gewoon weer 10% van je concurrentie mee hebt weggevaagd, neej, ga ze lekker allemaal "hetero maken", dan maak je weer een stuk minder kans bij de dames.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:02 schreef drvc het volgende:
Hoe meer homo's, hoe beter, meer vrouwen voor mij.
Dat kan natuurlijk ook aan jezelf liggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nog steeds een goede, zeg ik ook altijd tegen mensen, maarja, dat werkt niet. Snap nou dat je er gewoon weer 10% van je concurrentie mee hebt weggevaagd, neej, ga ze lekker allemaal "hetero maken", dan maak je weer een stuk minder kans bij de dames.
Dank u drvc
Ja, maar ik weet niet zeker, maar geloof dat er minder lesbo's zijn dan homo mannen, dat is geen vooroordeel, maar heb ik geloof ik een keer in een onderzoek gelezen. En daarbij komt, vet veel mannen (ja, vooroordeel) zijn van "is ze lesbisch? dan heeft ze mij nog niet gehad! Ik maak er wel hetero"quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:08 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook aan jezelf liggen.
Als je rekent dat er zo'n 16 miljoen mensen zijn in nederland, waar (hypothetisch) 50 procent vrouw is, en 50 procent man...
10 procent homoseksueel
dan heb je nog zo'n 40 procent aan concurrentie.
Daarbij heb je ook nog lesbische vrouwen.
Dus dat argument slaat als een lul op een drumstel
Waarom zou ik wanhopig zijn, ik ben niet single. :3quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:13 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Demon is wanhopig of de vrouwen staan voor hem in de rij..
Er moet een toelichting komen? Ik denk dat je de reden zelf wel kan bedenken in dit topicquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
* FlyingDutchman_1987 heeft het vermoeden dat er posts worden verwijdert zonder toelichting
Slaat ook nergens op. Maar daarom mag hij het wel denken en over discussiėren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:20 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Wees eerlijk, Tally, het argument van Demon slaat werkelijk helemaal nergens op...
Omdat ik 2 posts verwijderd heb?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
Waar the hell gaat dit nog over... wijp dan het hele topic leeg en begin opnieuw
Doe Maar had daar al een oplossing voor gevonden zo'n 25 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Paul het volgende:
Ik heb niets tegen homo's maar kan er niet aan wennen als ik zie zoenen (op tv)
Dat zal nooit gebeuren omdat iedereen sex heeft met zijn eigen geslacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Precies, want homo zaad en lesbo eitjes kunnen geen kinderen produceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |