quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef pl4kkie het volgende:
ze houdt je aan de ketting. Neuk der een x en zoek een ander.
Bazenantwoordquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef pl4kkie het volgende:
Dit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef pl4kkie het volgende:
Dat zijn ze ;-)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:11 schreef Rabiosa het volgende:
ze houd je aan de ketting. neuk der een x en zoek een ander?
Ohgoooosshhh als alle boyss zo zijn denk ik dat ik lesbisch wordt!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:11 schreef Rabiosa het volgende:
dit en dit:quote:ze houdt je aan de ketting. Neuk der een x en zoek een ander.
AHHAHAHA WAAR PRAAT JIJ NOU WEER OVER JE BENT VAST NIEUW HAAHAAHAH!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:09 schreef OhGawd het volgende:
Het verwarrende aan de meeste vrouwen is dat ze ook ‘ik hou van je’ zeggen tegen vrienden. Maakt niet uit of die vrienden mannelijk of vrouwelijk zijn.
’t Hoeft niet te betekenen dat ze je leuk vinden, maar ’t betekent wel dat ze je aardig vinden.
Ja, ik weet het, heel verwarrend, maar toch doen heel veel vrouwen het.![]()
Maar als ik het zo lees denk ik inderdaad dat het een friendzone is in dit geval.
Maar je kunt het altijd proberen toch?
HOAX! Fok!kers kunnen helemaal geen vriendin hebben!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:11 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
AHHAHAHA WAAR PRAAT JIJ NOU WEER OVER JE BENT VAST NIEUW HAAHAAHAH!
E: Voor degenen die het niet snappen, da's mn vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe mijn best.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:57 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
HOAX! Fok!kers kunnen helemaal geen vriendin hebben!Ach, je doet je bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn oma zei altijd, als ze nat is vindt ze je leuk. Opa boeide het nooit zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:53 schreef maagzuur het volgende:
Dag fokkertjes,
Het zit dus zo, ik ben al een tijdje bezig met een meisje. Al mee naar bioscoop gegaan, enz. Toen ik zei dat ik haar leuk vond zei ze dat zei mij niet leuk vond maar dat ze wel 'vrienden' wil blijven.
Nu deze vakantie heb ik haar al 4 weken niet gezien en word ik doodgegooid met smsjes van haar waarin staat dat ze me zo er mist en niet zonder me kan en dat ze 'echt heel veel van me houd'.
Is ze wel of niet geintereseerd?
Dus je houdt van kutje likken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:11 schreef Rabiosa het volgende:
Overdrijven is ook een kunst...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:11 schreef Rabiosa het volgende:
Bel haar op en ga chillen -.-quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:26 schreef RoadrunnerX het volgende:
Doordat ik een paar weekenden niet uit mag mis ik net een mokkeltje die ik pas kende. Vindt ze me leuk is niet meer van toepassing. Ze zal denken dat ik om haar wegblijf.
Ik heb helaas nog geen nummer van haar. Ik ging ervan uit dat ik haar toch wel weer zou tegenkomen, zo was dat al afgesproken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:04 schreef vstyle het volgende:
[..]
Bel haar op en ga chillen -.-
Niet zo moeilijk toch?
dat klinkt heel logiesquote:Ze zoekt gewoon aandacht en ze weet dat jij haar leuk vindt dus houdt ze jou aan het lijntje... simpel
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 02:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd, als ze nat is vindt ze je leuk. Opa boeide het nooit zo.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:42 schreef pratende-paal het volgende:
Ze zoekt gewoon aandacht en ze weet dat jij haar leuk vindt dus houdt ze jou aan het lijntje... simpel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |