gaar. Beurs.nl zegt ook +quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die zet de DJ op een + van 0,8, terwijl Google het toch over een min heeft
Ik geloof Google eerder, zitten wat dichter bij het vuur, zeg maar.quote:
Google zegt:quote:
Ja, ik denk dat men bang is om het weekend in te gaan en dat het nog wel verder gaat zakken vandaag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef piepeloi55 het volgende:
Ben benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren en de opening daarop maandag. Zullen autoriteiten uitgepoept zijn?
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik vanochtend de TV aanzette "Daar gaat ons pensioen"quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
IEX kopt groot:
DEKKINGSGRAAD PENSIOENFONDSEN TE LAAG DOOR DALENDE BEURS
Overheden zitten in een catch 22-situatie. Verder stimuleren d.m.v. het aangaan van schulden voed het wantrouwens in de schuldpositie en ontspoord (op termijn) in een crisis, maar het stoppen met stimuleren zal ook een crisis veroorzaken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:17 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik denk dat men bang is om het weekend in te gaan en dat het nog wel verder gaat zakken vandaag.
Bullflagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef Vandergeld het volgende:
DAX 1000 punten lager dan Weekhoog en 900 onder slot van vorige week
S&P future staat daarentegen nu wel op day-lowquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Arcee het volgende:
AEX staat nog ruim boven day-low, dus valt mee.
Weging Arcelor valt tegenwoordig wel weer mee, nog maar zo een 6,5%quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:25 schreef Wokkel het volgende:
[..]
ING is als zwaargewicht ideaal om de AEX naar beneden te halen, net als Arcelor Mittal.
En Shell? Want die heeft last van de olieprijs en is ook een zwaargewicht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Weging Arcelor valt tegenwoordig wel weer mee, nog maar zo een 6,5%
Zo. Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:29 schreef Walkerr het volgende:
Shell weging: 16.5% (laatst ergens gelezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |