Nee, maar ik ben wel op zoek naar iemand die mij een playstation 3 + LCD tv cadeau wil doen, vrijwilligers?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Iemand die nog Mysteryland kaartjes zoekt?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu ga ik heel lomp vragen; heb ik nog wat gemist?
Ich auch!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef T_Killer het volgende:
Vet M.I. Ik ben denk ik wel 2x bij je set aanwezig komend weekend. Sowieso bij de camping party en op zaterdag denk ik ook wel (ligt een beetje aan de time table van de andere area's).
quote:1. Dark Oscillators – Nobody Is Perfect (Original Threesome Mix)
2. DJ Zany - Pillzz
3. The Raiders – Miss Kidman On A Cruise (Fidelio Mix)
4. Die Antwoord - Zef Side vs. Coca - Extreme Voice (Geck-o Mashup)
5. Doctor Zot - Only The Brave
6. SMD - All For The Thrill (NC Re-fix)
7. Vyolet - Burning
8. Nagoom - Atmosphere
9. Threshold - Parts Of Me (Bass Modulators Rmx)
10. Noisecontrollers - Night After Night
11. The Hose - The Pressure (Original Mix)
12. Mad@Faq - Make Some Noise (T.A.T. Remix)
13. Donkey Rollers - Silver Bullet
14. Abject - Feel So Good
15. Alphaverb & Intractable One - Never Enough
16. The Machine - Butterfly
Lees maar terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideetje voor de nieuwe prijsvraag?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel op zoek naar iemand die mij een playstation 3 + LCD tv cadeau wil doen, vrijwilligers?![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Lees maar terugmeer dan 2 topics gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja, misschien morgen wel wat loze tijd
en serieus? hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen dan?![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nice!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef DjThera het volgende:
Owww! Niemand nog wat gepost hier over ons?Valt me tegen haha! Onze gratis 4-track release hebben we stiekem een week eerder vrijgegeven, check onze label website voor de downloadlink en verderrrrr is de nieuwe Theracords release bekend! Tadaaa
Theracords Release: #059
Dj Thera vs Geck-o - Help Help
Release date: 7 September 2011
01. Help Help (Geck-o Hi-Tech Mix)
02. Help Help (Thera Lo-Tech Mix)
03. Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two And A Half Kings
Cool dat je gratis tracks weggeeft man! En die tracks met Geck-o zijn natuurlijk sowieso geniaalquote:Thera Quote..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er drie jaar geleden geweest, verschrikkelijk mooi feest is dat zeg!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef T-Force het volgende:
Even een snelle post...Sziget is GENIAAL
Hier hetzelfde! Vrijdag uiteraard en zaterdag even kijken. Het is nog vroeg op de dag, dus ik gok dat Unloaders of Cally & Juice bezig is. Ik wil even kijken hoe die Cally & Juice optreden (schijnt bijzonder te zijn) en dan door naar jullie gok ik zo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef T_Killer het volgende:
Vet M.I. Ik ben denk ik wel 2x bij je set aanwezig komend weekend. Sowieso bij de camping party en op zaterdag denk ik ook wel (ligt een beetje aan de time table van de andere area's).
Klinkt goed! Zit goed in elkaar!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://yfrog.com/noiifz
Titan & Hardwear -T.B.A
Hij doet me sterk denken aan Psychoen is hopelijk te horen op decibel
"Nieuwe" Dozer, B-front-achtig maar I like
En de nieuwe Zatox release, another level
Komt omdat Pollen niet meer de tracks maakt maar tony zelf icm bob.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
"Nieuwe" Dozer, B-front-achtig maar I like
Gezelligquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef T_Killer het volgende:
Godverdomme wat blijft die kick lekkerquote:
Kan er geen happy hardstyle topic komen voor dit soort troep?quote:
Dat is morgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef T_Killer het volgende:
Hoe staat het trouwens met de Q-BASE contest Bert? Moest je afgelopen week niet al presenteren?
Kutbreak maar ik vind de melodie best leukquote:
Bruno Marsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |