Ik wou net zeggen, naar die bank had ik geloof ik ook gekekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:11 schreef Tegan het volgende:
Hoe tof.
[ afbeelding ]
In het echt is hij meer tegen het zwart aan qua kleur.
Gewoon een tijdje op zitten. Beetje meuren enzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:32 schreef Tegan het volgende:
Hij stinkt wel, mijn nieuwe bank. Zal ik er parfum op spuiten.
Elkequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:37 schreef Tegan het volgende:
Owja en, welke Ikea is bereikbaar met OV?
Utrecht en A'damquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:37 schreef Tegan het volgende:
Owja en, welke Ikea is bereikbaar met OV?
iedere ikea moet goed bereikbaar zijn met het ovquote:Openbaar vervoer: Vanaf NS-station Breda neem je bus 311, 312 of 316
Bij die in Duiven zit ook wel ergens een bushalte, maar of er iets met enige regelmaat stopt is een tweede.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zou wel moeten. dat is 1 van de voorwaarden om n ikea te mogen openen
Nou, ik heb hem gevonden, moet te doen zijn denk ik. Even de terughalte zoeken...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben even op zoek naar de bushalte met Streetview.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80104268quote:
Ze zijn duurder gewordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80104268
Voor zoiets kleins kan ik mijn moeder echt niet vragen.
Van de week was hij vijf euro idd. Maar alsnog is hij het wel waard. Opzich kan ik het overal wel halen zoiets, maar dan matcht het misschien niet zo goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn duurder geworden
Ik heb 'm in het wit.
"Goed". Een bus noem ik geen goed OV.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iedere ikea moet goed bereikbaar zijn met het ov
Dat ding weegt ook echt niks, je zou bijna door je rug gaan bij het tillen, zo licht is iequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van de week was hij vijf euro idd. Maar alsnog is hij het wel waard. Opzich kan ik het overal wel halen zoiets, maar dan matcht het misschien niet zo goed.
Jij wil Tegan gewoon naar Haarlem hebben hè?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,200.24,,0,1.03
Hier kan je het zien. De bus zie je, de ikea en die rode torentjes zijn het station
Ze heet Teganquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij wil Tegen gewoon naar Haarlem hebben hè?
Verpakkingsmaat zekerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
o doh ik keek verkeerd, ze zijn wel duurder
Ja, die hoogglans had ik zien staan een paar weken geleden. Jammer wel dat ze geen roze meer hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
per kleur zijn ze wel verschillend
zwart is 4.99
zwartbruin 7.99
hoogglans grijs 9/99
al echt een eeuw niet meer geloof ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die hoogglans had ik zien staan een paar weken geleden. Jammer wel dat ze geen roze meer hebben.
Omg, dat is mijn servies denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze nog hebben maar weegt een beetje 9 kilo
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90131657
Das wel heul lang!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
al echt een eeuw niet meer geloof ik
I knowquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
al echt een eeuw niet meer geloof ik
Haarlem is gewoon te ver weg voor gewone stervelingen, Godt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef Godtje het volgende:
Ik zla nog een keer helpen met mijn links
Oh.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:00 schreef Tegan het volgende:
Probably not. Breda is alsnog de goedkoopste optie, ookal is de bushalte ver weg enzo.
We zijn inderdaad erg leuk vergeleken met de restquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Haarlem is gewoon te ver weg voor gewone stervelingen, Godt.
Ik ben er vanavond weer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zijn inderdaad erg leuk vergeleken met de rest
maar zelfs jij bent er wel eens gekomen Q
Ik ben er ook weleens geweest zelfsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zijn inderdaad erg leuk vergeleken met de rest
maar zelfs jij bent er wel eens gekomen Q
Ik las 'hooligans'quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die hoogglans had ik zien staan een paar weken geleden. Jammer wel dat ze geen roze meer hebben.
grotere televisie kopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef Tegan het volgende:
Ok, alles staat nu op zijn plek. Tv staat nu wel erg ver...
Mja, eigenlijk wel he. Straks even aan mijn zus vragen of het ook wel kan om de tv naar voren te schuiven...quote:
Haarlem ordinair in de patroquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof ik culinair ben! Nee, ik ga naar ordinair, wat ik ook ben.
Gaaf, briljant kleed ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:11 schreef Tegan het volgende:
Hoe tof.
[ afbeelding ]
In het echt is hij meer tegen het zwart aan qua kleur.
Rhu!quote:
neequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu!
Krijg je het allemaal wel in de koffer?
quote:
Hai dames!quote:
Pauper!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weekend vanaf gistermiddag half één tot dinsdagochtend kwart voor 7.![]()
Uiteraard, maar wat heeft dat met mijn lange weekend van doen?quote:
Echte paupers hebben altijd weekend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Uiteraard, maar wat heeft dat met mijn lange weekend van doen?
ah en hoe voelt het?quote:
Dat jij een uitvreter bent die op de zak van vriendje teert is geen nieuws.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
vakantie tot 26 augustus!
beat that met jullie weekendjes
andersom bedoel jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij een uitvreter bent die op de zak van vriendje teert is geen nieuws.
Oh, en dat vind je leuk?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
andersom bedoel je
Ik heb een baan dit jaar, hij niet haha
Jij hebt een hoop bruiloften.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:28 schreef Tegan het volgende:
Geweldig. Later uitgebreider antwoord want ik ben op een bruiloft.
again! cutequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geweldig. Later uitgebreider antwoord want ik ben op een bruiloft.
Dezelfde als eerst! Part two.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt een hoop bruiloften.Een leuke?
Ik heb een kokerrok aan en een blouse erinquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
again! cute
mooie jurk aan weer?
ik lees het morgen wel want ik ga slapen
heb 2 nachten gemist door het reizen en tijdverschil maar ik wou perse op blijven zodat ik geen jetleg er aan over zou houden
maar half 9 mag je best naar bed vind ik
Snap ik. Is ook tof.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het wel leuk ja
iedereen denkt altijd dat ik de lazy bum ben maar dat valt altijd heel erg mee
niet dat hij lazy is hoor
meer afwachtend of zo
en ik ben ook gewoon heel blij met mijn baantje
Dus het is meer zo van been there, done that.quote:
Ik had toen in het vliegtuig geen oog dichtgedaan en heb het nog volgehouden tot tien uur 's avondsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
again! cute
mooie jurk aan weer?
ik lees het morgen wel want ik ga slapen
heb 2 nachten gemist door het reizen en tijdverschil maar ik wou perse op blijven zodat ik geen jetleg er aan over zou houden
maar half 9 mag je best naar bed vind ik
Ik heb ook een Ikealamp boven de eettafelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus het is meer zo van been there, done that.
Het is trouwens een heel fancy zaal en dan hangen er Ikealampen.
Thuis laat ik wel een pic zien. Het is wel een beetje kitsch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een Ikealamp boven de eettafel
Maar het is hier niet fancy
Tijd om je Lowlandsoordoppen alvast te testen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Die kuthond is al vanaf zes uur aan het blaffen/huilen. Wel met tussenpozen. Nu staan de vaatwasser en de tv aan dus ik hoor het minder, maar dit gaat weer een slapeloze nacht worden zo.
Al geprobeerd, niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd om je Lowlandsoordoppen alvast te testen?
9,1 kilo, dat moet toch wel te doen zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit me nou af te vragen of dit niet in m'n fietstas past, maar volgens mij lazer ik dan om
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90131657
Jij bent geen petite dame zoals CL.quote:
Is het weer niet goed?quote:
Fietsen met bepakking. Daar word je vanzelf petite van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Oh het is een halfuur fietsen, als het niet langer is
Stevige kuitenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fietsen met bepakking. Daar word je vanzelf petite van.
Zo was het wel bedoeld ja.quote:
quote:
Juist op de fiets gaan! Dan bedenk je je wel twee keerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:41 schreef CherryLips het volgende:
En ik koop daar waarschijnlijk meer dan de bedoeling is.
Dat kon ik toch niet weten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:31 schreef Tegan het volgende:
Nee, dan is hij niet meer drinkbaar tegen de tijd dat ik ga trouwen!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
goedemorgen
jezus ik ben kapot!
volgens mij heb ik een jetlag...
Zem was helemaal over de flos zeker dat ze zo lang alleen gezeten had?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
valt wel mee geloof ik
ben rond half 10 in slaap gevallen tot 3 uur of zo (ik had honger! heel irritant haha) en toen een paar uur wakker gelegen en daarna nog wat geslapen
in totaal een uur of 11
het was sowieso nogal lastig slapen want zodra de kat merkte dat je wakker was wilde ze perse aandacht dus die liep de hele tijd op onze hoofden te springen
ja ze is echt gestoord bezig sinds we terug zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zem was helemaal over de flos zeker dat ze zo lang alleen gezeten had?
Na een dag of 2 zijn ze wel weer normaal, whatever that may be met Zemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ze is echt gestoord bezig sinds we terug zijn
ze heeft vriendje vannacht gebeten omdat hij niet wou aaien in zijn slaap
Terwijl er elke dag iemand langs is geweest hier...
Vanavond sluiten we haar echt buiten (de slaapkamer bedoel ik) want het is echt belachelijk
maar ik vind haar ook wel zielig omdat we wel lang weg waren...
Soort van... Ik zit te wachten tot het droog is, en dan ga ik weg.quote:
Een paar katten verzorgen van een vriendin die een weekendje weg is.quote:
Kun je mooi op je bank gaan zitten en genieten van het feit dat je een eigen huis hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
Oh, ok. Maar dan ben ik weer alleen hier
.
Dat doe ik nu al.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je mooi op je bank gaan zitten en genieten van het feit dat je een eigen huis hebt.
Geen kleine kutklusjes die je nog moet doen? Lampen ophangen, plintjes plakken ofzo?quote:
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn duurder geworden
Ik heb 'm in het wit.
Genoeg, maar die ga ik niet doen hoor. Iemand op Fok moet me vermaken!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen kleine kutklusjes die je nog moet doen? Lampen ophangen, plintjes plakken ofzo?
Kies een slachtoffer en stalk hem/haar via DM/PM/topics etc. etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
Genoeg, maar die ga ik niet doen hoor. Iemand op Fok moet me vermaken!
Nou ok.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kies een slachtoffer en stalk hem/haar via DM/PM/topics etc. etc.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Nou ok.
Maar waar is iedereen uit dit topic?
quote:
Barbaar!quote:
Ja, zoals ik nu nog wat moet gaan doen en jij helemaal niks te doen hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:23 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig zijn er iig nog enkele verschillen tussen ons.
Dat kan ik sturen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
Correctie. Ik heb wel dingen te doen, maar die ga ik niet doen. En dat katten verzorgen gaat toch niet enorm lang duren ofzo...
No worries, verzopen-katjes-look staat de meeste vrouwen goedquote:
Kortste weg is gewoon langs het spoor aan de andere kant van t spoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Gelijk gruwelijk om gefietst naar VleuterweideWeet nu dus welke weg je NIET moet nemen.
Ik zie maar één iemand zeuren dat ze vermaakt wil worden.quote:
Hier!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ok.
uit etenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ok.
Daar hoef je tenminste de deur niet voor uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
uit eten
we doen net alsof de vakantie nog niet voorbij is
koken had zo´n gedoe gegeven
jawel want er was natuurlijk niets in huisquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoef je tenminste de deur niet voor uit.
Werkloze vriendje heeft geen tijd om boodschappen te doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
jawel want er was natuurlijk niets in huis
Met de openingstijden van de Albert Heijn van tegenwoordig, maak je mij niet wijs dat boodschappen doen geen optie is geweest sinds jullie terugkomst. En verplicht in een restaurant zitten hangen als je moe ben, lijkt mij al helemaal niks. Oftewel, kulexcuus.quote:
En ik maar wachten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:05 schreef Tegan het volgende:
Ik was net helemaal van de wereld. Bleek ik maar een uurtje in slaap zijn gevallen.
quote:
Ik zie nergens dat je me miste.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De longen uit mijn lijf gefietst. EN JIJ WAS ER NIET!
Drijf er de spot maar mee.quote:
Hoi. Vermaak me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie maar één iemand zeuren dat ze vermaakt wil worden.
Ik pas.quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat ik iemand had om mee te knuffelen.
Kom hier naar toe dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Virtueel knuffelen is not the same.
Wat stom zeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er rijden natuurlijk geen bussen meer in dit gat.
Maar niet echt de goede instelling voor een dier in huis imoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
oh maar dat kan prima juist met een kat
quote:
Inmiddels al helemaal gesettled in je rukbunker?quote:
Kerk? Ja, jij. Voor mij was het mooi op tijd voor heerlijke ochtendseks.quote:
jup.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels al helemaal gesettled in je rukbunker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:04 schreef JoeBravo het volgende:
jup.Je hapte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
De allerbeste manier om de dag te beginnen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kerk? Ja, jij. Voor mij was het mooi op tijd voor heerlijke ochtendseks.
Doel je nou op de kerk of de seks?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:15 schreef L-E het volgende:
De allerbeste manier om de dag te beginnen.
Jij vindt het idee van jezelf, nakend en vastgebonden op een altaar, terwijl je genomen wordt door de mannelijke aanwezigen in de kerk, wel een opwindend idee?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij vindt het idee van jezelf, nakend en vastgebonden op een altaar, terwijl je genomen wordt door de mannelijke aanwezigen in de kerk, wel een opwindend idee?
Wat preuts.quote:
Dan hoor je in de kerk te zitten op dit tijdstip.quote:
Voor het zingen de kerk uit?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
Sterkte!quote:
heel tof!quote:
de efteling is briljant! daar hoef je toch niets aan te overleven?quote:
Mensenmassa's, gillende kinderen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
de efteling is briljant! daar hoef je toch niets aan te overleven?
die muziek, ik was het na een half uur al zatquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de efteling is briljant! daar hoef je toch niets aan te overleven?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:14 schreef JoeBravo het volgende:
die muziek, ik was het na een half uur al zat
Godzijdank is het niet stervensdruk.
Indische waterlelies is ook best fout hoor.quote:
Dat is jeugdsentiment!quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Indische waterlelies is ook best fout hoor.En de meeste ken ik niet.
Ik zou er bijna voor naar de Efteling gaan.
Welke is dat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:42 schreef Tegan het volgende:
Vooral dat Raveleijn nummer. Dat nummer is al 903823432 keer mooier dan de attractie zelf
.
Iedereen gewoon werken op zondag! En 's nachts! Dat gezever over weekend iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:53 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat zondag ook gewoon alle winkels open waren!
Het lijkt me verschrikkelijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:04 schreef Tegan het volgende:
I agree. Ik werk ook bijna alle zondagen hoor!
Ook daarom, Den Haag!quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:53 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat zondag ook gewoon alle winkels open waren!
Owja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Jullie vergeten de beste
Ik heb een Efteling-cd
Strand, eten, mooi centrum en ik.quote:
Den Haag heeft ook een intercityverbinding met Brabant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:39 schreef Tegan het volgende:
Allemaal goede argumenten. Maar dan mis ik Brabant.
Die wind waardoor alle buien zo naar de rest van het land worden geblazen?quote:
Maarja, dan heb ik nergens om heen te gaan in Brabantquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag heeft ook een intercityverbinding met Brabant.
Waarom mis je het dan als je toch niks hebt om heen te gaan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:43 schreef Tegan het volgende:
Maarja, dan heb ik nergens om heen te gaan in Brabant. Beter verhuis ik naar een grote stad in Brabant
. Dan heb ik een intercityverbinding met het strand en jou
.
Ja, goede vraag. Wat je kent ga je missen denk ik. De rust enzoquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom mis je het dan als je toch niks hebt om heen te gaan?
En het is hier al zo rustig. Hoe rustig is het daar dan wel niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:46 schreef Tegan het volgende:
Ja, goede vraag. Wat je kent ga je missen denk ik. De rust enzo.
Genoeg rustige wijken. Bijvoorbeeld de wijk waar ik woon.quote:
Amsterdam.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ooit nog wel in Amsterdam wonen, maar Den Haag trekt me niet echt...
Maar dat is net als hier in the middle of nowhere wonen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg rustige wijken. Bijvoorbeeld de wijk waar ik woon.
Uh nee, want ik heb het centrum (met open winkels op zondag op 15 minuten fietsen), openbaarvervoervoorzieningen zoals bij een stad horen en dat heb jij niet in the middle of nowhere.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:53 schreef Tegan het volgende:
Maar dat is net als hier in the middle of nowhere wonen...
Keuzes, keuzes...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Tegan het volgende:
Het centrum hier is wel maar enkele minuten fietsen...
Mja, een buitenwijk is het weer niet echt. Dan krijg ik vinexwijkideeën en ik woon ik een wijk met woningen uit begin 1900-1950.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde meer, een buitenwijk in een stad is hetzelfde als in the middle of nowhere wonen. Hier is het alleen nog niet geannexeerd.
Je moet er geweest zijn om er echt over te kunnen oordelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon nu ook in de middle of nowhere
Maar Air woont minder in nowhere dan ik hoor
De decadentie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:03 schreef Tegan het volgende:
Ik ook. Wilde eigenlijk nog koopzondag opzoeken omdat ik echt boodschappen moet doen. Maar nu ga ik maar eten bestellen.
Jij woont niet echt in een buitenwijk. Oké, het is niet het centrum, maar het is geen woonerf met rijtjeshuizen, er is leven voor de deur, heel goed bereikbaar met de OV en een winkelcentrum in de buurt, en het centrum is goed bereikbaar. Zonder de overlast van de binnenstad. Het beste van twee wereldenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet er geweest zijn om er echt over te kunnen oordelen.
Er zit niet automatisch een auto bij dat rijbewijsquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef Tegan het volgende:
Dat komt ooit nog wel.
Maar als ik nu een rijbewijs heb, dan zijn al mijn argumenten weer weg voor dat het daar beter is.
Beter had ik het niet kunnen omschrijven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Jij woont niet echt in een buitenwijk. Oké, het is niet het centrum, maar het is geen woonerf met rijtjeshuizen, er is leven voor de deur, heel goed bereikbaar met de OV en een winkelcentrum in de buurt, en het centrum is goed bereikbaar. Zodner de overlast van de binnenstad. Het beste van twee werelden
Ja, zo noem ik datquote:
Ik heb liever iedere dag zondag en toch alle winkels open... Maar zo ben ik opgegroeid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zo noem ik datIn de wijk waarin ik nu woon is het elke dag zondag. Zo stil. Wel wat spelende kinderen, een blaffende hond. Maar ik ben in het centrum opgegroeid, en het was dan wel een dorp en het was wel superirritant als die feestlui van het Museumplein de boel afbraken, en ook als de weg was afgesloten en ik naar school moest, en als Pietje Papier op zaterdagochtend half acht begon te toeteren, maar er was altijd wat te doen, dingen om naar te kijken vanaf het balkon. Auto's en bussen die langsreden, een supermarkt, een slager en een bakkerij aan de overkant. Ik word gillend gek in de stilte.
Ik vond het wel lekker als je op zondag rustig door het centrum kon lopen met de hond. Etalages kijken, ijsje halen enzo. Even geen draaiorgel voor de deur. Dan was zondag wel lekker.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb liever iedere dag zondag en toch alle winkels open... Maar zo ben ik opgegroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |