Zat nog te grinniken, maar je doet het nog ook. Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:28 schreef R0N1N het volgende:
http://notch.tumblr.com/post/8386977075/its-a-scam
Aah arme ziel! Ik drink en blow liever niet te veel door elkaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:29 schreef mousy31 het volgende:
Getver van al dat praten over boswandeling en wiet heb ik er ineens heel veel trek in, maar mn beurs niet zo dus we houden t ma bij mn armzalige jointje die ik net in de draai mode heb gemaakt.
* mousy31 haarzelf heel erg zielig vind
Whehehe, luister, ik ben zelf 3D tekenaar, heb modellen gemaakt en 3D filmpjes gemaakt. (Heb er een hele website onheen gehad zelfs) - & hij heeft absoluut een punt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:32 schreef Darkwolf het volgende:
Zat nog te grinniken, maar je doet het nog ook. Had ik niet verwacht.
Luister, Notch is een kleine indie developer. Omdat hij iets zegt maakt het niet persee waar.
Hij heeft een aantal goede punten (dat het niet nieuw is) maar daar houd het ook mee op.
Persoonlijk laat ik het nog even lekker in het midden.
*Met de handen in de lucht zwaait!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
Gaat het nog steeds over blowen?
Schei eens uit, er zijn ook nog mensen die hard moeten werken vandaag hoor
Hihihi! Ik heb een klein stukje geluisterd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:38 schreef mousy31 het volgende:
je vraagt erom Miss
Ron1n das vogel zn schuld hoor hij vertikte t om de OP link aan te passen
Bas je bent geweldig !!!
Ik ben ook aan het werk hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
hoe is t inmiddels met de poc valt ie nog uit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk hoor
Hard niet... Maar toch
Oh Missy, Bridesmaids is een hartstikke leuke film (vind ik), denk dat je wel gaat genietenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk hoor
Hard niet... Maar toch
Hadden we hier maar bouwvakquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
*Met de handen in de lucht zwaait!![]()
Alhoewel, valt wel mee nu. Bouwvak en zo.
Gaat best goed. Hij loopt wel vaak vastquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef mousy31 het volgende:
[..]
hoe is t inmiddels met de poc valt ie nog uit?
en nu ben k echt weggies
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh Missy, Bridesmaids is een hartstikke leuke film (vind ik), denk dat je wel gaat genieten
Misschien moesten Lavenderr en ik dan maar eens kindjes gaan maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:47 schreef mousy31 het volgende:
Sorry lavenderr moeder van dit zo leuke forum
( zie altijd lavender als moeders hier en bastard als papa) lol
Ik ga dr ff van tussen tot laters of tot morgen
Dag Mousy, veel plezier bij de TT zondag bij de ONK en verstop je jointjes goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:47 schreef mousy31 het volgende:
Sorry lavenderr moeder van dit zo leuke forum
( zie altijd lavender als moeders hier en bastard als papa) lol
Ik ga dr ff van tussen tot laters of tot morgen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
Er is een verschil tussen een artist zijn en een programmeur van een hele engine, so I am not impressed. Sorry.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:39 schreef R0N1N het volgende:
Whehehe, luister, ik ben zelf 3D tekenaar, heb modellen gemaakt en 3D filmpjes gemaakt. (Heb er een hele website onheen gehad zelfs) - & hij heeft absoluut een punt.![]()
Jij weet tenminste hoe het moetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien moesten Lavenderr en ik dan maar eens kindjes gaan maken.
Wat zouden dat een leuke kindjes zijnquote:
Het is maar een grapje hoor DWquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mannen... laat je vrouw het maar niet horen. Je doet je naam vandaag weer eer aan zeg. Foei!
Oh die vind het niet erg hoor, ze zal het alleen niet willen wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mannen... laat je vrouw het maar niet horen. Je doet je naam vandaag weer eer aan zeg. Foei!
Wat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die vind het niet erg hoor, ze zal het alleen niet willen weten
De droom van elke manquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ruimdenkend toch.. ben er wel blij mee.
Het is alleen wat lastig plannen op zo'n manier dat ze er niet achter komtquote:
Haha. Het lijkt me inderdaad een lastig ietsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is alleen wat lastig plannen op zo'n manier dat ze er niet achter komt
Heb ik ook niet beweert he, maar ik roep niet zomaar wat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:56 schreef Darkwolf het volgende:
Er is een verschil tussen een artist zijn en een programmeur van een hele engine, so I am not impressed. Sorry.
Qua 3D kennis heb ik ook aardig wat op mijn bord liggen en ik snap de technieken en terminologie van dit wereldje, maar dat maakt mij geen wereld expert.
Het gaat niet eens om het programmeren e.d. Zo'n engine is het probleem niet. Het gaat alleen (nog lang niet) in real-time zoals zij het doen voorkomen.quote:En dan is Notch tenminste nog wel iemand die ook echt in het programmeer wereldje zit.
Uiteraard moet je zelf maar geloven wat jij wilt, alleen vind ik het allemaal zo pessimistisch.
Zolang zij niet vertellen hoe het gedaan is zal het altijd speculatie blijven of het nu echt of fake is, goede punten of niet.
Ik zag 20 jaar geleden al een 32 bits Voxel-engine hoorquote:John Carmack ziet het over 5 jaar wel gebeuren sowieso. Dat is niets.
Nogmaals, ik laat het in het midden. Maar ik heb meer vertrouwen in John Carmack zijn uitspraken dan jij en Notch bij elkaar. No offense.
http://nwn.blogs.com/nwn/(...)ms-euclideoncom.html
Ik had begrepen dat ik naar een real time presentatie zat te kijken. Ook hoe met de muis bewogen word en alles... zag er niet echt uit als een fixed camera path.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:27 schreef R0N1N het volgende:
Realtime beelden uit een spel worden vergeleken met een animatie. Zo kan ik het ook !
Waarom zien we geen beelden van een real-time 3D-engine ?
Dat filmpje is gerendered met iets van 1 frame per dag in plaats vam 60 per seconde.
Nee ze prutsen wat als ze op een PC spelen.. gamen doe je op een console.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ze prutsen wat als ze op een PC spelen.. gamen doe je op een console.Hihi! Nu worden ze boos natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ik naar een real time presentatie zat te kijken. Ook hoe met de muis bewogen word en alles... zag er niet echt uit als een fixed camera path.
Volgens mij hoorde ik meneer tijdens het filmpje zeggen dat we naar een demo zaten te kijken die momenteel rond de 20FPS zit?
Overigens niet geheel onmogelijk. Zoals Carmack al aangeeft, met de beste high-end (CGI) apparatuur zou dat best wel eens kunnen. Maar dat is nog heel wat anders dan een (high-end) PC of laat staan een console en al helemaal geen mobieltje (staat echt op hun site hequote:& daar trap jij in
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:12 schreef Bastard het volgende:
Nee ze prutsen wat als ze op een PC spelen.. gamen doe je op een console.Ik speel op beide! Puh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens speel ik ook op mijn iPad 2 heel veel.
De console markt is flink geslonken. Zowel de PC als de consoles gaan het verliezen van de mobiele markt en iOS is flink aandeel aan het winnen. Let maar op!![]()
Ik zie niet waarom de console het af zou kunnen leggen tegen een game op mobieltje eigenlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik speel op beide! Puh!![]()
Overigens speel ik ook op mijn iPad 2 heel veel.
De console markt is flink geslonken. Zowel de PC als de consoles gaan het verliezen van de mobiele markt en iOS is flink aandeel aan het winnen. Let maar op!
Waarom boos ?quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Waarom boos ?
Je hebt gamers (PC) en lamers (console), ieder z'n ding, toch ?
Neequote:
Jazeker. Ga naar wat vrienden in Baflo.quote:
PC, Console & Mobieltje worden 1.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:23 schreef Bastard het volgende:
Ik zie niet waarom de console het af zou kunnen leggen tegen een game op mobieltje eigenlijk![]()
Speel liever op mijn 42" LED tv dan op mn HTC Halo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |