quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Biet de TTT is momenteel bij de kapper. We wachten vol spanning op de na-foto's
Een hartje in een hartje in een hartje in een hartje voor aan de muurquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief!
Wat kreeg je?
[..]
Biet de Terror Tetten Terriër!
Owkee, dat wordt Beetle vanmiddag in het gras zetten, tong naar links (voor de kijker rechts) en de after-foto makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:06 schreef Greys het volgende:
Of eigenlijk is dit een betere vóór foto, want hier is ze helemaal uitgeborsteld
Soort-van
[ afbeelding ]
Die heb ik tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Nouhou, beetje trimster had je toch wel ff een foto laten maken op tafel voor ze aan de monsterklus begon
Het is een gezegend hondjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:22 schreef Greys het volgende:
Jeujjjjjjjjjjjjjjj Bobski!![]()
Ik zie trouwens nu pas () dat Biet eigenlijk een wit kruis op haar borst heeft
Zie ik pas goed op die foto bij de trimster.
Ach wat liefquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:46 schreef Greys het volgende:
Trimster belde
Biet was de eerste pup die er bij was gaan liggen tijdens het knippen![]()
En in bad haast in slaap viel! Ze had nog nooit zo'n gemakkelijke 'patiënt' gehad!
Ga haar nu halen. Ze heeft het haar laten liggen voor op de foto!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:46 schreef Greys het volgende:
Trimster belde
Biet was de eerste pup die er bij was gaan liggen tijdens het knippen![]()
En in bad haast in slaap viel! Ze had nog nooit zo'n gemakkelijke 'patiënt' gehad!
Ga haar nu halen. Ze heeft het haar laten liggen voor op de foto!
Dat had ik al lang gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:22 schreef Greys het volgende:
Ik zie trouwens nu pas () dat Biet eigenlijk een wit kruis op haar borst heeft
Zie ik pas goed op die foto bij de trimster.
Bobjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:19 schreef Maes het volgende:
Het gaat goed met Bob. Ze heeft vannacht bij ons op de kamer geslapen en vanmorgen vroeg zelfs een tijdje nog bij mij in bed. (meneer Maes heeft het niet gezien) Ze is nu weer vrolijk, gistermiddag/avond vond ik het maar een zielig hoopje hond. Ook haar pilletjes zijn erin gegaan als koek. Gewoon tussen een plakje ham en hap slik weg!
R is nu de oppas en stuurt me pingetjes om me op de hoogte te houden![]()
Bietpetietik ben erg benieuwd naar de 'after' foto's
Fixedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:23 schreef indaha het volgende:
Nog maar een keertje Hiep Hiep hoera voor Oognip en Nokwanda![]()
![]()
![]()
Fijn dat Bob goed opgeknapt is na de operatieen ik wacht ongeduldig op de metamorfose van Biet
Ja maar daar wordt Greys zenuwachtig van en dan mislukt de na-fotoquote:
Dat is goed nieuws, Indahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:26 schreef indaha het volgende:
Ik doe vandaag lekker niets bijzonders meer , ben al van 3 uur opmaar als ik nu ga slapen slaap ik vannacht niet.
Maar het goede nieuws is dat ik vandaag niet op ziekenhuisbezoek hoef want schoonvader komt vandaag al naar huis.
Hartstikke fijn!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:26 schreef indaha het volgende:
Ik doe vandaag lekker niets bijzonders meer , ben al van 3 uur opmaar als ik nu ga slapen slaap ik vannacht niet.
Maar het goede nieuws is dat ik vandaag niet op ziekenhuisbezoek hoef want schoonvader komt vandaag al naar huis.
Wat nu weerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
aaaarg. Nou, Ik weet het niet meer hoor. Maar Mike is voorlopig nog niet aan het werk
Wat vervelend, vertelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
aaaarg. Nou, Ik weet het niet meer hoor. Maar Mike is voorlopig nog niet aan het werk
Hoe dat ineensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Jij kent mequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar daar wordt Greys zenuwachtig van en dan mislukt de na-foto
Wel mooi hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
Maar voor dus:
[ afbeelding ]
En na
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel erg schattig zo hoor. Je ziet tenminste weer wat hondje is en wat haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind haar pluizig ook leuker, maar dat beest stikte de moord joh van de warmte zo, met al dat haar. En het jeukte, al het dode haar![]()
Hier nog een paar met een minder serieus hoofd dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die zwanger?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Gefeliciteerd Oognip en Nokwanda!![]()
Dit is niet de mand van Jip.
[ afbeelding ]
Is die oudere Beetle niet wat voor haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
En de buurvrouw die net terug is van vakantie ging bijna huilen
Want ze vond Beetle zo leuk (en haar hond is een paar maanden geleden in moeten laten slapen van ouderdom). En ze was een beetje jaloers op me en helemaal verliefd op Beetle.
Toen ging ze naar binnen en vijf minuten later kwam ze weer naar buiten 'want ik wil nog even aaien hoor, ik ben helemaal verliefd'.
Ik weet niet of ze alweer een hond willen en durf het ook nog niet te vragenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Is die oudere Beetle niet wat voor haar
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze alweer een hond willen en durf het ook nog niet te vragen
Het verdriet is nog te vers.
Trouwens, als ik zo van de zijkant kijk nu, zit er ook wel iets van een teckel in![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:00 schreef senesta het volgende:
Whahaha, het is gewoon een toverballetjeshond Greys
En van een Fries paardquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze alweer een hond willen en durf het ook nog niet te vragen
Het verdriet is nog te vers.
Trouwens, als ik zo van de zijkant kijk nu, zit er ook wel iets van een teckel in![]()
[ afbeelding ]
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En van een Fries paard
[ afbeelding ]
Bink lijkt altijd te zeggen: u moet rechtsaf (voor de kijker links)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
Bink heeft het ook goed gekeurd!
[ afbeelding ]
En nu staat Bietje uit
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bink lijkt altijd te zeggen: u moet rechtsaf (voor de kijker links)
Wat een knap kind zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
Maar voor dus:
[ afbeelding ]
En na
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:23 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo benieuwd of mijn oma me gaat bellen vandaag. Ze wordt dement en elk jaar denk ik, zal ze mijn verjaardag nu vergeten? Tot nu toe gelukkig niet, maar ze is nu wel een stukkie slechter dan vorig jaar. We wachten af
Haha maar zo is mijn oma'tje niet, die is/was altijd heel attent hierinquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ik ben niet dement maar ben in staat mijn eigen trouwdag te vergeten
Aaah wat een leuke dingetjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:31 schreef nokwanda het volgende:
ik ben vreselijk verwend vandaag. NokManda had een heel mooie hanger met kettinkje voor me gekocht. Topaas, blauwe maansteen en kwarts in een zilveren setting die open is aan de achterkant. Echt mijn smaak
En op mijn werk kreeg ik allerlei lieve dingetjes als douchegels en zo en een cadeaubon met een kaartje. En een collega had mijn bureau versiert met een slinger
quote:
Ik zal het zo weer weghalen, want Mike vindt het geen goed idee dat het op de internets staat, dus niet quotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Qwea op 05-08-2011 13:46:57 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
Heb ik beide gemist geloofquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb iets gemist met Bullie geloof ik? Wat was er met hem, Strega?
Wij hebben hier ook een krantendepot en er was iets mis bij de drukkerij en nu moest er gekeken worden of er nog kranten kwamen en of er dan nog bezorgers nodig waren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:25 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat je schoonvader vandaag al naar huis mag IndahaMaar waarom ben je al vanaf 3 uur op?
Je verdient het gewoonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:31 schreef nokwanda het volgende:
ik ben vreselijk verwend vandaag. NokManda had een heel mooie hanger met kettinkje voor me gekocht. Topaas, blauwe maansteen en kwarts in een zilveren setting die open is aan de achterkant. Echt mijn smaak
En op mijn werk kreeg ik allerlei lieve dingetjes als douchegels en zo en een cadeaubon met een kaartje. En een collega had mijn bureau versiert met een slinger
Ik hoop dat ze beltquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:23 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo benieuwd of mijn oma me gaat bellen vandaag. Ze wordt dement en elk jaar denk ik, zal ze mijn verjaardag nu vergeten? Tot nu toe gelukkig niet, maar ze is nu wel een stukkie slechter dan vorig jaar. We wachten af
Nou, dat dus. Dus ik word er een klein beetje moedeloos van. Antwoord terug op de sms die daarstraks door Mike verstuurd is is er ook nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:42 schreef indaha het volgende:
Dat is mooi shit Qwea , het lijkt me niet echt een betrouwbaar persoon die baas
thnx babequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:47 schreef Greys het volgende:
Q, ik hoop dat jullie volgende week gewoon opgelucht kunnen adem halen en dat MM gewoon 1 september aan de slag kan
Ander voer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:49 schreef Qwea het volgende:
En dan nog iets ; BoeBoe's vacht lijkt dof te worden en er komen ook steeds meer klitten in.
Is er iets wat ik daar tegen kan doen?
Mja, heb ik ook al aan zitten denken. Met het kutte is die voedsel allergie en artrose.quote:
Ze heeft het net voorgedaan op Beetle en het werkt idd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:49 schreef Qwea het volgende:
Greys, Die furminator, werkt dat ding écht?
Knippenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:49 schreef Qwea het volgende:
En dan nog iets ; BoeBoe's vacht lijkt dof te worden en er komen ook steeds meer klitten in.
Is er iets wat ik daar tegen kan doen?
Senioren voer zou heel goed kunnen, al is hij nog best actief toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, heb ik ook al aan zitten denken. Met het kutte is die voedsel allergie en artrose.
Hij heeft nu Hills J/D. Doet ie het goed op. Ik vraag me ook af of hij niet senior voer moet?
En er is niks wat ik bij kan voeren? Visolie capsules krijgt ie alGroenlipmossel ook.
NIet grappigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Knippen
Ik heb het MM-verhaal gemist, maar sterkte!
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Senioren voer zou heel goed kunnen, al is hij nog best actief toch?
Geen idee, ik heb daar geen verstand van. Greys wel tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
NIet grappigMaar even serieus, zou de hondenkapper helpen denk je?
Probeer zelf anders ook eens met zo'n furminator dingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIet grappigMaar even serieus, zou de hondenkapper helpen denk je?
Haal je er veel uit bij Elco? Ik heb namelijk een gewone borstel (wel voor de hond) die is sowieso aan vervanging toe... maar ik heb ook niet echt het idee dat alles loskomt.quote:
Waar haal ik die?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer zelf anders ook eens met zo'n furminator ding
Senes heeft er ook eentje. Als je dat dorre haar er uit haalt gaat hij misschien al meer glimmen!
Zooplus o.a.quote:
Senioren voer is juist voor honden die veel minder bewegen. In normaal voer zitten teveel voedingsstoffen voor een oudere hond die weinig beweegt. Omdat honden veel afvalstoffen via de huid afvoeren merk je dan dat de hond een doffe vacht krijgt, veel gaat stinken, ook uit zijn bek. Huidproblemen kan dan ook idd. Als dat het zou zijn dan is extra dingen toevoegen aan zijn dieet dus eigenlijk juist niet zo goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaWordt wel wat minder, maar hij loopt nog steeds achterlijk te rennen buiten met zijn bal enzo.
Ik zag het al bij die bovenste! Damnzquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zooplus o.a.
Ik dacht altijd dat het een electrisch apparaat wasMaar da's helemaal niet zo.
Zie hier trouwens het verschil tussen het haar dat je er uit krijgt met een gewone borstel en daarna met FurminatorIs wel een kat, maar toch.
Doffe vacht heeft ie en na de narcose stonk hij idd wel uit zijn bakkes. Maar nu ook want haring. Ik moet volgende week vrijdag toch naar de DA voor de hechtingen ik zal hem es vragen wat ik dan moet geven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Senioren voer is juist voor honden die veel minder bewegen. In normaal voer zitten teveel voedingsstoffen voor een oudere hond die weinig beweegt. Omdat honden veel afvalstoffen via de huid afvoeren merk je dan dat de hond een doffe vacht krijgt, veel gaat stinken, ook uit zijn bek. Huidproblemen kan dan ook idd. Als dat het zou zijn dan is extra dingen toevoegen aan zijn dieet dus eigenlijk juist niet zo goed.
Ja heeeeel veel. Ik weet niet precies meer, volgens mij is er nog ergens een topic van Hara over, daar staan volgens mij ook linkjes inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haal je er veel uit bij Elco? Ik heb namelijk een gewone borstel (wel voor de hond) die is sowieso aan vervanging toe... maar ik heb ook niet echt het idee dat alles loskomt.
Waar heb jij hem vandaan?
Nee, maar wel de Large.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:01 schreef Greys het volgende:
http://www.zooplus.nl/sho(...)euses_scharen/183224
Geen idee of je die DeLuxe versie moet hebben trouwens.
o ja, dat is prettig bij een onwillig dier. Die heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:04 schreef senesta het volgende:
Met de luxe versie hoef je het haar er niet af te halen met je handen. Je drukt op het knopje achterop en dan trek je het kamgedeelte naar binnen geloof ik, in ieder geval valt het haar er dan gewoon af.
En waar heb jij hem vandaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o ja, dat is prettig bij een onwillig dier. Die heb ik ook ja.
Ik ben helemaal heppiedepeppie met mijn Furmieeee
Ik kom d'r an!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys! GRE-HEYS! Je bent gevraagd in ESC in het topic van de FOK! Eurovisieladder
Hier nog de review van Hara!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:10 schreef Qwea het volgende:
wat een kutsite die zooplus. Ik kan de normale furminator niet eens vinden
http://www.zooplus.nl/sho(...)en_tondeuses_scharenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:10 schreef Qwea het volgende:
wat een kutsite die zooplus. Ik kan de normale furminator niet eens vinden
De Perfect Care Furmaster?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
http://www.zooplus.nl/sho(...)en_tondeuses_scharen
Ik heb hem ook, die zwarte.
Heb je haar weerquote:
Die van 15 euro? Seriously?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dat werkt gewoon hetzelfdeIs alleen gewoon de simpele uitvoering.
Bietje moet volgende keer maar eens wat harder bijtenquote:
Bied jij je tet aan om te oefenen? Dan kom ik wel weer met de mijne als Beetle zover isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Bietje moet volgende keer maar eens wat harder bijten
'n Bietje te ver weg, sorry. Maar ze kan gewoon op Greys oefenen toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:29 schreef ElisaB het volgende:
Bied jij je tet aan om te oefenen? Dan kom ik wel weer met de mijne als Beetle zover is
Volgens mij wel, ik heb beide getestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van 15 euro? Seriously?Die is waaay goeiekoper. Als die net zo goed werkt?
Dat haar daaronder piekt omhoog steedsquote:
Die heb ik Q, niet doen. Neem liever een Ferminator.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:46 schreef Qwea het volgende:
Goed, Blokker dierenspeciaalzaak gebeld hier. Ze hebben een neppe en een echte en ook nog een trimmesje ding waarmee je de ondervacht uitdunt. 21.95 en dat moet 1x per 6 weken.
Ik mocht langskomen om dat ding op te halen en uit te proberen. Is het niks, gaat ie weer in de verpakking, kan hij terug en krijg ik mijn geld terug.
Dus welke v/d 2 haal ik nou? Hoevaak moet je met de furminator doen?
Oke, dan valt die af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Die heb ik Q, niet doen. Neem liever een Ferminator.
Waar zij het over heeft is deze:
[ afbeelding ]
De ferminator is wat prettiger voor de dieren heb ik het idee.
Ik zou de neppe doen als het zoveel scheeltquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, dan valt die af.
Dan dus neppe of echte. Aarg
http://link.marktplaats.nl/470972675 25 euro voor de large deluxe? Komt dat wel goed?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou de neppe doen als het zoveel scheelt
ow die is ook wel goed jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
http://link.marktplaats.nl/470971427 14,50 zelfs?
Geen idee, hij ziet er harig uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:02 schreef Qwea het volgende:
Deze boven genoemde furminators zijn voor honden, katten en paarden met haar korter dan 4 cm!
Wait, whut?Heeft Baloe meer dan 4cm?
*mailen gaat*quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jij moet deze he
http://dieren.marktplaats(...)enden.html?from_sl=1
voor lang haar.
Die halen ze gewoon uit Amerika, daar zijn ze een stuk goedkoper
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
Dakloosje spelen in de doos van Zooplus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
Die gaten die er inmiddels in zitten zijn dolle pret, want dan gaat Boor IN de doos zitten, Biet er quasi nonchalant omheen wandelen en dan is het de verrassing uit welk gat er ineens een kattenpoot vandaan komt
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
Die gaten die er inmiddels in zitten zijn dolle pret, want dan gaat Boor IN de doos zitten, Biet er quasi nonchalant omheen wandelen en dan is het de verrassing uit welk gat er ineens een kattenpoot vandaan komt
Een geweldig trioquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af of Boor en Biet het leuk zouden vinden om samen in de kattenren te zitten.
Ga ik zo eens proberen
Ik durf lifters nooit mee te nemen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef Cat22 het volgende:
Pffffft.... 3 uur gereden (en gewacht) voor een 10 minuten dingetje.![]()
En mijn eerste lifter opgepikt!En niet verkracht!
Enjoy met het belachelijk lange verhaal in je PMquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
MM-verhaal gemist.
PM please, dan lees ik het vanavond wel
Dat zie je dan verkeerd zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zn slipketting is wel een beetje te groot als ik dat zo zie.
ja? Nou, dan kan ik beter die van 14,50 mailen, scheelt weer een tientjequote:
Laatst zaten er twee oude omaatjes in de bus, en Billy staat als ie los is altijd met zn neus voor de deur te koekeloeren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
Toffe foto's oh-oh!
Stoer hoe hij zo los loopt
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laatst zaten er twee oude omaatjes in de bus, en Billy staat als ie los is altijd met zn neus voor de deur te koekeloeren.
Gaat de deur open, Billy steekt zn kop naar buiten, begint een van die bejaarden te krijsen, hond schrikt zich dood en springt zowat bij me op schoot![]()
En die vrouw echt zo, ja nee ik vind het doodeng.
Ik gelijk ja hij u ook![]()
Stelletje dozenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er dan? * naar Cattopic rentquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb weer een kitten met een mankement.
Goed zo Billy!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh Billy is vandaag trouwens voor het eerst los de roltrap opgegaan, zonder lijn![]()
Ollie is een Peukie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is er dan? * naar Cattopic rent
Knap van Billebaps en Sjon!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
En Sjon ook, aangelijnd natuurlijk, hij vond het niet eens eng
Een kat en een hond? Hoe gaat dat opeens zo goed samen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
Samen in de ren vonden ze ook wel lollig!
En ja, ik moet het onkruid daar nog (weer) weg halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat de kat denkt dat ie een hond isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Een kat en een hond? Hoe gaat dat opeens zo goed samen?
Een kat uit het asiel waarvan bekend was dat hij dol was op hondjes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Een kat en een hond? Hoe gaat dat opeens zo goed samen?
En datquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat de kat denkt dat ie een hond is
Ik heb hem van zooplus. Hij was er in de aanbieding. Wel duurder dan van Marktplaats, maar daar wist ik niet zeker dat ik geen neppert kreeg waarvoor gewaarschuwd werd.quote:
En die derde hond dan, Boef?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Een kat uit het asiel waarvan bekend was dat hij dol was op hondjes.
En een hondje uit Spanje waarvan ik zeker wist dat ze goed met katten ging, omdat ik dat in het gastgezin had bekeken, waar ze de katten af likteDus dat ging vanaf dag 1 goed!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat de kat denkt dat ie een hond is
De derde hond heet Bink en is al 15quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En die derde hond dan, Boef?
[..]![]()
Hij is een speciaal geval en dat past wel bij ons huishoudenquote:
Boor!quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij is een speciaal geval en dat past wel bij ons huishouden
Yep!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
Dames?! Zijn we het eens?! Normale furminator ipv longhair en dan maat L of M?
Ah, gossie; een helemaal ingestorte Bobjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:10 schreef Maes het volgende:
En eentje van Bob gistermiddag![]()
[ afbeelding ]
Zeker te wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
Mooie foto's heeft MissBliss gemaakt ook van de MaeseHondjes
En van de narcose nog, kan nog wel even duren voordat er helemaal uit is volgens mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:32 schreef Maes het volgende:
Ze slaapt alleen maarze krijgt ook nog pijnmedicatie misschien is ze daar suf van.
Kaarten zijn vandaag ontvangen, oh-oh, hartstikke bedankt!!!!
Arme Bobjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:32 schreef Maes het volgende:
Ze slaapt alleen maarze krijgt ook nog pijnmedicatie misschien is ze daar suf van.
Kaarten zijn vandaag ontvangen, oh-oh, hartstikke bedankt!!!!
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:46 schreef MissBliss het volgende:
Ing
Dank je wel!
Ja ik ookmaar het was verder wel heel leuk!
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld![]()
Zo lang naar toe geleefd en zo snel voorbij he?
Mooiste dag van je leven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JaEcht belachelijk hoe snel dat gaat zeg
Maar het was het allemaal waard!
Ik vond onze trouwdag dat wel. Of in elk geval bij de top 3 (voor het geval er twee heul belangrijke dagen zijn die ik nu per ongeluk even vergeten ben)quote:
Hehequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Bliss!
Ik vond het ook super om er te zijn!
Onderweg heb ik Qwea nog gebeld omdat de straat van de locatie niet door mijn (oude) TomTom gevonden kon worden![]()
![]()
Goede band ook zeg!
En jij was écht een plaatje, met je superslanke lijfje in je prachtige jurk.
Toen jullie de openingsdans deden stond ik maar 'ahhhh wat zijn ze schattig'
quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:57 schreef indaha het volgende:
Jullie waren een prachtig paar, echt heel mooi
Mocht je nog eens gaan trouwen: iemand anders de openingsdans laten doen. Hebben wij ook gedaan en dat beviel ons primaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:56 schreef MissBliss het volgende:
De openingsdans, ik zei steeds maar tegen Re: waarom gaat er nou niemand meedansen??Het was niet mn favoriete deel van de avond
![]()
Je hebt Maes haar openingsdans gemist, die was pas geniaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mocht je nog eens gaan trouwen: iemand anders de openingsdans laten doen. Hebben wij ook gedaan en dat beviel ons prima
Ja, afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, dan sta je ineens zo allemachtig in de belangstelling![]()
![]()
En ik las van je slipperts![]()
Heb ik destijds ook gedaan, ik was die hakken zat en wilde fatsoenlijk kunnen dansen
quote:
Dank je!!!quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mocht je nog eens gaan trouwen: iemand anders de openingsdans laten doen. Hebben wij ook gedaan en dat beviel ons prima
Blame migrainequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt Maes haar openingsdans gemist, die was pas geniaal
Hahaha, volgens mij durven je gasten dat dan niet omdat ze niet weten of het wel hoort, mee dansen, of dat het bruidspaar dat alleen hoort te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:56 schreef MissBliss het volgende:
De openingsdans, ik zei steeds maar tegen Re: waarom gaat er nou niemand meedansen??Het was niet mn favoriete deel van de avond
![]()
quote:
Ik dacht dat dat juist gebruikelijk was, dat er mensen dan mee gingen dansen. Naja, we hebben het overleefdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij durven je gasten dat dan niet omdat ze niet weten of het wel hoort, mee dansen, of dat het bruidspaar dat alleen hoort te doen
Ik had plaatsvervangende opgelatenheid voor je tijdens de openingsdans, omdat ik me dan OOK heel erg opgelaten zou voelen. Zei het nog tegen XM (en UIO, maar toen wist ik niet dat dat nou UIO was, dat wist ik vandaag pas).
Whehehehequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist gebruikelijk was, dat er mensen dan mee gingen dansen. Naja, we hebben het overleefdJa er waren best wat FOK!kers
Ik heb nog een foto van mn bloemen:
[ afbeelding ]
Een beetje aangevreten door Spider
Als ik had geweten dat dát nou je blind date was, had ik uiteraard veel beter opgeletquote:
Godsamme! En ik had hem nog wel met je voorbesproken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat dát nou je blind date was, had ik uiteraard veel beter opgelet
Maar ik wist niet dat het hem wasEn hij niet dat ik ook van FOK! was dus we hebben werkelijk waar nul woorden gewisseld geloof ik. Behalve dat ik 'ahhhh wat zijn ze schattig' stond te tetteren achter hem, tijdens de openingsdans.
Oh jaaaaaaaaaa, dat vergat ik nog mobiel te posten hier gister vanaf je feestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist gebruikelijk was, dat er mensen dan mee gingen dansen. Naja, we hebben het overleefdJa er waren best wat FOK!kers
Ik heb nog een foto van mn bloemen:
[ afbeelding ]
Een beetje aangevreten door Spider
Maar dat wist je hoop ik zelf nog welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
Als ik had geweten dat dát nou je blind date was, had ik uiteraard veel beter opgelet
Maar ik wist niet dat het hem wasEn hij niet dat ik ook van FOK! was dus we hebben werkelijk waar nul woorden gewisseld geloof ik. Behalve dat ik 'ahhhh wat zijn ze schattig' stond te tetteren achter hem, tijdens de openingsdans.
Heb je die PM dan naar iedereen gestuurd behalve mij?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Godsamme! En ik had hem nog wel met je voorbesproken.![]()
Dat stond in het foto-verslag in de SC een paar maanden terugquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:09 schreef Greys het volgende:
Heb je die PM dan naar iedereen gestuurd behalve mij?
Of ben ik gewoon een PM vergeten te lezen?
Nog net!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar dat wist je hoop ik zelf nog wel
Neej, toen jij me na de sushi meet bij mijn volgende stop afleverde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die PM dan naar iedereen gestuurd behalve mij?
Of ben ik gewoon een PM vergeten te lezen?
Ow ja nee ik heb destijds wel gelezen over dat daten enzo (hallo, ik had dat gebeuren zelf georganiseerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat stond in het foto-verslag in de SC een paar maanden terug
Onder welke steen heb je gezeten
En dat je net zo was gaan lallen als.... ownee, dat was jij nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Nog net!
Ik heb 1 prosecco gedronken dus het had net zo goed kunnen zijn dat ik het niet meer had geweten
Dat gaat ze vast nog weten, als die er was.quote:
Hihihihi! En vinden ze het leuk?quote:En mijn katten mogen nu ook in de gang, als ik er bij benWat een verbazing op die koppies dat ik niet
NEE
schreeuw
Dat voorbespreken stond als een soort van hints uitgebeeld. Heel geinig was dat toenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
Ow ja nee ik heb destijds wel gelezen over dat daten enzo (hallo, ik had dat gebeuren zelf georganiseerd) maar dat 'voorbespreken' waar ze het net over had...
Of gaat dat dan over maanden geleden?
Ik was aan het rijden!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neej, toen jij me na de sushi meet bij mijn volgende stop afleverde.
Het heeft indruk gemaakt.
Ze vinden het gek, ze gaan de trap niet af, en toen ik langsliep verstopte Sawyer zich tegen de muur alsof ie stout wasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gaat ze vast nog weten, als die er was.
[..]
Hihihihi! En vinden ze het leuk?
Je lultquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat voorbespreken stond als een soort van hints uitgebeeld. Heel geinig was dat toen
Eng hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was aan het rijden!
In Amsterdam, als provinciaaltje!
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST cat!quote:En pas op met wat je zegt, want ik heb gezegd dat we het in de F&F SC over MissBliss en haar openingsdans hadden, dus alles wat je zegt kan nu tegen je gebruikt worden alstie meeleest![]()
Op de snelweg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was aan het rijden!
In Amsterdam, als provinciaaltje!
Haaaai UIO!quote:En pas op met wat je zegt, want ik heb gezegd dat we het in de F&F SC over MissBliss en haar openingsdans hadden, dus alles wat je zegt kan nu tegen je gebruikt worden alstie meeleest![]()
Heeft Sawyer van Ome Naard geleerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze vinden het gek, ze gaan de trap niet af, en toen ik langsliep verstopte Sawyer zich tegen de muur alsof ie stout was
En ze zijn de akoestiek aan het testen
En van Sjefkequote:
Teamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En van SjefkeHij doet het stoer na steeds:
"MOAUW!" "mrauw!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |