quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Biet de TTT is momenteel bij de kapper. We wachten vol spanning op de na-foto's
Een hartje in een hartje in een hartje in een hartje voor aan de muurquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief!
Wat kreeg je?
[..]
Biet de Terror Tetten Terriër!
Owkee, dat wordt Beetle vanmiddag in het gras zetten, tong naar links (voor de kijker rechts) en de after-foto makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:06 schreef Greys het volgende:
Of eigenlijk is dit een betere vóór foto, want hier is ze helemaal uitgeborsteld
Soort-van
[ afbeelding ]
Die heb ik tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Nouhou, beetje trimster had je toch wel ff een foto laten maken op tafel voor ze aan de monsterklus begon
Het is een gezegend hondjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:22 schreef Greys het volgende:
Jeujjjjjjjjjjjjjjj Bobski!![]()
Ik zie trouwens nu pas () dat Biet eigenlijk een wit kruis op haar borst heeft
Zie ik pas goed op die foto bij de trimster.
Ach wat liefquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:46 schreef Greys het volgende:
Trimster belde
Biet was de eerste pup die er bij was gaan liggen tijdens het knippen![]()
En in bad haast in slaap viel! Ze had nog nooit zo'n gemakkelijke 'patiënt' gehad!
Ga haar nu halen. Ze heeft het haar laten liggen voor op de foto!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:46 schreef Greys het volgende:
Trimster belde
Biet was de eerste pup die er bij was gaan liggen tijdens het knippen![]()
En in bad haast in slaap viel! Ze had nog nooit zo'n gemakkelijke 'patiënt' gehad!
Ga haar nu halen. Ze heeft het haar laten liggen voor op de foto!
Dat had ik al lang gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:22 schreef Greys het volgende:
Ik zie trouwens nu pas () dat Biet eigenlijk een wit kruis op haar borst heeft
Zie ik pas goed op die foto bij de trimster.
Bobjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:19 schreef Maes het volgende:
Het gaat goed met Bob. Ze heeft vannacht bij ons op de kamer geslapen en vanmorgen vroeg zelfs een tijdje nog bij mij in bed. (meneer Maes heeft het niet gezien) Ze is nu weer vrolijk, gistermiddag/avond vond ik het maar een zielig hoopje hond. Ook haar pilletjes zijn erin gegaan als koek. Gewoon tussen een plakje ham en hap slik weg!
R is nu de oppas en stuurt me pingetjes om me op de hoogte te houden![]()
Bietpetietik ben erg benieuwd naar de 'after' foto's
Fixedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:23 schreef indaha het volgende:
Nog maar een keertje Hiep Hiep hoera voor Oognip en Nokwanda![]()
![]()
![]()
Fijn dat Bob goed opgeknapt is na de operatieen ik wacht ongeduldig op de metamorfose van Biet
Ja maar daar wordt Greys zenuwachtig van en dan mislukt de na-fotoquote:
Dat is goed nieuws, Indahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:26 schreef indaha het volgende:
Ik doe vandaag lekker niets bijzonders meer , ben al van 3 uur opmaar als ik nu ga slapen slaap ik vannacht niet.
Maar het goede nieuws is dat ik vandaag niet op ziekenhuisbezoek hoef want schoonvader komt vandaag al naar huis.
Hartstikke fijn!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:26 schreef indaha het volgende:
Ik doe vandaag lekker niets bijzonders meer , ben al van 3 uur opmaar als ik nu ga slapen slaap ik vannacht niet.
Maar het goede nieuws is dat ik vandaag niet op ziekenhuisbezoek hoef want schoonvader komt vandaag al naar huis.
Wat nu weerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
aaaarg. Nou, Ik weet het niet meer hoor. Maar Mike is voorlopig nog niet aan het werk
Wat vervelend, vertelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
aaaarg. Nou, Ik weet het niet meer hoor. Maar Mike is voorlopig nog niet aan het werk
Hoe dat ineensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Jij kent mequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar daar wordt Greys zenuwachtig van en dan mislukt de na-foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |