Ja, dat weet ik, White queen, maar die naam weet ik echt niet meer....quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef DragonFodder het volgende:
TM
TW
T
HF High Fidelity?
CA Con Air?
John Cusack
T is een grootse filmquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:36 schreef DragonFodder het volgende:
ik heb geen ideeën meer.
T zou nog Taken kunnen zijn, maar verder...
Maar niet Transformers? Want die had ik al genoemd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:42 schreef Dopekoe het volgende:
T
[..]
T is een grootse film
In opzet en omzet
Geen van allen....quote:
Die had ik ff niet gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar niet Transformers? Want die had ik al genoemd.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:35 schreef picodealion het volgende:
Ik zit me vooral druk te maken om HF nu.. kan echt niks bedenken.
Dat duurde toch flink langer dan verwacht....quote:
Was inderdaad weer een flinke bevalling..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat duurde toch flink langer dan verwacht....
Dragon +1
Ik heb hem maar ff opgezocht want het zei me niets.... nu ik de film weet heb ik hem nooit helemaal gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:07 schreef DragonFodder het volgende:
Ken Kessler JR
Sandy Kessler HS
Carol Dodsworth AM
Earl Mott BP
Sam Stone DD
Barbara Stone BM
Initalen zijn van de acteurs
quote:
quote:
Leuke film hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb hem maar ff opgezocht want het zei me niets.... nu ik de film weet heb ik hem nooit helemaal gezien
Ken hem wel maar had de naam niet geweten
quote:
quote:
Jep, ik dacht dat ie met de V erbij wel erg makkelijk zou worden.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jep, ik dacht dat ie met de V erbij wel erg makkelijk zou worden.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:17 schreef picodealion het volgende:
Romancing the Stone?
Of anders Jewel of the Nile
En Barry Pepper?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:17 schreef DragonFodder het volgende:
eh, weet ff niet wat hier fout gaat. Waarschijnlijk ik. Vannacht maar 2 uur geslapen, excuus.
Maar DD is dus inderdaad Danny.
quote:
Nee, dat is deze kerel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:50 schreef DragonFodder het volgende:
Hij zit ook in de drie Beverly Hills Cop films toch? Naam weet ik niet.
O jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, dat is deze kerel.
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:58 schreef Asap het volgende:
Dat is die gast van Die Hard 2 en City of Angels
Ik weet wel dat hij Messinger heet in City of Angels
Ik weet zijn echte naam niet
En dat klopt ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
O ja
Die andere ken ik dan waarschijnlijk van NYPD blue?
Dat is Sgt. Andy Sipowicz.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:04 schreef DragonFodder het volgende:
Iets met -ski aan het einde volgens mij, maar dat kan ook zijn karakternaam uit NYPD zijn
Ik weet het. Ik heb een quotum vol te houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:36 schreef picodealion het volgende:
Sloom dagje zo. Dat wordt geen 100 punten meer voor mij.
Eindelijk wat snelheidquote:
Da's rap!quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Dopekoe het volgende:
De volgende keer deze vraag graag op een vrijdag als ik er wel ben doen, morgen bijvoorbeeld, dan is er hier op m'n werk bijna niemand aanwezig en ik kan ook creatief doen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:31 schreef Baszh het volgende:
Is dat een hint dat je een paint vraag wil DF?
Patrick Swayze?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:35 schreef Baszh het volgende:
Doen we wel als er meer mensen zijn
Welke acteur hoort bij deze films?
RD Red Dawn
TS
R Roadhouse
PF
TS = The Siege ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:35 schreef Baszh het volgende:
RD
TS
R
PF
RD Raw Deal?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:35 schreef Baszh het volgende:
RD
TS
R
PF
Edward Norton?quote:
Stand Augustus 2011:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Edward Norton?
Death to smoochie
Keeping the faith
Welke film?quote:You know, this place makes me wonder...
Yeah, what's that, boss?
Which would be worse - to live as a monster? Or to die as a good man?
quote:Did you enjoy God's latest gift?
What?
God's gift. Your violence.
[:) looks at him blankly]When I came downstairs in my home, and I saw that tree in my living room, it reached out for me... a divine hand. God loves violence.
Jij geeft ook snel op he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
Komt me echt nergens bekend van voor...
Dus opgezocht: Nog niet gezien .... wel op m'n watchlist
Ik weet al snel of ik een film niet gezien hebquote:
Nope.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:19 schreef picodealion het volgende:
Het is een oudere vent in die laatste quote volgens mij, James Caan ofzo denk ik?
Het is niet Middle Men he?
quote:
Ja hier ook, moet ik nog even een keer ergens melden. Heel irritantquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:30 schreef DragonFodder het volgende:
Als ik iets typ, en vervolgens van pagina wissel, zonder te posten wordt mijn typwerk toch al gepost. Wat een rare bug.
Dit dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:37 schreef DragonFodder het volgende:
tweede woord is me. Engelse remake heet Let me in.
... me love.krijg hier steeds stack overflows.
Nee, de Engelse titel daarvan is Open Heart.quote:
Past bij haar middlename.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:42 schreef DragonFodder het volgende:
Wat een mooie... jurk heeft JLH aan.
Bij mij niet.quote:
Let vooral op dequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:43 schreef picodealion het volgende:
Sorry, dat is een slechte Nederlandse gewoonte. Land dus. Zweden.
De titel moet je niet te letterlijk vertalen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Let vooral op de![]()
ja, ik heb hem opgezocht. wist het toch niet
Niet amerikaanse films ken ik idd heel erg weinig van....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:47 schreef picodealion het volgende:
[..].
Heb ook zo mijn twijfels of Dopekoe deze kent, en Gill zegt geen tijd te hebben. Heel even afwachten dan en anders doe ik wel even iets anders gemakkelijkers.
Deze titel ken je wel, denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Niet amerikaanse films ken ik idd heel erg weinig van....
Doe maar een nieuwequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
Hier, Dopekoe.
Als je deze niet kent: shame on you en ik stel een nieuwe vraag.
[ afbeelding ]
Mooi op tijd Robbyquote:
Die 1e was al genoeg, maar ja ik ben dan ook fanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:39 schreef Dopekoe het volgende:
Zou ik er niet uihalen adhv de 1e 2 shots...
De 3e wel
ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef Dopekoe het volgende:
Dat shot heeft iets Hary Potter-igs over zich ....
pico+1quote:
quote:At the film's first test screening in Austin, Texas the audience gave the film a five minute standing ovation. The reaction was so overwhelming that Harvey Weinstein did not have the research firm conducting the screening pass out response cards.
quote:"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt."
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat pico stiekem een UT achterwege laat
Maar had hem al opgezocht en kende deze helft nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nu weet hij het vast wel en ik ga zo weg
Wilde eigenlijk deel drie gaan zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:31 schreef picodealion het volgende:
Nee. Maakt verder geen drol uit, want nu zeg je 2 en heb je het punt alsnog.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:35 schreef picodealion het volgende:
Het is niet stiekem Pulp Fiction he?
quote:
quote:
Klopt, volgens IMDbquote:
tombolafan +1quote:
trivia van welke film?quote:When Gary Cooper turned down the role for, he was passionately against it. He is quoted saying both, "
is going to be the biggest flop in Hollywood history," and, "I'm just glad it'll be
who's falling on his face and not Gary Cooper."
quote:
quote:In 2007, the American Film Institute ranked this as the #6 Greatest Movie of All Time.
quote:June 2008 Ranked #4 on the American Film Institute's list of the 10 greatest films in the genre "Epic".
DragonFodder +1quote:
en welke film is dat?quote:Aardman's first fully-CGI feature film.
Nee, da's juist stop motion (en van paul w.s. Anderson, niet aardman)quote:
Al vertel je me dat de aarde rond is, dan zou ik je nog geloven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:17 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, da's juist stop motion (en van paul w.s. Anderson, niet aardman)
De reden om deze film in CGI te doen ipv stop motion, was omdat de grote hoeveelheden water met die techniek niet te animeren waren.
Nope, stijl lijkt erg op wallace en gromit, qua karakter ontwerpen. Een Rat speelt de hoofdrol.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al vertel je me dat de aarde rond is, dan zou ik je nog geloven.
Beowulf?
Eten, werken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is Sands eigenlijk?
Geen reden voor onzekerheidquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zie Hugh Jackman, maar de titel weet ik niet zeker... Flushed Away?
jazekerquote:
Mag maar 1 antwoord per post en 2 antwoorden per keer toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:39 schreef catfish het volgende:
big momma's house of zoiets?
kan ook nr 2 zijn (of 3 indien die bestaat)
Denk dat niemand hier een probleem mee heeft heur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag maar 1 antwoord per post en 2 antwoorden per keer toch?
Maar ja, je hebt het wel gegeven, tis Big Momma's like father like son (deel 3 dus)
catfish +1
quote:[personage]'s speech before he fights [personage]'s men in the bar is taken from Genesis 3:17-19. This is where God expels Adam and Eve from the Garden of Eden.
quote:Aside from the film's title, [personage] is identified by name only three times. Once, when it appears on a K-Mart name tag inside his backpack, again when [personage] introduces himself at Alcatraz Island, lastly on the "head stone" in the end sequence.
quote:The reason the cannibals' hands shake is because they suffer from Kuru disease. a form of Kreutzfeld Jakob Disease caused by eating human flesh. This is known to cause the limbs to shake, which is why people check [personage]'s hands throughout the movie.
Altijd hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
wanhopige films...
daar weet Sands wel raad mee!
Trivia van welke filmquote:Althoughis an iconic figure for New York, the majority of the film was actually made in Los Angeles. Only two weeks' worth of location filming was done in the Big Apple.
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef catfish het volgende:
Sex and the City? (het verhaal is toch in NY dacht ik)
quote:Color costume considerations meant thatwas shot in front of a green screen, while
was shot in front of a blue one
quote:
quote:WILHELM SCREAM: Asenters the wrestling arena, the wrestler slams his opponent to the deck. The Wilhelm Scream is barely audible, but definitely there.
quote:Edward Norton was offered the role ofbut opted to Red Dragon instead.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:40 schreef catfish het volgende:
gokje: ene personage is groen en de andere blauw?
Spider-Man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |