Da's rap!quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Dopekoe het volgende:
De volgende keer deze vraag graag op een vrijdag als ik er wel ben doen, morgen bijvoorbeeld, dan is er hier op m'n werk bijna niemand aanwezig en ik kan ook creatief doen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:31 schreef Baszh het volgende:
Is dat een hint dat je een paint vraag wil DF?
Patrick Swayze?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:35 schreef Baszh het volgende:
Doen we wel als er meer mensen zijn
Welke acteur hoort bij deze films?
RD Red Dawn
TS
R Roadhouse
PF
TS = The Siege ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:35 schreef Baszh het volgende:
RD
TS
R
PF
RD Raw Deal?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:35 schreef Baszh het volgende:
RD
TS
R
PF
Edward Norton?quote:
Stand Augustus 2011:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Edward Norton?
Death to smoochie
Keeping the faith
Welke film?quote:You know, this place makes me wonder...
Yeah, what's that, boss?
Which would be worse - to live as a monster? Or to die as a good man?
quote:Did you enjoy God's latest gift?
What?
God's gift. Your violence.
[:) looks at him blankly]When I came downstairs in my home, and I saw that tree in my living room, it reached out for me... a divine hand. God loves violence.
Jij geeft ook snel op he.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:08 schreef Dopekoe het volgende:
Komt me echt nergens bekend van voor...
Dus opgezocht: Nog niet gezien .... wel op m'n watchlist
Ik weet al snel of ik een film niet gezien hebquote:
Nope.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:19 schreef picodealion het volgende:
Het is een oudere vent in die laatste quote volgens mij, James Caan ofzo denk ik?
Het is niet Middle Men he?
quote:
Ja hier ook, moet ik nog even een keer ergens melden. Heel irritantquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:30 schreef DragonFodder het volgende:
Als ik iets typ, en vervolgens van pagina wissel, zonder te posten wordt mijn typwerk toch al gepost. Wat een rare bug.
Dit dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:37 schreef DragonFodder het volgende:
tweede woord is me. Engelse remake heet Let me in.
... me love.krijg hier steeds stack overflows.
Nee, de Engelse titel daarvan is Open Heart.quote:
Past bij haar middlename.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:42 schreef DragonFodder het volgende:
Wat een mooie... jurk heeft JLH aan.
Bij mij niet.quote:
Let vooral op dequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:43 schreef picodealion het volgende:
Sorry, dat is een slechte Nederlandse gewoonte. Land dus. Zweden.
De titel moet je niet te letterlijk vertalen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Let vooral op de![]()
ja, ik heb hem opgezocht. wist het toch niet
Niet amerikaanse films ken ik idd heel erg weinig van....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:47 schreef picodealion het volgende:
[..].
Heb ook zo mijn twijfels of Dopekoe deze kent, en Gill zegt geen tijd te hebben. Heel even afwachten dan en anders doe ik wel even iets anders gemakkelijkers.
Deze titel ken je wel, denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Niet amerikaanse films ken ik idd heel erg weinig van....
Doe maar een nieuwequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
Hier, Dopekoe.
Als je deze niet kent: shame on you en ik stel een nieuwe vraag.
[ afbeelding ]
Mooi op tijd Robbyquote:
Die 1e was al genoeg, maar ja ik ben dan ook fanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:39 schreef Dopekoe het volgende:
Zou ik er niet uihalen adhv de 1e 2 shots...
De 3e wel
ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef Dopekoe het volgende:
Dat shot heeft iets Hary Potter-igs over zich ....
pico+1quote:
quote:At the film's first test screening in Austin, Texas the audience gave the film a five minute standing ovation. The reaction was so overwhelming that Harvey Weinstein did not have the research firm conducting the screening pass out response cards.
quote:"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |