Sowieso na half 7, want om 6 uur komt altijd Ratjetoe, ja toch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:42 schreef MajorTom. het volgende:
hoe laat komt maja de bij weer op kindernet? ik vind dat een leuke tekenfilm.
Ja, wil je ook? Ik kan me nog een foto van jou herinneren dat je je spierballen liet zien, heb je meer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Chloro, je bent wel op de hossel-tour, niet?
Allebei niet, maar als je even wat geils vertelt kan daar wel wat verandering in gebracht worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:44 schreef Totaalzinloos het volgende:
Chloro ondertussen ook al naakt in bed?
Ik kan me alleen een reactie op drommeldaris herinneren, maar daar kwamen mn muscles niet goed uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wil je ook? Ik kan me nog een foto van jou herinneren dat je je spierballen liet zien, heb je meer?
Ik heb maar één hand nodig om te typenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allebei niet, maar als je even wat geils vertelt kan daar wel wat verandering in gebracht worden.
Ja, beetje jammer was dat, wel lekkere body verder hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kan me alleen een reactie op drommeldaris herinneren, maar daar kwamen mn muscles niet goed uit
Ben bang dat je geen ademhaling hoort als je daar op ligtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef MajorTom. het volgende:
midden in de nacht Dames met een maatje meer in kpd bekijken, nachtmerries voor het leven. hoewel die MsMessy wel sexy is ik wil mijn hoofd op haar buikje leggen en naar haar ademhaling luisteren en haar diep in de ogen kijken
Hmm nee, gaat 'm toch niet worden, sorry.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Ik heb maar één hand nodig om te typen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer was dat, wel lekkere body verder hoor.
Ik heb geen handen nodig om te typenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmm nee, gaat 'm toch niet worden, sorry.
Dat KPD is wel echt een feestje he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef MajorTom. het volgende:
midden in de nacht Dames met een maatje meer in kpd bekijken, nachtmerries voor het leven. hoewel die MsMessy wel sexy is ik wil mijn hoofd op haar buikje leggen en naar haar ademhaling luisteren en haar diep in de ogen kijken
probeer je nu te zeggen dat ik een vet hoofd heb en dat ze stopt met ademen als ik het gewicht van mijn hoofd op haar buik leg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ben bang dat je geen ademhaling hoort als je daar op ligt
Het is ook nooit goed hè :/quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmm nee, gaat 'm toch niet worden, sorry.
Ik ben al bezet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb geen handen nodig om te typen
platte konten, veel te grote tepels, buiken met zoveel vetrollen dat de navel er tussen verdwijntquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat KPD is wel echt een feestje he?
Je moet niet te makkelijk happen he, dan is de lol er vanafquote:
okequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef MajorTom. het volgende:
Pics.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
maar wel mn record squatten en pullups verbeterd gisteren
![]()
Vraag me wel af waarom hij daar sowieso wil kijkenquote:
Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:50 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
platte konten, veel te grote tepels, buiken met zoveel vetrollen dat de navel er tussen verdwijnt
Door al die verhalen wil ik er gewoon in verdomme.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:50 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
platte konten, veel te grote tepels, buiken met zoveel vetrollen dat de navel er tussen verdwijnt
quote:
Van mij squatend? Maar als je pics van mn harige benen wilquote:
Huh, waar hebben jullie het nou weer over?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:50 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
KPD.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Huh, waar hebben jullie het nou weer over?
Ik had een tijd terug gemaild en heb nou nog steeds geen toegang.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Door al die verhalen wil ik er gewoon in verdomme.
Wil je niet weten, straks ga je ook kijken. Gedoemd voor het leven, ik zeg jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
de sexy lichamen van KPDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet van jou squatend, als ik dat wil zien loop ik wel een rondje door de sportschool.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Van mij squatend? Maar als je pics van mn harige benen wil![]()
![]()
Van wat dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet van jou squatend, als ik dat wil zien loop ik wel een rondje door de sportschool.
Van je hete body, maar laat maar, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die Drommeldaris-achtige taferelen.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:54 schreef Totaalzinloos het volgende:
Mobiele fok versie heeft geen autorefresh
Drommeldaris was dik, en had geen musclesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van je hete body, maar laat maar, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die Drommeldaris-achtige taferelen.
Oh dat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van je hete body, maar laat maar, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die Drommeldaris-achtige taferelen.
Nee meen je dat nou?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:54 schreef Totaalzinloos het volgende:
Mobiele fok versie heeft geen autorefresh
Wie is Drommeldaris?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Drommeldaris was dik, en had geen muscles
Zo'n dude die pics van zichzelf maakte een paar dagen geledenquote:
Ik kom er alleen als er wordt geroepen dat er iets interessants gebeurdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom hij daar sowieso wil kijken
Nou, dik wil ik het nou niet noemen... Vormloos is een beter woord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Drommeldaris was dik, en had geen muscles
Nope, ik heb de nieuwequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is de mobiele FOK! versie bij jullie ook oranje/geel?
Ja dit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, dik wil ik het nou niet noemen... Vormloos is een beter woord.
Iedereen zat m een beetje te trollen dat ie er goed uit zag enzoquote:
Ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nee ik heb geen oude telefoonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij had wel een beetje een buikje toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, dik wil ik het nou niet noemen... Vormloos is een beter woord.
Oo, die heb ik niet gezien, was dat in nachtbagger?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo'n dude die pics van zichzelf maakte een paar dagen geleden
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, die heb ik niet gezien, was dat in nachtbagger?
Dat heb ik ook en net zo'n baard als Ahmedinejadquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hij had wel een beetje een buikje toch?
Ja, en geen schouders, weinig arm, wil er niet meer aan terug denken eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hij had wel een beetje een buikje toch?
BBquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:58 schreef Totaalzinloos het volgende:
Koop een iPhone of BB dan ben je sowieso baas!
Mensen die niet weten dat ze lelijk zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, en geen schouders, weinig arm, wil er niet meer aan terug denken eigenlijk.
Picsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ze lelijk zijn.
Ik post verdorie ook geen naaktpics van mezelf.
Op BB van m'n zusje is FOK! ook zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:58 schreef Totaalzinloos het volgende:
Koop een iPhone of BB dan ben je sowieso baas!
VW Golf, opgevoerd, verlaagd alles.quote:
Stuur eens foto van je.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:59 schreef amenth het volgende:
al zag ik het zelf
ik mag er best wel wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |