Sowieso na half 7, want om 6 uur komt altijd Ratjetoe, ja toch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:42 schreef MajorTom. het volgende:
hoe laat komt maja de bij weer op kindernet? ik vind dat een leuke tekenfilm.
Ja, wil je ook? Ik kan me nog een foto van jou herinneren dat je je spierballen liet zien, heb je meer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Chloro, je bent wel op de hossel-tour, niet?
Allebei niet, maar als je even wat geils vertelt kan daar wel wat verandering in gebracht worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:44 schreef Totaalzinloos het volgende:
Chloro ondertussen ook al naakt in bed?
Ik kan me alleen een reactie op drommeldaris herinneren, maar daar kwamen mn muscles niet goed uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wil je ook? Ik kan me nog een foto van jou herinneren dat je je spierballen liet zien, heb je meer?
Ik heb maar één hand nodig om te typenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allebei niet, maar als je even wat geils vertelt kan daar wel wat verandering in gebracht worden.
Ja, beetje jammer was dat, wel lekkere body verder hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik kan me alleen een reactie op drommeldaris herinneren, maar daar kwamen mn muscles niet goed uit
Ben bang dat je geen ademhaling hoort als je daar op ligtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef MajorTom. het volgende:
midden in de nacht Dames met een maatje meer in kpd bekijken, nachtmerries voor het leven. hoewel die MsMessy wel sexy is ik wil mijn hoofd op haar buikje leggen en naar haar ademhaling luisteren en haar diep in de ogen kijken
Hmm nee, gaat 'm toch niet worden, sorry.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Ik heb maar één hand nodig om te typen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer was dat, wel lekkere body verder hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |