bij een stroommeter werkt dit, alleen zodra je de magneet eraf haalt gaat hij harder draaien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:11 schreef Halcon het volgende:
Een Roemeense vriendin vertelde me dat de watermeter te manipuleren is met magneten. Ze zegt dat ze zelf regelmatig een magneet erop zet voor ze een douche neemt, zodat dat ding niet blijft draaien.
Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Zo ja, werkt het echt?
Draait die stroommeter wel langzamer door als die magneet actief is?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef densmee het volgende:
[..]
bij een stroommeter werkt dit, alleen zodra je de magneet eraf haalt gaat hij harder draaien.
En dit is ook nog eens de situatie waarin het echt zou werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef Razor21 het volgende:
Een douchebeurt of een fles water uit de supermarkt?
Een royale douchebeurt (100 liter) kost ¤ 0,10 en een liter water in de supermarkt kost gemiddeld bijna ¤ 1.
http://www.vitens.nl/overvitens/tarieventhuis/Pages/default.aspx
Je gaat echt geld besparen als je dit gaat doen ()
Ik ben gewoon benieuwd of het werkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef Razor21 het volgende:
Een douchebeurt of een fles water uit de supermarkt?
Een royale douchebeurt (100 liter) kost ¤ 0,10 en een liter water in de supermarkt kost gemiddeld bijna ¤ 1.
http://www.vitens.nl/overvitens/tarieventhuis/Pages/default.aspx
Je gaat echt geld besparen als je dit gaat doen ()
Ja, ze weten ook direct waar ik woon en zo...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een verrassing dat ze Roemeens is.![]()
Maar ik zou het maar niet doen. Nu al helemaal niet meer, nu je het online bekend hebt gemaakt.
Kan ik weleens vragen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:26 schreef BertusG het volgende:
Heeft die Roemeense vriendin ook nog goeie tips om een pinautomaat te skimmen?
IP-adres.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ze weten ook direct waar ik woon en zo...
Da's te cloaken en het is maar de vraag of Fok het uberhaupt geeft als een watermaatschappij er om vraagt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |