en ik dan?quote:
ik gebruik meestal haar hoofddoekquote:
2 dagen disnie? de horreurquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef FUFR het volgende:
Net terug van de financiële verkrachting genaamd disneyland
zaterdag mag ik weer
Ik was die altijd maar apartquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
en dan de sok opvrotten en in de wasmand gooien, leuk voor je moeder
Als ze zich niet onder de bank verstoptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:12 schreef -moppie- het volgende:
Spannend dagje vandaag Inu, krijgen we straks pics?
Disneyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 dagen disnie? de horreurSterkte
Die woont juist bij mij omdat ie geen vriendin meer heeft Henkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:36 schreef bleiblei het volgende:
Je bent bang dat de vriendin van je huisgenoot zwanger wordt van je sokken?
Pirates is toch wel geinig? Soort van Fata Morgana met thrillride stukjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ze zich niet onder de bank verstopt
[..]
DisneyZolang je de Pirates of the Caribbean en Peter Pan achtige attracties overslaat is het helemaal niet zo erg
Ja, maar de rij is heel langquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pirates is toch wel geinig? Soort van Fata Morgana met thrillride stukjes.
psiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:33 schreef bleiblei het volgende:
Ach, Disney is hartstikke leuk. Alleen afgrijselijk duur.
En natuurlijk kan niets tippen aan Efteling.
ah u heeft nog geen kinderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ze zich niet onder de bank verstopt
[..]
DisneyZolang je de Pirates of the Caribbean en Peter Pan achtige attracties overslaat is het helemaal niet zo erg
alle rijen zijn hier langquote:
Nee, maar wel ooit geweest en toen stonden we idd bij de attracties het langst in de rijquote:
In dat Movie Park zit de Rock n Rollacoaster, die het allerleukst is, daar was bij ons de rij maar 5 minutenquote:
oh ja dat wel hoor. maar toch ..quote:
saaiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
Wat over de kop gaat of ook maar lijkt op een achteraan krijg ik de dames niet in
Suf.. Nee, das is Disney idd niet leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
Wat over de kop gaat of ook maar lijkt op een achteraan krijg ik de dames niet in
moet je een keertje met mij gaan. Thrillridesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
Ik vind van die kermisattracties shit, die je gewoon alle kanten op gooien, daar word ik echt heel misselijk vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je een keertje met mij gaan. Thrillrides
't enige wat ik vertik zijn dingen die op de kop stil hangen, daar ontploft mijn hoofd van
Schip!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind van die kermisattracties shit, die je gewoon alle kanten op gooien, daar word ik echt heel misselijk van
En het schip
whehe herrieschupperquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:31 schreef Blueman het volgende:
Tibbe maakt het goed. Gisteren zouden we hem om 15.00u halen maar ze belde om 12.00u al dat hij klaarwakker was en herrie bleef maken.
Dus wij hem opgehaald en hoeft geen kap op. Oog ziet er nog wat rood uit maar is ook wel logisch als ze erin hebben zitten klooien. Hebben die klier die naar buiten kwam vastgehecht.
Nu moeten we vier maal daags zalven (dat is een feest... not) maar hij moet rustig doen. Dus niet continu spelen met Wyp.
Maar het ziet er al een stuk beter uit!
Nou, ik heb het gevoel dat er bij ons een heel team r8ality's zit. Wat een club incompetente...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
r8ality-attitudes
geen collega van r8ality zijn
Fout. Mijn probleem is niet incompetentie. Integendeel zelfs. Ik ben gewoon luiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, ik heb het gevoel dat er bij ons een heel team r8ality's zit. Wat een club incompetente...
Maar misschien lezen ze mee.
luiheid is ook een incompetentiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:23 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Fout. Mijn probleem is niet incompetentie. Integendeel zelfs. Ik ben gewoon lui.
luie vingeraars!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, ik heb het gevoel dat er bij ons een heel team r8ality's zit. Wat een club incompetente...
Maar misschien lezen ze mee.
right...ik 'mr. anaalfobie' steek een vingert in mijn aarsquote:
waar het hart vol van is.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
right...ik 'mr. anaalfobie' steek een vingert in mijn aars
bloed?quote:
in die van Artic?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gij steekt er meerdere vingers in?
Zelden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, in je eigenste of die van bb
in de aars van bb worden hele legoconstructies gestoken, dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, in je eigenste of die van bb
griezel....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:52 schreef r8v2 het volgende:
Volgens mij is SQ meer de ontvangende kant.
daar heb ik het nooit over gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
laten we even bij het onderwerp blijven, namelijk artic's aars.
met de mijne ook niet echt. Dat jij je gore fantasieen graag op mijn robuuste derrière projecteert verandert daar niets aanquote:
moet ik ff foto's maken van wat mijn aars kan fabriceren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
laten we even bij het onderwerp blijven, namelijk artic's aars.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met de mijne ook niet echt. Dat jij je gore fantasieen graag op mijn robuuste derrière projecteert verandert daar niets aan
van je aars dus niet UIT je aars hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet ik ff foto's maken van wat mijn aars kan fabriceren?
buttplug kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:58 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Maar jullie zijn opgehouden met die onzin?.
zijn we er ooit mee begonnen is de vraag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:58 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Maar jullie zijn opgehouden met die onzin?.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn we er ooit mee begonnen is de vraag.
Vind het wel aandoenlijk dat het zo leeft bij jullie allemaal
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:12 schreef ArTiC het volgende:
kunnen we je reet ook volgen op twitter SQ?
dus twitter volgt ook jouw nek?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:17 schreef r8v2 het volgende:
SQ aars is zo groot dat Twitter zelf hem volgt
dat was het volgende grapje wat ik wilde maken...en mijn piemelquote:
Nee, wel mijn piemelquote:
Die is ook het probleem. Maar kan helaas niet mijn oplossing wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:29 schreef -moppie- het volgende:
ik zou het probleem gaan zoeken bij degene die boven zo'n club van incompetenten staat.
nu heb ik een foto van FUFR in mijn kop zittenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben meeeeeegamindy, ik ben meeeeeegamindy
Ja, in dat pakjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu heb ik een foto van FUFR in mijn kop zitten
hoezo, ik komt 10 keer achtermekaar dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef ArTiC het volgende:
Als je aan die foto denkt tijdens seks kan je wel uren je orgasme uitstellen....
weet ik toch...ben er zelf bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoezo, ik komt 10 keer achtermekaar dan.
Vrouwen die tien keer achter elkaar wegrennen. r8's levenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:15 schreef r8v2 het volgende:
Vrouwen die tien keer achter elkaar komen. Hoax.
't kan wel hoor!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:15 schreef r8v2 het volgende:
Ik zit nog maar bij driequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vrouwen die tien keer achter elkaar wegrennen. r8's leven
lukt het je niet om het voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:15 schreef r8v2 het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:
ik stelde een normale vraagquote:
twintigersquote:
Dertigers zonder relatiequote:
Schijtluis, zijn ze allebei 'los'?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:21 schreef Inu het volgende:
Het gaat wel ok hierDot blaast en gromt en vindt het maar eng, Arwen trekt zich er niks van aan
Waar is Pixel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:21 schreef Inu het volgende:
Het gaat wel ok hierDot blaast en gromt en vindt het maar eng, Arwen trekt zich er niks van aan
Ja, ze luistert wel erg goed naar der naam, dus misschien blijft t toch Arwenquote:
Jup, Dot een snoepje gegeven en toen Arwen losgelatenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Schijtluis, zijn ze allebei 'los'?
Als ik kutkat zeg reageert ze vast ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ze luistert wel erg goed naar der naam, dus misschien blijft t toch Arwen
[..]
Jup, Dot een snoepje gegeven en toen Arwen losgelaten
Nee, ze zijn allebei in de huiskamerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef -moppie- het volgende:
Zijn ze wel bij elkaar in de buurt of is Dot gevlucht?
ik heb ook een huisdierquote:
ook geen filmpjes van de trucjes die mijn huisdier kan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, we hoeven geen pics van je piemol te zien
Misschien r8quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook geen filmpjes van de trucjes die mijn huisdier kan?
fijn weekend r8quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:41 schreef r8v2 het volgende:
Val toch allemaal een eind dood ofzo.
Ik ga naar huis.
ruilen tegen its a.small world ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben meeeeeegamindy, ik ben meeeeeegamindy
quote:
ah, komt helemaal goed dus! Fijn!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:21 schreef Inu het volgende:
.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!1111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dertigers die vrijgezel zitten weg te kwijnen achter de laptop
kort wel die dan ookquote:
Dot krijgt vanzelf dorst en honger! Komt goed anders waren ze elkaar al lang aangevlogen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef Inu het volgende:
Ja, Arwen wil wel spelen, die maakte al aanstalten, maar Dot gaat gewoon meteen blazen en grommen als ze binnen een straal van een meter komtEn Dot doet ook niks anders dan alles in de gaten houden, speelt niet, eet niet, drinkt niet... Ik denk dat ze elkaar vannacht nog wel gaan tegenkomen
Die zijn wel tof iddquote:
Preciesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dot krijgt vanzelf dorst en honger! Komt goed anders waren ze elkaar al lang aangevlogen!
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dot krijgt vanzelf dorst en honger! Komt goed anders waren ze elkaar al lang aangevlogen!
Natuurlijk, Dot moet effe wennen aan nog een levend mauwend en kroelend beestje in huis die aandacht van haar personeel krijgt! Arwen/Pixel of Gwrn is een mooi beestjequote:
Nee joh, gewoon een hele oude opengeritste slaapzak die ik misbruik op de bankquote:
valt mee dat het niet een of ander gewoven peruaanse lapjesding isquote:
Dat hebben die van ons ook gedaan totdat de onderkant van de bank kapot/weg was.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:31 schreef Inu het volgende:
Ok, Arwen's hobby is om op haar rug onder de bank te gaan, zich met haar nagels rond te trekken en dan het liefst met een aanloop onder de andere bank te vliegen...Gek ding
Ach, de banken zijn toch aan vervanging toequote:Op zondag 7 augustus 2011 11:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat hebben die van ons ook gedaan totdat de onderkant van de bank kapot/weg was.
eensquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
je haakt, je breit en je vilt, hippie!
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:37 schreef FUFR het volgende:
Op en neer naar parijs. geen probleem .
rijden tussen franse maniakken. geen probleem .
Terug in Eindhoven even naar de friettent. 1000 euro blikschade
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
idd, ben je een oude volvo tegengekomen die jou een lesje wilde leren fufr?
wat heb je tegen fufr?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
bakkes!quote:
een muurtje wat er niet thuis hoorde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, net terug uit Parijs, effe chinees en friet halen bij de Panda. friet vergeten.. enzovoort.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
hebben jullie nog een frietchinees?
Kan niet, want is in Engeland. Voorts zie je ook hoe goed ie stenen tegen kan houdenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
bakkes!
zo zag de laatste volvo die ik gezien heb eruit!
[ afbeelding ]
disneyquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:41 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Kan niet, want is in Engeland. Voorts zie je ook hoe goed ie stenen tegen kan houden.
muurtje was 50 cm hoog en ik reeds achteruit. ( heb het idee ook dat ie er voor sprongquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:51 schreef r8v2 het volgende:
Maar het is natuurlijk ook wel heel moeilijk om een muurtje te missen.
Je bent net m'n moeder. Ja ze remden ineens, ik kon er niets aan doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
muurtje was 50 cm hoog en ik reeds achteruit. ( heb het idee ook dat ie er voor sprong)
nieuwe bumper nodig en klein deukje in eh.. wielbak ofzo.
valt reuze mee maar bumps in zwart zijn duur.
COLT welk schadebedrijf wil ik?
Smits in Nuenen is zo uit de buurt..
ik ga mezelf niet eens verdedigen tegen ditquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:01 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Je bent net m'n moeder. Ja ze remden ineens, ik kon er niets aan doen. Iets met afstand en opletten.
verstandigquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga mezelf niet eens verdedigen tegen dit
Dat smalle streepje in het midden, links van parking. reed achteruit vanuit de friettent links.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:09 schreef r8v2 het volgende:
Ik zie geen muurtje in de buurt van de parkeervakken
Ik snap het niet, maar desondanks vind ik het knap dat je tegen een muurtje aanrijdt waar je helemaal niet in de buurt hoeft te komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat smalle streepje in het midden, links van parking. reed achteruit vanuit de friettent links.
nee, komt geen paint van.heb wel een feateau
ik ging achterom en fuk jou hequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, maar desondanks vind ik het knap dat je tegen een muurtje aanrijdt waar je helemaal niet in de buurt hoeft te komen.
Ik ga speciaal voor jou straks daar even kijken om te zien hoe slecht je kan inschatten makkelijk het is om het ding te rakenquote:
be gentle to miequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou straks daar even kijken om te zien hoe slecht je kan inschatten makkelijk het is om het ding te raken.
En er is maar 1 persoon die het hele pand schoonmaakt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
lol, er hangt hier in elke WC een aftekenlijst voor de schoonmaak waarop ze dan moeten opschrijven hoe laat ze de plee hebben gepoetst. Nu wist ik al dat die niet helemaal serieus worden ingevuld, aangezien de lijst al 3 weken op dagelijks 8:15 en 12:30 wordt afgetekend (zo stipt is niemand, plus dat ze meestal om 10 uur staan te poetsen).
Maar ik ging net ff plassen op een andere verdieping in een andere vleugel en daar was die lijst in precies hetzelfde handschrift òòk op 8:15 afgetekendIk bedoel, doe dan nog een bèètje moeite om het geloofwaardig te maken
dat niet, maar wel 1 persoon met datzelfde handschrift en handtekening gok ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En er is maar 1 persoon die het hele pand schoonmaakt?
Gij het de blaadjes ook nog naast mekaar gehouwe?!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat niet, maar wel 1 persoon met datzelfde handschrift en handtekening gok ik
ja, uiteraard.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gij het de blaadjes ook nog naast mekaar gehouwe?!
ik ben geen NSB-ertquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nou, dan inscannen en mailen naar schoonmaakbedrijf!
Jij beweert dat er wordt gelogen. Niet oordelen als je het niet zeker weet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben geen NSB-ert![]()
vind het gewoon raar, hou dan geen lijst bij als je 'm toch vol liegt
whehequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij beweert dat er wordt gelogen. Niet oordelen als je het niet zeker weet.
en dat doe je anders nooit?!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ach, ik dacht, ik doe eens met de meute mee
had dan doorgelopen stom mensquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
godver, ik haat dit weer. Ik kei honger, dus toch ff naar de AH lopen, ben ik halverwege barst er toch een kutbui los
dus nu moet ik noodgedwongen honger lijden tot 6 uur
dan had ik 3 keer meer water op mijn porem gehadquote:
ruzie is leuk, valt er in ieder geval iets te beleven hier!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:24 schreef r8v2 het volgende:
Het is maar goed dat hondenfoto's niet multi-interpretabel zijn, anders kregen we daar ook nog ruzie over.
is het nu meteen weer een wij versus zij verhaal?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ruzie is leuk, valt er in ieder geval iets te beleven hier!
maar oordelen is stom, wij mogen ook niet oordelen over bijv. uitzendkrachten en zulks dus mag er ook niet geoordeeld worden over een geschreven briefje door een schoonmaker. Je mag klagen wanneer je remsporen niet zijn uitgewist terwijl er op het briefje staat dat er tussen de keer dat je hebt gescheten en dan gepoetst is.
ga naar usine ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan had ik 3 keer meer water op mijn porem gehad
en ik heb gisteren mijn haar geverfd, dus zat er niet zo op te wachten.
Morgen neem ik genoeg brood mee
wij versus zij, hoe kom je erbij! ik tegen de rest die zich aangesproken voelt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het nu meteen weer een wij versus zij verhaal?
Ik constateer gewoon harde feiten dat er gelogen wordt op de aftekenlijst van de schoonmaak.harde feiten hebben niets met ongeoorloofd oordelen te maken.
leuk feitquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, zo druk maak ik me er verder niet om, 't leek me gewoon een leuk feit om te delen. Als ik had geweten dat het zoveel emoties zou oproepen had ik het lekker voor me gehouden
gelukkig!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
whatever meid, geen idee waarom je het zo graag opzoekt maar mijn zegen heb je, jij wint!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:57 schreef FUFR het volgende:
ik word dubbel gestraft
niet alleen heb ik schade aan auto en ego, krijg ik ook nog een mountainbike kado bij 1000+ schade
als ie het nog doet is alles ok, doe er een tampon omheen dan heb je iets origineelsquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:51 schreef Inu het volgende:
Mijn collega heeft nu ook mijn USB stick gemoldZe heeft hem op de een of andere manier uit elkaar gekregen en vervolgens de printplaat er weer schuin ingeduwd... echt..
eh.. ik?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel een beetje een rare actie... wie rijdt er nu expres 1000 euro schade?
Nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ie het nog doet is alles ok, doe er een tampon omheen dan heb je iets origineels
Bij die club die ik je gepmt heb?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:57 schreef FUFR het volgende:
ik word dubbel gestraft
niet alleen heb ik schade aan auto en ego, krijg ik ook nog een mountainbike kado bij 1000+ schade
dan haak je iets ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet
http://fun.marinov.net/sh(...)tick+-+Tampon&tt=dir
Maar waarom dan?... Ik snap de link niet zo goed..quote:
Nou, dat valt ook wel mee... Vind het vooral jammer, want het is een tof ding en hij is echt van mij, niet van mn werk. Ga vanavond wel kloten om te kijken of ik de printplaat chirurgisch kan verwijderen en recht erin kan doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef r8v2 het volgende:
En nou heb jij meer werk!!!hahaheinszweipolizei:D:D!~!!
Weet ik, vandaar mijn vraagquote:
huh dames? hier?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:53 schreef Inu het volgende:
Zijn er hier dames die aan 'echte' diëten doen? ik bedenk me nu ineens dat de damespopulatie hier best klein isIk heb regelmatig gehoord dat je met minder suikers en minder koolhydraten wat energieker bent, dus dat lijkt me wel wat om uit te proberen, maar helemaal stoppen met koolhydraten gaat hem niet worden, maar hoe pak je dat dan aan? Gewoon minder aardappeltjes/brood/rijst/pasta eten of alleen bij het avondeten bijv? En qua suikers, mag fruit dan wel gewoon of moet je daar ook vanaf blijven? Het gaat me dus niet om afvallen, maar wat minder moe worden
omdat ze dik isquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Weet ik, vandaar mijn vraag
En het is ook niet zo dat ik compleet suikervrij wil eten, maar gewoon minder
Het kan geen toeval zijn dat regen gewoon neger is maar dan achterstevoren.quote:
Sigma trekker?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef bleiblei het volgende:
Yeah, ben aangewezen als 1 van de lean, six sigma trekkers van de sector
BB: Jep, exactlyquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sigma trekker?
Heeft dat iets met schilderen te maken?
Schop er nog een deuk in.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:57 schreef FUFR het volgende:
ik word dubbel gestraft
Ik hoor juist veel over agile/scrum tegenwoordig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef bleiblei het volgende:
Six Sigma & Lean zijn trouwens methodes om bedrijfsprocessen te optimaliseren.
Six Sigma is ontwikkeld door Motorola en Lean is de befaamde methode ontwikkeld door Toyota. Erg populair momenteel binnen grote multinationals en staat ook verrekte goed op je CV. Ben er alleen wel een beetje allergisch voor.
Je bent voorspelbaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef r8v2 het volgende:
Processen
Bedrijfsprocessen
Bedrijfsprocesoptimalisatie
Elkaar in stand houden over het elkaar in stand houden. Zodat dat in stand gehouden kan worden.
ik heb dat muurtje niet gezien. ook niet achterafquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:15 schreef r8v2 het volgende:
.
Ik ben naar het betreffende pismuurtje wezen kijken en viel bijna van het lachen van m'n scooter.
Een heel stuk eruit en wat ik al zei, daar kom je normaal met je auto (laat staan achteruit!) niet echt in de buurt.
Leuk detail, de friettent zit aan de andere kant van het winkelcentrumpje.
ja hey ik had in parijs al genoeg gelopenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:15 schreef r8v2 het volgende:
.
Ik ben naar het betreffende pismuurtje wezen kijken en viel bijna van het lachen van m'n scooter.
Een heel stuk eruit en wat ik al zei, daar kom je normaal met je auto (laat staan achteruit!) niet echt in de buurt.
Leuk detail, de friettent zit aan de andere kant van het winkelcentrumpje.
Zie pm. Als je naar het eerste adres gaat zullen ze zeggen: Hey dikke, ik dacht dat je een Astra had.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef bleiblei het volgende:
Welke schadedude had je gepm't Coltz? Ik heb ook nog een deukje.
Heb je ook een blackberry?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef r8v2 het volgende:
Op de terugweg over de Anthony Fokkerweg werd ik ineens aangesproken door een of andere plamuurteef vanuit een Polo Slowmotion. Of ik haar nog kende van anderhalf jaar geleden een keer met uitgaan. Of het nu serieus was of een dom geintje, kansloos was het dat ik op de scooter meer aanspraak heb dan in een Volvo.
Ach rot op. Pak ITIL par exemple. Hele cursussen, masterclasses en weetikveel allemaal meer. Heilig op je CV. En hoeveel bedrijven doen het volgens het boekje? Ginne innequote:
ITIL is gewoon echt een basis methodetje voor beheerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ach rot op. Pak ITIL par exemple. Hele cursussen, masterclasses en weetikveel allemaal meer. Heilig op je CV. En hoeveel bedrijven doen het volgens het boekje? Ginne inne. Want dan kost het ineens teveel en is het omslachtig
. Gelukkig hebben ze dan wel weer een lam excuus om urenlang te vergaderen waarom het incidentmanagement (of change management, of die 68 anderen) niet goed loopt.
Nou ik wel! Spendeer maar wat minder tijd aan regeltjes en procedures en meer aan het probleem zelf: kennis en ervaring...
IPhone?quote:
Resultaten? Dat er zoveel en zoveel calls binnen die en die termijn zijn opgelost en hoeveel tijd eraan besteed is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ITIL is gewoon echt een basis methodetje voor beheer.
Als je daar cursussen e.d. voor nodig hebt....![]()
Wat overigens best netjes draait bij ons. Heb ik mijn huidige baan aan overgehouden. In 1 jaar van een ongeorganiseerde bende, netjes draaiende incidentmanagement neergezet. Hogere oplosgraad, de klant wist na 10 jaar eindelijk wat er nu eigenlijk gedaan werd bij IT en het management kon sturen op resultaten ipv. onderbuikgevoel en wandelganggelul.
Agile & Scrum is een softwareontwikkelding. Iteratief bouwen. Krijg je projecten zonder einde vanquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik hoor juist veel over agile/scrum tegenwoordig.
Is dat net zoiets als een citroën C1?quote:
Hoezo klopt daar geen jota van?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Resultaten? Dat er zoveel en zoveel calls binnen die en die termijn zijn opgelost en hoeveel tijd eraan besteed is?
Lollig dat daar altijd iedereen intrapt want er klopt nooit geen jota van...
Er zit een koplamp op en het is een instappertje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een citroën C1?
En daar heb je mijn punt. Ondanks procedures, regeltjes en etc doen mensen het werk. Dus als mensen hun kont afvegen met die regeltjes en processen heb je er nog niets aan...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoezo klopt daar geen jota van?
Hangt dat niet van de volwassenheid van de afdeling af?
Sinds wanneer maak jij je druk om de negertjes in afrika?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:40 schreef r8v2 het volgende:
In Afrika sterven nog dagelijks duizenden mensen. We weten nog geen kip van het heelal. Mensen zijn meer en meer ongelukkig en schijnbaar zijn we het milieu aan het kapotmaken.
Maar gelukkig heeft er iemand heel hard zitten nadenken hoe tiepmiep X tien minuten per dag kan winnen door iets te automatiseren in een documentje.
Heb je enig idee waar jij je geld mee verdient?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:40 schreef r8v2 het volgende:
In Afrika sterven nog dagelijks duizenden mensen. We weten nog geen kip van het heelal. Mensen zijn meer en meer ongelukkig en schijnbaar zijn we het milieu aan het kapotmaken.
Maar gelukkig heeft er iemand heel hard zitten nadenken hoe tiepmiep X tien minuten per dag kan winnen door iets te automatiseren in een documentje.
Algemeen voorbeeld huilie. Misschien moeten ze wat meer fileprocessen optimaliseren. Of geldbesparingsprojecten wat beter vormgeven. Zodat er niet de hele dag loze raamstaarders boeken en documenten gaan inscannen die nooit geen hond leestquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je druk om de negertjes in afrika?
Wat onaardig over Inu...dat zei je vast niet toen je nog kans dacht te hebben bij haarquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Algemeen voorbeeld huilie. Misschien moeten ze wat meer fileprocessen optimaliseren. Of geldbesparingsprojecten wat beter vormgeven. Zodat er niet de hele dag loze raamstaarders boeken en documenten gaan inscannen die nooit geen hond leest.
Door de gulden middenweg te zoeken tussen efficient en flexibel krijg je 9 op de 10 man mee in dergelijke zaken. Die ene r8al die niet mee wil werken zet je in een hoekje en laat je gewoon inefficient door rommelen in de marge tot zijn pensioen en dan ben je er van af.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En daar heb je mijn punt. Ondanks procedures, regeltjes en etc doen mensen het werk. Dus als mensen hun kont afvegen met die regeltjes en processen heb je er nog niets aan...
Van die 30.000 doen er 29.500 tien minuten extra pauze houden. Of hun nagels vijlen. Of hun sociale media in de gaten houdenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar jij je geld mee verdient?
En heb je enig idee wat 30.000 x 10min x 225 keer oplevert.
Aandoenlijk die roze wolkquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Door de gulden middenweg te zoeken tussen efficient en flexibel krijg je 9 op de 10 man mee in dergelijke zaken. Die ene r8al die niet mee wil werken zet je in een hoekje en laat je gewoon inefficient door rommelen in de marge tot zijn pensioen en dan ben je er van af.
Klopt. I'm only human.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat onaardig over Inu...dat zei je vast niet toen je nog kans dacht te hebben bij haar
Kijk, en daar heb je het verschil tussen ambtenarij/overheid die voornamelijk geld opmaken en bedrijven die geld moeten verdienen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Algemeen voorbeeld huilie. Misschien moeten ze wat meer fileprocessen optimaliseren. Of geldbesparingsprojecten wat beter vormgeven. Zodat er niet de hele dag loze raamstaarders boeken en documenten gaan inscannen die nooit geen hond leest.
Tegenvaller...ik dacht dat je buitenaards was.quote:
Ben je ooit verder gekomen dan systeembeheer?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:47 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Aandoenlijk die roze wolk. Ik heb inmiddels zoveel geklaag, gezeur en gepiep meegemaakt dat ik inmiddels wel weet dat gemiddeld 95% r8als zijn
.
Ondanks alle mooie procesverbeteringen:quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kijk, en daar heb je het verschil tussen ambtenarij/overheid die voornamelijk geld opmaken en bedrijven die geld moeten verdienen.
Haha. Ik had het niet eens over automatisering. Ondanks dat ik 99% van de tijd achter een beeldscherm zit heb ik altijd redelijk snel een beeld van de organisatie waar ik zit. En dat is 99% altijd hetzelfde...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben je ooit verder gekomen dan systeembeheer?.
Je weet wel, dat afvoervat van mensen die ze in de marge laten rommelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |