en ik dan?quote:
ik gebruik meestal haar hoofddoekquote:
2 dagen disnie? de horreurquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef FUFR het volgende:
Net terug van de financiële verkrachting genaamd disneyland
zaterdag mag ik weer
Ik was die altijd maar apartquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
en dan de sok opvrotten en in de wasmand gooien, leuk voor je moeder
Als ze zich niet onder de bank verstoptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:12 schreef -moppie- het volgende:
Spannend dagje vandaag Inu, krijgen we straks pics?
Disneyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 dagen disnie? de horreurSterkte
Die woont juist bij mij omdat ie geen vriendin meer heeft Henkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:36 schreef bleiblei het volgende:
Je bent bang dat de vriendin van je huisgenoot zwanger wordt van je sokken?
Pirates is toch wel geinig? Soort van Fata Morgana met thrillride stukjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ze zich niet onder de bank verstopt
[..]
DisneyZolang je de Pirates of the Caribbean en Peter Pan achtige attracties overslaat is het helemaal niet zo erg
Ja, maar de rij is heel langquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pirates is toch wel geinig? Soort van Fata Morgana met thrillride stukjes.
psiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:33 schreef bleiblei het volgende:
Ach, Disney is hartstikke leuk. Alleen afgrijselijk duur.
En natuurlijk kan niets tippen aan Efteling.
ah u heeft nog geen kinderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ze zich niet onder de bank verstopt
[..]
DisneyZolang je de Pirates of the Caribbean en Peter Pan achtige attracties overslaat is het helemaal niet zo erg
alle rijen zijn hier langquote:
Nee, maar wel ooit geweest en toen stonden we idd bij de attracties het langst in de rijquote:
In dat Movie Park zit de Rock n Rollacoaster, die het allerleukst is, daar was bij ons de rij maar 5 minutenquote:
oh ja dat wel hoor. maar toch ..quote:
saaiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
Wat over de kop gaat of ook maar lijkt op een achteraan krijg ik de dames niet in
Suf.. Nee, das is Disney idd niet leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
Wat over de kop gaat of ook maar lijkt op een achteraan krijg ik de dames niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |