en ik dan?quote:
ik gebruik meestal haar hoofddoekquote:
2 dagen disnie? de horreurquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef FUFR het volgende:
Net terug van de financiële verkrachting genaamd disneyland
zaterdag mag ik weer
Ik was die altijd maar apartquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
en dan de sok opvrotten en in de wasmand gooien, leuk voor je moeder
Als ze zich niet onder de bank verstoptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:12 schreef -moppie- het volgende:
Spannend dagje vandaag Inu, krijgen we straks pics?
Disneyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 dagen disnie? de horreurSterkte
Die woont juist bij mij omdat ie geen vriendin meer heeft Henkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:36 schreef bleiblei het volgende:
Je bent bang dat de vriendin van je huisgenoot zwanger wordt van je sokken?
Pirates is toch wel geinig? Soort van Fata Morgana met thrillride stukjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ze zich niet onder de bank verstopt
[..]
DisneyZolang je de Pirates of the Caribbean en Peter Pan achtige attracties overslaat is het helemaal niet zo erg
Ja, maar de rij is heel langquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pirates is toch wel geinig? Soort van Fata Morgana met thrillride stukjes.
psiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:33 schreef bleiblei het volgende:
Ach, Disney is hartstikke leuk. Alleen afgrijselijk duur.
En natuurlijk kan niets tippen aan Efteling.
ah u heeft nog geen kinderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ze zich niet onder de bank verstopt
[..]
DisneyZolang je de Pirates of the Caribbean en Peter Pan achtige attracties overslaat is het helemaal niet zo erg
alle rijen zijn hier langquote:
Nee, maar wel ooit geweest en toen stonden we idd bij de attracties het langst in de rijquote:
In dat Movie Park zit de Rock n Rollacoaster, die het allerleukst is, daar was bij ons de rij maar 5 minutenquote:
oh ja dat wel hoor. maar toch ..quote:
saaiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
Wat over de kop gaat of ook maar lijkt op een achteraan krijg ik de dames niet in
Suf.. Nee, das is Disney idd niet leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
Wat over de kop gaat of ook maar lijkt op een achteraan krijg ik de dames niet in
moet je een keertje met mij gaan. Thrillridesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:17 schreef FUFR het volgende:
Ik vind van die kermisattracties shit, die je gewoon alle kanten op gooien, daar word ik echt heel misselijk vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je een keertje met mij gaan. Thrillrides
't enige wat ik vertik zijn dingen die op de kop stil hangen, daar ontploft mijn hoofd van
Schip!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind van die kermisattracties shit, die je gewoon alle kanten op gooien, daar word ik echt heel misselijk van
En het schip
whehe herrieschupperquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:31 schreef Blueman het volgende:
Tibbe maakt het goed. Gisteren zouden we hem om 15.00u halen maar ze belde om 12.00u al dat hij klaarwakker was en herrie bleef maken.
Dus wij hem opgehaald en hoeft geen kap op. Oog ziet er nog wat rood uit maar is ook wel logisch als ze erin hebben zitten klooien. Hebben die klier die naar buiten kwam vastgehecht.
Nu moeten we vier maal daags zalven (dat is een feest... not) maar hij moet rustig doen. Dus niet continu spelen met Wyp.
Maar het ziet er al een stuk beter uit!
Nou, ik heb het gevoel dat er bij ons een heel team r8ality's zit. Wat een club incompetente...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
r8ality-attitudes
geen collega van r8ality zijn
Fout. Mijn probleem is niet incompetentie. Integendeel zelfs. Ik ben gewoon luiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, ik heb het gevoel dat er bij ons een heel team r8ality's zit. Wat een club incompetente...
Maar misschien lezen ze mee.
luiheid is ook een incompetentiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:23 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Fout. Mijn probleem is niet incompetentie. Integendeel zelfs. Ik ben gewoon lui.
luie vingeraars!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, ik heb het gevoel dat er bij ons een heel team r8ality's zit. Wat een club incompetente...
Maar misschien lezen ze mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |