Die wat ik op het oog heb, is echt zo'n ouderwets rijg korset met ijzeren balijnen e.d.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef Running_free het volgende:
Ik wil eigelijk gewoon een simpel (kunst)leren corset, ben plaatje aan het zoeken.
Wtfquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
verrek...EM heeft zelf ook een corset
[ afbeelding ]
vergeet de wodka niet in het receptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
Haha die TT: men neme een corset
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vergeet de wodka niet in het recept
die lijkt niet eens een beetjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
In de pan dan, alles daarbuitenquote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In de pan dan, alles daarbuiten
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik wilde net iets zeggen over mijn afkeer voor te dikke mensen in een corset, met van dat uitpuilende vlees.
quote:
Rollade op mijn bord is ook goed, maar in het wild rondlopende rollades ieuwquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In de pan dan, alles daarbuiten
* heloef sluit zich hier bij aan.quote:
zoalng ik geen pics zie stel ik het me wel zo voor bij jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef Running_free het volgende:
Heel bah
Zo zal het er bij mij niet uit zien.
Maar de echt ouderwetse corsetten die snoer je ook heel hard aan, en dat zie ik persoonlijk niet zo zitten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat ik op het oog heb, is echt zo'n ouderwets rijg korset met ijzeren balijnen e.d.. Mooier dan corsetten met kunststof balijnen, die vervormen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoalng ik geen pics zie stel ik het me wel zo voor bij jou
Godver, die foto zou je niet delen manquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
ik doe ze nooit dichtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie trekken echt weer alle registers open he...
Is 1.80 en 63 kilo, mag van mijzelf nog wel paar kilo bij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoalng ik geen pics zie stel ik het me wel zo voor bij jou
ik wilde zo graag die mooie wenkbrauwen van je laten zienquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godver, die foto zou je niet delen man
Klopt. Op het corset dat ik wil zit echter wel een aansnoer limietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Running_free het volgende:
[..]
Maar de echt ouderwetse corsetten die snoer je ook heel hard aan, en dat zie ik persoonlijk niet zo zitten.
Dear god.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
ja?quote:
EM ookquote:
Nee.. is kloon een dude?quote:
Anders is het wel een heel lelijk wijf.quote:
Die zijn er toch ook?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders is het wel een heel lelijk wijf.
Ja. Nogalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een schok moet dit zijn. Sterkte
.
alleen bij vrouwenquote:
dan moet er wel heul veul inzitten bij jouquote:
quote:
Dat weet ik, maar die bedoelen het anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is iets wat alleen lelijkerds zeggen.
Dank jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan moet er wel heul veul inzitten bij jou
En wat mensen tegen lelijkerds zeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar die bedoelen het anders.
Had je deze nog gezien? 1:46..
quote:
Het is de schuld van Disney!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja waarom zeg je zoiets dan ook? Muts.
Disney verpest de wereld.quote:
Nee, dat zijn negers, die verpesten de wereld.quote:
Kweel een liedje, misschien helpt hetquote:
Beauty and the Beast heeft mij dus gewoon voor altijd vernaggeltquote:
Ik ga voor het liedje bij de boomquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kweel een liedje, misschien helpt het
Zei hij tegen een neger.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, dat zijn negers, die verpesten de wereld.
Je verpest de wereld!quote:
SPOILER: Manjana :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardlopen. Je mist maar een beetje slaap en je voelt je toch beter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
ik twijfel...morgenochtend voor het werk hardlopen of toch uitslapen tot 7
Leugens.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Techno het volgende:
SPOILER: Manjana :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van jou?!SPOILER: Manjana :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vette boxen man.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
Worden morgen geleverd, had ze dinsdag al gekocht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:38 schreef El_Matador het volgende:
Van jou?!
Wat een vette boxen man.
quote:
SPOILER: Met bijpassende versterker uiteraard O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Alhoewel zo'n half uitkomende tweeter er leuk uitziet vraag ik me af hoeveel problemen dit gaat geven met diffractie - en of je dit kan horen. Nou ja, tuurlijk kun je het horen, maar of het je ook opvalt/irriteert.SPOILER: Manjana :9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef Techno het volgende:
[..]En daar ging de rust van de burenSPOILER: Met bijpassende versterker uiteraard O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat hadden ze al niet... heb al redelijk wat zooi staan.quote:
Mijn buren hebben geen rust nodig overdag, dan maken ze misschien snachts niet zo een kabaal...... Ik wil ook zulke speakers !!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar ging de rust van de buren
Ze klinken geweldig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
Alhoewel zo'n half uitkomende tweeter er leuk uitziet vraag ik me af hoeveel problemen dit gaat geven met diffractie - en of je dit kan horen. Nou ja, tuurlijk kun je het horen, maar of het je ook opvalt/irriteert.
Ja, dat vind ik ook, daarom heb ik de zwarte uitvoering ook gekocht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:46 schreef Running_free het volgende:
Zwart zijn ze mooier als dat houtkleurtje daar
Ligt natuurlijk ook aan je interieur.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:46 schreef Running_free het volgende:
Zwart zijn ze mooier als dat houtkleurtje daar
Dat overigens ook.quote:
Holy Cow. Mooie set man. Goed feestje bij jou dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Worden morgen geleverd, had ze dinsdag al gekocht.
Mijn interieur is voornamelijk teak... hout dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
Ligt natuurlijk ook aan je interieur.
Mooie bakken zijn dat toch!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19] heeft deze versterker gekocht
[/me]
[ afbeelding ]
Ga je nu al tweetertjes frituren?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Holy Cow. Mooie set man. Goed feestje bij jou dus.
Ik ben je even kwijt...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooie bakken zijn dat toch!
[..]
Ga je nu al tweetertjes frituren?
sci-fi topicquote:
Dat kan je wel zeggen. EN in Japan gemaakt en dus niet door Denon uitbesteed zoals de goedkopere modellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooie bakken zijn dat toch!
Blijf jij altijd net zo klein dan?quote:
ik ben al sinds mijn geboorte 1m84quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijf jij altijd net zo klein dan?
Zonde man.
Je moest eens weten hoeveel mensen met "hangende pootjes" terugkomen met de melding dat hun tweeter zomaar overleden is. Jaaa, er was wel een feestje, maar we hebben niet hard gedraaid hoor!quote:
Dat hangt ervan af wat je dit weekend gaat doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef Running_free het volgende:
Nog even en dan slapen, vanochtend bijna verslapen, enne ik moet fit het weekend in toch?
uhuh, door de week uitrusten van het weekendquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef Running_free het volgende:
Nog even en dan slapen, vanochtend bijna verslapen, enne ik moet fit het weekend in toch?
Zal morgen wel wat pics posten als het allemaal opgesteld staat hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef El_Matador het volgende:
Holy Cow. Mooie set man. Goed feestje bij jou dus.
Wat zal jouw moeder genoten hebben van de bevallingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben al sinds mijn geboorte 1m84
Dan moet je je speakers en versterker beter op elkaar afstellen.....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen met "hangende pootjes" terugkomen met de melding dat hun tweeter zomaar overleden is. Jaaa, er was wel een feestje, maar we hebben niet hard gedraaid hoor!
Op het moment dat je met veel mensen bent heb je gewoon meer volume nodig, als er alcohol in het spel is wordt dat nog meer en voor je het weet trekt je versterker het niet meer, trekt de oneven harmonischen lekker vol door je tweeter heen en dan kan 't wel eens te veel worden.
Die is 3 meterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zal jouw moeder genoten hebben van de bevalling
zo'n mooie zoon maakte veel goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zal jouw moeder genoten hebben van de bevalling
Oh hai:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen. EN in Japan gemaakt en dus niet door Denon uitbesteed zoals de goedkopere modellen.
Er zitten maar 2 modellen boven deze....
* Spezza19 is happy....
Hehe... das een ouder model... maar wel super gaaf..... Kost ook watquote:
Fucking 79 kilo per stuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hehe... das een ouder model... maar wel super gaaf..... Kost ook wat
Stappen natuurlijk, nieuwe mensen ontmoeten misschien, en zaterdag live bandjes kijken, luisteren en op de foto zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat je dit weekend gaat doen.
Ik moet kwart over 6 er uit, moet ook werken, hoef niet zelf te koken, blijf bij familie eten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh, door de week uitrusten van het weekend![]()
helaas wel gewoon werken dit weekend![]()
en zo dus ook slapen, half 6 opstaan, stukje rennen en dan gaan werken
Tja, underpowered versterkers die gaan klippen en zulks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
Je moest eens weten hoeveel mensen met "hangende pootjes" terugkomen met de melding dat hun tweeter zomaar overleden is. Jaaa, er was wel een feestje, maar we hebben niet hard gedraaid hoor!
Op het moment dat je met veel mensen bent heb je gewoon meer volume nodig, als er alcohol in het spel is wordt dat nog meer en voor je het weet trekt je versterker het niet meer, trekt de oneven harmonischen lekker vol door je tweeter heen en dan kan 't wel eens te veel worden.
Dat zijn de hamertjes van Pink Floyd.... We Don't Need No Education.....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef El_Matador het volgende:
He Spezza, vanwaar die (geologen)hamers?
Gezelligquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef Running_free het volgende:
[..]
Stappen natuurlijk, nieuwe mensen ontmoeten misschien, en zaterdag live bandjes kijken, luisteren en op de foto zetten.
[..]
Ik moet kwart over 6 er uit, moet ook werken, hoef niet zelf te koken, blijf bij familie eten.
Neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef dawg het volgende:
iedereen zijn virtuele pikkie weer laten zien?
Welk genre zoek je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:01 schreef dawg het volgende:
[..]
dan ga ik eerst nog ff een filmpje downloaden. zodra ik weet welke.
Film kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:01 schreef dawg het volgende:
[..]
dan ga ik eerst nog ff een filmpje downloaden. zodra ik weet welke.
Nee maar ik heb dan ook niets om over op te scheppen, zelfs mijn camera is uit de digitale steentijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef dawg het volgende:
iedereen zijn virtuele pikkie weer laten zien?
Ja, en dit zijn ook nog eens monoblokken!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vond die 20 kilo van mij al zwaar zat
Die Krellbakken hebben altijd zulke wrede koelblokken.quote:
Ik weet niet waarom hè, El_Matador, maar op één of andere manier vind ik jou zó'n typ voor Wilson Benesch-speakers . . .quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:54 schreef El_Matador het volgende:
Alles beter dan de crap die ik nu heb qua speakers. Versterker is prima, maar mijn speakers zijn oud en te goedkoop hiervoor.
Maar dat komt allemaal wel in de komende maanden
Mja, ik houd het lekker bij deze versterker.... over een jaar of 15 weer eens kijken voor een nieuwequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, en dit zijn ook nog eens monoblokken!
[..]
Die Krellbakken hebben altijd zulke wrede koelblokken.
vrouwen hebben geen pik. en als ze er wel een hebben klopt er iets nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef Running_free het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dan ook niets om over op te scheppen, zelfs mijn camera is uit de digitale steentijd.
Ben trouwens meer van de Britse/Amerikaanse sound dan dat Japanse.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:03 schreef Watertornado het volgende:
Ja, en dit zijn ook nog eens monoblokken!
Heb idd geen pik nog een reden dus dat ik die niet kan laten zienquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen pik. en als ze er wel een hebben klopt er iets niet
wat is jouw stijl eigenlijk, qua kleding, lingerie, schoenen, en je inrichting van je huis?
Leugensch!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen hebben geen pik. en als ze er wel een hebben klopt er iets niet
wat is jouw stijl eigenlijk, qua kleding, lingerie, schoenen, en je inrichting van je huis?
Ik draag ja heul geen lingeriequote:
bummer wel.. Jij in zo'n kanten bh'tje met open tepels leek me best sexyquote:
Dat soms wel jaquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bummer wel.. Jij in zo'n kanten bh'tje met open tepels leek me best sexy
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:24 schreef Running_free het volgende:
Oh en huis is donkerblauw, antraciet en creme. het meeste dan.
SPOILER: Mijne meer zoiets...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja, ik moet toch wat doen om mijn imago hier omhoog te houden? ik kan moeilijk zeggen dat ik strakke zwarte boxers het lekkerst vind bij een dude..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soms wel ja![]()
[..]
Rare kijk op sexy heb jij zeg
Ow, dus ik kan ze allemaal weggooien?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sja, ik moet toch wat doen om mijn imago hier omhoog te houden? ik kan moeilijk zeggen dat ik strakke zwarte boxers het lekkerst vind bij een dude..
Veels te warm voor nuquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef Running_free het volgende:
[..]
Sokken ook niet altijd zie ik in je fobo
anders had ik hem toch niet willen zien hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef Running_free het volgende:
[..]
Heb idd geen pik nog een reden dus dat ik die niet kan laten zien.
Op het moment is mijn huisinrichting een bijelkaargeraapt iets dat wonderbaarlijk bijelkaar past, het meeste dan.
Heb niet echt een stijl qua kleding, beetje alternatief, maar ook spijkerbroek en hempje.
Lingerie, niet te veel strikjes. Uitzonderingen daargelaten.
Schoenen, meestal wat lekker zit, Ben nu dr martens aan het inlopen, die zitten dus niet lekker nogSinds kort af en toe pumps, loopt ook al niet lekker hahaha.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Leugensch!![]()
*zwaait pik op tafel*
omdat het kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:32 schreef Running_free het volgende:
Waarom ben ik hier nog ik moet slapen.![]()
En mijn buren draaien slechte muziek, kan niet anders ik hoor geen bas tonen.
Sja, ik had m toen erg goed tussen mijn billetjes verstoptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]right.
softie, koechie koechie kooeeeee
Je witte opa onderbroeken? Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ow, dus ik kan ze allemaal weggooien?
Helaas, die verschrikkelijk lekkere Zweedse en Italiaanse collega zijn beiden al naar huisquote:
Zeg, weinig bas betekent niet automatisch dat de muziek slecht is...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:32 schreef Running_free het volgende:
En mijn buren draaien slechte muziek, kan niet anders ik hoor geen bas tonen.
running_free is hier! maar jij nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas, die verschrikkelijk lekkere Zweedse en Italiaanse collega zijn beiden al naar huis
sja, of ze gewoon uit mijn buurt houdenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik doelde op die strakke boxers...
Hoort en ziet contrabas, maakt al een hoop goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg, weinig bas betekent niet automatisch dat de muziek slecht is...![]()
Ik ben ook naar huis, o nee was al thuisquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
[..]
running_free is hier! maar jij niet
wanneer ging je ook weer voor mij ons koken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik ben ook naar huis, on nee was al thuis
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
[..]
running_free is hier! maar jij niet
Kijk, daar kan ik dus niet zoveel mee he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik ben ook naar huis, o nee was al thuis
quote:
ik ook! friet dan heh.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:58 schreef Running_free het volgende:
Morgen in iedergeval niet dan wordt er voor me gekookt (nou ja koken, ik geloof patat) Eet bij familie.
Nee, die glijmiddel en spaghetti hou ik goed gescheidenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef Running_free het volgende:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #222 Glijmiddel in de spaghetti ?
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die glijmiddel en spaghetti hou ik goed gescheiden
Kan me niet voorstellen dat er veel smaak aan zit.. het werkt overigens wel goed om je haar mooi pluisvrij te makenquote:
Ik vind het theremin achtige geluid leuk, weet niet of het echt een theremin is, en ja wordt je vrolijk van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:04 schreef dawg het volgende:
ook leuk, maar een stuk bekender.
ik word altijd blij van hun muziek
theremin?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:06 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik vind het theremin achtige geluid leuk, weet niet of het echt een theremin is, en ja wordt je vrolijk van.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Leugensch!![]()
*zwaait pik op tafel*
Glijmiddel of spaghetti?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er veel smaak aan zit.. het werkt overigens wel goed om je haar mooi pluisvrij te maken
Klopt. Boter is vet, Glijmiddel is op water of silicone basisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:05 schreef dawg het volgende:
nostalgie
glijmiddel is geen boter trouwens.
quote:
Glijmiddelquote:
jij zegt het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt. Boter is vet, Glijmiddel is op water of silicone basis
Silicone is beter, want vervliegt niet
massage olie is alleen fijn als mensen je willen masserenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef dawg het volgende:
[..]
jij zegt het.
vriend van me heeft in zijn sexshop spul dat zowel glijmiddel, massageolie en stimulerend is.
zijn vriendin ligt nu onder het mes trouwens, of ja uurtje geleden ongeveer. keizersnede.
massages geven is leuk. als het ook een leuk meisje is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
massage olie is alleen fijn als mensen je willen masseren![]()
oehw.. spannend.. die dude uit Mexico?
ik ben geen leuk meisjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:09 schreef dawg het volgende:
[..]
massages geven is leuk. als het ook een leuk meisje is.
símon, el guero de mexico!
Fuck. Ik kom altijd in de friendzonequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel, maar je zit in de friendzone. too bad chiquita.
quote:
zet een sleeve, dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fuck. Ik kom altijd in de friendzone![]()
Ik ben gewoon lelijk
Geldquote:
Ja. Volgende keer ga jij klappen krijgenquote:
Ik kan geen rijke dudes vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef dawg het volgende:
[..]
strik een rijke dude. voor je ranch. jeweet.
oh. dan strik je een tattooartist.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan geen rijke dudes vinden
Ja, ik kon gratis een tattoo krijgen, maar die dude kan echt niet mooi prikkenquote:
Hier veranderd toch nooit iets?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:16 schreef dawg het volgende:
[..]
er is nog niks veranderd zoals je ziet.
Komt omdat het hier vol zit met autistenquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Volgende keer ga jij klappen krijgen
Ook aan het sparen, hoef niet gratis....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik kon gratis een tattoo krijgen, maar die dude kan echt niet mooi prikken
prikken of prikken? anyhow good riddance dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik kon gratis een tattoo krijgen, maar die dude kan echt niet mooi prikken
ik mag jou steeds meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ook aan het sparen, hoef niet gratis....
Nja, vriendin van mij heeft tattoo artist in huis zitten, en hij had haar geprikt.. en toen had ie gezegd dat ie mij ook wel wilde prikken, voor gratis en niks, omdat zn beste vriend helemaal gek op mij is en dan kon ie wat tijd met me doorbrengen zonder dat het opvielquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ook aan het sparen, hoef niet gratis....
ik zit nu een beetje in het happyblijopfoksfeermuziekgenre.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:18 schreef Running_free het volgende:
Dit nummer is zo mooi en toch verdrietig....
Mee eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, vriendin van mij heeft tattoo artist in huis zitten, en hij had haar geprikt.. en toen had ie gezegd dat ie mij ook wel wilde prikken, voor gratis en niks, omdat zn beste vriend helemaal gek op mij is en dan kon ie wat tijd met me doorbrengen zonder dat het opviel
Maar die tattoo van haar is echt helemaal verneukt en bibberig, dus gewoon echt lelijk. Nou, dan desnoods nog maar 10 jaar wachten voor ik het geld heb hoor
Weet ik,ik kom hier al veel te langquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik mag jou steeds meer.
en yip, nope. nunca. never. nooit. niet.
Mjah. U?quote:
joh. ik ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Weet ik,ik kom hier al veel te lang
En dat heb ik dr ook gewoon zo gezegd, maar ze zei dat hij het nog ging verbeteren met schaduw enzo.. Nou, ik vraag me serieus af of dat nog mooi kan wordenquote:
net zoiets als die van jofu toen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dat heb ik dr ook gewoon zo gezegd, maar ze zei dat hij het nog ging verbeteren met schaduw enzo.. Nou, ik vraag me serieus af of dat nog mooi kan worden![]()
Want dit was al een cover-up van een andere vernaggelde tattoo die ze door een amateur had laten prikken
Worsequote:
Verveling hèquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
joh. ik ook.bloed kruipt waar het niet gaan kan heh
Ja, ik wist ook niet dat dat konquote:
je bent een ander iemand met die pi trouwens. ik heb al eens lopen zeiken over je nieuwe standaard pi heh?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet dat dat kon
Och, veel aan mijn hoofd he..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef dawg het volgende:
[..]
wel relax. mja klinkt maar zo zo. whatup?
Oke oke, ik zet er wel een andere PI inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:26 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent een ander iemand met die pi trouwens. ik heb al eens lopen zeiken over je nieuwe standaard pi heh?
ga je nu de hele tijd zuur kijken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke oke, ik zet er wel een andere PI in
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
haar? das maar goed ook. want meisje.
neem wat te drinken.
oeh...goed ideequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
haar? das maar goed ook. want meisje.
neem wat te drinken.
Ja. Omdat het kan.quote:
Wat is er met je haar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin niet weer over mijn haar he. voor ik het weer afknip.
Alcoholistquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begin niet weer over mijn haar he. voor ik het weer afknip.
En waarom mag jij dat?quote:
quote:
quote:
Hoe zal ik het zeggen....? Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
Op een schaal van 0 tot 20, hoeveel zin heb je dan in vakantie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal niks, ze moeten niet zo zeuren hier. Die hetze altijd.
Niks mis met je haarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal niks, ze moeten niet zo zeuren hier. Die hetze altijd.
wat bescheiden.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op een schaal van 0 tot 20, hoeveel zin heb je dan in vakantie?
hahahahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe zal ik het zeggen....? Voor jou een vraag, voor mij een weet.
saaie. ben jij nou een die-hard?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. En nu naar bed. Omdat het moet.
Lekker werken morgenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. En nu naar bed. Omdat het moet.
in piercings zit geen nikkelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef Running_free het volgende:
piercing? Dat dan weer niet, niet dat ik er tegen ben trouwens, maar nare ervaring met oorbel iets met nikkel......
Nee.. Ik ben oudquote:
tragus is toch eigenlijk een piercing?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:34 schreef Running_free het volgende:
piercing? Dat dan weer niet, niet dat ik er tegen ben trouwens, maar nare ervaring met oorbel iets met nikkel......
jaquote:
Mja...het oude vlees moet eerst opquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja
arme ik![]()
tot 18.00 uur
en dan pas om iets voor 19.00 uur thuis zijn.
Kunnen ze beter jou aan het werk zetten, Opaquote:
hmm, klinkt iig wel tofquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef Running_free het volgende:
Tattoo idee gebaseerd op muziek. Zelf aan het ontwerpen, schiet alleen niet zo op nog....
Ook. Het mag gewoon allemaal wel eens mee gaan zitten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm.
Komt dat nu door (het gezeur met) je zoontje?
Ik weet het, maar toch, sinds dien liever geen extra gaatjes meer. Heb 2 gaatjes in ieder oor, en diegene door mijn kraakbeen is dicht, gelukkig.....quote:
Mij geven ze vrijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kunnen ze beter jou aan het werk zetten, Opa![]()
Dag, mede-kleurplaatquote:
en toch gooien ze allemaal mis. schele sukkels.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook. Het mag gewoon allemaal wel eens mee gaan zitten.Krijg onderhand zo veel citroenen naar mijn kop dat ik mexicaanse seizoensarbeiders in zou moeten huren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:39 schreef dawg het volgende:
[..]
en toch gooien ze allemaal mis. schele sukkels.Helaas genoeg treffers, recht in mijn smoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
nee joh, zo moet je dat niet zien. je staat nog fier overeind (no pun)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas genoeg treffers, recht in mijn smoel
das normaal gesproken een gevaarlijke vraag in dit topic.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:40 schreef Running_free het volgende:
limonade kraampje beginnen?
Maar goed wie wil me naar bed dragen, ik blijf maar weer zitten
Ja, waar denk je dat ik al die mexicanen voor nodig heb?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:40 schreef Running_free het volgende:
limonade kraampje beginnen?
Maar goed wie wil me naar bed dragen, ik blijf maar weer zitten
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:40 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, zo moet je dat niet zien. je staat nog fier overeind (no pun)
ik kan wel een of twee dingetjes bedenken hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, waar denk je dat ik al die mexicanen voor nodig heb?
* dawgie tikt runningmeisje tegen de billen.. wel je tanden poetsen eerst heh!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:42 schreef Running_free het volgende:
Nou dan loop ik zelf wel naar mijn bed.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:42 schreef Running_free het volgende:
Nou dan loop ik zelf wel naar mijn bed.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan wel een of twee dingetjes bedenken hoor.
ik merk er anders weinig van met dit kutweer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is duidelijk zomer he jongens?
Nou aan de hormoontjes van de mannen hier welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik merk er anders weinig van met dit kutweer.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:40 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, zo moet je dat niet zien. je staat nog fier overeind (no pun)
Dat is ook alleen maar omdat neergaan geen optie is.quote:
Ik hoop echt voor je dat je een enorm onbezorgde tijd hebt in Egypte!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook. Het mag gewoon allemaal wel eens mee gaan zitten.Krijg onderhand zo veel citroenen naar mijn kop dat ik mexicaanse seizoensarbeiders in zou moeten huren.
Ook goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook alleen maar omdat neergaan geen optie is.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat je een enorm onbezorgde tijd hebt in Egypte!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou aan de hormoontjes van de mannen hier wel
Om churros te makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, waar denk je dat ik al die mexicanen voor nodig heb?
Zal ik doen, kom langs badkamer onderweg naar bed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:43 schreef dawg het volgende:
[..]
* dawgie tikt runningmeisje tegen de billen.. wel je tanden poetsen eerst heh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |