Nee, je geld wegzetten tegen 2,5% rente en lekker mee te karren met de inflatie is aan te raden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Pakspul het volgende:
Beleggen moet je alleen maar doen als je voorkennis hebt, anders is het weggegooid geld
10k belegd in SBM... 3k verlies gemaakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef 129383 het volgende:
zeur niet
ik had 10,000 aan fortis gekocht
en ik ben niet (meer) depressief
Schitterend!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het punt is dat een gemiddelde aap nog beter weet te beleggen dan die paniekvoetballers daar.
[ afbeelding ]
Spreiding in je portefeuille was niet verkeerd geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef MultiRecorder het volgende:
[..]
10k belegd in SBM... 3k verlies gemaakt.
Had daar 3k/50 = 60x naar de hoeren kunnen gaan.
6k op ASML, 800 euro verliesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Spreiding in je portefeuille was niet verkeerd geweest
box ouwe; ik ook zoiets (alleen net een 0-tje minder), precies voordat de overheid het nodig vond de bank over te nemen; en nu zit ik met een fonds waarvan ik niet eens de naam weet en ik, als het mee zit, ooit een keer een broodje als lunch voor kan kopen :-)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef 129383 het volgende:
zeur niet
ik had 10,000 aan fortis gekocht
en ik ben niet (meer) depressief
euroshopper !quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
box ouwe; ik ook zoiets (alleen net een 0-tje minder), precies voordat de overheid het nodig vond de bank over te nemen; en nu zit ik met een fonds waarvan ik niet eens de naam weet en ik, als het mee zit, ooit een keer een broodje als lunch voor kan kopen :-)
Dat is heel lastig met de huidige economie tegenwoordigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Pakspul het volgende:
Beleggen moet je alleen maar doen als je voorkennis hebt, anders is het weggegooid geld
Ja, net als woensdag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:22 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Wellicht goed moment om te kopen nu alles goedkoop is.
Stonden we toen niet nog op de 330?quote:
En bij 500K verzilverd?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
2 jaar gelleden op het laagste punt 100k in ing gedaan gaat lkkr man
Sprintersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:59 schreef ImMaxa het volgende:
Al dat gezeur over verlies... Je hebt toch pas verloren als je het verkoopt? Doe dat dan dus niet, en hou het gewoon vast. Probleem opgelost. Koop er desnoods meer bij tegen een lagere prijs.
High five!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:15 schreef Raap het volgende:
Deze baas heeft dus KPN en Unilever, check hun koers gek.
Toepasselijke username... 'red'quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:26 schreef Red_85 het volgende:
Beleggers zijn een stelletje napraters. Fuz om niks. Dat plaatje van vogeltjesdans laat precies zien waarom. Daarbij wordt de beurs ook nog eens vele malen belangrijker gemaakt dat het is.
dat plaatje blijft geweldigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het punt is dat een gemiddelde aap nog beter weet te beleggen dan die paniekvoetballers daar.
[ afbeelding ]
Niet iedereen heeft een miljoen euroquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef n00b13 het volgende:
Sowieso, beleggen in aandelen op de beurs.
Als je toch zoveel geld hebt, investeer dat dan in een bedrijf waar je invloed op kan uitoefenen.
Via een beurs kan je ook een meerderheidsbelang in een bedrijf nemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef n00b13 het volgende:
Sowieso, beleggen in aandelen op de beurs.
Als je toch zoveel geld hebt, investeer dat dan in een bedrijf waar je invloed op kan uitoefenen.
Het lijkt me toch dat dat niet ongemerkt kan. Op een gegeven moment wordt je toch bij het bedrijf bekend gemaakt als aandeelhouder met een aanmerkelijk belang?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:38 schreef flyguy het volgende:
[..]
Via een beurs kan je ook een meerderheidsbelang in een bedrijf nemen.
Nee, ze willen ''snel geld'' verdienenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:59 schreef ImMaxa het volgende:
Al dat gezeur over verlies... Je hebt toch pas verloren als je het verkoopt? Doe dat dan dus niet, en hou het gewoon vast. Probleem opgelost. Koop er desnoods meer bij tegen een lagere prijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |