Nee, je geld wegzetten tegen 2,5% rente en lekker mee te karren met de inflatie is aan te raden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Pakspul het volgende:
Beleggen moet je alleen maar doen als je voorkennis hebt, anders is het weggegooid geld
10k belegd in SBM... 3k verlies gemaakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef 129383 het volgende:
zeur niet
ik had 10,000 aan fortis gekocht
en ik ben niet (meer) depressief
Schitterend!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het punt is dat een gemiddelde aap nog beter weet te beleggen dan die paniekvoetballers daar.
[ afbeelding ]
Spreiding in je portefeuille was niet verkeerd geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef MultiRecorder het volgende:
[..]
10k belegd in SBM... 3k verlies gemaakt.
Had daar 3k/50 = 60x naar de hoeren kunnen gaan.
6k op ASML, 800 euro verliesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Spreiding in je portefeuille was niet verkeerd geweest
box ouwe; ik ook zoiets (alleen net een 0-tje minder), precies voordat de overheid het nodig vond de bank over te nemen; en nu zit ik met een fonds waarvan ik niet eens de naam weet en ik, als het mee zit, ooit een keer een broodje als lunch voor kan kopen :-)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:11 schreef 129383 het volgende:
zeur niet
ik had 10,000 aan fortis gekocht
en ik ben niet (meer) depressief
euroshopper !quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
box ouwe; ik ook zoiets (alleen net een 0-tje minder), precies voordat de overheid het nodig vond de bank over te nemen; en nu zit ik met een fonds waarvan ik niet eens de naam weet en ik, als het mee zit, ooit een keer een broodje als lunch voor kan kopen :-)
Dat is heel lastig met de huidige economie tegenwoordigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Pakspul het volgende:
Beleggen moet je alleen maar doen als je voorkennis hebt, anders is het weggegooid geld
Ja, net als woensdag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:22 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Wellicht goed moment om te kopen nu alles goedkoop is.
Stonden we toen niet nog op de 330?quote:
En bij 500K verzilverd?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
2 jaar gelleden op het laagste punt 100k in ing gedaan gaat lkkr man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |