Dan snap jij de class niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:35 schreef Olment het volgende:
[..]
een DK hoeft alleen D&D te doen en dan melee dmg.
Op mijn frost dk is het ice disease, plague dinges dan obliterate of frost strike eventueel nog een die procced. 5 knoppen yay.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:35 schreef Olment het volgende:
[..]
een DK hoeft alleen D&D te doen en dan melee dmg.
Warlock, ook nog voor alle 3 de specs.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:33 schreef Blistering het volgende:
[..], onzin dude. Noem een class, pve wise is het allemaal 2/3 knopjes. Komt niets geen skill bij kijken.
Ik snap de class redelijk goed, ik snap alleen niet hoe mensen kunnen falen met een dk. tanks die het verprusten en dps die zuigt in zowel dps als tacticsquote:
Afflication is ook niet heel boeiend, de rest is priority. Sowieso zijn de meeste specs priority based.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
Warlock, ook nog voor alle 3 de specs.
Maar wel meer dan 2 of 3 knoppen. Dat is toch wat je zei? of ik zag het verkeerd..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Afflication is ook niet heel boeiend, de rest is priority. Sowieso zijn de meeste specs priority based.
Yep, maar dan nog is het niet boeiend. Het gaat mij er om dat mensen beweren dat je in pve iets als skill nodig hebt, dat is de grootste nonsens. Iedereen kan een paar knoppen onthouden, en iedereen snapt dat rode/groene/blauwe/roze cirkels op de grond fout zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar wel meer dan 2 of 3 knoppen. Dat is toch wat je zei? of ik zag het verkeerd..
dis is wel de grootste onzin die ik hoor van jou. Geen skills nodig in pve. Dus volgens jou is gear dan alles??quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Yep, maar dan nog is het niet boeiend. Het gaat mij er om dat mensen beweren dat je in pve iets als skill nodig hebt, dat is de grootste nonsens. Iedereen kan een paar knoppen onthouden, en iedereen snapt dat rode/groene/blauwe/roze cirkels op de grond fout zijn.
Nee, maar even inlezen in een bossfight is vaak voldoende. Als je dan nog faalt ben je gewoon niet geschikt voor WoW. Komt geen skill bij kijken, gewoon common sense.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:48 schreef Olment het volgende:
[..]
dis is wel de grootste onzin die ik hoor van jou. Geen skills nodig in pve. Dus volgens jou is gear dan alles??
Dan kan dus 95% van alle wow spelers inpakken en wegwezen, want die hebben niet genoeg aan even inlezen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, maar even inlezen in een bossfight is vaak voldoende. Als je dan nog faalt ben je gewoon niet geschikt voor WoW. Komt geen skill bij kijken, gewoon common sense.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan kan dus 95% van alle wow spelers inpakken en wegwezen, want die hebben niet genoeg aan even inlezen.
Gewoon allemaal eersre keer mensen zoeken en daar dingen mee gaan uitzoeken. Het geeft stukken meer voldoening om zelf dingen te ontdekken dan alles van te voren maar te lezen. Daar is geen lol aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan kan dus 95% van alle wow spelers inpakken en wegwezen, want die hebben niet genoeg aan even inlezen.
Geef je groot gelijk, maar de meeste doen niks met hun ontdekkingen. Ow boss doet een cleave attack,, laat ik naast de tank gaan dpssen,, ow ik ben dood, KUT HEALERquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gewoon allemaal eersre keer mensen zoeken en daar dingen mee gaan uitzoeken. Het geeft stukken meer voldoening om zelf dingen te ontdekken dan alles van te voren maar te lezen. Daar is geen lol aan
Iedere melee dps moet toch na enkele dungeons begrijpen dat de achterkant the place to be isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, maar de meeste doen niks met hun ontdekkingen. Ow boss doet een cleave attack,, laat ik naast de tank gaan dpssen,, ow ik ben dood, KUT HEALER
Er zou een test oid moeten komen of mensen wel geschikt zijn om wow te spelen. Scheelt hele hoop frustratie bij "pro" spelers.
zou je wel zeggen héquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Iedere melee dps moet toch na enkele dungeons begrijpen dat de achterkant the place to be is
Ik zou het niet doen. Gewoon lekker doortanken en je pas echt zorgen maken op 85 om je gear.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:24 schreef Thrilled het volgende:
Hm ben nu 3 levels verder op mn warrior (tank) en loop nog steeds in mijn cobalt setje rond.. begint me te irriteren dat ik geen significante betere gear tegenkom.. Heb even wat gear bewaard uit questrewards en het bevat allemaal geen dodge
............
Is dit nou het juiste moment om deze rewards te reforgen om zo toch de dodge te krijgen?
zou jij kunnen op wieberen? hij vraagt gewoon iets waar of wij gewoon normaal een antwoord op kunnen geven, inplaats van te roepen je bent maar lvl 70.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dude wat zeur je je bent level 70
Eenschquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
zeer zeker NIET. er zijn genoeg classes waarmee je zonder skill geen ruk dmg doet, met een dk is dat niet zo.
PvP nu!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht.![]()
Zit echt al de hele avond te wachten op die European Battle.net Invitational. Dat die WoW battles eindelijk eens langskomen! Ze zouden eind van de middag al beginnen. Maar nee, de hele avond alleen maar Starcraft!
Komisch is het volgende: Er zitten twee presentatoren bij Starcraft, ze begeleiden het spel door te vertellen wat de spelers op dat moment doen. Eén ervan herkende ik. Blijkt hij gewoon bij mij uit de buurt te komen en hoogst waarschijnlijk ben ik er ook 100% zeker van dat hij op dezelfde middelbare school heeft gezeten als ik. (En hij is maar 1 jaar ouder dan ik ofsow!) Als officiele Starcraft commentator (en als ze andere achievements die ik op facebook e.d. zag), heeft ie het ver geschopt!![]()
Wou net nog mijn post aanpassen, denk fck it xDquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Nu!" is wat overdreven [ afbeelding ]
Kevin van der Kooi?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht.![]()
Zit echt al de hele avond te wachten op die European Battle.net Invitational. Dat die WoW battles eindelijk eens langskomen! Ze zouden eind van de middag al beginnen. Maar nee, de hele avond alleen maar Starcraft!
Komisch is het volgende: Er zitten twee presentatoren bij Starcraft, ze begeleiden het spel door te vertellen wat de spelers op dat moment doen. Eén ervan herkende ik. Blijkt hij gewoon bij mij uit de buurt te komen en hoogst waarschijnlijk ben ik er ook 100% zeker van dat hij op dezelfde middelbare school heeft gezeten als ik. (En hij is maar 1 jaar ouder dan ik ofsow!) Als officiele Starcraft commentator (en als ze andere achievements die ik op facebook e.d. zag), heeft ie het ver geschopt!![]()
Jah!quote:
http://www.wowhead.com/it(...)crv=0:35:5:20:10#0+1quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:40 schreef Thrilled het volgende:
oh sorry, wist niet dat je niet mocht posten als t geen level 85 vragen zijn
en t is level 76![]()
Maar goed, weet niet hoe het bij jou zit, maar in dungeons word er om elk verkeerd item de grootste heisa gemaakt dus ik wil mn gear gewoon op orde hebben.. en als dat betekent dat ik voor een paar goud per item gewoon dodge kan behouden, heb ik dat er voor over.. maar als het inderdaad pas voor ilvl 200+ is dan houd het snel op
welkomquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Knuxie het volgende:
Oppernerd meldt zich voorzichtig in dit topic. Toch altijd eng, mensen.
Speel het spel nu ruim 6 jaar (diehard nerstylequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
welkomWe zijn allemaal nerds hier. Alhoewel ik weinig post maar wel alles mee leest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |