abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100392211
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:35 schreef Olment het volgende:

[..]

een DK hoeft alleen D&D te doen en dan melee dmg.
Dan snap jij de class niet.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100392218
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:35 schreef Olment het volgende:

[..]

een DK hoeft alleen D&D te doen en dan melee dmg.
Op mijn frost dk is het ice disease, plague dinges dan obliterate of frost strike eventueel nog een die procced. 5 knoppen yay.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_100392274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:33 schreef Blistering het volgende:

[..]

:'), onzin dude. Noem een class, pve wise is het allemaal 2/3 knopjes. Komt niets geen skill bij kijken.
Warlock, ook nog voor alle 3 de specs.
pi_100392284
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dan snap jij de class niet.
Ik snap de class redelijk goed, ik snap alleen niet hoe mensen kunnen falen met een dk. tanks die het verprusten en dps die zuigt in zowel dps als tactics
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100392363
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:40 schreef Pixell het volgende:

[..]

Warlock, ook nog voor alle 3 de specs.
Afflication is ook niet heel boeiend, de rest is priority. Sowieso zijn de meeste specs priority based.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100392471
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:42 schreef Blistering het volgende:

[..]

Afflication is ook niet heel boeiend, de rest is priority. Sowieso zijn de meeste specs priority based.
Maar wel meer dan 2 of 3 knoppen. Dat is toch wat je zei? of ik zag het verkeerd..
pi_100392506
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:45 schreef Pixell het volgende:

[..]

Maar wel meer dan 2 of 3 knoppen. Dat is toch wat je zei? of ik zag het verkeerd..
Yep, maar dan nog is het niet boeiend. Het gaat mij er om dat mensen beweren dat je in pve iets als skill nodig hebt, dat is de grootste nonsens. Iedereen kan een paar knoppen onthouden, en iedereen snapt dat rode/groene/blauwe/roze cirkels op de grond fout zijn.

PvP zal altijd de meest uitdagende factor van WoW blijven, zo simpel is het. Omdat PvP altijd onvoorspelbaar is en PvE niet.
pi_100392536
Op mijn priest is het power word shield en rennen
pi_100392562
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:46 schreef Blistering het volgende:

[..]

Yep, maar dan nog is het niet boeiend. Het gaat mij er om dat mensen beweren dat je in pve iets als skill nodig hebt, dat is de grootste nonsens. Iedereen kan een paar knoppen onthouden, en iedereen snapt dat rode/groene/blauwe/roze cirkels op de grond fout zijn.
dis is wel de grootste onzin die ik hoor van jou. Geen skills nodig in pve. Dus volgens jou is gear dan alles??
pi_100392590
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:48 schreef Olment het volgende:

[..]

dis is wel de grootste onzin die ik hoor van jou. Geen skills nodig in pve. Dus volgens jou is gear dan alles??
Nee, maar even inlezen in een bossfight is vaak voldoende. Als je dan nog faalt ben je gewoon niet geschikt voor WoW. Komt geen skill bij kijken, gewoon common sense.
pi_100392673
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:49 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nee, maar even inlezen in een bossfight is vaak voldoende. Als je dan nog faalt ben je gewoon niet geschikt voor WoW. Komt geen skill bij kijken, gewoon common sense.
Dan kan dus 95% van alle wow spelers inpakken en wegwezen, want die hebben niet genoeg aan even inlezen.
pi_100392682
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:52 schreef Olment het volgende:

[..]

Dan kan dus 95% van alle wow spelers inpakken en wegwezen, want die hebben niet genoeg aan even inlezen.
Inderdaad.
pi_100392988
Nou op zich heeft hij natuurlijk wel gelijk. Oké, heroic raids heb je dan wel iets meer dan één hersencel voor nodig en een goede samenwerking, maar alle "normale" content (dus ook "heroic" dungeons) zijn over het algemeen geschikt voor iedereen.

Laat ik het zo zeggen, een PvP'er zal er veel minder moeite mee hebben PvE content te clearen, dan een PvE'er die PvP wil doen.

Al is het natuurlijk ook bullshit dat je in een random battleground veel skill nodig hebt. Ligt er maar net aan of de rest ook hersencellen heeft.
pi_100393006
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:52 schreef Olment het volgende:

[..]

Gewoon allemaal eersre keer mensen zoeken en daar dingen mee gaan uitzoeken. Het geeft stukken meer voldoening om zelf dingen te ontdekken dan alles van te voren maar te lezen. Daar is geen lol aan
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100393187
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Gewoon allemaal eersre keer mensen zoeken en daar dingen mee gaan uitzoeken. Het geeft stukken meer voldoening om zelf dingen te ontdekken dan alles van te voren maar te lezen. Daar is geen lol aan
Geef je groot gelijk, maar de meeste doen niks met hun ontdekkingen. Ow boss doet een cleave attack,, laat ik naast de tank gaan dpssen,, ow ik ben dood, KUT HEALER
Er zou een test oid moeten komen of mensen wel geschikt zijn om wow te spelen. Scheelt hele hoop frustratie bij "pro" spelers.
pi_100393683
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:11 schreef Olment het volgende:

[..]

Geef je groot gelijk, maar de meeste doen niks met hun ontdekkingen. Ow boss doet een cleave attack,, laat ik naast de tank gaan dpssen,, ow ik ben dood, KUT HEALER
Er zou een test oid moeten komen of mensen wel geschikt zijn om wow te spelen. Scheelt hele hoop frustratie bij "pro" spelers.
Iedere melee dps moet toch na enkele dungeons begrijpen dat de achterkant the place to be is
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100393707
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Iedere melee dps moet toch na enkele dungeons begrijpen dat de achterkant the place to be is
zou je wel zeggen hé :Y
Mooiste is dat meestal als ik er wat van zeg (als healer) dan moet ik me er niet mee bemoeien en gewoon maar moet healen.....
LOOOOL denk ik dan en laat hem lekker die cleaves soaken tot dat het overkill is.
pi_100396818
Hm ben nu 3 levels verder op mn warrior (tank) en loop nog steeds in mijn cobalt setje rond.. begint me te irriteren dat ik geen significante betere gear tegenkom.. Heb even wat gear bewaard uit questrewards en het bevat allemaal geen dodge ;(

Is dit nou het juiste moment om deze rewards te reforgen om zo toch de dodge te krijgen?
pi_100396922
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:24 schreef Thrilled het volgende:
Hm ben nu 3 levels verder op mn warrior (tank) en loop nog steeds in mijn cobalt setje rond.. begint me te irriteren dat ik geen significante betere gear tegenkom.. Heb even wat gear bewaard uit questrewards en het bevat allemaal geen dodge ;(

............

Is dit nou het juiste moment om deze rewards te reforgen om zo toch de dodge te krijgen?
Ik zou het niet doen. Gewoon lekker doortanken en je pas echt zorgen maken op 85 om je gear.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_100397001
Je kan sowieso pas gear reforgen als het boven ilvl 200 is :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_100397027
Dude wat zeur je je bent level 70 :')
pi_100397219
oh sorry, wist niet dat je niet mocht posten als t geen level 85 vragen zijn :{

en t is level 76 :P

Maar goed, weet niet hoe het bij jou zit, maar in dungeons word er om elk verkeerd item de grootste heisa gemaakt dus ik wil mn gear gewoon op orde hebben.. en als dat betekent dat ik voor een paar goud per item gewoon dodge kan behouden, heb ik dat er voor over.. maar als het inderdaad pas voor ilvl 200+ is dan houd het snel op :P
pi_100399052
Mjah er zit eigenlijk vrijwel nooit dodge op questrewards. Alleen op spul uit dungeons. Daarom draag ik gewoon elke vorm van plate gear (behalve met int) die ik tegen kom. Damage die je krijgt te verduren is toch minimaal in normals, zelfs een dps warrior of dk kan het tanken zonder problemen.
pi_100399129
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dude wat zeur je je bent level 70 :')
zou jij kunnen op wieberen? hij vraagt gewoon iets waar of wij gewoon normaal een antwoord op kunnen geven, inplaats van te roepen je bent maar lvl 70.
Every war is different, every war is the same.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 19:49:17 #275
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_100399254
Als je randoms tanked zou je wel wat dodge gear moeten hebben. Maarrrrrrrrrr houd er rekening mee. Tank gear komt zelden makkelijk aanwaaien. Niet van questrewards, zelden bij World Events, en niets van PvP natuurlijk. Dus je zult het vooral van dungeons moeten hebben en later als je 85 bent van de reputation rewards ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')