Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Aszunequote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravencrestquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)
Realm: Stormreaverquote:
Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)
Realm: Sylvanasquote:
quote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
quote:
Realm: Twisting Netherquote:
quote:
Realm: Wildhammerquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
We kunnen ook afspreken dat wie niet in dit topic post er gewoon uit gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Sorry voor de late reactie, ik moest eerst langs de OP heen scrollen
Niet, maar toen ik dit nieuwe topic zag ik de kans schoonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Rikketik het volgende:
Hoe wachtte je al tot je die "grap" kon maken, TwyLight?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Metonae het volgende:
TT had moeten zijn: "Waar Blistering te lui is om alles om te wisselen" :pNiet lui, ik vind het alleen wel een logisch iets, triple spec dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Dat vink wel een goede. Dat scheel een hoop ruimte denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen ook afspreken dat wie niet in dit topic post er gewoon uit gaat
Goed planquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger, ik kopieer simpelweg wat anderen aanpassen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
OP is fout. Auchindoun is weg en is Aszune geworden. Ik en Brutus spelen daar niet.
Ook staat er een fout bij Emerald Dream, Outland en Stormreaver.
ik fix het wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger, ik kopieer simpelweg wat anderen aanpassen.
Werkt alleen niet zo want tegenwoordig word de OP niet meer opnieuw gekopieert maar gewoon van het oude topic gepakt.quote:
ik bedoel ik fix het in de wiki. dus TS moet zometeen of opnieuw de op plaatsen en anders volgende topicquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
Werkt alleen niet zo want tegenwoordig word de OP niet meer opnieuw gekopieert maar gewoon van het oude topic gepakt.
Als je het zou willen fixen, thanks a bunch. Ik edit het wel weer dan als het nog kan. Ben zelf niet heel goed met die wiki's enzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef trance_fan het volgende:
[..]
ik bedoel ik fix het in de wiki. dus TS moet zometeen of opnieuw de op plaatsen en anders volgende topic
bijna klaar nu de laatste links aanpassen van realm Stormreaverquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als je het zou willen fixen, thanks a bunch. Ik edit het wel weer dan als het nog kan. Ben zelf niet heel goed met die wiki's enzo.
hey das mijn realm. Afblijven jijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef trance_fan het volgende:
[..]
bijna klaar nu de laatste links aanpassen van realm Stormreaver
als je alle links er beter zou inzetten zou ik er niet aan zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:52 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
hey das mijn realm. Afblijven jij![]()
Ohh heel mijn quote is foutquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef trance_fan het volgende:
als je je post edit is hij nu denk ik goed.
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Jeleana/simple[/url] - (H) Tauren Druid (85)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ohh heel mijn quote is fout. Hoe kan dat? wat heb ik fout gedaan? Heb ze hetzelfde erin gezet als de rest
Ohh op die manier. Ik zie hetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:57 schreef trance_fan het volgende:
[..]
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/stormreaver/Jeleana/simple[/url] - (H) Tauren Druid (85)
is wat er staat. als je na /simple de link dicht doet met ] kan je daarna je naam in voeren zoals dit
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
is opgelost maar dan komt hij de volgende keer goed te staan. Had nog wat gemistquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef pl4kkie het volgende:
die van mij is nog niet goed
Anders haal je die er maar uit hoor.
Net nadat jij deed kopiëren heb ik de op nog een keer bewerkt en opgeslagen. er zitten nu nog een paar schoonheidsfoutjes in. Deze zijn nu wel opgelost maar nog niet in deze post.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef Blistering het volgende:
Nu klopt het.
edit: En Ret in een dungeon is een minder groot succes. Waar andere classes 20-30 of soms zelfs 40k eruit persen met AoE haal ik de 15k met geluk. Teh fuck is dat voor iets dan.
Ret paladins en Elemental Shamans de meeste nutteloze specs in wowquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef Blistering het volgende:
Nu klopt het.
edit: En Ret in een dungeon is een minder groot succes. Waar andere classes 20-30 of soms zelfs 40k eruit persen met AoE haal ik de 15k met geluk. Teh fuck is dat voor iets dan.
Fixed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ret paladins en ElementalEnhancement Shamans de meeste nutteloze specs in wow.
quote:
Waag het niet om een spec discussie te openen of ik doe jullie watquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ret paladins en Elemental Shamans de meeste nutteloze specs in wow.
kan niet, alleen die raid geeft repquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Weet iemand trouwens of je 'avengers of hyjal' reputation ook van revered naar exalted kan krijgen met quests enzo?
alleen bosses geven rep van revered tot exaltedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
kan niet, alleen die raid geeft rep
Jammer, die rings zijn echt nicequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
kan niet, alleen die raid geeft rep
Nix tegen ENH shamanquote:
pvpquote:
BOOMSHROOMS! Geweldige dingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Class stacking is weer terug. Je moet gewoon minstens 3 frost deathknights, 3 boomkins en stuk of wat hunters hebben wil je Ragnaros killen.
Doe jij het toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef pl4kkie het volgende:
Het is weer is weer is weer is zo ver. WG disc priest ally heeft de vlag. Iedereen die er rondt loop probeert die dps te killen en laat die priest staan.
Zijn ze godver brain dead ofzo
Gaat lekker als ze 2 healers hebben en tegen een dics priest begin je nix. tenzij je 2 uur de tijd hebquote:
Je lackt gewoon skillsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gaat lekker als ze 2 healers hebben en tegen een dics priest begin je nix. tenzij je 2 uur de tijd heb
inmiddels 9 stacks en nog krijgen ze hem niet down
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Nee wij hebben gewonnen omdat wij de 1-1 als laaste hadden. Dan krijg je honor als een win.quote:
Krijg je voor zoiets ook een feat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef Pixell het volgende:
We hebben nu 4/7 25man
En het is nog niet officieel, maar de beste guild op onze server heeft world first meta achievement met de mount en alles, dus dat is best netjes van ze op zo'n kut server als deze (alonsus)
weet ik eigenlijk niet, denk het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Krijg je voor zoiets ook een feat?
zou ik niet handig vinden, ik post niet in elk topicquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat betekent dus niet meer oppassen voor mij en geen onverwachte 3 extra packs wanneer ik tank en een andere druid starfall besluit te gebruikenquote:Starfall should no longer strike targets with which the druid is not in combat.
Kun je een link doen van je gear. Ik ben heel benieuwd daarnaar. Ik mag blij zijn als ik 9K doequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:23 schreef Blistering het volgende:
Mweh, weet niet wat ik van Retribution moet vinden.
Aan de ene kant wel ok, aan de andere kant super proc dependant. Op bosses doe ik 20k+ dps zonder veel problemen, maar op sommige packs krijg ik vaak geen proc en dan blijf je steken op 9-10k.
Beetje... jammer?
Ik had hem ook gevondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Sapstengel het volgende:
Even in de OP gekeken:
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Elizea/advanced
Mjah dan snap ik waarom ik niet boven de 11k uit kwam met mijn ilvl 346 blues en enkele reputation epics.
Jij leest alleen wat je wil lezen of niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik had hem ook gevonden
Ik denk dat ik maar zou moeten stoppen met die retri paladin. Ik zuig er blijkbaar echt mee. Hij itemlevel 359 20K damage.
Ik itemlevel 341 doe met moeite 8,5K .
Ik kan dus alleen concluderen dat ik keihard faal
Idd, dat is een verschil van epic raidgear en aan de andere kant half normal half hc gear.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Of retri scaled gewoon anders met gear. 18 ilvls is nog wel een verschil.
Nee, ik trek vaak te snel conclusies.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wil lezen of niet?Op bosses is het een eitje ja, maar op trash zuig ik ook ontiegelijk hard. Maar dat ligt deels ook gewoon aan de class.
Dit ben ik dus: http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advancedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd, dat is een verschil van epic raidgear en aan de andere kant half normal half hc gear.
Nog genoeg gear om te verbeteren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit ben ik dus: http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced
Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nog genoeg gear om te verbeteren.
Zet je recount even op current fight dan, omdat overall damage nogal een verneukt beeld geeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, ik trek vaak te snel conclusies.
mijn dps is trouwens wel overall over een hele dungeon heen, niet gekeken naar een enkel gevecht. Ik heb mijn recount ook op overall damage staan met daaravchter de average dps. tenminste in mijn beleving is het een gemiddelde dps.
Echt... ga gewoon heroics doen want als je geen betere gear krijgt zul je ook geen hogere dps doen, zo simpel is 't.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.
Wat bij Blistering ook erg helpt is bijvoorbeeld Landslide enchant op wapen (maarja die ga je niet op een blue gooien die jij hebt, behalve als je gold teveel hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit ben ik dus: http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced
Gewoon naar HC's gaan. Wel netjes dat je wacht tot je 10K+ doet maar dat kost alleen maar meer tijd. Na een paar upgrades zul je de 10k+ wel aantikkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.
Pfft, ik doe als tank op lvl 25 al 90!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:23 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij kom ik op zo'n 100 dps. Yeah!
http://eu.battle.net/wow/en/character/Outland/Bloodwolve/simple
Crap, laatste wat ik echt had gedaan was vissen. Vergeten terug te wisselen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:30 schreef Blistering het volgende:
Met een fishing pole zal je veel potten breken ja
Oja, was ook maar een grove schatting. Kan ook best iets meer zijn, de meeste manantjes vallen dood neer voor ze me bereikt hebben.quote:
Euh in BH dropt 378 gear..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
Dat slaat nergens op inderdaad. Op dat ilvl heb je al bijna niks meer aan de gear die daar dropt. Je gaat er uiteindelijk wel naartoe voor de upgrades.
Dat was er. MAar er waren toen enorme klachten dat als je alleen pvp leuk vond je pve moest gaan doen om daar competitief in te zijn, en andersom want sommige pvp wapens waren best in slot voor pve. Dus hebben ze resilliance toegevoegd en gear gescheiden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
Tijd voor een n00b vraag!
Waarom is er verschillend PvE en PvP gear? Is er niet gewoon een "beste" gear voor alles?
PvP gear heeft resilience (zorgt ervoor dat attacks van vijandige players en hun pets minder damage tegen je doen). PvE gear heeft dat niet en richt zich puur op de damage die jij doet maximaliseren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
Waarom is er verschillend PvE en PvP gear? Is er niet gewoon een "beste" gear voor alles?
Nou.... obvious answer. PvP is voor PvP.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
Dan heb je geen pvp gear. want anders overleef je dat welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:18 schreef Wolve000 het volgende:
Duidelijk.
Had ook nog niet het idee dat ik er nu al veel aan had, maar wil toch een beetje het idee hebben dat ik het begrijp en als ik verder kom, dat ik ook geen domme dingen blijf doen. PvE mobs zijn natuurlijk ook veel voorspelbaarder met aggro...
Tot nu toe een keer PvP gedaan. Was telkens na 2 klappen van een rogue dood. Dan werd ik gesapt, kon niks meer, en daarna instant dood. Dat schoot dus lekker op.
Hij is level 30 manquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan heb je geen pvp gear. want anders overleef je dat wel
Ohh weet ik veel xD.quote:
Haha ja ach, no big deal toch? ff op je cd wachten en voilá de undead is getrappedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef Blistering het volgende:
Ook zo hilarisch als je dan een foutje maakt. Bij een-na-laatste boss in ZA heb je 2 adds, wij hadden nu human & undead add. Ik trap die human uit gewoonte (speelde weer 'ns op m'n Hunter
). Gelijk daarna:
Warlock: omg hunter
Warlock: trap undead not human
Warlock: pay attention hunter. Sorry hoor dat ik ook 'ns een foutje maak.
Yep. Maar het gaat me meer om de reactie van zo'n kneus. Maarja zo denk ik dan hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:53 schreef pl4kkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ging wel lekker in deze bg. Was eerder verbaasd dat ik eerste stond toen we wonnen
[..]
Haha ja ach, no big deal toch? ff op je cd wachten en voilá de undead is getrapped![]()
Ik zou in ieder geval de hele lijst in een spoiler zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rogues + exploit in Gilneas is super. Zie je ze allemaal aoe gebruiken terwijl ze de rogues niet eens rakenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:25 schreef pl4kkie het volgende:
Wtf, join ik gilneas bg hebben we 6 rogues in ons team
Hoe werkt die exploit dan precies? Heb er nog niet van gehoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:43 schreef Chau het volgende:
[..]
Rogues + exploit in Gilneas is super. Zie je ze allemaal aoe gebruiken terwijl ze de rogues niet eens raken
Je hebt meestal niet door dat mensen het gebruiken. Je hebt rogues die stealthen gewoon naar een flagspot, springen omhoog op de stander van de flag, hierdoor kunnen mensen je niet aoe-en en gebruik je evasion ernog bij vergroot je je kans op een cap te krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hoe werkt die exploit dan precies? Heb er nog niet van gehoord.
Met 353 gear is het meestal rondt de 160/170kquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef Thrilled het volgende:
Hm jongens, wat is de gemiddelde health van een tank? Ik heb moeite met het healen van tanks die ook veel klappen krijgen met een HP bar van 130/140k health.. maar kzie ze ook van 180k / 200k health en die vangen veel minder klappen.. tis dus zeker gear afhankelijk maar de tank speelt het balletje weer terug naar mij als hij dood gaat..
Buffed 170K ofzo ongeveer, ligt ook een beetje aan het soort tank, paldin tanks stacken bijvoorbeeld geen stamina maar mastery (minder health, maar minder damage komt er binnen). Andere tanks weet ik het niet van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef Thrilled het volgende:
Hm jongens, wat is de gemiddelde health van een tank? Ik heb moeite met het healen van tanks die ook veel klappen krijgen met een HP bar van 130/140k health.. maar kzie ze ook van 180k / 200k health en die vangen veel minder klappen.. tis dus zeker gear afhankelijk maar de tank speelt het balletje weer terug naar mij als hij dood gaat..
Warriors mastery/parryquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Buffed 170K ofzo ongeveer, ligt ook een beetje aan het soort tank, paldin tanks stacken bijvoorbeeld geen stamina maar mastery (minder health, maar minder damage komt er binnen). Andere tanks weet ik het niet van eerlijk gezegd.
stam stackerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:03 schreef Anakin24 het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)st/boendhal/advanced (van een guildie)
Jaaaah dat is echt een epic stukje. Ik heb zo hard moeten lachen om die questenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:15 schreef TwyLight het volgende:
looooooolllll\
ik doe nu quests in badlands, en dan krijg je 3 scenarios hoe een dwarf, een gnome en een hunter deathwing zogenaamd verslagen hebbenen dat moet jij dan doen
echt grappig
[ afbeelding ]
Die is inderdaad tof om te doen, badlands is het eerste gebied wat ik heb gedaan nadat de nieuwe quests beschikbaar waren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:15 schreef TwyLight het volgende:
looooooolllll\
ik doe nu quests in badlands, en dan krijg je 3 scenarios hoe een dwarf, een gnome en een hunter deathwing zogenaamd verslagen hebbenen dat moet jij dan doen
echt grappig
[ afbeelding ]
bronquote:In this conference call we also learned that:
•The next patch will include "major raid and dungeon content", we can most likely expect a raid and a 5-man from Patch 4.3
•Patch 4.3 will be the "largest content update since Cataclysm"
•It will be released later this year, which means that we can probably expect a PTR soon
Denk het niet, Ik hoop dat het iets met War of the Ancients gaat worden in CoT. Zou iig ideaal passen in deze expansion.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef pl4kkie het volgende:
Om even terug tekomen op die nieuwspost van mmo gisteren. Daar stond ook dit bij
[..]
bron
Gaat dit de DW content worden of niet?
Lijkt me niet dat ze een half jaar na uitbrengen al de laatste boss introduceren. Zal wel ter voorbereiding al zijn natuurlijk, maar ik gok dat ze nog eerst een ander uitstapje maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef pl4kkie het volgende:
Om even terug tekomen op die nieuwspost van mmo gisteren. Daar stond ook dit bij
[..]
bron
Gaat dit de DW content worden of niet?
Ja vind ik ook, en een paar extra dungeons. stuk of 4 ofzo extraquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef lifeblind het volgende:
Ze mogen er eigenlijk nog wel een old god raid tussen gooien wat mij betreft
Mja als ze t zo gaan doen net zoals wotlk uiteindelijk komen er nog wel wat meer dungeons bij, die icc5 dungeons waren op zich best vermakelijk (en dropte leuke dingen om je raidraidy te maken voor icc10quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, en een paar extra dungeons. stuk of 4 ofzo extra. Maar het zal er vast wel weer 1 en max 2 zijn die ze toevoegen.
Als dit niet de DW patch word, zal het dan iets met de abyssal depths temaken hebben ?
Black Temple moest ook de laatste raid van TBC zijn en die kwam al verdomd snel na de release.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze een half jaar na uitbrengen al de laatste boss introduceren. Zal wel ter voorbereiding al zijn natuurlijk, maar ik gok dat ze nog eerst een ander uitstapje maken.
Is wel aangekondigd op Blizzcon twee jaar geleden dat die nog komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:27 schreef Chau het volgende:
[..]
Denk het niet, Ik hoop dat het iets met War of the Ancients gaat worden in CoT. Zou iig ideaal passen in deze expansion.
N'zoth is de laatste Old God die Neltharion uiteindelijk zo gek hebben gekregen om Deathwing te worden. Zou me niks verbazen als we deze Old God ook nog even kennis laten maken met meneer zwaard en mevrouw axe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef lifeblind het volgende:
Ze mogen er eigenlijk nog wel een old god raid tussen gooien wat mij betreft
Denk dat er nu 1 bij komt. Je kan dit dan zien als TOC patch. Dat was ook 1 raid en 1 5man. Pas met de final content kwamen er 3 dungeons bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:38 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja als ze t zo gaan doen net zoals wotlk uiteindelijk komen er nog wel wat meer dungeons bij, die icc5 dungeons waren op zich best vermakelijk (en dropte leuke dingen om je raidraidy te maken voor icc10
Aldus wowwikiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Black Temple moest ook de laatste raid van TBC zijn en die kwam al verdomd snel na de release.
[..]
Is wel aangekondigd op Blizzcon twee jaar geleden dat die nog komt.
[..]
N'zoth is de laatste Old God die Neltharion uiteindelijk zo gek hebben gekregen om Deathwing te worden. Zou me niks verbazen als we deze Old God ook nog even kennis laten maken met meneer zwaard en mevrouw axe.
-------------
Wat betreft die Abyssal Maw. Die had in 4.1 al samen met de Firelands moeten komen. Firelands werd uiteindelijk naar 4.2 gepushed en is er verder niks meer bekend gemaakt over Abyssal Maw. Spijtig wel.
http://www.wowwiki.com/Old_Godsquote:In Blizzcon 2010's Quests and Lore panel, Chris Metzen revealed that the third named Old God, which is to be revealed in Cataclysm, will be called N'Zath. It was mentioned that he may be the mastermind behind the corruption of the Emerald Dream. Metzen also implied that this Old God may be the one "signing Deathwing's cheques".
Indien ze N'zoth moeten ze niet combineren met Deathwing, het is wel waar dat hij Deathwing beinvloed heeft alleen vind dat N'zoth veel beter past in een Emeral Nightmare raid imo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Black Temple moest ook de laatste raid van TBC zijn en die kwam al verdomd snel na de release.
[..]
Is wel aangekondigd op Blizzcon twee jaar geleden dat die nog komt.
[..]
N'zoth is de laatste Old God die Neltharion uiteindelijk zo gek hebben gekregen om Deathwing te worden. Zou me niks verbazen als we deze Old God ook nog even kennis laten maken met meneer zwaard en mevrouw axe.
-------------
Wat betreft die Abyssal Maw. Die had in 4.1 al samen met de Firelands moeten komen. Firelands werd uiteindelijk naar 4.2 gepushed en is er verder niks meer bekend gemaakt over Abyssal Maw. Spijtig wel.
Teh fuck is this shitquote:[2. Trade] [Najsen]: LFM BH 20 mant Need 2 tanks, 4 healers LOTS of dps.. We do lootlock below 17k dps, NO LOOT!! /w me achivment, ilvl, and your roll. KNOW the "new" boss.
sad failquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Teh fuck is this shit.
edit: Hahahaha, whisper ik: Hunter 352 ilvl. Krijg ik terug: ''Too low itemlvl''!
Een hunter met 330 ilvl doet meer dps dan een andere dps class die 360 ilvl heeft. Wat een debielquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Teh fuck is this shit.
edit: Hahahaha, whisper ik: Hunter 352 ilvl. Krijg ik terug: ''Too low itemlvl''!
quote:In Blizzcon 2010's Quests and Lore panel, Chris Metzen revealed that the third named Old God, which is to be revealed in Cataclysm, will be called N'Zath. It was mentioned that he may be the mastermind behind the corruption of the Emerald Dream. Metzen also implied that this Old God may be the one "signing Deathwing's cheques".
Dus eigelijk moeten ze er al wel wat mee doenquote:Perhaps the biggest evidence of the presence of an Old God (or at least, the fact that one will be featured in Cataclysm) is in Deepholm. At random intervals Haethen Kaul will do a yell, one of which is "It is true that we serve Deathwing, but we also serve a higher power. Never forget that!"
Mja, ik doe nu op m'n hunter op bosses 17-20k dps en op trash soms wel 40k met multishot spam. Idioten echtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Een hunter met 330 ilvl doet meer dps dan een andere dps class die 360 ilvl heeft. Wat een debiel
Dan is de kans erg groot dat de volgende patch hierover zal gaan lijkt mequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef Chau het volgende:
[..]
[..]
Dus eigelijk moeten ze er al wel wat mee doen
Maand of 2 geleden is mijn hunter 85 gedinged. Ik met een ilvl van 320ish een dungeon in he. Push zo 11k dps. Dat is al meer dan dat een gemiddelde dps doet in een random Zandalari pugquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mja, ik doe nu op m'n hunter op bosses 17-20k dps en op trash soms wel 40k met multishot spam. Idioten echt.
Lootlock?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Teh fuck is this shit.
Het is eigelijk alleen omdat de Old Gods overduidelijk nu Cata voorkomen dat ze wel moeten komen, maar eigelijk zijn de voor alles verantwoordelijk wat er in Azeroth gebeurde en gaat gebeuren en uiteraard een beetje in Outlandquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:15 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dan is de kans erg groot dat de volgende patch hierover zal gaan lijkt me
Alsof een tank wel 17K dps pushedquote:
Haha, ik las laatst iets over een gast die volgens de raid een ninja was.quote:
Mja dan is het nog wel een ninjaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:22 schreef Chau het volgende:
[..]
Haha, ik las laatst iets over een gast die volgens de raid een ninja was.
Hij had het volgende als loot rule gezet 'We will for loot after we finish MS>RR' naja vervolgens iedereen joinnen en trash cleanen tot iets van 6 a 7 epics droppen (release date gebeurde dit) dus iedereen wil leaven en vind het wel genoeg worden. Zegt die raidleader dat ze instance nog niet gecleared hebben en daarom geen loot gaat uitdelen immers finish = finish
Dat maakt hem niet een ninja volgens Blizzard. Hij heeft immers de regels verteld en hoe en wanneer ze werden gerolled. Dat het in de ogen van de mensen die er in zaten wel een ninja is kan ik wel begrijpen, ik zelf vraag altijd de loot rules/ wanneer items gerolled worden en op welke manier. Voor de zekerheid de tijd onthouden voor een GM en dan maar gaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja dan is het nog wel een ninjakan je wel zo'n "slimme" opmerking maken om iedereen te naaien, maar dat veranderd imo weinig. Ik deed gisteren BH en er dropte een ruthless necklace (mages, priest, shamans druids etc) raidleader was een mage, en de lootmaster. Dus iedereen die hem wou rollen, shaman rollt het hoogste (89) en mage rollt 24 ofzo. zegt die "Do you actually do pvp?" shaman was in full vicious maargoed, dus ik zeg does it actually matter? he won.
Loot hij hem en leaved diewas ook nog een nederlander. Pyromaan heette die.
Echt vanaf nu doe ik nooit meer pugs waar ik zelf of iemand die ik ken geen lootmaster is
Als ik iets triest vind zijn het wel zulke dingen.
Hij zat trouwens in een best "goede" guild, Ice. Na BH iedereen in trade zeggen dat hij geninja'd had en werd gelijk uit de guild gekickt
There you goquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
iemand had me eerder moeten vertellen over die dps per gevecht. ik keek altijd naar overall dps. bijn een boss doe ik ruim 11K alleen bij mobs ben ik echt slecht en kom gewoon vaak te laat.
In 21 uur van level 1 naar level 60?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:55 schreef Joosterd het volgende:
Update: Feral druid => Lv 60 > 21 hour played.
male draeneiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:03 schreef Anakin24 het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)st/boendhal/advanced (van een guildie)
Hc tanken niet. Daar heb je teveel greens voor en een mixed dps/tank gear. Maar zodra je hc's kan que'en als dps gelijk doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:47 schreef Mercy het volgende:
Zou ik hiermee al Heroics kunnen doen ?
De wachttijd voor gewone Dungeons is mega lang
Tanken doe ik sowieso nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hc tanken niet. Daar heb je teveel greens voor en een mixed dps/tank gear. Maar zodra je hc's kan que'en als dps gelijk doen
Waarom draag jij dan tanking gear?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:16 schreef Mercy het volgende:
[..]
Tanken doe ik sowieso nietalleen dps.
Als je niet tanked heb je de verkeerde 359 belt en chest gekocht. Zijn allebei tank itemsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:16 schreef Mercy het volgende:
[..]
Tanken doe ik sowieso nietalleen dps. doe nu net 11k damage in een normal cata dungeon.
ben bang dat het te weinig is voor in een heroic.
Dat klopt ik heb die gekochtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:25 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als je niet tanked heb je de verkeerde 359 belt en chest gekocht. Zijn allebei tank itemsAls dps wil je strength, hit, expertise en mastery. Geen dodge of parry.
Hij is 14 en heeft nu oprecht lolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:07 schreef Wolve000 het volgende:
Lachen joh. Log je net in, wordt je meteen afgeslacht door een Boss-level Alliance speler. En na reviven nog een keer. Wat een fun en wat een prestige voor diegene!
Als fury warrior zoveel mogelijk puur strength gemmen (Bold Inferno, of als je JC bent Bold Chimera). Mocht je een goeie socket bonus krijgen, dan kun je evt kiezen om voor etched demoneye of als je nog niet aan de 8% hitcap zit rigid ocean sapphire. Goeie yellow socket bonus opvullen met inscriber ember topez.quote:
Hopen dat hij in Nederland ofzo woont en dat het nu bedtijd isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is 14 en heeft nu oprecht lolTsja.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hopen dat hij in Nederland ofzo woont en dat het nu bedtijd is
Maarja, dat hoort er een beetje bij. Gewoon wat lvl 85's vragen om hulp.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:17 schreef Wolve000 het volgende:
En toen vloog de server er uit. Telkens als we inloggen worden we weer naar het inlogscherm gegooid...
Wat kunnen lvl 85's doen aan server crashes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maarja, dat hoort er een beetje bij. Gewoon wat lvl 85's vragen om hulp.
Ik moest ook lachen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat kunnen lvl 85's doen aan server crashes?
Dat klinkt als een antwoord op mijn eerdere post, niet deze.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maarja, dat hoort er een beetje bij. Gewoon wat lvl 85's vragen om hulp.
Ecchi!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[ afbeelding ]
Oh heb nog deze chars van Vanilla/begin TBC
Rogue heeft zelfs nog commander title + Black hawkstrider met die kut tokens gehaald
Ja, heel Azeroth is vernieuwd en daar kan je gewoon al die nieuwe quests doen. Dan heb je natuurlijk Outland en Northrend nog. Genoeg te doen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:17 schreef Fir3fly het volgende:
Is er nog iets te doen voor iemand die Cataclysm niet heeft?
Al geprobeerd, maar het nieuwe systeem beviel me totaal niet. Is dat nog steeds hetzelfde?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel Azeroth is vernieuwd en daar kan je gewoon al die nieuwe quests doen.
Hoe bedoel je? Of ze Azeroth sinds december nog maar een keertje helemaal hebben veranderd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:34 schreef Fir3fly het volgende:
Al geprobeerd, maar het nieuwe systeem beviel me totaal niet. Is dat nog steeds hetzelfde?
Dat alle quests in een vooraf bepaalde volgorde gedaan moeten worden als je een gebied in komt lopen.quote:
ofc, dan kun je met lowbie gear overal doorheen facerollen ivm nerfs overal. Dat is toch de bedoeling van wow?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja, want je gaat eerst het einde doen voordat je het begin doet
En nee ik ga niet op ecchi googelen :"D
Terminologie-overload!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:24 schreef Olment het volgende:
[..]
ofc, dan kun je met lowbie gear overal doorheen facerollen ivm nerfs overal. Dat is toch de bedoeling van wow?
ik ben dus niet de enige die die vreemde posts af en toe totaal niet begrijpt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Terminologie-overload!
*bzzzzt* *BOEM*
* Wolve000 is defect.
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die die vreemde posts af en toe totaal niet begrijpt.
Haha, duurde bij mij ook even voor ik alle afkortingen doorhad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Terminologie-overload!
*bzzzzt* *BOEM*
* Wolve000 is defect.
Ah, deze taal begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Haha, duurde bij mij ook even voor ik alle afkortingen doorhad.
Vertaling:
Ofcourse, dan kun je met je lowbie (laag level) gear overal doorheen facerollen (term voor zomaar op knopjes drukken en dan toch nog wat voor elkaar krijgen, gebruikt om aan te geven dat het erg gemakkelijk is) in verband met nerfs (verminderingen van moeilijkheidsgraad) overal.
Kortom.
Natuurlijk, dan kun je met je slechte gear overal doorheen banjeren zonder iets te hoeven kunnen of weten, doordat alles makkelijker is gemaakt.
Ben je een DK dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is the faceroll queen![]()
omg blizzard nerf :S:S:Squote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
nee, maar ik druk wel zonder er iets vanaf te weten op alle knopjes die me leuk lijken en meestal komt 't goed
als je die tactiek zou toepassen op een dps DK dan zou je bovenaan staan in de dps lijstquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
nee, maar ik druk wel zonder er iets vanaf te weten op alle knopjes die me leuk lijken en meestal komt 't goed
Onzin. Dat gaat voor de meeste dps classes/specs op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:21 schreef Olment het volgende:
[..]
als je die tactiek zou toepassen op een dps DK dan zou je bovenaan staan in de dps lijst
zeer zeker NIET. er zijn genoeg classes waarmee je zonder skill geen ruk dmg doet, met een dk is dat niet zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Onzin. Dat gaat voor de meeste dps classes/specs op.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
zeer zeker NIET. er zijn genoeg classes waarmee je zonder skill geen ruk dmg doet, met een dk is dat niet zo.
hunterquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:33 schreef Blistering het volgende:
[..], onzin dude. Noem een class, pve wise is het allemaal 2/3 knopjes. Komt niets geen skill bij kijken.
Hunter een class waar je wel skill voor nodig hebt of? If so, fail.quote:
Mijn hunter is kill command, serpent sting, cobra shot en dan nog 1 waar mij de naam ff ontschiet. Boem 4 knoppen. Hard mmkay.quote:
Arcane Shot, Arcane Shot, Arcane Shot, Steady Shot, Steady Shot, Arcane Shot, Arcane Shot enz.quote:
een DK hoeft alleen D&D te doen en dan melee dmg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:34 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mijn hunter is kill command, serpent sting, cobra shot en dan nog 1 waar mij de naam ff ontschiet. Boem 4 knoppen. Hard mmkay.
Dan snap jij de class niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:35 schreef Olment het volgende:
[..]
een DK hoeft alleen D&D te doen en dan melee dmg.
Op mijn frost dk is het ice disease, plague dinges dan obliterate of frost strike eventueel nog een die procced. 5 knoppen yay.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:35 schreef Olment het volgende:
[..]
een DK hoeft alleen D&D te doen en dan melee dmg.
Warlock, ook nog voor alle 3 de specs.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:33 schreef Blistering het volgende:
[..], onzin dude. Noem een class, pve wise is het allemaal 2/3 knopjes. Komt niets geen skill bij kijken.
Ik snap de class redelijk goed, ik snap alleen niet hoe mensen kunnen falen met een dk. tanks die het verprusten en dps die zuigt in zowel dps als tacticsquote:
Afflication is ook niet heel boeiend, de rest is priority. Sowieso zijn de meeste specs priority based.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
Warlock, ook nog voor alle 3 de specs.
Maar wel meer dan 2 of 3 knoppen. Dat is toch wat je zei? of ik zag het verkeerd..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Afflication is ook niet heel boeiend, de rest is priority. Sowieso zijn de meeste specs priority based.
Yep, maar dan nog is het niet boeiend. Het gaat mij er om dat mensen beweren dat je in pve iets als skill nodig hebt, dat is de grootste nonsens. Iedereen kan een paar knoppen onthouden, en iedereen snapt dat rode/groene/blauwe/roze cirkels op de grond fout zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar wel meer dan 2 of 3 knoppen. Dat is toch wat je zei? of ik zag het verkeerd..
dis is wel de grootste onzin die ik hoor van jou. Geen skills nodig in pve. Dus volgens jou is gear dan alles??quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Yep, maar dan nog is het niet boeiend. Het gaat mij er om dat mensen beweren dat je in pve iets als skill nodig hebt, dat is de grootste nonsens. Iedereen kan een paar knoppen onthouden, en iedereen snapt dat rode/groene/blauwe/roze cirkels op de grond fout zijn.
Nee, maar even inlezen in een bossfight is vaak voldoende. Als je dan nog faalt ben je gewoon niet geschikt voor WoW. Komt geen skill bij kijken, gewoon common sense.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:48 schreef Olment het volgende:
[..]
dis is wel de grootste onzin die ik hoor van jou. Geen skills nodig in pve. Dus volgens jou is gear dan alles??
Dan kan dus 95% van alle wow spelers inpakken en wegwezen, want die hebben niet genoeg aan even inlezen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, maar even inlezen in een bossfight is vaak voldoende. Als je dan nog faalt ben je gewoon niet geschikt voor WoW. Komt geen skill bij kijken, gewoon common sense.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan kan dus 95% van alle wow spelers inpakken en wegwezen, want die hebben niet genoeg aan even inlezen.
Gewoon allemaal eersre keer mensen zoeken en daar dingen mee gaan uitzoeken. Het geeft stukken meer voldoening om zelf dingen te ontdekken dan alles van te voren maar te lezen. Daar is geen lol aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan kan dus 95% van alle wow spelers inpakken en wegwezen, want die hebben niet genoeg aan even inlezen.
Geef je groot gelijk, maar de meeste doen niks met hun ontdekkingen. Ow boss doet een cleave attack,, laat ik naast de tank gaan dpssen,, ow ik ben dood, KUT HEALERquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gewoon allemaal eersre keer mensen zoeken en daar dingen mee gaan uitzoeken. Het geeft stukken meer voldoening om zelf dingen te ontdekken dan alles van te voren maar te lezen. Daar is geen lol aan
Iedere melee dps moet toch na enkele dungeons begrijpen dat de achterkant the place to be isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk, maar de meeste doen niks met hun ontdekkingen. Ow boss doet een cleave attack,, laat ik naast de tank gaan dpssen,, ow ik ben dood, KUT HEALER
Er zou een test oid moeten komen of mensen wel geschikt zijn om wow te spelen. Scheelt hele hoop frustratie bij "pro" spelers.
zou je wel zeggen héquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Iedere melee dps moet toch na enkele dungeons begrijpen dat de achterkant the place to be is
Ik zou het niet doen. Gewoon lekker doortanken en je pas echt zorgen maken op 85 om je gear.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:24 schreef Thrilled het volgende:
Hm ben nu 3 levels verder op mn warrior (tank) en loop nog steeds in mijn cobalt setje rond.. begint me te irriteren dat ik geen significante betere gear tegenkom.. Heb even wat gear bewaard uit questrewards en het bevat allemaal geen dodge
............
Is dit nou het juiste moment om deze rewards te reforgen om zo toch de dodge te krijgen?
zou jij kunnen op wieberen? hij vraagt gewoon iets waar of wij gewoon normaal een antwoord op kunnen geven, inplaats van te roepen je bent maar lvl 70.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dude wat zeur je je bent level 70
Eenschquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
zeer zeker NIET. er zijn genoeg classes waarmee je zonder skill geen ruk dmg doet, met een dk is dat niet zo.
PvP nu!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht.![]()
Zit echt al de hele avond te wachten op die European Battle.net Invitational. Dat die WoW battles eindelijk eens langskomen! Ze zouden eind van de middag al beginnen. Maar nee, de hele avond alleen maar Starcraft!
Komisch is het volgende: Er zitten twee presentatoren bij Starcraft, ze begeleiden het spel door te vertellen wat de spelers op dat moment doen. Eén ervan herkende ik. Blijkt hij gewoon bij mij uit de buurt te komen en hoogst waarschijnlijk ben ik er ook 100% zeker van dat hij op dezelfde middelbare school heeft gezeten als ik. (En hij is maar 1 jaar ouder dan ik ofsow!) Als officiele Starcraft commentator (en als ze andere achievements die ik op facebook e.d. zag), heeft ie het ver geschopt!![]()
Wou net nog mijn post aanpassen, denk fck it xDquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Nu!" is wat overdreven [ afbeelding ]
Kevin van der Kooi?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht.![]()
Zit echt al de hele avond te wachten op die European Battle.net Invitational. Dat die WoW battles eindelijk eens langskomen! Ze zouden eind van de middag al beginnen. Maar nee, de hele avond alleen maar Starcraft!
Komisch is het volgende: Er zitten twee presentatoren bij Starcraft, ze begeleiden het spel door te vertellen wat de spelers op dat moment doen. Eén ervan herkende ik. Blijkt hij gewoon bij mij uit de buurt te komen en hoogst waarschijnlijk ben ik er ook 100% zeker van dat hij op dezelfde middelbare school heeft gezeten als ik. (En hij is maar 1 jaar ouder dan ik ofsow!) Als officiele Starcraft commentator (en als ze andere achievements die ik op facebook e.d. zag), heeft ie het ver geschopt!![]()
Jah!quote:
http://www.wowhead.com/it(...)crv=0:35:5:20:10#0+1quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:40 schreef Thrilled het volgende:
oh sorry, wist niet dat je niet mocht posten als t geen level 85 vragen zijn
en t is level 76![]()
Maar goed, weet niet hoe het bij jou zit, maar in dungeons word er om elk verkeerd item de grootste heisa gemaakt dus ik wil mn gear gewoon op orde hebben.. en als dat betekent dat ik voor een paar goud per item gewoon dodge kan behouden, heb ik dat er voor over.. maar als het inderdaad pas voor ilvl 200+ is dan houd het snel op
welkomquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Knuxie het volgende:
Oppernerd meldt zich voorzichtig in dit topic. Toch altijd eng, mensen.
Speel het spel nu ruim 6 jaar (diehard nerstylequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
welkomWe zijn allemaal nerds hier. Alhoewel ik weinig post maar wel alles mee leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |