Zolang je er maar geen foto's van postquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Wij gaan nooit meer naar Roosendaal. Zo
Goedenavond allen
Haha als 'ie makkelijk is met pillen scheelt het een hoop gestress. Pingoo eet ook altijd de pilletjes van de grond opquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft z'n eerste pil prednoral op.
Hij vond het lekker.
O'jee wat is er?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Goedenavond allen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
En jij moet zaterdag taart eten, samen met Pingoo
Issie kwijt?quote:
Da's nie kats.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft z'n eerste pil prednoral op.
Hij vond het lekker.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
Roosendaal... we rijden er heen om een frietje te gaan eten in het winkelcentrum. Komen we daar of een paar minuten over half zes: álles dichtKomen we (na drie minuten) terug bij de auto in de parkeergarage, moeten we ¤ 1,70 afrekenen
Rijden we naar de Mac, rijden we verkeerd
Willen we een choco-milkshake, hebben ze die niet meer
Krijgen we onze bestelling, is er een friet te weinig
Rijden we daarna naar Office Centre (die al járen en járen ook op donderdag open is), is die kutwinkel dicht
![]()
Nou, wij hebben ff getuft op Roosendaal en gaan er nooit meer naartoe. Dus... tuf
Wij ook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Goedenavond allen
Zelfs de Mac liet je in de steek?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
Roosendaal... we rijden er heen om een frietje te gaan eten in het winkelcentrum. Komen we daar of een paar minuten over half zes: álles dichtKomen we (na drie minuten) terug bij de auto in de parkeergarage, moeten we ¤ 1,70 afrekenen
Rijden we naar de Mac, rijden we verkeerd
Willen we een choco-milkshake, hebben ze die niet meer
Krijgen we onze bestelling, is er een friet te weinig
Rijden we daarna naar Office Centre (die al járen en járen ook op donderdag open is), is die kutwinkel dicht
![]()
Nou, wij hebben ff getuft op Roosendaal en gaan er nooit meer naartoe. Dus... tuf
Hihaaaaaa, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
Zelfs de Mac liet je in de steek?![]()
![]()
*tuft mee op Roosendaal*
Geef me effe en ik rochel er nog veel meer!quote:
Rotstad is het he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Goedenavond allen
Ja! Tufquote:
Hoe is het met jou? Schiet het huis al een beetje op? Ben je blij met de relatieve koelte?quote:![]()
Alles goed hier met iedereen? MB en Re van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
We gaan de goede richting op, morgen de keuken verven en zaterdag laminaal leggen daar als het goed is. Blijven nog wel rotklussen over, maar we overhaasten niksquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja! Tuf
[..]
Hoe is het met jou? Schiet het huis al een beetje op? Ben je blij met de relatieve koelte?
Goed bezigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:49 schreef Bamba het volgende:
We gaan de goede richting op, morgen de keuken verven en zaterdag laminaal leggen daar als het goed is. Blijven nog wel rotklussen over, maar we overhaasten niks![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Ik weet niet wat je ouders met Gizmo gedaan hebben, maar hij heeft valt me nog maar sporadisch aan![]()
. En als hij dat doet, zie ik het van mijlenver aankomen. We hebben nu trouwens nieuwe buren met 2 katten waar 'ie iedere keer ruzie mee heeft en zelfs een beetje bang voor is
. Kun je het je voorstellen?
.
Ja, onze plaatselijke zwerfkaterquote:
Arme katerpoot.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, onze plaatselijke zwerfkaterHij heeft een zere poot en het is héél zielig
We hebben geen balkonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
Arme katerpoot.Hopelijk krijgen jullie hem snel te pakken zodat hij opgelapt kan worden.
Anders gaan we vrijdag gezellig zwerfkatvangen!Vanaf het balkon!
Thanks! Ik zal het proberen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt een programma'tje (gratis) dat je kunt installeren, waarna je het wel kunt veranderen
Je kunt er hier e.e.a. over lezen (naar onderen scrollen, naar OPTION TWO)
http://www.sevenforums.co(...)ndows-7-starter.html
En hier download je het programma:
http://www.softpedia.com/(...)lization-Panel.shtml
Ik wel! Breng hem hier!quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en ze vroeg of ik pleeggezin wilde worden. Maar ik heb geen apart kamertje
Hebben wij ook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en ze vroeg of ik pleeggezin wilde worden. Maar ik heb geen apart kamertje
Ze belde... dus niet opgesloten in een parkeergarage.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef Qwea het volgende:
Greys belde, ze kon de weg niet vinden
Oke, het ligt iets genuanceerder, maar dit is grappiger
Kanaal of rivier is toch best een groot verschil meestal.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef Oognip het volgende:
De Maas is overigens terecht hoorDinsdag dachten vriend en ik dat we langs de Maas hadden gelopen, maar dat bleek het Julianakanaal te zijn geweest
Nu zijn we richting Belgie gereden en tadaaaa daar was ie hoor!
En daarna hebben we lekker ijs gegeten in Illikhoven
Illikhoven is Nederland, Nederlands ijsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kanaal of rivier is toch best een groot verschil meestal.![]()
Fijn dat hij weer terecht is.En Belgisch ijs.
Ow verrek! België heeft zoveel hoven dat ik dacht dat dit er vast ook eentje was.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Illikhoven is Nederland, Nederlands ijs![]()
Maar de Maas doet een bietje kronkelen.quote:En dat kanaal was op het punt waar wij liepen een stuk breder dan de Maas hoor
Oh vast maar zoveel hebben we nog niet gezienquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow verrek! België heeft zoveel hoven dat ik dacht dat dit er vast ook eentje was.
[..]
Maar de Maas doet een bietje kronkelen.Kanalen zijn saai recht.
Op de meeste plekken is hij haast niet te missen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh vast maar zoveel hebben we nog niet gezien
Van de week gaan we vast nog wel even de Maas beter inspecteren
hier druppelt t wat, maar idd alles openstaan om een beetje af te laten koelen binnenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij gaat het hier zo regenen....hopelijk koelt het dan wat af in huis![]()
DM, ik vind het op zich wel positief dat je DA het nog een week wil aanzien, als ze vond dat het ondraaglijk was en de prednison eiks geen kans geeft, dan had ze het vast niet geprobeerd.
Prednison is op zich wel een echt paardemiddel, dus hopelijk voelt Jip zich snel wat beter.
Maes, feli met R. en sterkte met Bobje
Maar zo'n beest komt toch niet alleen aan van de sterilisatie? Ik bedoel, dan moet je toch ook dat beest gigantisch overvoeren of niet dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
De eigenaren van het appartement hebben toch zo'n dikke kat (10/15 kilo)?Ik heb even gevraagd hoe dat kan. Ze heeft drie nestjes gehad en is toen gesteriliseerd en ja toen werd ze dit ongeveer:
[ afbeelding ]
(dit is niet de poes maar soortgelijk)
Bijzonder verhaal, maar heel zielig vind ik het wel.
Ja dat zou je wel denken he maar volgens die man nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar zo'n beest komt toch niet alleen aan van de sterilisatie? Ik bedoel, dan moet je toch ook dat beest gigantisch overvoeren of niet dan?
7.5 kilo? Zo! Heb je een foto van hem? (en dan niet alleen van zijn hoofd)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:52 schreef indaha het volgende:
Oef dat is wel erg dik ja![]()
Ik kreeg heb van de week een nieuwe weegschaal gekocht, maar ik was gelijk 3 kilo zwaaarder dan met de oude, dus moet toch maar minder snoepen.![]()
Ik heb ook gelijk even onze Binky gewogen en die is 7,5 kilo schoon aan de haak
Da's een gelukkig feit voor je.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh, voor ik het vergeet, ik mag de 15e een rolstoel gaan laten aanmetendus de kerk is nu officieel door de kogel
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh, voor ik het vergeet, ik mag de 15e een rolstoel gaan laten aanmetendus de kerk is nu officieel door de kogel
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's een gelukkig feit voor je.
Een paar jaar geleden namen ze fybromyalgie helemaal niet serieus en werd je gewoon verteld dat het tussen je oren zat.
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Ga even op ander computer foto zoekenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
7.5 kilo? Zo! Heb je een foto van hem? (en dan niet alleen van zijn hoofd)
Ik voel me nog steeds beledigd door de dierenarts die zei dat Pingoo 1.5 kilo te zwaar isik geloof er echt niks van dat 4.5 kilo een gezond gewicht is voor hem
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een scoot en je bent helemaal hip
Hopelijk nog ff nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een scoot en je bent helemaal hip
Bedoelt ze niet een scooter?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hopelijk nog ff nietdas nog even een stapje te ver voor mij atm
Oh dat kan ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet een scooter?
Maar feli MM
Hee wat goed, en dan een flitsend kleurtje uitkiezen, en van die ronde schijven voor in de wielen (weet niet hoe dat heet). Lekker pimpenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Heel verdachtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef nokwanda het volgende:
NokManda belde. Hij zat vast op zijn werk. Iemand anders had per ongeluk de sleutels en hij kon niet afsluiten. Op een gegeven moment zag ik wel zijn auto achter staan, maar geen NokManda.
Net kwam ie binnen met een pakje dat ie op het dressoir heeft neergezet en dat ik pas morgen mag open maken. Het is van een juwelier.
Normaal gesproken is dat geen goed teken, he, als je man moet overwerken en daarna met iets van een juwelier thuis komt![]()
Pas op, hij zit hier naast mequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh dat kan ooknog wel logischer icm asfalt-quote
Danku allemaal
mijn verhaardagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:
Haha Nokis morgen een speciale dag voor jullie dat je het morgen pas mag uitpakken of..?
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef indaha het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/10/sdc10169z.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img10.imageshack.us/img10/1117/sdc10169z.jpg (copy/paste deze link) ]
Uploaded with http://imageshack.us (copy/paste deze link)
Zie jij hem?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef Oognip het volgende:
Ach wat een lekkerding die BinkyLijkt wel een beetje op Pingoo
Ik ook niet want hij doet niets of heb ik iets verkeerd gedaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
Indaha, Fok houdt niet zo van imageshack.
Ja en dat is vroeg de Noobquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gewoon copy paste zoals achter de link staat
Imageshack werkt gewoon niet op fok.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ook niet want hij doet niets of heb ik iets verkeerd gedaan
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal ik ze zolang ff hier neergooien bij mij?
lamaquote:
Nice. jij wel een feessie?quote:
Unne echte verse.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben net op kraamvisite geweest bij een baby van een maand!![]()
Rammellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Astu.quote:
Nah niet echt. Vriend en ik zijn op vakantie en morgen komen mijn moeder en haar vriend langs en gaan we gezellig eten. Ze blijven ook slapen, want ver.quote:
Hoe heet hij/zijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb een stofzuigerrobot gekocht.
Ik wil ook!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb een stofzuigerrobot gekocht.
Toen ik 25 werd heb ik van mn spaargeld een groot feest gegeven in een strandtent, alleen de drankjes/hapjes waren op mijn rekening (geen huur voor het zaaltje ofzo), met een dresscode-kleur en het was ZO leuk, de mooiste dag van mn levenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef indaha het volgende:
Ja dat is precies waarom ik daar ook niet zo van houd, dan heb je in mijn geval 20 man in huis zitten en zelf ren je je de benen uit het lijf en je hebt geen tijd om eens gezellig met iemand te kletsen.
Dus ik hou pas weer verjaardag op mijn 50e en dan gaan we lekker allemaal uit eten of zo dan kan ik er ook van genieten.
Nou ik zou hem wel willen maar ik heb nu al een schattig katertje besteld en die vind ik toch net iets leukerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga van mijn spaargeld liever lekker een lang weekend weg of zoiets
Ook leuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga van mijn spaargeld liever lekker een lang weekend weg of zoiets
Ik heb straks 2 honden en een kat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik zou hem wel willen maar ik heb nu al een schattig katertje besteld en die vind ik toch net iets leuker
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik zou hem wel willen maar ik heb nu al een schattig katertje besteld en die vind ik toch net iets leuker
welke heb je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Deze kan ook dweilen.![]()
De volgende keer dat m'n moeder op visite komt heb ik een stuk meer rust.![]()
Jip was net Oscar aan 't pesten.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat is een goed teken tochquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef DanseMacabre het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Iedereen heeft je review van Truus gelezenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:
Heel Fok wordt zo onderhand verstofzuiggerrobot.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij geeft Oscar dan een zachte tik met z'n voorpoot en Oscar gaat dan piepen.quote:
Mijn mama heet Annelies. En die kan heel goed poetsen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik bedoelde: liever een reisje dan een feestje.
Zo'n Annelies wil ik ook wel. Maar die mag dan wel kattepisvlekken wegwerken. Annelies van der Pies
Vindt ze het wel leuk als je een stofzuiger naar haar vernoemd?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn mama heet Annelies. En die kan heel goed poetsen.![]()
En heel goed kattenpisvlekken wegwerken.
Maar ze wordt boos als ik Annelies van der Pies zing.
Oh, laat even weten hoe hij bevalt?quote:
Ontzettend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vindt ze het wel leuk als je een stofzuiger naar haar vernoemd?
349.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, laat even weten hoe hij bevalt?
Was ie duur?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mijn mama heet Annelies. En die kan heel goed poetsen.![]()
En heel goed kattenpisvlekken wegwerken.
Maar ze wordt boos als ik Annelies van der Pies zing.
Daar dacht ik ook al een tijdje aan. Ik zal eens in hun topic gaan spieken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
wij hadden een BBQ met regen dus maar binnen gaan zitten
Hoe is het met bob gegaan?
mb en re het droog gehouden vandaag?
Z'n eigen piep-speeltjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij geeft Oscar dan een zachte tik met z'n voorpoot en Oscar gaat dan piepen.
Vindt ie grappig ofzo.
Daar was ik nu bij aan het janken dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef Oognip het volgende:
Iemand 'over de streep' weleens gezien? Het is een soort challenge day op middelbare scholen, ik vind het erg interessant om te zien
Ik jank daar echt altijd heel hard bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Daar was ik nu bij aan het janken dus
op MTV ook de Amerikaanse versie gezien. Gegarandeerd tranen, elke keer.
Dat kleine jochie in dat trainingspak, boahh ik bleef maar tranen krijgenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik jank daar echt altijd heel hard bij
Ja zielig hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat kleine jochie in dat trainingspak, boahh ik bleef maar tranen krijgen
Ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja zielig he
Is er ook een interview met het jochie geweest over wat er precies aan de hand is? Ik zapte iets te laat in.
Dat sowieso ja, echt wel! Wat zal dat de onderlinge sfeer verbeteren zeg! Op uitzendinggemist staan nog wat uitzendingen (of heb je met die uitzendinggemist ook problemen?)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ook
volgens mij niet.
Ik vind dit echt zo'n geweldig programmadat zou ik nou ook wel op scholen willen doen
Ik ken terughaken eigenlijk alleen als in opnieuw over iets beginnen om het af te maken (met praten dan)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net wel een nieuw woord geleerd: terughaken
Dat is net als dichttimmeren, een stukje communicatie, iemand aansluiten, etc. Hippe managerstaal
Als er geen reclames in zitten loopt ie nog wel eens vast maar ik ga eens kijken. Al heb ik mijn portie huilen voor vandaag wel gehadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, echt wel! Wat zal dat de onderlinge sfeer verbeteren zeg! Op uitzendinggemist staan nog wat uitzendingen (of heb je met die uitzendinggemist ook problemen?)
Ben jij een hippe manager nu dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net wel een nieuw woord geleerd: terughaken
Dat is net als dichttimmeren, een stukje communicatie, iemand aansluiten, etc. Hippe managerstaal
Ik ga het morgen eens uitproberenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
Ben jij een hippe manager nu dan?
Als er reclames in zitten loopt ie toch juist vast? Anyway hier zit geen reclame in, alleen aan het begin.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Als er geen reclames in zitten loopt ie nog wel eens vast maar ik ga eens kijken. Al heb ik mijn portie huilen voor vandaag wel gehad
Paardekooperquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weten jullie waar ze van die cadeautasjes verkopen?
Gewoon in een winkel dus, niet online
[ afbeelding ]
Heb je alvast een voorraadje voor de volgende keerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow en online moet je er gelijk 200 kopen![]()
Ik heb er maar 16 nodig
Ja, dan sowieso, maar ik bedoel ook zonder reclames loopt ie nog wel eens vastquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als er reclames in zitten loopt ie toch juist vast? Anyway hier zit geen reclame in, alleen aan het begin.
Ah mooi waardeloos dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja, dan sowieso, maar ik bedoel ook zonder reclames loopt ie nog wel eens vast
Thanx, maar ik moet er meer hebben!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog zo'n tasje, mag je zo hebben
Nu je het zegt, Xenos zou goed kunnen jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Thanx, maar ik moet er meer hebben!Zouden ze die niet bij de xenos of zeeman ofzo verkopen?
Was ook weer mijn idee om van die tasjes te gebruiken
Fijn! Ik hoop dat je net zo'n goede krijgt als ik heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar in dit geval vast wel! Spannend!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef nokwanda het volgende:
NokManda belde. Hij zat vast op zijn werk. Iemand anders had per ongeluk de sleutels en hij kon niet afsluiten. Op een gegeven moment zag ik wel zijn auto achter staan, maar geen NokManda.
Net kwam ie binnen met een pakje dat ie op het dressoir heeft neergezet en dat ik pas morgen mag open maken. Het is van een juwelier.
Normaal gesproken is dat geen goed teken, he, als je man moet overwerken en daarna met iets van een juwelier thuis komt![]()
Hoe zou jij het vinden met zo'n hoedje op je hoofd?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze is ook altijd zo lekker vrolijk op geposeerde foto's, die Jazz![]()
Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben nu ook over de streep aan het kijken.
Oh dat ziet er ook fijn uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kijk Greys![]()
Dit is het water daar
Dit aan de ene kant.. daar kunnen ze zo inlopen aan beide kanten
en dit aan de andere kant waar ze moeten springen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Thanx, maar ik moet er meer hebben!Zouden ze die niet bij de xenos of zeeman ofzo verkopen?
Was ook weer mijn idee om van die tasjes te gebruiken
Was het feest wel binnen? Of was het daar droog?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Bruiloft van de MrsBliss en Re was heel erg tof!
Ze zagen er prachtig uit! En het was echt heel gezellig. Leuke locatie, goede band.
En Heatwave als DJ, heb ik die ook eens gezien!
Het feest was idd binnen, een 'kapel' op het strand!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het feest wel binnen? Of was het daar droog?
Wat schattigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
Het feest was idd binnen, een 'kapel' op het strand!
En je kon gewoon aan de voor en achterkant naar buiten. Het miezerde, maar er was een gedeelte overdekt buiten
Kiek, zo zag het er uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow, wacht ff: het kon wel aan beide kanten dicht als het zou gaan waaien. Super zegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het feest was idd binnen, een 'kapel' op het strand!
En je kon gewoon aan de voor en achterkant naar buiten. Het miezerde, maar er was een gedeelte overdekt buiten
Kiek, zo zag het er uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de foto'squote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:18 schreef Greys het volgende:
Ja ik vond het heel erg sfeervol!
En leuke muziek, de DJ (Heatwave dus) afgewisseld met een band.
Nog een aantal leuke FOK!ers ontmoet, was echt heel erg gezellig! Vond het jammer dat ik wat sneller naar huis moest, maar anders zat vooral Bietje echt te lang alleen.
Maar ze zagen er gewellllllllldig uit
Ja het kon gewoon dichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, wacht ff: het kon wel aan beide kanten dicht als het zou gaan waaien. Super zeg
Floridaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waar gaat hun huwelijksreis eigenlijk naartoe?
Jan Smit heeft zijn voortanden gewisseld?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Leuke bestemming!
Trouwens, Greys, heb je het laatste (breaking-)ESF-nieuws al gelezen?
Jan Smit is geen ESFquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jan Smit heeft zijn voortanden gewisseld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF, Marokko gaat meedoen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Leuke bestemming!
Trouwens, Greys, heb je het laatste (breaking-)ESF-nieuws al gelezen?
Jaquote:
Whutquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het criterium om mee te doen is trouwens ook niet een ligging in Europa. In feite komt het er wel op neer, maar in principe is het anders.
Mits het lid is van de Europese Unie, geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
WhutDus elk land mag gewoon meedoen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:30 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jan Smit is geen ESF
Ow ja, ESF is niet een van mijn talentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee, je moet actief lid zijn van de EBU. En je moet in Europa liggen óf aan de Middellandse Zee grenzen is één van de criteria, dacht ik. Algerije, Egypte, Jordanië, Libanon, Libië en Tunesië zouden ook zo mee mogen doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
WhutDus elk land mag gewoon meedoen
Was dat altijd al zo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nee, je moet actief lid zijn van de EBU. En je moet in Europa liggen óf aan de Middellandse Zee grenzen is één van de criteria, dacht ik. Algerije, Egypte, Jordanië, Libanon, Libië en Tunesië zouden ook zo mee mogen doen.
Tssskkk.... nooit gewetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, Marokko deed in 1980 ook al mee
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:41 schreef SietseBakker het volgende:
Deelname aan het Eurovisie Songfestival mag als Active Member van de European Broadcasting Union. Om lid te worden van de EBU, moet je territorium geheel of gedeeltelijk in de European Broadcasting Area vallen, die weer is gedefinieerd door de International Telecommunications Union, een orgaan van de VN, en/of je als land lid zijn van de Raad van Europa. Daarnaast moet je een (semi-)publieke omroep zijn, en aan een hele rits voorwaarden voldoen. De Israelische omroep IBA voldoet aan die voorwaarden, zodoende.
Het Euro- in Eurovisie refereert dus niet aan de EU of geografisch Europa.
Dit is overigens één van de meest gestelde vragen die ik in mijn carriere heb gekregen
Wow! Daar was ik nooit opgekomen (net als dat ik me eigenlijk nooit heb afgevraagd waarom Israel mee mocht doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef Greys het volgende:
Toen de Events Supervisor van het Eurovisie langs kwam in ESF zei hij het volgende toen iemand vroeg waarom Israël bv mag meedoen aan een Eurovisie songfestival:
[..]
Ik was net het Sietse Bakker-topic aan het nalezen jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:47 schreef Greys het volgende:
Toen de Events Supervisor van het Eurovisie langs kwam in ESF zei hij het volgende toen iemand vroeg waarom Israël bv mag meedoen aan een Eurovisie songfestival:
[..]
Staat trouwens ook in het topic in ESF over dat Marokko mee gaat doenquote:
Later een keer. Nu eerst.... slapenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Staat trouwens ook in het topic in ESF over dat Marokko mee gaat doen
Met veel andere dingen natuurlijk
kan je die uitzetten dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt hij of je de pomp wel aan hebt staan, zodat af en toe je leidingen en radiatoren worden doorgespoeld.
Sommige mensen trekken 's zomers de stekker uit het stopcontact. Dat heeft als effect dat het water stilstaat in je pomp en je leidingen. En dat is weer niet bijzonder goed voor je apparaat, als je hem dan weer opstart heb je kans dat de pomp niet meer draaitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:56 schreef Ynske het volgende:
kan je die uitzetten dan?
de kranen staan wel ietsiepietsie open, maar de knop om de temperatuur omhoog te zetten van de verwarming staat al sind maart op 8 graden
Amsterdamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee maar het doet Bloemendalerig aan
Sinds wanneer hebben ze daar een strand?quote:
IJburg ligt aan een heeel groot waterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze daar een strand?
quote:
Dàt wist ik welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Tsssss, wij hebben zelfs een strand binnenkort weer voor 6 weken hoor
Dus je hebt het gevondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:50 schreef Greys het volgende:
Bruiloft van de MrsBliss en Re was heel erg tof!
Ze zagen er prachtig uit! En het was echt heel gezellig. Leuke locatie, goede band.
En Heatwave als DJ, heb ik die ook eens gezien!
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Biet vond de kappert leuk en aardigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Haha veel plezier bij de hondenkappert!
Voor en na foto's maken he!
Je hebt toch wel foto´s gemaakt bij de kappertquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
Plukhaar heeft ze niet, ze kon of scheren (maar daar heeft ze eigenlijk een iets te zacht fluffy vachtje voor) of knippen en dat laatste gaat ze doen!
Eentjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt toch wel foto´s gemaakt bij de kappert
Waarschijnlijk komt ze zacht als een flufje thuisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Eentje
Dit was na drie keer met de Furminator er doorheen
[ afbeelding ]
Hoe laat is ze klaar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef Greys het volgende:
Ja die lading haar was alleen maar door een paar keer met die ontwollingsborstel er doorheen
Die dame vond haar al héél zachtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt ze zacht als een flufje thuis
Hele schoonheidsbehandelingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dame vond haar al héél zacht
Ze wordt straks ook gewassen en met conditioner behandeld, 'misschien dat ze dan wel nóg zachter wordt!'
Dan kan je haar per uur gaan verhuren als knuffelmuur voor heel zielige mensenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:34 schreef Greys het volgende:
Die dame vond haar al héél zacht
Ze wordt straks ook gewassen en met conditioner behandeld, 'misschien dat ze dan wel nóg zachter wordt!'
Ze belt mij een kwartier voordat ze klaar is ongeveer. Dan kan ik net het einde meemaken en nog een foto maken daar enzo. Ook van het haar dat er af kwamquote:
Leuk! Ben benieuwd hoe zo'n hondje dat nou ervaart: weggebracht worden, dat gefrut aan je lijfquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:34 schreef Greys het volgende:
Ze belt mij een kwartier voordat ze klaar is ongeveer. Dan kan ik net het einde meemaken en nog een foto maken daar enzo. Ook van het haar dat er af kwam
Zou in totaal ongeveer iets langer dan twee uur gaan duren.
Jules keek heel boosquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd hoe zo'n hondje dat nou ervaart: weggebracht worden, dat gefrut aan je lijf
Zij had nog een ander soort kam/ding, waardoor er nog meer dood onderwol uit kwam!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Morgen pas denk ik![]()
Hahaha, zelf ook maar ff een furminator kopen Greys, die kosten niks op MP
Chinezenuggspotenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
De poten gaat ze niet al te kort knippen, we vonden allebei dat dat niet leuk was, van die dunne stengels er onder. Ze gaat er 'stevige nette kolommetjes' van maken
Ik had van te voren gedacht dat ik haar niet alleen zou laten deze eerste keerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd hoe zo'n hondje dat nou ervaart: weggebracht worden, dat gefrut aan je lijf
Het is wel een erg blij en zelfverzekerd hondjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik had van te voren gedacht dat ik haar niet alleen zou laten deze eerste keer
Maar Biet was zo relaxed en gezellig daar dat het makkelijk kon.
Om de paar minuten ging ze even kwispelend de trimster knuffelen, poten op haar schouders en schudden met die kont
Misschien zocht ze haar tetten om in te bijtenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is wel een erg blij en zelfverzekerd hondje
Oh wat een tof kado!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:20 schreef Oognip het volgende:
Thanks voor de felicitaties!
Ik heb net een musical naar keuze en een hotelovernachting gekregen van mijn vriendVoor ons 6 jaar samen zijn kreeg ik 1 hotelovernachting, maar waar en waarom zou ik op mijn verjaardag horen
Er draait niet iets waar ik heeeel graag naar toe wilquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat een tof kado!
Al enig idee welke musical je wilt zien?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef Greys het volgende:
Misschien zocht ze haar tetten om in te bijten
Dat moét het wel bijna zijn geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef Greys het volgende:
Misschien zocht ze haar tetten om in te bijten
Oja, het woord tetten valt en kijk eens wie er meteen binnen komt rennen?quote:
Wat lief!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregen van de eigenaren van het appartement
Biet de Terror Tetten Terriër!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat moét het wel bijna zijn geweest
Het begint op te vallen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Oja, het woord tetten valt en kijk eens wie er meteen binnen komt rennen?
Er dringt zich een paint op aan mijn breinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |