Zolang je er maar geen foto's van postquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Wij gaan nooit meer naar Roosendaal. Zo
Goedenavond allen
Haha als 'ie makkelijk is met pillen scheelt het een hoop gestress. Pingoo eet ook altijd de pilletjes van de grond opquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft z'n eerste pil prednoral op.
Hij vond het lekker.
O'jee wat is er?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Goedenavond allen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
En jij moet zaterdag taart eten, samen met Pingoo
Issie kwijt?quote:
Da's nie kats.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft z'n eerste pil prednoral op.
Hij vond het lekker.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
Roosendaal... we rijden er heen om een frietje te gaan eten in het winkelcentrum. Komen we daar of een paar minuten over half zes: álles dichtKomen we (na drie minuten) terug bij de auto in de parkeergarage, moeten we ¤ 1,70 afrekenen
Rijden we naar de Mac, rijden we verkeerd
Willen we een choco-milkshake, hebben ze die niet meer
Krijgen we onze bestelling, is er een friet te weinig
Rijden we daarna naar Office Centre (die al járen en járen ook op donderdag open is), is die kutwinkel dicht
![]()
Nou, wij hebben ff getuft op Roosendaal en gaan er nooit meer naartoe. Dus... tuf
Wij ook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Goedenavond allen
Zelfs de Mac liet je in de steek?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
Roosendaal... we rijden er heen om een frietje te gaan eten in het winkelcentrum. Komen we daar of een paar minuten over half zes: álles dichtKomen we (na drie minuten) terug bij de auto in de parkeergarage, moeten we ¤ 1,70 afrekenen
Rijden we naar de Mac, rijden we verkeerd
Willen we een choco-milkshake, hebben ze die niet meer
Krijgen we onze bestelling, is er een friet te weinig
Rijden we daarna naar Office Centre (die al járen en járen ook op donderdag open is), is die kutwinkel dicht
![]()
Nou, wij hebben ff getuft op Roosendaal en gaan er nooit meer naartoe. Dus... tuf
Hihaaaaaa, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
Zelfs de Mac liet je in de steek?![]()
![]()
*tuft mee op Roosendaal*
Geef me effe en ik rochel er nog veel meer!quote:
Rotstad is het he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Goedenavond allen
Ja! Tufquote:
Hoe is het met jou? Schiet het huis al een beetje op? Ben je blij met de relatieve koelte?quote:![]()
Alles goed hier met iedereen? MB en Re van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
We gaan de goede richting op, morgen de keuken verven en zaterdag laminaal leggen daar als het goed is. Blijven nog wel rotklussen over, maar we overhaasten niksquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja! Tuf
[..]
Hoe is het met jou? Schiet het huis al een beetje op? Ben je blij met de relatieve koelte?
Goed bezigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:49 schreef Bamba het volgende:
We gaan de goede richting op, morgen de keuken verven en zaterdag laminaal leggen daar als het goed is. Blijven nog wel rotklussen over, maar we overhaasten niks![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Ik weet niet wat je ouders met Gizmo gedaan hebben, maar hij heeft valt me nog maar sporadisch aan![]()
. En als hij dat doet, zie ik het van mijlenver aankomen. We hebben nu trouwens nieuwe buren met 2 katten waar 'ie iedere keer ruzie mee heeft en zelfs een beetje bang voor is
. Kun je het je voorstellen?
.
Ja, onze plaatselijke zwerfkaterquote:
Arme katerpoot.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, onze plaatselijke zwerfkaterHij heeft een zere poot en het is héél zielig
We hebben geen balkonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
Arme katerpoot.Hopelijk krijgen jullie hem snel te pakken zodat hij opgelapt kan worden.
Anders gaan we vrijdag gezellig zwerfkatvangen!Vanaf het balkon!
Thanks! Ik zal het proberen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt een programma'tje (gratis) dat je kunt installeren, waarna je het wel kunt veranderen
Je kunt er hier e.e.a. over lezen (naar onderen scrollen, naar OPTION TWO)
http://www.sevenforums.co(...)ndows-7-starter.html
En hier download je het programma:
http://www.softpedia.com/(...)lization-Panel.shtml
Ik wel! Breng hem hier!quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:17 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en ze vroeg of ik pleeggezin wilde worden. Maar ik heb geen apart kamertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |