Lijkt me niet. Breschel zal wel keihard op kop hebben gereden om tijdswinst te pakken en Cusin zal wel in een zetel hebben gezeten daardoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken die fransman verder niet maar heeft Breschel de ritzege vergeven in ruil voor de leiderstrui?
quote:Johan Vansummeren deelnemer, vriendin Jasmine podiummiss
ARDOOIE/AALTER - In Aalter werd gisteren de zevende editie van de Eneco Tour voorgesteld. De organisatie van deze Belgisch-Nederlandse World Tour-wedstrijd wordt dit jaar twee weken vroeger georganiseerd en ontloopt daardoor de concurrentie van de Ronde van Spanje. Dat valt ook af te lezen uit het deelnemersveld want met Gilbert, Vanendert, Nuyens, De Gendt, Van Avermaet, Devolder, Boom, Flecha, Greipel, McEwen, Boasson Hagen, Farrar, Millar en Rojas als blikvangers kondigt zich een sterk deelnemersveld aan.
Opmerkelijk: Jasmine Vangrieken, de vriendin van Johan Vansummeren - die deelneemt aan de Eneco Tour - zal fungeren als podiummiss.
Rittenschema: -maandag 8 aug.:proloog in Amersfoort (Ned) (5,7 km)
-dinsdag 9 aug.: Oosterhout (Ned)-St.Willebrord (Ned) (192,1 km)
woensdag 10 aug.: Aalter-Ardooie (173,7 km)
-donderdag 11 aug.: Heers-Andenne (191,2 km)
-vrijdag 12 aug.: ind. tijdrit in Roermond (Ned) (14,7 km)
-zaterdag 13 aug.: Genk-Genk (184,6 km)
-zondag 14 aug.: Sittard (Ned)-Sittard (201,2 km)
Ik wist ook niet hoever het nog was, maar ze hadden wel even mogen wachten met hem de champagne gevenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:52 schreef wimderon het volgende:
Commentaar![]()
Alsof Feillu al op het podium stond om gehuldigd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |