SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Angel-joy en ik werden gisteren verliefd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:32 schreef debeterebob het volgende:
Samenvatting Heloef, ik snap het niet meer ...
Crutchquote:
Dat is wel heel erg liefquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik willde blijven om er zeker van te zijn dat benzin niet zou worden 'aangevallen'.
Ik moet wel zeggen dat hij zich wel vrij snel aangevallen voelt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
@deelnemer: misschien een of 2 uurtjes. Ik willde blijven om er zeker van te zijn dat benzin niet zou worden 'aangevallen'. Mijn vriend snurkte zo hard dat ik toch niet kon slapen en voor je t weet is t ochtend, was ook wel gezellig
Alleen lastig als je daarna negen uur moet werken en een lastige casus krijgt. Dus dat was eenmalig
sommige dingen krijg je er moeilijk uit en kan je juist wel heel makkelijk verergeren. Dat wil ik voorkomenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat hij zich wel vrij snel aangevallen voelt.
Goed dat je Benzin de helpende hand uitsteekt. Ik ben benieuwd wat hij tegen zijn moeder gaat zeggen als ze weer thuiskomt: "Ma, ik ben een man geworden en bepaald dit soort dingen nu zelf"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
@deelnemer: misschien een of 2 uurtjes. Ik willde blijven om er zeker van te zijn dat benzin niet zou worden 'aangevallen'. Mijn vriend snurkte zo hard dat ik toch niet kon slapen en voor je t weet is t ochtend, was ook wel gezellig
Alleen lastig als je daarna negen uur moet werken en een lastige casus krijgt. Dus dat was eenmalig
Soms word hij ook aangevallen maar meestal proberen mensen de harde aanpak omdat het softe niet werkt. Dat ziet hij als aanvallen terwijl we meestal alleen maar proberen die jongen een schop onder zijn kont te geven. Nou dat werkt ook niet maar goed hij maakt nu kleine stapjes vooruit dus het gaat al wat beter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sommige dingen krijg je er moeilijk uit en kan je juist wel heel makkelijk verergeren. Dat wil ik voorkomen
Dat heet sport geen wijsheid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wijsheid is opdrukken en hardlopen voor bepaalde mensen
Ik moet eens een weegschaal kopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:59 schreef WokkelKardinaal het volgende:
het heet wijsheid als je 110kg weegt en toch wat wilt regelen.
Ik heb dat 1x gedaan lang geleden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
holy fuck, jij moet gaan kickboksen dan, is goed voor je
Dat zal gerustquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Soms word hij ook aangevallen maar meestal proberen mensen de harde aanpak omdat het softe niet werkt. Dat ziet hij als aanvallen terwijl we meestal alleen maar proberen die jongen een schop onder zijn kont te geven. Nou dat werkt ook niet maar goed hij maakt nu kleine stapjes vooruit dus het gaat al wat beter.
Vind er niet zoveel aan eigenlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
opnieuw oppakken en er maximaal voor gaan!
Gaat hem niet worden een echte Ajacied hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:04 schreef WokkelKardinaal het volgende:
feyenoord zoekt nog een spits
Sportfanaticiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:03 schreef WokkelKardinaal het volgende:
opnieuw oppakken en er maximaal voor gaan!
je hebt haar niet meer nodig, true answerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey casus, meeste zijn mannelijk hier he?
Based on a true story
Stel, je zit op de hogere school, 3/4 vmbo. Je bent je hele leven lang gepest, en vertrouwd niemand meer. Dan prikt er een vreemde griet door die boze gekwetste houding heen met een flinke portie geduld. Je bouwt een vriendschap op, na een tijdje beschouw je haar als je beste vriendin en vice versa. Na een jaar vertrouw je zelfs weer wat andere mensen. Dat gekke kind is smoorverliefd op je, het is niet wederzijds maar dat hindert niet, de band wordt er niet minder hecht om. Je valt voor een paar andere meisjes en ze breken je hart. Shit happens. Op het eindexamenfeest wordt je dronken, depressief, melancholisch, en wilt het liefst voor de trein springen. Je beste vriendin knuffelt je en brengt je naar huis.
De volgende dag snauw je haar af en sindsdien heb je haar nooit meer gesproken. Wat is de reden dat je het contact hebt verbroken?
Dat vraag ik mij nog steeds af![]()
Met mijn conditie is fanatiek zijn niet zo heel erg hoor.quote:
De vriendschap berust op armoede en heeft voor die jongen geen echte waarde?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey casus, meeste zijn mannelijk hier he?
Based on a true story
Stel, je zit op de hogere school, 3/4 vmbo. Je bent je hele leven lang gepest, en vertrouwd niemand meer. Dan prikt er een vreemde griet door die boze gekwetste houding heen met een flinke portie geduld. Je bouwt een vriendschap op, na een tijdje beschouw je haar als je beste vriendin en vice versa. Na een jaar vertrouw je zelfs weer wat andere mensen. Dat gekke kind is smoorverliefd op je, het is niet wederzijds maar dat hindert niet, de band wordt er niet minder hecht om. Je valt voor een paar andere meisjes en ze breken je hart. Shit happens. Op het eindexamenfeest wordt je dronken, depressief, melancholisch, en wilt het liefst voor de trein springen. Je beste vriendin knuffelt je en brengt je naar huis.
De volgende dag snauw je haar af en sindsdien heb je haar nooit meer gesproken. Wat is de reden dat je het contact hebt verbroken?
Dat vraag ik mij nog steeds af![]()
Uit armoede? Dat meisje heeft zichzelf geen dienst bewezen door een ongelijkwaardige relatie in stand te houden (zij verliefd, hij niet).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:11 schreef Cassandra87 het volgende:
waarom dan wel 2 jaar lang lief en leed delen?
Hey dat meisje heeft wel een goed betaalde baan en een hoger salaris dan een hbo-er van 10 jaar ouder hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef heloef het volgende:
Ik kom voor het eerst iemand tegen hier die het VMBO deed.
Het is allemaal VWO.
Ja hallo ik word straks ook gewoon de bestbetaalde DJ van Hilversum met mijn VMBO achtergrond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey dat meisje heeft wel een goed betaalde baan en een hoger salaris dan een hbo-er van 10 jaar ouder hoor
Ik kan me indenken dat t besef dat t weinig scheelt of je was inderdaad voor de trein gesprongen, wel een keerpunt is om met je hele verleden te breken. Ik kan mij persoonlijk niet voorstellen om ook met de positieve dingen af te rekenen maar als ik mij in een anders schoenen verplaats weer wel denk ik..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:12 schreef WokkelKardinaal het volgende:
odmat je met je verleden breekt
Baasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo ik word straks ook gewoon de bestbetaalde DJ van Hilversum met mijn VMBO achtergrond.
Een beetje zelfvertrouwen is nooit weg he.quote:
Mag ik nou ook in je onderschrift? Dan ben je wel een bazen baasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Een beetje zelfvertrouwen is nooit weg he.
Als jij daar gelukkig van wordt, ja hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mag ik nou ook in je onderschrift? Dan ben je wel een bazen baas
Doet dat er toe? Als ik omga met iemand die gevoelens voor mij heeft, ben ik vanaf het begin duidelijk: Het is niet wederzijds en dat gaat ook niet komen. Maar zolang ik geen hinder ondervind zal ik niet het contact verbreken. Ik heb dat zelf trouwens 2 keer meegemaakt. Een vriend heeft besloten om het contact te verbreken omdat hij het zelf erg moeilijk vond om met mij om te gaan, te zien dat ik een andere relatie aanging bijvoorbeeld. Een andere vriend bleef drammen dat ik hem een kans moest geven en vervolgens ging hij over op het argument dat ik oppervlakkig was omdat ik hem geen kans gaf. Toen had ik zoiets vanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Uit armoede? Dat meisje heeft zichzelf geen dienst bewezen door een ongelijkwaardige relatie in stand te houden (zij verliefd, hij niet).
Dan zou ik maar snel aan je praatjes gaan werken. Het helpt als je ad rem bent en gevoel voor humor hebt. Laat dat nou toevallig ook een voordeel zijn bij het versieren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo ik word straks ook gewoon de bestbetaalde DJ van Hilversum met mijn VMBO achtergrond.
Als je in het media wereldje connecties hebt gaat t versieren vanzelf wel hoor, denk ik. Alleen moet je je afvragen of het meisje om de juiste redenen erop in gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel aan je praatjes gaan werken. Het helpt als je ad rem bent en gevoel voor humor hebt. Laat dat nou toevallig ook een voordeel zijn bij het versieren.
Hehe het begin is er ik loop nu bij de stadsomroep rond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel aan je praatjes gaan werken. Het helpt als je ad rem bent en gevoel voor humor hebt. Laat dat nou toevallig ook een voordeel zijn bij het versieren.
Het is bij mij heel erg dubbel. Ik sta absoluut mijn mannetje (vrouwtje) en kom voor mijzelf op. Ik vind het alleen moeilijk om mensen te kwetsen. Als het echt te ver gaat, ben ik ook wel harder. Die 2e jongen bleef avonden achter elkaar doordrammen en op een gegeven moment was ik t zo zat dat je dat ook écht wel merkt hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:26 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
wordt dominanter en een verbale heerser
Heloef ik heb niet t idee dat jij zo'n onzeker stil angstig jong bent. Volgens mij ben jij heel gezellig en vlot, weet je alleen jezelf niet zo goed te verkopen als het erop aan komt. Dus bijv. met een relatie of een date zelfsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
Daarnaast heb ik een heel goed gevoel voor humor, al zeg ik het zelf.
Ik ben heel gezellig en vlot bij mensen, zo lang die mensen maar niet vrouwelijk zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heloef ik heb niet t idee dat jij zo'n onzeker stil angstig jong bent. Volgens mij ben jij heel gezellig en vlot, weet je alleen jezelf niet zo goed te verkopen als het erop aan komt. Dus bijv. met een relatie of een date zelfs
En bij een vrouw die jij bij voorbaat al als zusje ziet en niet als potentiele partner?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heel gezellig en vlot bij mensen, zo lang die mensen maar niet vrouwelijk zijn.
Ongelijkwaardige relaties zijn frustrerend. Dat kun je beter laten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Doet dat er toe? Als ik omga met iemand die gevoelens voor mij heeft, ben ik vanaf het begin duidelijk: Het is niet wederzijds en dat gaat ook niet komen. Maar zolang ik geen hinder ondervind zal ik niet het contact verbreken. Ik heb dat zelf trouwens 2 keer meegemaakt. Een vriend heeft besloten om het contact te verbreken omdat hij het zelf erg moeilijk vond om met mij om te gaan, te zien dat ik een andere relatie aanging bijvoorbeeld. Een andere vriend bleef drammen dat ik hem een kans moest geven en vervolgens ging hij over op het argument dat ik oppervlakkig was omdat ik hem geen kans gaf. Toen had ik zoiets van
Ik ben nog jong, die komt vanzelfquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik snap je c87, je hebt gewoon een goed hartje
echter, hard schilletje kweken helpt enorm
Voor wie? Voor hem of voor haar?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ongelijkwaardige relaties zijn frustrerend. Dat kun je beter laten.
Frusterend voor de onderliggende partij. Die doet er verstandig aan om het af te bouwen totdat het wel gelijkwaardig is, en als dat niet lukt, er een punt achter te zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Voor wie? Voor hem of voor haar?
Ik ben misschien echt ongelofelijk naief. Maar ik geloof in eerlijkheid. Als iemand tegen mij zegt mij niet te zien zitten, is het aan mij om te bepalen of ik genoegen neem met vriendschap, of dat ik het afkap. Andersom geldt dat ook. En ik ben wat dat betreft heel direct hoor. Maar ik hou van directe mensen dus misschien dat ik er daarom zo makkelijk mee omga. Vind t absoluut niet erg als mij gezegd wordt dat iemand mij niets vind. Ieder recht op zijn mening
Ja, maar je bent 17, toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
Nou ja bij vrouwen ook wel maar zo lang het maar vriendschappelijk is.
Maar dan denk jij dus voor een ander en ga je er bij voorbaat al vanuit dat die er onder door gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Frusterend voor de onderliggende partij. Die doet er verstandig aan om het af te bouwen totdat het wel gelijkwaardig is, en als dat niet lukt, er een punt achter te zetten.
De bovenliggende partij hoeft er geen punt achter te zetten, die ervaart de frustratie niet. De onderliggende partij moet goed voor zichzelf zorgen en voorkomen dat hij/zij blijft hangen, verlangen, hopen etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar dan denk jij dus voor een ander en ga je er bij voorbaat al vanuit dat die er onder door gaat
Misschien helpt alcohol welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben heel gezellig en vlot bij mensen, zo lang die mensen maar niet vrouwelijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.that 70's show is genius at work
Spreading the Word
Daar heb ik nooit last van gehad. Wel altijd realistisch geblevenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De bovenliggende partij hoeft er geen punt achter te zetten, die ervaart de frustatie niet. De onderliggende partij moet goed voor zichzelf zorgen en voorkomen dat hij/zij blijft hangen, verlangen, hopen etc.
Bijzonder. Was je echt verliefd en wilde je zelf meer? Of had je je alternatieven en kwam je zo aan je trekken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van gehad. Wel altijd realistisch geblevenNee is nee
Ik denk dat hij mijn eerste echte grote liefde was. Maar het gevoel was niet wederzijds, ik ga mij niet voor de gek houden. Ik ben niet pushy, en hij was heel duidelijk. De vriendschap is 2 jaar heel hecht geweest. Ik kan juist weer niet tegen onduidelijkheid, aan een lijntje gehouden worden. Dan had ik waarschijnlijk wel de stekker eruit getrokken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Bijzonder. Was je echt verliefd en wilde je zelf meer? Of had je je alternatieven en kwam je zo aan je trekken?
Ik! Maar na 16 augustus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er meer mensen voor een pokermeet?
In je eerste liefde ben je sneller geneigd het te accepteren. Dat het duidelijk werd uitgesproken is wel beter. Voelde je jezelf ook seksueel aangetrokken tot hem, of maakte je dat niet zoveel uit? En had je niet de hoop dat het zou veranderen en hij alsnog voor je zou vallen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mijn eerste echte grote liefde was. Maar het gevoel was niet wederzijds, ik ga mij niet voor de gek houden. Ik ben niet pushy, en hij was heel duidelijk. De vriendschap is 2 jaar heel hecht geweest. Ik kan juist weer niet tegen onduidelijkheid, aan een lijntje gehouden worden. Dan had ik waarschijnlijk wel de stekker eruit getrokken.
Ik kan schuddenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Cool K_W meeten![]()
Ik vind t alleen heel erg genant, maar ik kan dus niet schudden. Dan moeten anderen wel even schudden voor mij
Oh gelukkig, ik kan iets meerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
geeft niet c87, wij hebben er ook een op studhuis die niet kan schudden. die gast kan uberhaupt niks behalve huilen maar dat terzijde
Dat komt het zelfvertrouwen of het vertrouwen in mensen niet ten goede. Het zou mooi zijn als mensen het uitlegde, maar slecht nieuwsgesprekken vermijden mensen liever. Het beste is als mensen je lang voor het breekpunt vertellen wat ze stoort in je gedrag, zodat je ervan kunt leren, of zelf kunt besluiten dat het niet werkt. Dat mensen dat niet doen, begrijp ik wel, want serieuze kritiek leveren verziekt de sfeer. Maar waren er geen signalen? Misschien waren die mensen erg slecht in communiceren. Je trekt tenslotte veel op met mensen die sociaal minder vaardig zijn, begrijp ik uit je posten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Iets met spijker en kop. Het is al heel lang geleden en ik heb het nooit betreurd dat het niets is geworden. Ik denk ook niet dat ik er op die leeftijd zo erg mee bezig was, relaties en aan je trekken komen etc.
De omslag van een intens moment beleven naar totaal geen contact meer heeft mij meer getroffen en ook onzeker gemaakt. Het is niet de eerste en laatste keer dat iemand het contact verbrak zonder aanleiding. Ik heb veel liever dat iemand zegt, joh het klikt niet, of je zeikt te veel. Dan weet ik dat
Tsja ik blijf het zeggen, ik heb liever de harde waarheid dan iets anders. En ik ben het er ook helemaal mee eens hoor, zonder aanwijzingen kun je niet leren/verder groeien. In dit geval waren er totaal geen aanwijzingen. Zoals ik al zei, super hechte band en een intense avond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat komt het zelfvertouwen of het vertouwen in mensen niet ten goede. Het zou mooi zijn als mensen het uitlegde, maar slecht nieuwsgesprekken vermijden mensen liever. Het beste is als mensen je lang voor het breekpunt vertellen wat ze stoort in je gedrag, zodat je ervan kunt leren, of zelf kunt besluiten dat het niet werkt. Dat mensen dat niet doen, begrijp ik wel, want serieuze kritiek leveren verziekt de sfeer. Maar waren er geen signalen? Misschien waren die mensen erg slecht in communiceren. Je trekt tenslotte veel op met mensen die sociaal minder vaardig zijn, begrijp ik uit je posten.
Ja dat klopt.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Misschien helpt alcohol wel
Ik ben dan Hindoestaans maar ik lijkt totaal niet op die vent, ik begin niet te hyperventileren als ik een mooie vrouw zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
heloef doet me ongelooflijk hard denken aan FezNah ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.that 70's show is genius at workC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Spontaan is wat minderquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Ff jullie gesprek gelezen: maar je zou toch ook niet willen dat mensen de hele tijd de waarheid vertellen? Soms moet je gewoon liegen zodat je nieman kwetst. En als iemand de hele tijd negatief is(ook al is het de waarheid) dan word je vanzelf ook negatief
Wat heb je er aan om jezelf voor de gek te houden? Ik hoor liever gewoon de waarheid. Daar heb je iets aan, aan een of ander smoesje niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Ff jullie gesprek gelezen: maar je zou toch ook niet willen dat mensen de hele tijd de waarheid vertellen? Soms moet je gewoon liegen zodat je nieman kwetst. En als iemand de hele tijd negatief is(ook al is het de waarheid) dan word je vanzelf ook negatief
Halcon is dat niet even altijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik denk dat het codewoord in deze subtiliteit is
Tja, niet iedereen is dat en voor sommige mensen is het nooit subtiel genoeg. Als je niet zit te wachten op een eerlijk antwoord, moet je de vraag niet stellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik denk dat het codewoord in deze subtiliteit is
Was de band zo hecht, omdat hij zijn ziel kon uitstorten en een luisterend oor vond voor zijn problemen, en jij daardoor geraakt was en het boeiend vond. Hij vond die problemen misschien niet zo boeiend, maar alleen naar. Was de band mss teveel gebaseerd op zijn problemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja ik blijf het zeggen, ik heb liever de harde waarheid dan iets anders. En ik ben het er ook helemaal mee eens hoor, zonder aanwijzingen kun je niet leren/verder groeien. In dit geval waren er totaal geen aanwijzingen. Zoals ik al zei, super hechte band en een intense avond.
Ik ben redelijk allergisch voor hypocriete mensen en mensen die om de pot heen blijven draaien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Halcon is dat niet even altijd.
Wat niet echt een slechte eigenschap is eigenlijk.
Nee hypocriet zijn is sowieso slecht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben redelijk allergisch voor hypocriete mensen en mensen die om de pot heen blijven draaien.
Wel als je een botte hork bent.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Halcon is dat niet even altijd.
Wat niet echt een slechte eigenschap is eigenlijk.
En zeggen dat je iets leuk/mooi/geweldig vindt, terwijl je het niet leuk/lelijk/afstotelijk vindt, valt onder hypocriet zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hypocriet zijn is sowieso slecht.
Mis, mis, mis. Het was geen therapierelatie. Het was een vriendschap zoals je die op 15-jarige leeftijd heeft, snachts als je ouders slapen het huis uit sneaken en in t park hangen, op een saaie zondag zwemmen, naar t strand, samen huiswerk maken, met vrienden naar de stad. Het enige wat nodig was, was het vertrouwen dat niet iedereen erop uit is om een vriendelijk gezicht op te zetten en je vervolgens voor de klas of voor school voor gek te zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Was de band zo hecht, omdat hij zijn ziel kon uitstorten en een luisterend oor vond voor zijn problemen, en jij daardoor geraakt was en het boeiend vond. Hij vond die problemen misschien niet zo boeiend, maar alleen naar. Was de band mss teveel gebaseerd op zijn problemen.
Troosten dmv aanraken en strelen, was er niet bij, omdat het geen seksuele relatie was. En praten is vaak zwaar en moeizaam als je in crisis zit.
Ach wat voor de een direct is voor de ander een botte hork.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als je een botte hork bent.
Dat klinkt wel gezellig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mis, mis, mis. Het was geen therapierelatie. Het was een vriendschap zoals je die op 15-jarige leeftijd heeft, snachts als je ouders slapen het huis uit sneaken en in t park hangen, op een saaie zondag zwemmen, naar t strand, samen huiswerk maken, met vrienden naar de stad. Het enige wat nodig was, was het vertrouwen dat niet iedereen erop uit is om een vriendelijk gezicht op te zetten en je vervolgens voor de klas of voor school voor gek te zetten.
Ik kan niet zo goed tegen dat botte gedoe onder het mom van 'eerlijkheid'.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach wat voor de een direct is voor de ander een botte hork.
Precies. Er is een groot verschil tussen eerlijk zijn en domweg afkraken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Als je de waarheid wilt zeggen, probeer het tenminstens aardig over te brengen(behalve als je degene niet mag)
maar als mijn lieve moeder vraagt: wat vind je van mijn nieuw shirtje(met zo'n big smile) dan ga ik niet zeggen: nee het is lelijk
waar en wanneer?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er meer mensen voor een pokermeet?
Daarom subtiliteit. Ik ben wel eerlijk maar niets kwetsend. Hoop ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen dat botte gedoe onder het mom van 'eerlijkheid'.
De mensen die zoiets vragen willen ook niet altijd een eerlijk antwoord, maar bevestiging.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is dat en voor sommige mensen is het nooit subtiel genoeg. Als je niet zit te wachten op een eerlijk antwoord, moet je de vraag niet stellen.
Je moet middenweg zoeken continu liegen om iemand maar niet op de tenen te trappen is ook niks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen dat botte gedoe onder het mom van 'eerlijkheid'.
Tussen afkraken en liegen zit nog een heel groot grijs gebied.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet middenweg zoeken continu liegen om iemand maar niet op de tenen te trappen is ook niks.
Dát moet ik nog leren. Ik begeleid iemand die de kantjes er gigantisch van af loopt en ik kan puin ruimen. Maar op dit moment kan ik niets subtiels zeggen wat ik erger me dood, zacht gezegd, en dan komt de bitchy kant naar voren. Daar hou ik niet van. Maar volgende week ga ik toch een gesprek aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
als een college zn werk slecht doet dan moetie het goed doen, doetie het vaker fout dan kandie inpakken, al ist nog zon lief iemand
Dan moet je dat dus niet vragen aan mensen die niet hypocriet zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De mensen die zoiets vragen willen ook niet altijd een eerlijk antwoord, maar bevestiging.
Dat kan behoorlijk irritant zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De mensen die zoiets vragen willen ook niet altijd een eerlijk antwoord, maar bevestiging.
Ik zou dat dan weer niet vragen, je kan niet verwachten dat een ander dezelfde mening is toebedeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vooral een vrouwending. Misschien ook verschil in communicatie tussen mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan behoorlijk irritant zijn.
Een beetje zoals sommige mensen die dan continu gaan lopen vragen: ben ik wel leuk? ben ik wel knap? enzovoort.
Ja maar het gaat erom dat ik op het punt van ontploffen sta en even moet afkoelenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
Als het om werk gaat moet je er echt niet om heen draaien hoor.
Het werk moet goed gedaan worden als hij het gewoon verneukt moet je dat gewoon recht in het gezicht zeggen.
ah jammer. zit tot eind augustus elk weekend al ergens anders en begin september is het weer mannenweekendquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt aan de animo, eind augustus begin september
die mensen hebben aan mij een slechte... als je mijn mening wil. dan krijg je die. positief of negatief. ik houd niet van hypocriet gedoe.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan behoorlijk irritant zijn.
Een beetje zoals sommige mensen die dan continu gaan lopen vragen: ben ik wel leuk? ben ik wel knap? enzovoort.
En komt dat de werksfeer ten goede?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef Halcon het volgende:
Op het werk heb ik er al helemaal lak aan. Ik word niet betaald om de populariteitspoll te winnen, wel om goed werk af te leveren.
Gelukkig heb leuke collega's.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar als je collega's jou niet aardig vinden, dan is het ook niet zo leuk om te werken...
Ja, je kunt vaak zaken beter uitspreken i.p.v. door te laten sudderen. Als bv. tien mensen zich ergeren aan een persoon, omdat die persoon weinig uitvoert en dingen afschuift. Dat gaat echt niet veranderen als ze alle tien hun mond houden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En komt dat de werksfeer ten goede?
Er zijn best wel mensen die ik niet aardig vind en er zullen ook best wel mensen zijn die mij niet aardig vinden. Daar moet je op een professionele wijze mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar als je collega's jou niet aardig vinden, dan is het ook niet zo leuk om te werken...
er zit een verschil in vriendelijk zijn naar je collega's en kritiek kunnen leveren op het werk. zolang je kunt onderbouwen waarom iemand zijn werk niet goed doet. dat wil niet zeggen dat je niet normaal een praatje kunt maken met die persoon.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En komt dat de werksfeer ten goede?
Uiteraard, maar als Halcon aangeeft er lak aan te hebben dan wekt dat de indruk dat hij dus nogal bot is op het werk. Terwijl je ook opbouwende kritiek kan leveren, zoals je dus zegt. Dat is heel wat anders en wel belangrijk als je de werksfeer goed wilt houden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er zit een verschil in vriendelijk zijn naar je collega's en kritiek kunnen leveren op het werk. zolang je kunt onderbouwen waarom iemand zijn werk niet goed doet. dat wil niet zeggen dat je niet normaal een praatje kunt maken met die persoon.
Daar kun je dus of niets van zeggen of wel iets van zeggen. Kies je voor het eerste, dan gaat het zeker niet veranderen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
De meeste collega's( van mij) zijn ook wel aardig, maar ze roddelen zoveel, echt niet normaal... Ik ben nieuw daar, dus soms zit ik daar van: ja Oké...
En er werkt een hele Turkse familie, nou krijg je de hele tijd keiharde turkse muziek en gebabbel te horen, volgens mij roddelen ze dan ook, maarja, ik kan ze dan niet verstaan...
Kritiek moet altijd constructief en onderbouwd zijn, anders heeft degene op wie je kritiek levert er niets aan. Het doel is een verandering voor elkaar krijgen en niet iemand afzeiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als Halcon aangeeft er lak aan te hebben dan wekt dat de indruk dat hij dus nogal bot is op het werk. Terwijl je ook opbouwende kritiek kan leveren, zoals je dus zegt. Dat is heel wat anders en wel belangrijk als je de werksfeer goed wilt houden. D
Gebeurt overal, vooral bij nieuwelingen. Het is vervelend, maar je krijgt meteen wel hoogte van bepaalde personen die het hardst roddelen. Na een tijdje hoor je erbij en dan is het meteen een stuk minder erg. Bij gebrek aan gespreksonderwerpen is het nogal makkelijk/verleidelijk om over anderen te gaan praten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
De meeste collega's( van mij) zijn ook wel aardig, maar ze roddelen zoveel, echt niet normaal... Ik ben nieuw daar, dus soms zit ik daar van: ja Oké...
En er werkt een hele Turkse familie, nou krijg je de hele tijd keiharde turkse muziek en gebabbel te horen, volgens mij roddelen ze dan ook, maarja, ik kan ze dan niet verstaan...
Niet iedereen is daar even vaardig in, maar gelijk heb je.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kritiek moet altijd constructief en onderbouwd zijn, anders heeft degene op wie je kritiek levert er niets aan. Het doel is een verandering voor elkaar krijgen en niet iemand afzeiken.
Oh, roddelen is dus wel prima als je er zelf aan meedoet c.q. zelf aan mee mag doen? Deze instelling is een van die dingen die het verschil maken tussen blijven hangen op een baantje van 1.800 euro bruto of een baan met een fatsoenlijk salaris.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gebeurt overal, vooral bij nieuwelingen. Het is vervelend, maar je krijgt meteen wel hoogte van bepaalde personen die het hardst roddelen. Na een tijdje hoor je erbij en dan is het meteen een stuk minder erg. Bij gebrek aan gespreksonderwerpen is het nogal makkelijk/verleidelijk om over anderen te gaan praten.
Ik denk het ook ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef Cassandra87 het volgende:
In een volgend leven word ik ICT-er. Ik zit op een kamer met 13 vrouwen en volgens mij wordt daar stukken meer geroddeld
Nee, dat zeg ik toch helemaal niet? Roddelen is nooit prima, maar niet echt helemaal uit te bannen. En op die wijze hebben nieuwelingen het altijd ietje moeilijker, want daar wordt sneller over gepraat. De eerste indruk etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh, roddelen is dus wel prima als je er zelf aan meedoet c.q. zelf aan mee mag doen? Deze instelling is een van die dingen die het verschil maken tussen blijven hangen op een baantje van 1.800 euro bruto of een baan met een fatsoenlijk salaris.
Precies! Ik ben niet op het werk om vrienden te maken of aardig gevonden te worden. Als ze mijn normaal behandelen en zich niet gedragenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef Halcon het volgende:
Op het werk heb ik er al helemaal lak aan. Ik word niet betaald om de populariteitspoll te winnen, wel om goed werk af te leveren.
Zal ik direct iets van zeggen dat ze in hun eigen taal praten. Voertaal op het werk is neem ik aan NL dus moeten zequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat klopt inderdaad, maar mensen die er niet vaardig in zijn kunnen het oefenen door het te proberen. Probeer je het niet, dan ga je er nooit vaardig in worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar even vaardig in, maar gelijk heb je.
Mensen uitschelden doe ik dan niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Roddelen doen alle mensen, maar bij mij roddelen ze over degene die er op dat moment er niet bij is, maar als degene trg is, doen ze allemaal heel schijnheilig, en doen opeens weer aardigZe roddelen echt over iedereen! En ze schelden echt veel(ook achter iemand's rug, duh)van : kuthoer, kankerhoer, klootzak....
Hoe zielig ben je dan?!
Dus zorg je dat iedereen meteen weet wie je bent wat je bent en dat je niet met je laat sollen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch helemaal niet? Roddelen is nooit prima, maar niet echt helemaal uit te bannen. En op die wijze hebben nieuwelingen het altijd ietje moeilijker, want daar wordt sneller over gepraat. De eerste indruk etc.
Nee, helemaal uitbannen kun je het niet. Als ik mensen negatief hoor praten over een collega, geef ik ze mee dat die collega wellicht daar wat aan kan doen, als ze hem deelgenoot maken van die kritiek. Dan schrikken mensen meestal wel even.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch helemaal niet? Roddelen is nooit prima, maar niet echt helemaal uit te bannen. En op die wijze hebben nieuwelingen het altijd ietje moeilijker, want daar wordt sneller over gepraat. De eerste indruk etc.
Nou, wat een niveautje op jouw werk zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Roddelen doen alle mensen, maar bij mij roddelen ze over degene die er op dat moment er niet bij is, maar als degene trg is, doen ze allemaal heel schijnheilig, en doen opeens weer aardigZe roddelen echt over iedereen! En ze schelden echt veel(ook achter iemand's rug, duh)van : kuthoer, kankerhoer, klootzak....
Hoe zielig ben je dan?!
Je kan m op 2 manieren interpreterenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gebeurt overal, vooral bij nieuwelingen. Het is vervelend, maar je krijgt meteen wel hoogte van bepaalde personen die het hardst roddelen. Na een tijdje hoor je erbij en dan is het meteen een stuk minder erg. Bij gebrek aan gespreksonderwerpen is het nogal makkelijk/verleidelijk om over anderen te gaan praten.
Zo werkt dat bij mij ook. Ik snap ook niet waarom sommige mensen willen leven met de illusie dat je collega's ook je beste vrienden moeten worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! Ik ben niet op het werk om vrienden te maken of aardig gevonden te worden. Als ze mijn normaal behandelen en zich niet gedragen
als een op hol geslagen triangel josti hebben ze van mij geen last.
[..]
Kan ook tegen je werken, maar meestal zijn de meer aanwezige 'nieuwelingen' wel in het voordeel tegenover de meer verlegen, onzekere collega's die moeilijker hun plek tussen al die nieuwe mensen kunnen vinden. Maar het kan ook een heel slecht begin zijn hoor, je gedragen alsof je ergens al jaren werkt terwijl men je liever wat bescheidener opgesteld zou willen zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus zorg je dat iedereen meteen weet wie je bent wat je bent en dat je niet met je laat sollen.
Zo heb ik dat ook gedaan, een collega zei op e 3de dag van. Je loopt hier rond als of je hier al jaren werken. Heerlijk om te zien hoe jij iedereen direct af kapt als ze een opmerking maken.
Ik kap eigenlijk alleen mijn leidinggevende af. Niemand anders doet het. Vind hij iets minder..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus zorg je dat iedereen meteen weet wie je bent wat je bent en dat je niet met je laat sollen.
Zo heb ik dat ook gedaan, een collega zei op e 3de dag van. Je loopt hier rond als of je hier al jaren werken. Heerlijk om te zien hoe jij iedereen direct af kapt als ze een opmerking maken.
Als je een vaste baan bent is het wel zo leuk goed op te kunnen schieten met je collega's. Vriendschappen nog leuker. Je spendeert toch een groot deel van je leven op het werk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij ook. Ik snap ook niet waarom sommige mensen willen leven met de illusie dat je collega's ook je beste vrienden moeten worden.
Dan kan je verdomd goed Nederlands.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Vind ik ookMaar ja, soms als ze wel nl praten, versta ik ze dan weer niet
De meeste van hun leven al meer dan 15 jaar in Nederland, dan spreken ze amper nl, ik zelf woon nog maar 5 jaar in Nederland, maar ik probeerde tenminstens mijn best te doen om nl te leren
Dat is ook leuk, maar geen doel op zich. Je moet met elkaar samen kunnen werken, that's all. Je hoeft niet elke zondag bij elkaar op de koffie te gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je een vaste baan bent is het wel zo leuk goed op te kunnen schieten met je collega's. Vriendschappen nog leuker. Je spendeert toch een groot deel van je leven op het werk.
het boeit me niet hoe mensen over me denken, ze doen het er maar mee. Als ik zeg dat ik iets ga doen zorg ik dat ik het voor elkaar krijg. Ik heb een hele grote mond maar ik krijg alles voor elkaar!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ook tegen je werken, maar meestal zijn de meer aanwezige 'nieuwelingen' wel in het voordeel tegenover de meer verlegen, onzekere collega's die moeilijker hun plek tussen al die nieuwe mensen kunnen vinden. Maar het kan ook een heel slecht begin zijn hoor, je gedragen alsof je ergens al jaren werkt terwijl men je liever wat bescheidener opgesteld zou willen zien.
Na een tijdje roddelt men niet meer zo vaak over jou omdat het nieuwe er af is, daarom is het minder erg. Ik praat ook wel over anderen, maar eigenlijk nooit om ze de grond in te trappen. Zeker niet bij nieuwelingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je kan m op 2 manieren interpreterenNa een tijdje vind je het roddelen niet erg meer want je hoort erbij, of na een tijdje wordt het geroddel minder omdat het nieuwe er af is
Wat zeg je dan zoal over anderen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na een tijdje roddelt men niet meer zo vaak over jou omdat het nieuwe er af is, daarom is het minder erg. Ik praat ook wel over anderen, maar eigenlijk nooit om ze de grond in te trappen. Zeker niet bij nieuwelingen.
Dat is waar. Mensen die dat willen forceren snap ik ook niet zo goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, maar geen doel op zich. Je moet met elkaar samen kunnen werken, that's all. Je hoeft niet elke zondag bij elkaar op de koffie te gaan.
Op vrijwel elke afdeling heb je helaas wel van die figuren. Deadlines halen ze nooit, een steekhoudend, inhoudelijk verhaal vertellen lukt ze niet, maar zo gauw als er personeelsdagen geregeld moeten worden staan ze vooraan om alles te regelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar. Mensen die dat willen forceren snap ik ook niet zo goed.
Stel er komt een nieuw iemand werken dan vaak gedurende de dag heb je het wel over die persoon. Van goh, wat is jouw indruk van Henk (nieuwe collega). Ja, ik vind hem wel leuk of hij is nog wel een beetje verlegen maar hij lijkt me wel aardig. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat zeg je dan zoal over anderen?
ik kap alles en iedereen af, en dat weten ze ook. Dus tijdens de maandelijkse vergadering begint iedereen al recht op te zitten als ik ies ga zeggen. Ik zeg wat ik denk en kan mensen heel snel op hun plek terug zetten. En de directi kan me bloed wel drinken, maar weten dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kap eigenlijk alleen mijn leidinggevende af. Niemand anders doet het. Vind hij iets minder..
Iemand moet langdradige discussies of verhalen afkappen, anders duren overleggen zo enorm lang dat er geen tijd meer is om te werken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kap alles en iedereen af, en dat weten ze ook. Dus tijdens de maandelijkse vergadering begint iedereen al recht op te zitten als ik ies ga zeggen. Ik zeg wat ik denk en kan mensen heel snel op hun plek terug zetten. En de directi kan me bloed wel drinken, maar weten dat ik gelijk heb.
Het vervelende is dat ik altijd die geen ben die het doet omdat de rest dat niet durft.
Waarom werk je daar nog?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar voor zover ik het weet, roddelen de meeste mensen ook niet over mij, maar bij mijn werk is de niveau gewoon laag, er vormen groepjes zoals op een middelbare school, de Turkse mensen zijn echt erg, mannen schelden hun vrouwen soms gewoon uit voor iedereen's gezicht! Dan denk ik: doe het thuis ofzo, en zelfs dan mag het niet!
Dan zou ik toch maar eens gaan kijken voor een andere baan. Dit is geen tientallen jaren vol te houden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar voor zover ik het weet, roddelen de meeste mensen ook niet over mij, maar bij mijn werk is de niveau gewoon laag, er vormen groepjes zoals op een middelbare school, de Turkse mensen zijn echt erg, mannen schelden hun vrouwen soms gewoon uit voor iedereen's gezicht! Dan denk ik: doe het thuis ofzo, en zelfs dan mag het niet!
tja cultuur verschil is niet anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Als dat nou alles zou zijn voor een dik salaris.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
In de meeste staffuncties wordt ook van je verwacht dat je je mond opentrekt en dingen aankaart. Je kunt ook je mond houden, vrolijk doorgaan met roddelen en koffieleuten, maar dan blijf je hangen op dat bel- of tiepmiepbaantje voor ¤ 1.800 bruto per maand.
Nee, dat is één van de facetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als dat nou alles zou zijn voor een dik salaris.
Zo moeilijk is het toch niet? Als je last van iemand hebt, dan zeg je dat tegen die persoon i.p.v. tegen iedereen behalve die persoon.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daarom juist. Was het maar zo simpel af en toe.
wat voor werk doe je danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 16, het is mijn vakantiebaantjeHeb gewoon geld nodig, anders was ik allang weg gegaan.
Maar er zijn daar ook aardige mensen hoor: er is zo'n oud nederlandse vrouwtje, de zoon van de baas is ook Nederlands, en er is ook nog een aardige Thaise vrouw, dus die vallen echt wel mee...Gelukkig, anders ging ik echt dood
Ik vind het niet moeilijk nee maar mijn moeder bijvoorbeeld werkt hard en zal ook nooit haar collega's afvallen voor eigen gewin hoe irritant ze soms ook zijn. En ze spreekt mensen aan op dingen in plaats van te gaan roddelen. Maar met 1.800 bruto zou ze al heel blij zijn, laat staan nog meer. Dus vandaar, was het maar zo simpel soms qua het salaris, niet qua het roddelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Als je last van iemand hebt, dan zeg je dat tegen die persoon i.p.v. tegen iedereen behalve die persoon.
Ik zei dan ook dat het een onderdeel is van het geheel en niet het geheel zelf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het niet moeilijk nee maar mijn moeder bijvoorbeeld werkt hard en zal ook nooit haar collega's afvallen voor eigen gewin hoe irritant ze soms ook zijn. En ze spreekt mensen aan op dingen in plaats van te gaan roddelen. Maar met 1.800 bruto zou ze al heel blij zijn, laat staan nog meer. Dus vandaar, was het maar zo simpel soms qua het salaris, niet qua het roddelen.
Ja en ik zei toch ook dat ik het daar mee eens was. Het was enkel een gedachte die ik uitsprak, geen discussiepuntje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat het een onderdeel is van het geheel en niet het geheel zelf.
In een relatie werkt het m.i. precies hetzelfde. Zijn er ergernissen, dan kun je daar beter over praten dan het laten doorsudderen en het op te kroppen.
je krijgt een order met locaties er op van de producten en die producten verzamel je aan de hand van je pakbon aka picklist.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben een orderpicker(ik weet niet of jullie weten wt het is) met kleren over de hele wereld, de Turkse mensen hangen gewoon kleren op die naar verschillende winkels moeten. Ze zijn te "dom" voor order picken, ook al is het zo makkelijk als ik weet niet wt![]()
Tja, voor sommige mensen is dat al lastig genoeg. Sommige mensen zijn ook niet in staat om een bord spaghetti te maken, een belastingaangifte in te vullen of een computer aan te zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja![]()
Al die andere mensen concentreren zich dan heel goed alsof ze iets heel moeilijks doen, ik zit vrolijk op een karretje rond te rijden
Ik snap echt niet wrm sommige mensen het fout doen-.-
Ik heb er ook altijd moeite mee, als mensen ergens enthousiast over zijn en naar mijn mening vragen zal ik niet zo snel negatief doen. Zou jij dan wel 100% eerlijk zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
En zeggen dat je iets leuk/mooi/geweldig vindt, terwijl je het niet leuk/lelijk/afstotelijk vindt, valt onder hypocriet zijn.
Ja, als ik het geen goed plan vind of niet enthousiast ben, dan zeg ik dat eerlijk. Hebben mensen ook meer aan. Bv. bij het kijken naar een huis nemen mensen in hun enthousiasme al gauw overhaaste beslissingen en zien ze de mindere punten van het desbetreffende huis over het hoofd. Ben nooit te beroerd om dan kritisch te zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd moeite mee, als mensen ergens enthousiast over zijn en naar mijn mening vragen zal ik niet zo snel negatief doen. Zou jij dan wel 100% eerlijk zijn?
Dan moeten ze het verder natuurlijk ook zelf weten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
meeste mensen zijn toch oerend dom en doen niks met je eerlijkheid. ook niet als ze weten dat ze fout zitten.
Ik ben bijvoorbeeld iemand die zelf mijn neus wilt stoten, daar leer ik meer vanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
meeste mensen zijn toch oerend dom en doen niks met je eerlijkheid. ook niet als ze weten dat ze fout zitten.
Ach het kan ook libido verlagend zijn, dat hoor ik in ieder geval vaker dan dat het verhogend is. Dus misschien heb je geluk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh god. Ik heb nu de pil. Maar dat schijnt libidoverhogend te zijn. Hoe overleef ik dat![]()
Oja en: ik kan een neukmens toch niet contacten terwijl ik ongesteld ben??
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh god. Ik heb nu de pil. Maar dat schijnt libidoverhogend te zijn. Hoe overleef ik dat![]()
gewoon het gaat thuis niet heel lekker?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh en als ik weer ga studeren, moet ik natuurlijk alles over het afgelopen jaar aan zo'n mentor vertellen. Maar stel nu dat het een man is. Dan moet ik tegen hem al die sekspraatjes houden en zeggen dat het huiswerk minder gaat als ik geen seks heb. Maar dan denkt hij misschien dat ik met hem seks wil?? Hoe kan ik het subtiel verwoorden? Misschien: "Ja het gaat wat minder wanneer ik geen aandacht van een jongen krijg"?
Ja ok, maar dan zit ik straks weer met een gefaalde studie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik vertel die lui niks, business ----------------- prive
Dat ben ik niet. De psychiater zegt dat het normaal is voor meiden onder de 25. Iedereen doorloopt zo'n fase, de een wat later dan de ander.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:
zeg gewoon eerlijk dat je nymfomaan bent.
Serieus? Ik ben benieuwd wanneer ik door de fase heen moet dan..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. De psychiater zegt dat het normaal is voor meiden onder de 25. Iedereen doorloopt zo'n fase, de een wat later dan de ander.
Kom op, zeg...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben benieuwd wanneer ik door de fase heen moet dan..
Ik heb dat niet, maar in een jaar kan veel gebeuren. Maar misschien dat je met regelmatige sex dat iets minder hebtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. De psychiater zegt dat het normaal is voor meiden onder de 25. Iedereen doorloopt zo'n fase, de een wat later dan de ander.
Of dat ze gewoon maar wat aan het trollen is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:
zeg gewoon eerlijk dat je nymfomaan bent.
Zaterdagnacht 05.00 uur, niets gescoord en met een broek vol goesting richting huis... Op zo'n momenten kom jij liever een nymfomaan tegen dan een troll.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
liever een troll dan nymfomaan
waarom heb je de pil? voor meer seks ofzo? en omdat het je allemaal goed lukt ofzo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
kies gewoon een vage omschrijving. bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh en als ik weer ga studeren, moet ik natuurlijk alles over het afgelopen jaar aan zo'n mentor vertellen. Maar stel nu dat het een man is. Dan moet ik tegen hem al die sekspraatjes houden en zeggen dat het huiswerk minder gaat als ik geen seks heb. Maar dan denkt hij misschien dat ik met hem seks wil?? Hoe kan ik het subtiel verwoorden? Misschien: "Ja het gaat wat minder wanneer ik geen aandacht van een jongen krijg"?
goestingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zaterdagnacht 05.00 uur, niets gescoord en met een broek vol goesting richting huis... Op zo'n momenten kom jij liever een nymfomaan tegen dan een troll.
Jij bent door de meest voorkomende fase heengegaan. Van in klas 3 zoenen, een jaar later je eerste vriendje en dan al lekker beginnen met seksen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was niet serieus hoor.
Zodat ze niet zwanger raakt van de eerste de beste gangsterrapper die haar een veeg geeft in het toilet van de dancing...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom heb je de pil? voor meer seks ofzo? en omdat het je allemaal goed lukt ofzo?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was niet serieus hoor.
Zo ging het niet echt maar vooruit. Maar goed ik hoef dus niet bang te zijn voor zo'n 'fase'.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij bent door de meest voorkomende fase heengegaan. Van in klas 3 zoenen, een jaar later je eerste vriendje en dan al lekker beginnen met seksen.
Euh omdat ik soms wel actief ben op dat gebied, alleen is het me onduidelijk wanneer hij kan etc :Squote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom heb je de pil? voor meer seks ofzo? en omdat het je allemaal goed lukt ofzo?
gebeurd dat niet vaak als succesvolle versierder ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zaterdagnacht 05.00 uur, niets gescoord en met een broek vol goesting richting huis... Op zo'n momenten kom jij liever een nymfomaan tegen dan een troll.
Honkballers laten de wijd-ballen vaak ook even lopen. Als ze 'm dan een keer raken, is het vaak direct een homerun.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij bent door de meest voorkomende fase heengegaan. Van in klas 3 zoenen, een jaar later je eerste vriendje en dan al lekker beginnen met seksen.
zo werkt dat inderdaad, als je de pil slikt krijg je meer seks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom heb je de pil? voor meer seks ofzo?
Wanneer je na 10 jaar samenwonen, het "lekker gek doen" mist.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben benieuwd wanneer ik door de fase heen moet dan..
ja godver. ik zit ook de hele tijd ertegenaan om naar die prostituee te gaan waar ik het al over had gehad. maar ik ben een no-life, en ik mag het niet(omdat het eigenijk niet hoort/kan)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gebeurd dat niet vaak als succesvolle versierder ?
..en een droge doos.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
zo werkt dat inderdaad, als je de pil slikt krijg je meer seks.
True story, ik had voor de pil geen seks, erna wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
zo werkt dat inderdaad, als je de pil slikt krijg je meer seks.
Hmm, maar dan ben ik ruim ouder dan 25 dus dat kan niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wanneer je na 10 jaar samenwonen, het "lekker gek doen" mist.
neen, nee. het is echt heel erg. er staan al dingen die 15 jarigen enzo schrijven over zoenen, en dan second base onder de kleren voelen, en dan 3e base, en weet ik het wat allemaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Honkballers laten de wijd-ballen vaak ook even lopen. Als ze 'm dan een keer raken, is het vaak direct een homerun.
Maar met zo'n prostituee raak je misschien verslaafd aan seks. Hoewel, op die eerste keer heb ik zeg maar wel een paar weekjes fatsoenlijk kunnen teren. Nu kan ik geen dag zonderquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja godver. ik zit ook de hele tijd ertegenaan om naar die prostituee te gaan waar ik het al over had gehad. maar ik ben een no-life, en ik mag het niet(omdat het eigenijk niet hoort/kan)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
neen, nee. het is echt heel erg. er staan al dingen die 15 jarigen enzo schrijven over zoenen, en dan second base onder de kleren voelen, en dan 3e base, en weet ik het wat allemaal.
ik heb zelfs dat nog nooit gedaan (second base). en ookal zou ik dat gaan doen dat zijn alle meisjes daar nu(op deze/mijn leeftijd) vast op uitgekeken. en het is gewoon een enorme bijna niet te overwinnen achterstand (originele topictitel).
Haha gelukkig heb je gisteren niet gekeken naar Loverboys(?) van Valerio en die germaanse Daan (? of zo)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
neen, nee. het is echt heel erg. er staan al dingen die 15 jarigen enzo schrijven over zoenen, en dan second base onder de kleren voelen, en dan 3e base, en weet ik het wat allemaal.
ik heb zelfs dat nog nooit gedaan (second base). en ookal zou ik dat gaan doen dat zijn alle meisjes daar nu(op deze/mijn leeftijd) vast op uitgekeken. en het is gewoon een enorme bijna niet te overwinnen achterstand (originele topictitel).
Eh, sommige vrouwen worden minder nat door de pil. Gelukkig is niet iedere vrouw daar even gevoelig voor...quote:
Hmm okay, daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eh, sommige vrouwen worden minder nat door de pil. Gelukkig is niet iedere vrouw daar even gevoelig voor...
ik verdoe bijna al me tijd met hoeren vinden op internet. dus dat is wel herkenbaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als het doosje pillen leeg is, is het droog.
Zo moeilijk is het toch niet om een hoer te vinden? Er zijn 35.000 hoeren in Nederland.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik verdoe bijna al me tijd met hoeren vinden op internet. dus dat is wel herkenbaar.
wees blij dat je geen jongen bent (ookal beweren sommige heel gedurft dat het voor meisjes allemaal even moeilijk is enzo, zie hier NOGMAALS!)
Wat weet jij nou over mensen? Je bent nooit onder de mensen. Laat staan dat je kan beweren dat het voor meisjes állemaal makkelijk is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik verdoe bijna al me tijd met hoeren vinden op internet. dus dat is wel herkenbaar.
wees blij dat je geen jongen bent (ookal beweren sommige heel gedurft dat het voor meisjes allemaal even moeilijk is enzo, zie hier NOGMAALS!)
Moet je voor de gein eens kijken wat voor advies hij geeft in sommige topics in R&P.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat weet jij nou over mensen? Je bent nooit onder de mensen. Laat staan dat je kan beweren dat het voor meisjes állemaal makkelijk is.
omdat het altijd slecht ging/gaat, het is allemaal heel moeilijk uit te leggen.!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch vaak seks gehad met hoertjes? Hoe kun je dan nog niet onder de kleren hebben gevoeld?
nee gewoon, ik doe helemaal niets dat ik haar aanraak enzo, want dat willen ze niet denk ik dan(en dan is de sfeer ook al hartstikke ongemakkelijk).quote:Kwam ze naakt binnen of zo? Of ging het allemaal zo vlot en zakelijk dat jullie gelijk ter zake kwamen?
Jij maakt het vooral jezelf heel moeilijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat het altijd slecht ging/gaat, het is allemaal heel moeilijk uit te leggen.!
[..]
nee gewoon, ik doe helemaal niets dat ik haar aanraak enzo, want dat willen ze niet(en dan is de sfeer ook al hartstikke ongemakkelijk)
en dan ga ik denken van , ja ik ga je ook neit aanraken, ik merk dat je dat niet wilt.
en dan ga ik alles alleen maar heel zakelijk vragen enzo. en andere dingen . klote
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef WokkelKardinaal het volgende:
zeg he, die neukbusiness van je, loopt dat nou een beetje? Wil je dochter de zaak overnemen? nee, waarom niet joh, wat erg voor je?! enneh, wat is jouw doelgroep nou, en doe je wel aan guerillamarketing?
zou ik als hoer ook helemaal gek van worden![]()
Oh oké, ik snap het. Dat is wel kut. Maar je bent nog hartstikke jong, je bent nog lang geen hopeloos geval, hoor. Zolang je maar niet meer van die faalacties gaat uithalen als met dat 8k-meisje (of ze gewoon voor je weet te houden) want dat schrikt meisjes wel af denk ik. Als ze daarvan horen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat het altijd slecht ging/gaat, het is allemaal heel moeilijk uit te leggen.!
[..]
nee gewoon, ik doe helemaal niets dat ik haar aanraak enzo, want dat willen ze niet(en dan is de sfeer ook al hartstikke ongemakkelijk)
en dan ga ik denken van , ja ik ga je ook neit aanraken, ik merk dat je dat niet wilt.
en dan ga ik alles alleen maar heel zakelijk vragen enzo. en andere dingen . klote
ja het is allemaal me eigen schuld(Geweest)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij maakt het vooral jezelf heel moeilijk.
Nee joh! Intrigerende vragen juist, er is geen beter voorspelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef WokkelKardinaal het volgende:
zeg he, die neukbusiness van je, loopt dat nou een beetje? Wil je dochter de zaak overnemen? nee, waarom niet joh, wat erg voor je?! enneh, wat is jouw doelgroep nou, en doe je wel aan guerillamarketing?
maar dit geldt ook voor mij, zodat ik normaal huiswerk kan maken en zo!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik lees trouwens echt heel vaak dat veel van jullie mannen de meest rare dingen uithalen om maar aan seks te komen... Misschien een beetje naïef, maar... Is een fleshlight dan geen idee?
Tot je beschikking hebt tot the Real Deal, dan?
Het lijkt mij dat die seksuele frustratie jullie zicht op zaken vertroebelt, en ik heb van meer mannen gehoord dat ze helderder zijn wanneer ze.. Ja, hoe zeg je datbevredigd zijn, zeg maar.
Een WokkelKardinaalbehandeling.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik betaal hoeren altijd met marketinganalalyses van hun doos. de tijd/pomp-ratio is een belangrijke variabele in het labia-ecosysteem.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik betaal hoeren altijd met marketinganalalyses van hun doos. de tijd/pomp-ratio is een belangrijke variabele in het labia-ecosysteem. over een paar jaar promoveer ik hierop en en win ik de nobelprijs voor de hoerenloperij
"Heb je al nieuwe markten weten te penetreren?"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Daar zitten dus sukkelaars tussen die in meerdere landen wonen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
mlig is een pion in mijn onderzoeksspel. ik stuur een netwerk van 100 sukkelaars in 190 landen aan die met een clipboard met researchvragen zon vrouw moeten bevragen. Tiger Woods en Berlusconi doen ook mee
Het gemiddelde is laag en jij zit daar vast al snel boven. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar dit geldt ook voor mij, zodat ik normaal huiswerk kan maken en zo!!
hoe vaak per maand moet men eigenlijk geneukt worden? misschien valt dat gemiddelde wel mee en zo, kan ik daar troost uit putten
Maar je hebt toch ook handen of niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar dit geldt ook voor mij, zodat ik normaal huiswerk kan maken en zo!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me niet wat ik googlede, ik was eerst op zoek naar een goede afbeelding van een hand, echt!![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook handen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is onvergelijkbaar met een echte man met bruine ogen en zijn echte piemel en zijn zweet en zijn rillingen en zijn aanrakingen en zijn en zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me niet wat ik googlede, ik was eerst op zoek naar een goede afbeelding van een hand, echt!
Etc.
Trouwens, als je serieus was over dat pilgebruik: Dat werkt ook niet helemaal vlekkeloos: Na een maand of 4, 5 kun je alweer ongesteld worden, ook al slik je 'm door - geloof mequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gisteren bij Loverboys was er zo'n arrogant hockeygrietje en zij moest perse een ervaren jongen ( geen maagd). Ik vind het buitengewoon brutaal om zoiets te eisen. Is het misschien logischer voor een meisje om zoiets te eisen? Omdat een jongen wel het stoten en alles moet uitvoeren en omdat sommige jongens in het begin moeten trillen of zo?
Ik werd er wel zenuwachtig van namelijk.
Sperma?quote:
ja nu kan ik het wel ja! nu durf ik het welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om een hoer te vinden? Er zijn 35.000 hoeren in Nederland.
Oh jaaa jij snapt het!! Zouden alle mannen het zo zien? En wat bedoel je met vragende handen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef WokkelKardinaal het volgende:
nu een echte vrouw is ook niet mis hoorzacht huidje, zoekende mond, vragende handen, speelse houding, de overgave
ja man, doe ik dan ook dagelijks. is not da same en vermoeiend. zo intens verlangend naar dat wat ik hierboven schreef, en ja hoor, moet ik het weer zelf opknappen alleen in mijn bedje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef HappyGirl91 het volgende:
Okay, okay, dat ontken ik ook niet maar als je alleen even de druk van de ketel af wil halen, zeg maar - dan kan het toch geen kwaad om.. De hand aan jezelf te slaan?
Lijkt me iig wel stukken veiliger en zo
Ik hoef zo'n ding echt niet, mijn rechterhand mag dan wel saai zijn geworden na 5 jaar maar dat is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik lees trouwens echt heel vaak dat veel van jullie mannen de meest rare dingen uithalen om maar aan seks te komen... Misschien een beetje naïef, maar... Is een fleshlight dan geen idee?
Tot je beschikking hebt tot the Real Deal, dan?
Het lijkt mij dat die seksuele frustratie jullie zicht op zaken vertroebelt, en ik heb van meer mannen gehoord dat ze helderder zijn wanneer ze.. Ja, hoe zeg je datbevredigd zijn, zeg maar.
Jij woont toch op jezelf? Dan kun je het vast wel ergens verstoppen - en als je moeder hem dan nog vindt mag ze zich schamen omdat ze zo nieuwsgierig is (en respectloos) - ik kan me niet voorstellen dat ze je niet je privacy gunt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef zo'n ding echt niet, mijn rechterhand mag dan wel saai zijn geworden na 5 jaar maar dat is ook weer zoiets.
Daarnaast heb ik geen flauw idee waar ik het moet verstoppen en wat voor nare gesprekken er gaan komen na dat mijn moeder het vind.
Ah eh, 5 ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh jaaa jij snapt het!! Zouden alle mannen het zo zien? En wat bedoel je met vragende handen?
Om de hoeveel tijd, in minuten, kan een man trouwens weer seksen?
Ik woon nog gewoon bij moeders thuis hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Jij woont toch op jezelf? Dan kun je het vast wel ergens verstoppen - en als je moeder hem dan nog vindt mag ze zich schamen omdat ze zo nieuwsgierig is (en respectloos) - ik kan me niet voorstellen dat ze je niet je privacy gunt.
Huh wat?quote:
Oh shit, ik dacht dat je MLiG wasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon nog gewoon bij moeders thuis hoor.
Mijn ego spoelde net door het afvoerputje.quote:
Hahaha ik vind dit echt iets voor jou heloef:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef zo'n ding echt niet, mijn rechterhand mag dan wel saai zijn geworden na 5 jaar maar dat is ook weer zoiets.
Daarnaast heb ik geen flauw idee waar ik het moet verstoppen en wat voor nare gesprekken er gaan komen na dat mijn moeder het vind.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat je MLiG was
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hahaha ik vind dit echt iets voor jou heloef:
[ afbeelding ]
En eh is dat van die 5 min nu een grapje of niet? Ik moet weten wanneer ik weer gewillig kan doen.
Nee, dat is geen grapjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hahaha ik vind dit echt iets voor jou heloef:
[ afbeelding ]
En eh is dat van die 5 min nu een grapje of niet? Ik moet weten wanneer ik weer gewillig kan doen.
Wilskracht!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat 5 minuten schijnt bij anderen zo te zijn.
Bij mij in ieder geval niet.
Toen spoelde ook het laatste restje door het afvoerputje.quote:
Who cares dude, als je het maar leuk hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen spoelde ook het laatste restje door het afvoerputje.
Ik kan dat echt niet, ik moet mijn lul ook echt niet nog een keer aanraken na de het rukken.quote:
Ok teveel infosquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, ik moet mijn lul ook echt niet nog een keer aanraken na de het rukken.
Ja hallo zij vraagt er toch naar.quote:
Ik bedoel continu he, dus een hele nacht lang telkens weer na 5 min dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:04 schreef WokkelKardinaal het volgende:
go with the flow. als er weer bloed heen stroomt kan het weer. technisch na heel snel, maar eigenlijk na 5 min, als je tenminste NOG een keer wilt
da's niet zo chill, je moet ook gewoon een beetje tegen elkaar aanliggen enzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik bedoel continu he, dus een hele nacht lang telkens weer na 5 min dan.
Als je die vent heel wil houden is de hele nacht een beetje veel gevraagd gok ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik bedoel continu he, dus een hele nacht lang telkens weer na 5 min dan.
Jij reageerde op iets wat ik tegen hem zei - dus ik nam (zonder goed te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |